ТЕМА: Огласи за вработување

Мислење 26 Окт 2011, 09:46

Call Center
Дата: 25.10.2011
Позиција: Меѓународна фирма Call-Line со седиште во Швајцарија објавува оглас за вработување 10 телефонисти. Calline е врвна компанија од областа на маркетингот со канцеларии во западна европа и северна америка. Нашите клиенти се од областа на информатичките технологии, банкарскиот сектор и осигурување. Согласно со зголемените потреби за работа, секогаш имаме потреба за амбициозни луѓе со желба за докажување. Бараме кандидати кои би биле дел од нашиот тим. Идеалниот кандидат треба да поседува добри комуникациски способности и одлично познавање на германски, српско-хрватки ,италијански и француски јазик. Познавање на еден од светските јазици ќе се смета за предност. Работното место е лоцирано во Скопје. За избраните кандидати обезбедуваме обука и добри услови за работа. Апликациите во форма на CV и лична фотографија треба да бидат доставени на адреса: calline.mk@gmail.com http://www.calline.ca
Важност: од 25.10.2011 до 05.11.2011


GLOBAL TELECENTAR DOOEL
Дата: 25.10.2011
Позиција: Fur unser Call Center suchen wir Komunikative Call Agenten die die Deutsche Sprache sehr gut beherschen. Bewerbungen senden Sie Bitte an folgende email Adresse: gordigordana@yahoo.com Fur weitere Fragen sind wir telefonisch unter der Nummer: 077 698 740 erreichbar. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung . SERVICE Die GTC GmbH bietet als spezialisierter Dienstleister fur Telemarketing individuell zugeschnittene Losungen fur national und international operierende Unternehmen. Profitieren Sie von unseren Leistungen und geniessen Sie einen Service, der keine Wunsche offen lasst. Telekommunikation Callcenter Inbound-Outbound Dienstleitungen Marktanalyse Projektanalyse Koordination Organisation Projektabwicklung Kundenorientierter Einsatz, Kreativitat und Engagement sind die Grunde fur den unternehmerischen Erfolg.
Важност: од 25.10.2011 до 05.11.2011
Прикачени фајлови
PAPS2.jpeg
PAPS, BE, LAW, CST, LCC.jpeg
LCC, BE.jpeg
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
72033911
Мислења: 1526
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 26 Окт 2011, 12:39

знае ли некоја од вас која е таа фирма acuntex која се појавува на повеќето огласи?фала ви... :)
riba79

Сино цветче
 
1921
Мислења: 144
Зачленет: 03 Фев 2010, 13:56

Мислење 27 Окт 2011, 10:25

Студио Модерна дооел
Работно место: Бренд Менаџер
Одговорности на работна позиција:
• Креирање и водење на маркетинг проекти и кампањи,
• Анализа и евалуација на резултати од активности,
• Одржување ефективна соработка со сите сектори во Компанијата,
• Кординирање на надворешните ресурси/услуги во областа на рекламирање, промоција, истражување, видео продукција и постпродукција,
• Водење и проширување на портфолиото на производи,
• Делување во согласност со вредностите и деловната етика на компанијата.
Профил на кандидатот:
• Универзитетска диплома,
• Стратешко размислување, креативност, амбициозност, мотивираност, аналитички и комуникациски вештини и способност за работа во тим,
• Способност за работа под притисок и исполнување на дадените рокови
• Најмалку 3-годишно работно искуство во областа на маркетингот и продажба,
• Одлично познавање на англискиот јазик,
• Одлични компјутерски вештини (Excel, Word, Power Point),
• Валидна возачка дозвола „Б“ категорија.
Испратете ваша кратка биографија (CV), најдоцна дo 27 Октомври на e-mail: biljana.georgievska@studio-moderna.com со назнака „Апликација за Бренд Менаџер”.


Компанија од Скопје со дејност Трговија со канцелариски материјали
Работно место: Комерцијалист
Потребни квалификации:
• Минимум ССС
• Пожелно претходно работно искуство на иста позција
• Познавање на англиски јазик и компјутерско работење
• Возачка дозвола Б- категорија
Личен профил:
• Организираност и одговорност
• Одлични комуникациски вештини
• Способност за индивидуална и тимска работа
• Лојалност, иницијативност, темелност, енергичност
Одговорности и задачи:
• Планирање и организирање на продажни активности
• Истражување на пазарот
• Развивање и одржување на односите со клиентите
• Презентација на терен, склучување на договори за соработка
• Останати административни работи врзани за работењето
Вашата Професионална Биографија доставете ја на e-mail: vrabotuvanje@vrabotuvanje.com.mk со назнака на апликацијата “за оглас за комерцијалист”.


