ТЕМА: Огласи за вработување

Мислење 03 Ное 2011, 11:02

Компанија: EURO TEKNIKA
Позиција: Сметководител
Сe бapa метководител со завршна сметка за целокупно водење на финансии.
Потребни квалификации:
• ВСС – Економски факултет
• Претходно работно искуство во сметководство/финансии
• Работно познавање на MS OFFICE и финансови програми
Одговорности:
• Целокупно водење на материјално и финасиско сметководство
• Книжења на фактури и изводи
• Изготвување на Даночни пријави
• Изготвување на Завршни сметки
• Следење и примена на законски регулативи од областа на сметководството
Личен профил:
• Одлични аналитички, комуникациски и презентациски вештини
• Организираност, одговорност и ориентираност кон цели
• Самоиницијативност при извршување на работните задачи
• Способност за тимска работа
• Позитивен став, лојалност, темелност, трпеливост



Компанија: Книгоприма Консалтинг MICROSOFT Македонија,
Позиција: Финансов аналитичар / Сметководител
КНИГОПРИМА КОНСАЛТИНГ е компанија со осумнаесетгодишно исуство во давање услуги, односно сметководствен сервис за мали, средни, големи и микро друштва, како и засамостојни вршители на дејност.Објавуваме оглас за искусна, амбициозна, самостојна личност која би била ангажирана за потребите на нашиот клиент:
Главни задачи и одговорности:
• Одговорност за евиденција на системот за исплати/уплати
• Книговодствена евиденција
- контирање на документација,
- оператива – салдо конти,
- изработка на калкулации,
- пресметка на плати,
- евиденција и пресметка на постоечките фискални давачки билансно и вонбилансно,
- оперативна работа со деловните банки со кои соработува КЛИЕНТОТ
- евиденција на основите средства и капиталот и нивното движење
• Подготовка на финансиски извештаи
• Изготвување на консолидиран биланс на ставките за трошоци од буџетот
• Услуги на финансиска анализа и спроведување на финансиски контроли
• Комуникација, по потреба со Министерството за финансии, Управата за јавни приходи и презентација на документација пред овластените лица
• Финансиски консалтинг во рамките на позитивните законски прописи во Република Македонија. Примена на меѓународните сметководствени стандарди и изработка на потребните финансиски извештаи во согласност со тие стандарди
• Евидентирање на буџети и трошоци


Потребни квалификации:
• ВСС – Економски факултет, насока Сметководство и ревизија
• 5 години претходно работно искуство во Сметководство
• Познавање на Microsoft Word, Excel и други десктоп апликации
• Пожелно е познавање на САП системот
• Течен пишан и говорен англиски јазик
• Високоразвиени аналитички и организациски вештини



Компанија: EURO TEKNIKA
Позиција: Aсистентка на приемен оддел
Потребни квалификации:
• Минимум ССС
• Претходно работно искуство на иста или слична позиција ќе се смета за предност
• Одлични комуникациски и организациски вештини
• Одлично познавање на работа со компјутери

Клучни одговорности и задачи:
• Прием и проследување на повици, прием на нарачки, проследување на документи
• Деловна коресподенција
• Прием и пречекување на клиенти
• Останата административна поддршка

Личен профил:
• Одговорна, лојална, трпелива личност
• Позитивен став
• Способност за тимска и самостојна работа
Во најкус временски рок доставета ја Вашата Професионална Биографија на е-маил: katerinam@vrabotuvanje.com.mk со назнака „за оглас за Асистентка на приемен оддел “.
Прикачени фајлови
PAPS, BE, LAW.jpeg
PAPS, BE, LAW.jpeg (102.19 KiB) Разгледано 6403 пати
PAPS, BE, LAW 02.jpeg
PAPS, BE, LAW 01.jpeg
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 04 Ное 2011, 13:46