PRINTEC Group Of Companies
Област: Информатичка технологија
Работно место: C++ Software Engineer
Број на работни места: 1
Во регион: Цела Македонија,
Тип на работно место: Постојано
Објавен на: 27/10/2011
Краен рок за пријавување: 10/11/2011
Email за контакт: HR-MK@PrintecGroup.mk
Потребни квалификации:
- University degree in Computer Science or Information Technology
- Very good knowledge in C++ programming language and OOP
- At least 3 years of professional experience in C++ development is required
- Extensive Knowledge in Databases (SQL and/or Oracle) is required
- C/C++ development on Embedded Systems and Unix/Linux Platform will be considered a strong asset
- Very good command of English and local language
- Analytical thinker, excellent oral and written communication skills
- Experience on innovative technologies of e-business will be a plus
PRINTEC Group Of Companies, a leading Technology Solutions Provider and Systems Integrator in South-eastern Europe, offering end-to-end solutions for Banking, Retail, Telecommunications industries and Public Sector, seeks to recruit a highly motivated professional for its operations in Macedonia:
C++ Software Engineer
(Ref. MKSWE01)
Responsibilities
- Involvement to Software Development on embedded systems environment
- Interaction with customers to support requests and provide troubleshooting of existing applications
- Responsible for the analysis of effective software applications and customization of software solutions according to customer’s requirements
- Systems/software applications installment to customers’ sites, end-user trainings, support and maintenance of the implemented software solutions in compliance with agreed Service Level Agreements
- Record the performance of customers’ applications to maintain the highest standard with maximum levels of productivity and efficiency
Qualifications & Experience
- University degree in Computer Science or Information Technology
- Very good knowledge in C++ programming language and OOP
- At least 3 years of professional experience in C++ development is required
- Extensive Knowledge in Databases (SQL and/or Oracle) is required
- C/C++ development on Embedded Systems and Unix/Linux Platform will be considered a strong asset
- Very good command of English and local language
- Analytical thinker, excellent oral and written communication skills
- Experience on innovative technologies of e-business will be a plus
Candidates with the above competencies please send your CV, till 10/11/2011, to the following e-mail referring the job title and Ref.: HR-MK@PrintecGroup.mk
All applications will be processed in strict confidentiality and will be acknowledged promptly.
A career worth aspiring to.
Прикачени фајлови
Embedded_SEAVUS.jpg
PAPS.jpeg
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
72033911
Мислења: 1526
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 27 Окт 2011, 21:38

Фирма: Агенција Рејтинг
Дата: 20.10.2011
Позиција: Анкетар
Агенција Рејтинг има потреба од анкетари, Македонци и Албанци (со добро познавање на Македонски јазик), за работа на телефонски и теренски анкети на ниво на целата држава. Предност ќе имаат кандидатите со претходно искуство во анкетирање. Потенцијалните кандидати можат да не исконтактираат на телефон (02/3217-317) или емаил (ljupka@rating-mk.com).
Важност: од 20.10.2011 до 01.11.2011
Фирма: Центрог
Дата: 20.10.2011
Позиција: Агент за Продажба
Друштво за Информациски и Комуникациски Технологии Центрог има потреба од Агент за Продажба на професионални услуги од областа на компјутерската техника. Кандидатот треба да биде организирана, искрена, одговорна, доверлива и флексибилна личност ориентирана кон учење. Треба да поседува професионален однос кон работата и клиентите, одлични комуникациски вештини, прецизност, сигурност и тимски дух.
Квалификации:
-Минимум завршено ССС (ВСС се смета за предност)
Со или без работно искуство
Познавање на компјутерските системи и услуги
Упорност, самоиницијатива, комуникативност, мотивираност за успех, способност за тимска работа
Солидно познавање на англиски јазик и работа со компјутер
Возачка дозвола Б категорија
Клучни одговорности:
Вршење професионални продажни презентации
Презентирање на услугите преку директни контакти со потенцијалните корисници
Активно одржување на контакт со клиентите
Подготовка на планови и извештаи за остварени резултати

Центрог Ви нуди:
Можност за професионален развој
Работа во пријатна средина
Работа со тим на професионалци
Квалитетна обука по највисоки стандарди

Доколку сте заинтересирани оваа позиција ве молиме испратете ја вашата биографија заедно со пропратно писмо и најнова фотографија на е-маил hr@centrog.com најдоцна до 26.11.2011. Само избраните кандидати ќе бидат повикани на разговор. Ве молиме без телефонски јавувања.
Важност: од 20.10.2011 до 26.10.2011

Република Македонија Министерство за земјоделство, шумарство и водостопанство
Дата: 20.10.2011
Позиција: Финансов раководител,

Република Македонија Министерство за земјоделство, шумарство и водостопанство Врз основа на член 49, став 1 од Законот за организација и работа на органите на државната управа (Службен весник на РМ, број 58/2000), член 1 точка 1.2. од Финансиско проктниот Договор склучен помеѓу Владата на РМ и KfW, како и дел 6, точка 6.1 од посебниот Договор за заем и посебниот Договор, двата од 01.04.2011 година, како и Одлука број 12-1660/1 од 08.02.2007 година Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство распишува ОГЛАС За засновање на работен однос на определено време Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство за реализација на Проектот за Наводнување на јужно – вардарска долина има потреба за засновање на работен однос на определено време – до завршување на проектот, за следните работни позиции:
Финансов раководител – VII/1 или стекнати 300 кредити според ЕКТ Економски Факултет , со релевантно работно искуство од областа на сметководтсвото или финансиско-материјално работење и со познавање на еден од светските јазици

Покрај општите услови, кандидатите треба д аги исполнуваат и посебните услови наведени во огласот. Кон пријавите, кандидатите е потребно да достават кратка биографија, диплома, уверение за државјанство, уверение за неосудуваност (не постари од 6 месеци). Потребната документација , кандидатите треба да ја достават во оригинал или копија заверена на нотар. Рокот за доставување на пријавите е 8 дена од денот на објавување на огласот. Ненавремена, некомплетна и неуредна документација нема да биде предмет на разгледување. Пријавата со потребната документација кандидатите да ги достават на следната адреса: Министерство за земјоделство, шумарство и водостопанство, ул.Јуруј Гагарин бр.15 – Скопје Со назнака „ за Кабинет на Министер – за Оглас за вработување на Проект..“
Важност: од 20.10.2011 до 28.10.2011

Се надевам дека на некој можеби ќе му се посреќи! :)
Аватар на корисникот
Hipster

Жолто цветче
 
1237212756
Мислења: 4658
Зачленет: 08 Јул 2011, 19:21
Локација: Childhood...
If you don't get why by now, pal, you ain't ever gonna get it.
Frank Sinatra
:music:

Мислење 28 Окт 2011, 09:03

Компанија: Би-МЕК
Позиција: Aдминистративен Aсистент
Краен рок за пријавување: 07.10.2011
Би-МЕК ДОО е центар за медицинска опрема за набавка, инсталација, сервис и одржување на медицински апарати и ексклузивен застапник на Cryo-Save, најолемата банка на матични клетки во Европа, за територијата на Р.Македонијa

Клучни одговорности и задачи:
• Прием и проследување на повици, прием на нарачи, проследување на документи
• Деловна коресподенција
• Прием и пречекување на клиенти
• Водење на деловодна книга и архивирање на документи
• Организирање на хотелски сместувања, авионски карти и сл.
• Помош при организација на настани, саеми и слично
• Набавка на канцелариски материјали
• Останата административна поддршка

Квалификации и вештини:
• ВСС - предност
• Претходно работно искуство на иста или слична позиција најмалку 2 години, пожелно е претходно искуство во компании со иста или слична дејност
• Одлично познавање на Англиски јазик
• Одлично познавање на работа со компјутери
• Одлично познавање на работа со останата канцелариска технологија (принтер, копир, скенер, факс и сл.)
• Возачка дозвола Б- категорија – предност

Личен профил:
• Позитивен, насмеан пристап
• Љубезност и учтивост
• Снаодливост и иницијативност
• Тимски работник
Вашата Професионална Биографија доставете ја на e-mail: marijaj@vrabotuvanje.com.mk
со назнака на апликацијата “за оглас за Административен асистент”.