Објавувач: Ever Near
Работно место: Senior Solution Developer
Во регион: Скопски,
Објавен на: 04/11/2011
Краен рок за пријавување: 18/11/2011
Email за контакт: hr@ever-near.mk
Потребни квалификации:
• Master or Bachelor university degree in Computer Science or Applied Informatics
• Two or more years of working experience in an Object-Oriented solution environment
• Communicative and interactive, driven to master English at work for ICT and business.
• Strong in object oriented design and development, you see sharp in layered and complex modular environments and you are a fast and keen learner of new technologies and concepts
• Team player
• Eager to help colleagues and coach junior developers
• Willing to be scheduled on a periodical shift for one week per month in evening shift
Ever-Near, a Belgian outsourcing company and MediaGeniX, a global leader in TV Broadcasting & Planning Solutions, are expanding in Skopje their joint team which develops and implements the MediaGeniX solutions and provides MediaGeniX customer support across the globe. Ever Near has a decade of presence in the Balkan and celebrates its third anniversary its Skopje office. Our Presence includes Europe, US, Middle East and Asia. Some of our customers are: Al Jazeera Balkan, MTV Adria, MTV UK, Etisalat and FOX.
• You will design and develop our WHATS’On solution for television stations in close cooperation with an experienced team. WHATS'On manages and optimises all cross-media broadcasting, scheduling and content lifecycle processes.
• You will work with the fully Object-Oriented Solution Frameworks of Media GeniX, built in the powerful language Smalltalk, in the Cincom Visual Works environment (http://www.cincomsmalltalk.com). We strongly believe in the automation of as much tedious development tasks as possible and thus focusing the developer’s efforts on the challenging parts of designing and writing software.
• You will partner up with one of our development teams in Brussels to join in their Scrum development cycle. This means you have daily contact with the team and will work with short delivery cycles towards a project goal. State of the art IT Design and Quality concepts are valued in the team and will boost your career.
Our Offer
• Outstanding remuneration
• Long-term and clear career path
• Occasion to travel to Belgium and later even Europe or the Middle East.
• Working on cutting edge ICT Solutions in the appealing and exciting TV Broadcasting world
• Working with open, communicative, high quality professionals in an excellent team where values and result matter
Прикачени фајлови
BE 02.jpeg
BE 01.jpeg
BE.jpeg
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 04 Ное 2011, 14:58

Ова не е оглас за работа, за практиканти е, но не знаев каде да го постирам па ајде тука :)
http://www.britishcouncil.org/mk/macedonia-internship

ПРАКТИКАНТИ

Бараш работно искуство? Сакаш да го стекнеш во меѓународна организација?

Британскиот совет во Македонија бара мотивирани млади лица кои сакаат да го применат своето знаење и да ги подобрат своите вештини станувајќи практиканти кај нас.

Кој може да се пријави?

Тековни и дипломирани студенти.

Што ќе добијам?

Практични административни вештини
Нови контакти
Професионална самодоверба
Познавање од областа во која ќе имаш должности
Потврда од Британски совет.
МОМЕНТАЛНО ОТВОРЕНO МЕСТO ЗА ПРАКТИКАНТИ

Обврски:

административни задачи
подготовка на работилници
ажурирање листи
архивирање
превод (ангиски-македонски и македонски-англиски)

Пријавување: до 13 ноември 2011 година.

Времетраење на праксата: 21 ноември 2011 – 21 февруари 2012 година

Како да се пријавам?

Прати ни ја (exams@britishcouncil.org.mk) пријавата до 13 ноември.

Твоите лични податоци ќе ги прегледаме внимателно и ќе ги користиме само за потребите на практикантството. Твоите информации ќе бидат безбедно чувани.

Единствено успешните кандидати ќе бидат контактирани за интервју и тестирање. Ќе ангажираме само ограничен број практиканти.

Задолжителни вештини:

Солидно познавање на англиски јазик.
Одлично познавање на Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) и интернет-пребарување.
Дополнителни информации

Нашата политика за регрутација и селекција не дозволуваат неоправдана дискриминација на основа на возраст, хендикеп, ХИВ/СИДА статус, пол вклучително интерсекс и брачен статус, политичко мислење, раса/етнос, религија и верување, сексуална ориентација, осудуваност, социо-економска позадина, активност или членство во синдикат, дали апликантот има дриги лица кои зависат од него и други нерелевантни основи.