НАПОМЕНА:
• САМО апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.
• Кандидатите кои не ги исполнуваат сите наведени услови, нема да бидат вклучени во селекцијата!
• Апликациите без назнака нема да бидат разгледани!
Прикачени фајлови
LAW.jpeg
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
72033911
Мислења: 1526
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 31 Окт 2011, 11:44

HILL International
Област: Продажба и Маркетинг
Работно место: Junior Product Manager
Објавен на: 22/10/2011
Краен рок за пријавување: 05/11/2011
Email за контакт: prijava@hill-international.com.mk УРЛ: http://www.hill.rs Телефон: +389 2 3296 481

Потребни квалификации:
• university degree
• 2-3 years of marketing related experience, ideally in FMCG, building and/or chemical industry
• fluency in English, while knowledge of Albanian is a plus
• full PC literacy and a valid driving license
• excellent interpersonal, analytical and time management skills
• a reliable, result driven and dedicated team player
Адреса за апликација: Ул. Анастас Митрев 26/3, 1000 Скопје
Henkel is a global group present in more than 125 countries throughout the world, with a total of around 48.000 employees. Henkel Adhesives division is the worldwide leader in adhesives, with the broadest product portfolio offered on the market. For further development of our activities in Macedonia, Kosovo and Albania we are looking for a Junior Product Manager
Requirements:
 university degree
 2-3 years of marketing related experience, ideally in FMCG, building and/or chemical industry
 fluency in English, while knowledge of Albanian is a plus
 full PC literacy and a valid driving license
 excellent interpersonal, analytical and time management skills
 a reliable, result driven and dedicated team player
Responsibilities:
 ensure implementation of marketing plans and marketing strategy in dedicated regions under supervision and through close cooperation with marketing team in Serbia
 brand marketing, support increase of brand preference in the local and regional markets
 sales support through marketing activities and communication with the local sales teams
 communication and close cooperation with local marketing and market research agencies
 controlling and reporting on the media reflections of marketing and communication activities
 monitor market and industry trends and competitors’ activities and new developments
 preparation of various analysis, reports and presentations

We are offering a highly dynamic and responsible position within a leading multinational company, along with an excellent career advancement opportunity.
Доколку верувате дека можете да допринесете за понатамошен развој на нашите резултати, Ве молиме вашата пријава и биографија на англиски јазик, со наведена позицијата за која што аплицирате, да ја испратите исклучиво на адресата на нашиот HR консултант, со загарантирана дискреција.
Хилл Интернатионал, Ул. Анастас Митрев 26/3, 1000 Скопје, тел/факс: +389 2 3296 481
E-mail: prijava@hill-international.com.mk



SCREEN MEDIA
Дата: 30.10.2011
3 Комерцијалисти. Кандидатите треба да ги исполнуваат следните квалификации
- минимум ССС или ВШС образование
- предходно работно искуство во комерција и продажба на терен најмалку 2 години
- одлично познавање на локалниот регион
- одлично познавање на англиски јазик и работа со компјутери
- одлични аналитички,организаторски,комуникациски,преговарачки способности
- Реализирани бизнис контакти со клиенти (листа на референца)
- возачка дозвола Б категорија
За закажување разговор за работа пратете документи (кратка биографија) на e-mail: career@screen-media.mk со назнака „апликација за Комерцијалист“
Важност: од 30.10.2011 до 07.11.2011



Notara na Kajcevska Petrovska
Дата: 28.10.2011
Дипломиран правник со познавање на нотарското работење, познавање на англиски јазик, работа со компјутери, убав ракопис. E-mail: notaranakajcevskapetrovska@yahoo.com
Важност: од 28.10.2011 до 07.11.2011
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
72033911
Мислења: 1526
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 31 Окт 2011, 11:45

ИНФОСЕЛЛ ДОО
Дата: 28.10.2011
Имаме потреба од Бизнис агенти во град Скопје:
– продажба на бизнис линии -грижа кон корисници
– истражуванје на пазар и пронаоѓање на нови потенцијални бизнис корисници
Потребни квалификации:
– ссс или всс -до 37 години
– познавање на англиски и работа со компјутери
– предходно раб.во телекомуникации ке се смета за предност
E-mail: vrabotuvanje@infocell.mk Телефон: 02/ 3232-023
Важност: од 28.10.2011 до 07.11.2011


PRO Grafika
Дата: 28.10.2011
PRO Grafika nudi rabota za graficki dizajner-operator so poznavanje na Photoshop i Corel .
E-mail: info.prografika@t-home.mk Телефон: 070/230-797
Важност: од 28.10.2011 до 05.11.2011