Во согласност со политиката за еднакви можности и разноликост која ја следи Британски совет ширум светот, пристап до шемата за практиканти ќе имаат претставници од различни заедници и обесправени групи.
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 06 Ное 2011, 18:14

Artemission големо благодарам што наоѓаш време да ги ставаш огласите... се надевам дека ќе пронајдам некоја соодветна работа Поздрав :hai:
Аватар на корисникот
billyy

Сино цветче
 
1425
Мислења: 135
Зачленет: 22 Дек 2009, 16:59

Мислење 07 Ное 2011, 12:01

Фирма: IT consultant
Дата: 04.11.2011
Позиција: Office manager and office assistant
За потребите на проект на европска унија потребни се 4 извршители на следниве позиции 2 Office manager i 2 office assistant/secretary. Работните места се за период од 22-24 месеци. Вашите биографии во ЕУ формат доставете ги на следнава е-маил адреса: itconsultant2012@gmail.com најдоцна до 11.11.2011


Фирма: Netcetera
Дата: 04.11.2011
Позиција: Database Engineer
For our branch in Skopje we are looking for a talented and initiative personality who supports us in developing and operating databases. You plan and implement database applications. Together with our team you provide for a smooth support, operation and maintenance of databases and their infrastructure. You support customer projects and help our software engineering teams with performance issues. What you bring in As a Database Engineer & Administrator you have been applying your solid IT expertise in database administration and IT services for several years. You are analytically gifted, solution-oriented, reliable and eager to help. You have a degree in computer science and like to work in a team. Further, you have good communication skills and you are familiar with: Databases: Oracle, MS-SQL, MySQL (additional database products are an advantage) Database design, performance tuning, OLTP and HA-system setup Operating Systems: Linux / Unix systems (RedHat / Solaris) and Windows Server Development of system engineering concepts - including cross-platform, distributed database Planning, implementation and commissioning of systems Software deployment and patch management processes Communicating in English What you can expect from us Netcetera’s corporate culture puts people first and offers attractive development opportunities beyond the traditional hierarchy and time models. Working with Netcetera means... exciting assignments for demanding clients to advance by inspiring and cooperative team work in a varied environment using state-of-the-art technology for trendsetting projects coming in contact with outstanding experts and an active knowledge exchange appreciating significant personal responsibility, mutual respect, openness and lifelong learning. Ги очекуваме вашите апликации за позицијата софтверски инженер во Нетцетера Аплицирајте на E-Mail: jobs@netcetera.com.mk
Важност: од 04.11.2011 до 03.12.2011


САМАНТА ДОО Скопје
Дата: 04.11.2011
Позиција: Друштвото за трговија на големо и мало САМАНТА ДОО Скопје, со седиште на ул. Качаначки пат бб Визбегово го огласува следното работно место: ОГЛАС Се огласува работно место: - 1 Комерцијалист за реон Битола Кандидатот треба да ги исполнува следните услови:
- 2 години работно искуство
- ССС
- ВСС
Б категорија, возачки испит Доколку сметате дека ги исполнувате условите,
Ве молиме Вашето CV да ги доставите на следната адреса: samantha@samantha.com.mk контакт телефон: 02/2600-077. Огласот ќе трае 5 работни дена сметано од денот на огласувањето на работното место.
Важност: од 04.11.2011 до 11.11.2011


Приватна фирма
Дата: 04.11.2011
Позиција: Приватна фирма Има потреба од сметководител
Потребни квалификации:
- ССС
- Средно економско училиште
- Најмалку 5 години работно искуство во областа на финансиското и сметководственото работење
- По можност познавање на англиски јазик
- Одлично познавање на Microsoft Word i Excel
Комуникативна способност и способност за тимска работа Достава на документи:
- CV, кратка биографија и фотографија испратете на e-mail: elte@t-home.mk i elte@elte-inzenering.com.mk Тел: 02/2033-453, 2033-473 и факс 2033-454 Краен рок за доставување на документи : 25.11.2011 год.
Важност: од 04.11.2011 до 25.11.2011
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 07 Ное 2011, 12:03

Фирма: Алевадо Кабел
Дата: 06.11.2011
Позиција: Комерцијалист
Алевадо Кабел е компанија која се занимава со производство на изолирани жици и кабли. Поради зголемен обем на работа има потреба да го дополни својот тим со Комерцијалист за продажба. Потребни квалификации:
- предходно работно искуство во комерција
- продажба
- ССС/ВСС
- одлично познавање на MS Office
- познавање на англиски јазик (зборување,пишување и читање)
до 35 годишна возраст -возачка дозвола Б категорија Очекувани вештини и способности:
- Способност за тимска работа
- Комуникациски и преговарачки вештини
- Самостојност и независност при извршување на работни задачи
- Флексибилност за работа на терен -Организациски способности
- Мотивирана личност
- Динамични, иницијативни и насочени кон резултати
Ги покануваме кандидатите кои ги исполнуваат горенаведените квалификации да испратат e-mail на следната адреса: hr@alevadokabel.mk, за да го добијат обрaзецот за CV. Телефон за информации: 070 / 355 015. Огласот трае 10 дена од денот на објавувањето. Краен рок за аплицирање е 16.11.2011 година. ОГЛАСОТ ВАЖИ САМО ЗА ВЕЛЕС. САМО СЕЛЕКТИРАНИТЕ КАНДИДАТИ ЌЕ БИДАТ КОНТАКТИРАНИ.
Важност: од 06.11.2011 до 16.11.2011