Bato&Divajn Graphic Center
Дата: 28.10.2011
Bato & Divajn Graphic Center – водечка компанија во графичката индустрија има потреба од регрутирање на: ИТ АДМИНИСТРАТОР Потребни квалификации:
• Завршено високо образование (ФЕИТ или ПМФ)
• Задолжително претходно работно искуство на наведената позиција (мин. 3 година)
• Одлично познавање и активно администрирање на Windows XP, Windows 7, Mac OS, Windows/Linux сервери и оперативни системи
• Проектирање, поставување, напредно одржување и сервисирање на: компјутерски мрежи, хардвер, Active Directory, Cisco или MSDE сертификати
• Искуство во администрирање и одржување на системи за надгледување и мониторинг
• Искуство во администрирање и програмирање на WEB – страници (Flash, HTML и IXML)
• Активно користење на деловен англиски јазик (пишан и говорен)
• Поседување на Microsoft сертификат за администрирање се смета за предност
Сите заинтересирани кандидати кои ги исполнуваат наведените квалификации, потребно е да достават (по пошта или e-mail) своја биографија (CV) и скорешна фотографија со назначување на позицијата за која аплицираат, најдоцна до 10.11.2011 год. на: Графички центар Bato & Divajn, ул. Првомајска бб, 1000 Скопје e-mail: careers@batodivajn.com http://www.batodivajn.com
Важност: од 28.10.2011 до 10.11.2011


Art Print Studio Dooel
Дата: 28.10.2011
Позиција: Graficki Dizajner
Art Print Studio ima potreba od Graficki Dizajner so iskustvo vo pecatnica min.1 godina.
So odlicno poznavanje Photoshop,Illustrator,Corel,Indesign,podgotovka za digitalen pecat,podgotovka za ofset pecat kako i so dopolnitelni dizajnerski idei i sposobnosti.
E-mail: artprintstudio@gmail.com Tel: 02/3063-194
Важност: од 28.10.2011 до 01.12.2011
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
72033911
Мислења: 1526
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 31 Окт 2011, 18:08

Дали имате сретнато некој оглас за медицинска сестра во Прилеп ве молам ако најдете нешто известете не .. фала однапред позз :)
blondy92

Фем почетничка
 
00
Мислења: 2
Зачленет: 31 Окт 2011, 17:57

Мислење 01 Ное 2011, 15:42

Фирма: Triple S Recruitment
Дата: 31.10.2011
Позиција: Менаџер на маркет
Triple S Recruitment за потребите на свој клиент објавува оглас за вработување на Менаџер на маркет. МЕНАЏЕР НА МАРКЕТ Потребни квалификации: - Високо образование ќе се смета за предност - Пожелно е искуство во соодветната дејност - познавање на природата на работењето на еден на маркет - Кандидатот треба да е женска особа - Соодветно познавање на Excel и останатите алатки од MS Office пакетот - Комуникативност - способност да се воспостават добри релации со клиентите и колегите, организациски и аналитички способности, снаодливост, искреност, лојалност, чесност - Висок степен на мотивација и способност за прилагодување на промени Одговорности: - Управување со работата на маркетот - Осмислување и унапредување на продажни стратегии - Пратење и унапредување на продажбата на групите на производи - Организирање и координирање на продажниот тим - Доставување на месечни извештаи Предвидена е иницијална обука за воведување во работата и превземање на работните обврски. Пакетот на компензација е стимулативен. Сите заинтересирани нека испратат CV и мотивационо писмо на jobs@hr.com.mk, најдоцна до 09.11.2011.


Фирма: Rozana Naumoska
Дата: 31.10.2011
Позиција: brand promoter
Водечка нутриционистичка компанија поради зголемен обем на работа, има потреба од бренд промотер од Охрид и околината. Предност имаат кандидатите кои сакаат активен животен стил. Ваша апликација, кратка биографија и ваш контакт телефон, оставете на следната email адреса: delovnamoznost@hotmail.com Ќе бидете контактирани и повикани на деловен-информативен состанок.