Invest Macedonia
Работно место: Економски промотор
Во регион: Надвор од Македонија,
Објавен на: 05/11/2011
Краен рок за пријавување: 18/11/2011
Оглас внесен на: 07/11/2011
УРЛ: http://www.investinmacedonia.com/download/upatstvo
Потребни квалификации:
• Англиски јазик
• ВСС
• Возачка дозвола:B
• Години Работно искуство:2
• компјутерски способности за канцелариско работење, комуникациски вештини и тимска работа
РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
Invest Macedonia
АГЕНЦИЈА ЗА СТРАНСКИ ИНВЕСТИЦИИ
И ПРОМОЦИЈА НА ИЗВОЗОТ
НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
Агенцијата за странски инвестиции и промоција на извозот на Република Македонија ("Агенцијата") зема активно учество во енергичната кампања на Владата на Република Македонија која има примарна цел - подобрување на економскиот пораст на земјата преку зголемување на странските директни инвестиции во софистицирани, високи технологии, извозно ориентирани индустрии во земјата и во целните индустриски сектори во кои Република Македонија е конкурентна.
Стремејќи се кон оваа цел Агенцијата бара да ангажира високо квалификувани, динамични професионалци со богато работно искуство, кои се подготвени да се соочат со предизвикот и несебично да ги вложат сите свои знаења, вештини, способности и енергија во интензивна промоција на ресурсите и потенцијалите на Република Македонија како атрактивна бизнис дестинација со сите свои поволности кои ги нуди за инвестирање, како и промоција на извозот на Република Македонија.
Верувајќи дека претставувањето на Република Македонија на највисоко ниво преку контактирање со бројни странски компании и институции, со можност за самоиницијативност во работата и личен придонес во економскиот развој на земјата, претставува доволен мотив за добивање на оваа одговорна позиција, Агенцијата ги поканува сите заинтересирани лица да се пријават на објавениот:
Економски промотер - 1 (еден) извршител за работа во:
- Казахстан со Азербејџан
Кандидатите кои ќе се јават на Огласот, покрај општите услови предвидени со Законот за работни односи, треба да ги исполнуваат и посебните услови, и тоа:
- Висока стручна спрема
- Работно искуство од најмалку две (2) години по завршување на високото образование
- Одлично познавање на англиски јазик
- Компјутерски способности за канцелариско работење
- Поседување на возачка дозвола од Б - категорија
- Способност за презентација, комуникациски вештини и тимска работа
- Способност за покренување иницијатива, проактивност и работа под притисок.
Co Писмото за мотивација (cover letter) кандидатите треба да ги достават следните документи:
- Резиме (CV) со кратка биографија
- Уверение за државјанство
- Уверение за завршено образование и нострификација од Министерството за образование на РМ на диплома која е стекната во странство
- Доказ за работно искуство
- Доказ за познавање на англиски јазик
- Доказ за познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
- Доказ за поседување возачка дозвола од Б - категорија.
Напомена: Предност ќе имаат оние кандидати кои што имаат работно искуство во соодветната земја или една од земјите за која конкурираат или го стекнале образованието во истата и/или одлично познавање на официјалниот или деловниот односно еден од јазиците на земјите за која се аплицира.
Упатство за начинот на подготвување на резиме кандидатите ќе најдат на следниот линк: http://www.investinmacedonia.com/download/upatstvo.pdf
Рокот за пријавување на заинтересираните кандидати е заклучно со 18.11.2011 година.
При поднесување на писмото за мотивација и потребните документи задолжително да биде наведено за кое работно место се аплицира.
Некомплетната документација нема да биде разгледана.
Документите да се достават до:
Агенција за странски инвестиции и промоција на извозот на Република Македонија
ул. "Никола Вапцаров" бр. 7 1000 Скопје, Република Македонија