Фирма:PERSONNEL LTD DOOE
Дата: 31.10.2011
Позиција:PHP coder
Personnel LTD DOOEL, a British owned company, requires PHP coder. The ideal candidate will be able to speak English and have knowledge of MySQL, AJAX, HTML, CSS and LINUX com¬mand line environments. We offer excellent pay rates, sensible working hours and a happy and supportive work environment, where everyone's con¬tribution is valued. To apply send your CV to personalltdmkd@gmail.com. Сите заинтересирани кандидати можат да го испратат своето CV на personalltdmkd@gmail.com
Прикачени фајлови
CST, BE.jpeg
BE, CST.jpeg
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
72033911
Мислења: 1526
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 02 Ное 2011, 15:26

Lifestyle Centar
Дата: 01.11.2011
Позиција: Customer Servise Representative
Интернационална компанија светски лидер за здрава храна, нуди можност за бизнис партнерство. Во потрага по 2-ца сериозни и амбициозни соработници на возраст од 25-35 год. за хонорарен ангажман.Одлична можност за заработка, напредување и кариера. Испратете CV со слика на е-маил и ќе бидете повикани на информативен разговор. E-mail: vbd.president@gmail.com
Важност: од 01.11.2011 до 14.11.2011



Аниц-Системи доо
Дата: 01.11.2011
Позиција: Маркетинг Менаџер
Marketing Manager Duties include: Selling hot-spot real estate to advertisers Making value out of cross selling with other on-line companies On-line digital campaigns Banner and other on-line advertising Customer segmentation and targeting Social networking and on-line PR Market research, measurement, tracking and reporting Manage and direct external agencies and advertisers to achieve marketing objectives Responsibilities will include:
• Identification and evaluation of target markets and development of effective strategies to communicate to them
• Execute creative communication campaigns' which positively influence companies and consumers opinions of the brand
• Develop and prepare the marketing plan and strategy
• Support the delivery of the sales plan
• Research and report on new product opportunities The successful candidate will have :
• Considerable customer base with the top 25 budget advertisers in Macedonia
• Proficiency in the English language
• Very good and proven contacts in the Macedonia's advertising market
• Minimum 3-5 years professional work experience
• University degree
• Entrepreneurial and customer oriented
• Excellent organizational and planning skills
• Ability to prioritize, delegate, and multi-task
• Ability to think, act, and work creatively
• Excellent written, verbal communications and presentation skills
• Awareness of social media and communications technology
• Good general interest in, and awareness of Wi-Fi, Telecom and Wireless
E-mail: jobs@sunwireless.com.mk
Важност: од 01.11.2011 до 30.11.2011



dm-drogerie markt d.o.o.
Naš uspeh bazira se pre svega na doslednoj strategiji, koju odlikuje angažovanje i dalje usavršavanje
kvalifikovanog kadra. Ostvarite korak napred u razvoju Vaše karijere i postanite deo evropskog
drogerijskog lanca u Makedoniji i Srbiji na sledećem radnom mestu:
INFORMATIČAR – IT saradnik za Makedoniju
(radno mesto – Beograd, Srbija i/ili Skopje, Makedonija)
od Vas očekujemo:
- Odlično poznavanje PC računara i Windows operativnih sistema
- Napredno poznavanje Microsoft Office paketa
- Dobro poznavanje rada u mrežnom okruženju
- Poznavanje funkcionisanja poslovnog softvera (prednost: poznavanje poslovnih procesa u
retail kompanijama)
- Obavezno odlično znanje makedonskog i srpskog jezika
- Dobro znanje engleskog jezika
- Znanje nemačkog jezika je prednost
- Angažovanost i sistematičnost u radu sa korisnicima i različitim IT sistemima
- Spremnost na permanentno učenje
- Fleksibilnost i brzo prilagođavanje timu
- Spremnost na duže ili trajne promene lokacije radnog mesta (Beograd i Skopje)
očekuje Vas:
- Interesantan, raznovrstan i kreativan posao u internacionalnom okruženju, u kompaniji
pozicioniranoj i etabliranoj širom Evrope
- Rad u mladom, prijatnom i dinamičnom timu
- Mogućnost stalnog usavršavanja i školovanja u zemlji i inostranstvu
- Stimulativna primanja
Zainteresovani ste?
U tom slučaju nam pošaljite Vašu dvojezičnu (srpski,makedonski) biografiju sa fotografijom do
15.11.2011.
na sledeću adresu:
dm-drogerie markt d.o.o.
Bulevar Mihajla Pupina 181
11070 Beograd
sa naznakom „Konkurs za poziciju: Informatičar - IT saradnik za Makedoniju“.
ili na mail adresu: konkurs@dm-drogeriemarkt.rs
Konkurs možete pronaći i na našem sajtu:
http://www.dm-drogeriemarkt.rs/dm%20Zaposlenje.html
Прикачени фајлови
LAW, BE, LCC.jpeg
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
72033911
Мислења: 1526
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Врати се на Барање работа

Кој е онлајн

Оваа категорија моментално ја разгледуваат: Нема регистрирани корисници и 6 гости