BALFIN MK
Balkan Real Estate Macedonia
Балфин MK компанија водич на најголемиот проект ,,Skopje City Mall", кој co сета своја уникатност како прв најголем модерен трговски центар во регионот, Skopje City Mall има за цел да вработи млада, динамична, професионална и комуникативна личност за следнава работна позиција:
- финансиски работник
Кандидатите треба да ги поседуваат следниве квалификации:
- ВСС Економски Факултет
- Работно искуство од најмалку три години во областа на финансии
- Предност ќе имаат кандидати со работно искуство во странски компании или странски претставништва во Македонија
- Одлично познавање на Англиски јазик
- Одлично познавање на работа со компјутер (Microsoft Office, интернет)
Доколку сметате дека ги поседувате следниве карактеристики испратете го вашето CV на англиски јазик на следниов e-mail: contact@balfin.mk
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 07 Ное 2011, 12:05

Matrix global
Област: Информатичка технологија
Работно место: Програмер
Број на работни места: 1
Во регион: Скопски,
Објавен на: 05/11/2011
Краен рок за пријавување: 21/11/2011
Оглас внесен на: 07/11/2011
Email за контакт: hr_macedonia@matrix-global.net
УРЛ: http://www.matrix-global.mk
Потребни квалификации: ВСС
Години Работно искуство:2
MATRIX GLOBAL
Development and QA center - Macedonia
Matrix Global is the premier software firm. It cur­rently employs over 850 professionals at develop­ment centers in Israel, Bulgaria, Macedonia and Ukraine and growing rapidly. Matrix Global Macedo­nia is looking for excellent candidates for the follow­ing open positions:
1. Android developer:
Job Requirements:
At least 2 years of experience of developing software in the following environments
• Experience of developing in Android technol­ogy
• Experience in J2EE - advantage
• Experience in J2ME - advantage
• BSc. degree from University
2. .Net (2 developers)
Job Requirements:
• At least 3 years of experience
• .Net, proven experience with framework 3.x
• ASP.NET, WCF
• HTML/JavaScript
• jQuery
• Client side oriented : advanced CSS and JS knowledge is an advantage, MVC programming experience
• FTP proven experience - advantage
• Any script language is an advantage
• 3. Software Implementation Expert
• Job Requirements:
• At least 5 years experience in high-tech companies
• 3 years experience with telecom software systems such as rating and/or billing systems
• 3 years experience with Oracle and/or SQL server scripting
• 3 years experience working directly with customers (not back office), including on and off site
• Excellent problem solving skills
• High Level Design writing
• BSc. degree from University
Advantage - Experience with telephony net­works; pre- and postpaid systems, mediation, switches, SSIS, Informatics, Java script Other requirements - Possibility to travel 1-2 times a month
4. Environment Expert
Job Requirements:
• 3 years in Infrastructure team
• 7 years of experience with Oracle server
• 2 years of experience with Microsoft SQL server
• Troubleshooting and developing Oracle code as part of the products core and product deployment
• Experience in working with large scale projects and data bases
• Extensive knowledge in operation systems
• Knowledge in network architecture
• Experience in working and configuration of storage (IBM/EMC/NetApp)
• Advantages: Knowledge in Java application tools (web logic/web sphere), working with telecommunication companies
All candidates for all positions should be fluent in English, reading, writing and verbal skills.
We are offering a stimulating environment and moti­vating employment packages. All interested candidates should send their CV's to the following e-mail address
hr_macedonia@matrix-global.net, and list the posi­tion they are applying to in the subject of the mes­sage. Please note that only shortlisted candidates will be contacted.
За повеќе информации, за овие и други отворени позиции во нашата компанија.
Be молиме посетете ја нашата интернет страница http://www.matrix-global.mk.


Британска амбасада
Област: Администрација
Работно место: Раководител
Број на работни места: 1
Во регион: Скопски,
Објавен на: 05/11/2011
Краен рок за пријавување: 20/11/2011
Оглас внесен на: 07/11/2011
Email за контакт: britishembassy.skopjeapplication@fco.gov.uk
Потребни квалификации:
• Англиски јазик
• ВСС
• Години Работно искуство:2
• strong IT computer skills using, organizational, analytical communication skills


Corporate Services Manager
British Embassy, Skopje, Macedonia

Are you an experienced manager, an innovative, self-starter? Do you thrive on challenge, have the drive and resilience to see a job through, and set and observe high standards of customer service?
If so, we are looking for a Corporate Services Manager to join our busy and dynamic Corporate Services Team at a time of rapid change. The successful candidate will be responsible for ensuring the team deliver effective manage­ment, finance, procurement, human resources and estate services to the whole Embassy.
Background
The British Embassy in Skopje, Macedonia is part of a world-wide network of 230 Posts, representing British political, economic and consular interests over­seas. Our office in Skopje has over thirty members of staff in the Republic of Macedonia.
The Corporate Services Manager will report directly to the Deputy Head of Mission/HM Ambassador, and will serve as a key member of the Embassy sen­ior management team and work with policy makers in London and the region to implement new initiatives.
Main Duties and Responsibilities
Leadership and Management:
• Ensure successful day-to-day operation of the Embassy's Corporate Services team.
• Support the Embassy's change agenda in orcTer to modernise working practices and introduce innovative and creative management process­es; support staff during major periods of change.
• Continuously review business processes and resource management to identify new ways of working and deliver a more effective, efficient and professional operation.
• Manage a team of sixteen members of staff with direct line manage­ment responsibility for ten members of the Embassy.
• Maintain positive and strong relations with stakeholders in London and the region.
• Finance:
• Strategic management of the Embassy's budget, ensuring spending remains on budget and maximising value for money.
• Prepare annual, monthly and ad hoc budget reports as necessary.
• Ensure compliance with correct accounting procedures and that appropriate key performance indicators (KPIs) are met.
• Ensure compliance with end of month account and audit procedures
• Review and authorise individual expense claims - as appropriate
• Co-ordinate accounting and finance services to the 'Partners Across Government' as required (e.g. UK Ministry of Defense, Department for International Development, British Council).
Human Resources:
• Recruitment of new employees, including advertisements for national staff, coordinating interviews, and serving as interview panel member as needed.
• Provide guidance on sensitive staff matters for both diplomatic and national staff, including management issues and dispute resolution.
• Coordinate reminders for mid-term reviews and appraisals.
• Manage and conduct induction of new employees.
Estates:
• Oversight of the British Embassy estate, including office buildings and staff residential properties including management of local contracts for estates-related work (i.e. gardening and maintenance contracts.).
• Ensure environmental/sustainability methodologies are integrated into the Embassy.
• Perform spot check of inventories and supplies as needed.
Security:
• In conjunction with Post Security Officer and Regional Overseas
• Security Manager, ensure security of buildings, staff and information.
• Ensure adequate security process in place for out-of-hours coverage.
• Lead, manage and motivate Embassy Security team.
Other Tasks:
• Assist with processing of diplomatic staff arrivals, departures, freight and luggage transfers, customs clearance and accreditation.
• Business Continuity preparations and direction
• Community Liaison Officer
• British Embassy IT Systems Manager
• Other duties as assigned, including regional cover for other British Diplomatic Missions.
Skills Required:
• Excellent interpersonal and communication skills with a strong cus­tomer focus


ОУ „Димо Хаџи Димов"
Област: Финансии и банкарство
Работно место: Сметководител
Број на работни места: 1
Во регион: Скопски,
Објавен на: 05/11/2011
Краен рок за пријавување: 12/11/2011
Оглас внесен на: 07/11/2011
Потребни квалификации: ВСС
Години Работно искуство:5
Врз основа на чл. 22 став 1 и чл. 23 од Законот за работни односи (Сл. В бр. 158/10) а во врска со добиената согласност од Министерството за образование и наука бр. 08-9103/3 од 14.03.2011 година за повторно вработување на сметководителите во јавните училишта а кои сега се вработени на неопределено време во Биланс Хит АД Скопје, согласноста од Министерството за финансии бр. 02-12266/2 од 08.04.2011 год. директорот на ОУ Димо Хаџи Димов - Скопје распишува
ЈАВЕН ОГЛАС
за засновање на работен однос на неопределено време
За работно место сметководител на неопределено време 1 (еден) извршител со полно работно време
Кандидатите покрај општите услови предвидени со Закон, треба да ги исполнуваат и посебните услови што се бараат за вршење на работата и тоа:
- да имаат завршено економско училиште
- да е државјанин на Р. Македонија
- работно искуство над 5 години во струката Кон пријавата кандидатите да достават
- доказ за завршено образование
- државјанство на Р. Македонија
- потврда за стаж
Рокот за доставување на потребните документи е 5 (пет) дена од денот на огласувањето Документите да се достават до ОУ Димо Хаџи Димов - Скопје ул. Ангел Динев бб
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 07 Ное 2011, 12:07

Област: Продажба и Маркетинг
Работно место: Менаџер
Број на работни места: 1
Во регион: Источна Македонија,
Објавен на: 04/11/2011
Краен рок за пријавување: 12/11/2011
Оглас внесен на: 05/11/2011
Потребни квалификации:
• Англиски јазик
• ВСС
• Возачка дозвола:B
• Години Работно искуство:3
• познавање на компјутерско работење (PC Word и PC Excel)
Странска компанија од областа на фармацијата и медицината го објавува следниот
ОГЛАС За прием на 1 (еден) менаџер за продажба и 1 (еден) стручен соработник за територијата на Југоисточна Македонија
Пријавените кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:
1. За позицијата менаџер за продажба:
- висока стручна подготовка (дипломиран фармацевт, доктор или стоматолог);
- да има работно искуство од минимум 3 години во областа на промоцијата, маркетингот и продажбата на фармацевтски производи;
- одлично познавање на англиски јазик (познавањето на уште некој странски јазик е пожелно);
- одлично познавање на компјутерско работење (PC Word и PC Excel);
- возачка дозвола Б категорија
2. За позицијата стручен соработник:
- висока стручна подготовка (дипломиран фармацевт, доктор или стоматолог);
- да има живеалиште, односно престојувалиште на територијата на Југоисточна Македонија;
- одлично познавање на англиски јазик (познавањето на уште некој странски јазик е пожелно);
- одлично познавање на компјутерско работење (PC Word и PC Excel);
- возачка дозвола Б категорија
Пријавените кандидати, покрај пријавата, треба да ги достават следните документи:
- кратка биографија;
- доказ за завршено образование;
- фотокопија од возачка дозвола;
- доказ за други посебни квалификации и познавања.
Рок на доставување на пријавите со придружната документација е 8 дена од денот на објавувањето на огласот.
Пријавите и придружната документација треба да се достават по пошта на следната адреса: Адвокат Борис Ношпал


ИТД Дистрибуција
Работно место: Менаџер
Број на работни места: 1
Во регион: Скопски,
Објавен на: 04/11/2011
Краен рок за пријавување: 14/11/2011
Оглас внесен на: 05/11/2011
Email за контакт: personel@infosoftgroup.com.al
Потребни квалификации: познавања на Македонски и Англиски јазик
ITD
ИТД Дистрибуција ДОО
ИТД Дистрибуција е успешна брзорастечка стабилна компанија на Македонскиот пазар со главна цел дистрибуција на ИТ производи. Компанијата, нуди одлични можности за успешна кариера, одлични работни услови и бенефиции. ИТД Дистрибуција е членка на INFOSOFT Group, која постои 21 година и е регионален лидер на ИТ пазарот (Македонија, Албанија и Косово). Info soft Group моментално брои 280 млади амбициозни и високо професионално вработени, кои посветено работат овозможувајќи да ова групација се рангира меѓу најуспешните на пазарот. Ги покануваме сите кои веруваат дека ја имаат потребната способност, квалификација и искуство за да се придружат кон нашиот тим, да аплицираат за следната работна позиција:
PRODUCT MANAGER
Основни задачи и обврски:
- Детално познавање на спецификациите и техничките детали на производите за кои ќе биде одговорен.
- Анализа на конкурентските производите и цени.
- Креира стратегија за продажба и цени.
- Соработка со секторот за увоз/извоз.
- Воспоставува и одржува добра соработка и комуникација со постоечки и потенцијални клиенти.
Потребни квалификации:
- Минимум 3 години работно искуство на слични работни позиции поврзани со продажба и менаџирање на брендови.
- Да биде во тек со новите технологии, вклучувајќи хардвер и софтвер.
- Комуникативен, одлични аналитички способности, висок степен на проактивност и тимска работа.
- Одлични познавања на Македонски и Англиски јазик. Познавање на Албански јазик ќе се смета за предност
- Универзитетската диплома е пожелна.
Заинтересираните кандидати, треба да испратат мотивационо писмо, CV и копии од референтни документи на следниот email: personel@infosoftgroup.com.al
CV мора да бидат на Англиски јазик.
Рокот за аплицирање 14.11.2011.


CS Global
Работно место: Професор по англиски јазик
Број на работни места: 1
Во регион: Скопски,
Тип на работно место: Времено
Договор(во месеци):
Објавен на: 04/11/2011
Краен рок за пријавување: 08/11/2011
Почеток на работен однос:
Оглас внесен на: 04/11/2011
Email за контакт: jasna.dm@csglobal.com
УРЛ: http://www.hracademy.com.mk
Телефон: 02 32 90 544
Потребни квалификации:
• Универзитетско образование (Филолошки факултет - англиски јазик)
• Претходно работно искуство како професор по англиски јазик за возрасни
• Познавања од HR областа
• Предност ќе имаат кандидати со претходно работно искуство како професор по англиски јазик за HR
Должности: Нема информација,
CS Global HR Academy е едногодишна академија за управување и развој на човечки ресурси.
Академијата има потреба од професор по англиски јазик за Human Resources со следните квалификации:
• Универзитетско образование (Филолошки факултет - англиски јазик)
• Претходно работно искуство како професор по англиски јазик за возрасни
• Познавања од HR областа
• Предност ќе имаат кандидати со претходно работно искуство како професор по англиски јазик за HR

Ве молиме Вашата биографија, заедно со мотивационо писмо да ја испратите на jasna.dm@csglobal.com.mk најдоцна до 8.11.2011 година со назнака Професор
Информации на тел: 02 32 90 544
Прикачени фајлови
CVS Mobile.PNG
Последна редакција: Artemission на 07 Ное 2011, 12:16; редактирано еднаш.
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 07 Ное 2011, 12:16

EverNear 02.PNG
EverNear 01.PNG
BE.jpeg
Referent.PNG
RiverSoft.PNG
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Мислење 08 Ное 2011, 15:40

Работно место: PHP developer
Број на работни места: 2
Во регион: Битолски, Скопски,
Тип на работно место: Постојано
Објавен на: 07/11/2011
Email за контакт: info@planetbits.nl
УРЛ: http://www.planetbits.nl
Потребни квалификации:
Title: Web Developer (PHP)
Profile
- Professional experience in software development and implementation of web projects.
- Solid PHP knowledge
- Solid HTML, CSS and Java Script knowledge
- Solid knowledge of Zend Framework
- Solid knowledge of MVC-system
- Solid MySQL knowledge
- Excellent communication skills in English (written and oral)
Responsibilities
- Development of object-oriented, PHP code in Zend framework
- Testing and documenting of implemented solutions
We Offer
- Cooperation in a friendly international team.
- Contribution to the creation and use of highly innovative software solutions.
- Plenty of personal growth potential, challenging tasks and training opportunities.


Објавувач: ПроКредит Банка
Област: Финансии и банкарство
Работно место: Банкар
Во регион: Цела Македонија,
Објавен на: 01/11/2011
Краен рок за пријавување: 29/11/2011
Оглас внесен на: 01/11/2011
Потребни квалификации: универзитетска диплома од областа на економијата или апсолвент по економија
Целосен оглас:
ПроКредит Банка нуди Програма за млади банкари:
- Доколку имате универзитетска диплома од областа на економијата или сте апсолвент по економија.
- Доколку имате желба да го надоградите и продлабочите своето знаење, а воедно и да се стекнете со практично искуство во: промоција и продажба на банкарски производи; изготвување и анализа на финансиски извештаи и процесирање на операции во платниот промет
- Доколку сте комуникативна личност со силни интерперсонални вештини, тимски играч, флексибилни, а воедно имате развиени аналитички и математички способности како и солидни познавања на основните економски принципи и финансиски извештаи

АПЛИЦИРАЈТЕ!

Вашата апликација треба јасно да покаже, зошто токму Вие одговарате за оваа практикантска работа. Воедно задолжително во електронската пријава во делот за мотивациско писмо треба да ги наведете Вашите амбиции за аплицирање, а кои ќе бидат во релација со содржината од нашата меѓународна веб страна (http://www.procredit-holding.com) и веб страната на нашата банка (http://www.procreditbank.com.mk).

Ве молиме пополнете ја електронската пријава на http://www.procreditbank.com.mk во делот за кариера. Сите останати начини на аплицирање ќе се сметаат за невалидни.



BE.jpeg
BE, CST.jpeg
CST, BE.jpeg
Аватар на корисникот
Artemission

Жолто цветче
 
70173881
Мислења: 1483
Зачленет: 22 Јул 2011, 14:09
Локација: Градот убав

Врати се на Барање работа

Кој е онлајн

Оваа категорија моментално ја разгледуваат: Нема регистрирани корисници и 7 гости