1. Овој сајт користи колачиња неопходни за неговото функционирање. Ако продолжиш да го користиш, значи се согласуваш со нашата употреба на колачиња. Прочитај повеќе.

Огласи за вработување

Дискусија во 'Барање работа' започната од Artemission, 7 октомври 2011.

  1. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Знам дека има премногу луѓе што бараат работа и вистински имаат потреба од тоа, па би сакала да ви помогнам (се разбира доколку смеам да постирам тука) и да ви ги испраќам актуелните огласи. Мене лично секојдневно ми стигнуваат на имеил сите огласи за вработување (ми ги испраќаат од факултетот каде што студирав) и јас лично немам некоја корист од тоа, НО доколку ми дозволите можам да ви ги постирам па можеби ќе се посреќи некој од тука.

    Ваше мислење и доколку некој од модераторите смета дека темава е несоодветна, нека ја реши :)
     
    На Zagrizena84, Писана, TatinaJana и 22 други им се допаѓа ова.
  2. mona-li

    mona-li Истакнат член

    Се зачлени на:
    12 јануари 2011
    Пораки:
    93
    Допаѓања:
    9
    Убав гест од твоја страна Artemission, мислам дека на сите би ни било од корист доколку ни постираш огласи за слободни работни места. Јас веќе те очекувам, а доколку најдам работа во огласите и ќе те частам :)
     
    На Писана и godina им се допаѓа ова.
  3. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Како што и ви ветив, еве ги првите огласи што ги добив од тогаш:

    Unixitech Solutions
    Title: Sales Manager
    Department: Sales Department
    Reports to: General Manager
    Job Objective:
    The sales manager will be in charge of Unixitech Solutions products, which are, web
    design, development, software development, mobile websites, IT Solutions, Im:
    Network, Hardware solutions, SugarCRM, Pantheon software and many more. The
    manager will be leading sales presentations, generate new clients, meet client
    expectations.
    Responsibilities:
     Develops a business plan and sales strategy for the market that ensures
    attainment of company sales goals and profitability.
     Prepares action plans by individuals as well as by team for effective search of
    sales leads and prospects.
     Initiates and coordinates development of action plans to penetrate new
    markets.
     Coordinate and manage Sales department.
     Assists in the development and implementation of marketing plans as needed.
     Provides timely, accurate, competitive pricing on all completed prospect
    applications submitted for pricing and approval, while striving to maintain
    maximum profit margin.
     Creates and conducts proposal presentations and RFP responses.
     Controls expenses to meet budget guidelines.
    Job Specifications:
     Relevant experience in sales management.
     Experience with enterprise software solutions.
     Extensive experience with IT Solutions
     Strong understanding of customer and market dynamics and requirements.
     Become familiar with SugarCRM and Pantheon Software.
    Job Requirements:
     BSc in Economics or relevant.
     Fluent in Albanian, Macedonian and English.
     Good IT knowledge.
     Needs to be from Tetovo region
    If you have any questions, please contact me at Ilir@unixitech.com or 070289799



    USAID Македониjа (http://macedonia.usaid.gov/en/grants.html) има потреба за вработување на еден кандидат дипломиран по Опшествени Науки.
    *Технички советник за услуги

    ПРОФИЛОТ НА КАНДИДАТОТ

    • Да има завршено факултет по Опшествени Науки (BE, LAW, PAPS, LCC)
    • Да има одлични интерперсонални и интерколегиални комуникациски вештини
    • Да има способност за тимска работа
    • Одлично познавање на работа со компјутери (Microsoft Office, Excel)
    • Одлично познавање на Англискиот јазик
    • Да биде одговорен и амбициозен
    • Искуството минимум 3 години

    ПОТРЕБНИТЕ ДОКУМЕНТИ

    • CV (Резуме)

    • Документ кој ги докажува вашите знаења врз меѓуетничките односи во образовниот систем во Македонија

    • Диплома за вашите студии

    • Референции

    • Историјат на плаќање


    Конкурсот е отворен до: 19 Октомври 2011.
     
  4. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Компанија: МАКВЕЛД
    Позиција: КОМЕРЦИЈАЛИСТ
    ОПИС НА РАБОТНОТО МЕСТО
    Компанија од Скопје која се занимава со продажба на материјали, опрема и алати за професионалци Во соработка со ВРАБОТУВАЊЕ.КОМ Приватна Агенција за посредување при вработување објавува ОГЛАС за вработување на КОМЕРЦИЈАЛИСТ
    Потребни квалификации:
    - Минимум Средно образование, предност високо образование
    - Претходно работно искуство во комерција и продажба на терен
    - Одлично познавање на Англиски јазик и работа со компјутери
    - Активен возач
    - Одлични аналитички, комуникациски, организациски, преговарачки и убедителни способности
    - Ориентираност кон клиенти и деловни успеси и способност за самостојност при одлучување
    - Познавање на регионот.
    Вашата Професионална Биографија доставете ја на е-маил: marijaj@vrabotuvanje.com.mk со назнака на апликацијата “за оглас за Комерцијалист”.
    НАПОМЕНА: САМО апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.
    Кандидатите кои не ги исполнуваат сите наведени услови, нема да бидат вклучени во селекцијата!
    Апликациите без назнака нема да бидат разгледани!


    Компанија: Gross Optic
    Позиција: Комерцијалист за продажба
    ОПИС НА РАБОТНОТО МЕСТО
    Водечка европска компанија во областа на офтамологија и производство на оптички средства, како и широка мрежа на големопродажба,увоз-извоз и застапништва, поради проширување на дејноста во Македонија
    во соработка со Вработување.com објавува
    ОГЛАС за вработување на: Комерцијалист за продажба.
    Потребни квалификации:
    - приоритет предходно работно искуство на слична позиција во иста или слична дејност: развивање, нудење и продажба на бренд продукти, развивање и одржување на односите со клиентите, ориентираност кон клиенти и купувачи
    - ВСС/ССС
    - одлично работно познавање на MS Office.
    Очекувани вештини и способности:
    - Комуникациски и преговарачки вештини
    - Самостојност и независност при извршување на работни задачи
    - Флексибилност за работа на терен
    - Организациски и аналитички способности
    - Мотивирана личност
    - Динамични, иницијативни и насочени кон резултати
    - Способност за тимска работа

    За да станете дел од компанија препознатлива на домашниот пазар, се што треба да направите е да ни доставите Ваша Професионална биографија на адреса: slavicat@vrabotuvanje.com.mk
    со назнака „апликација за Комерцијалист“
    НАПОМЕНА: САМО апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.
    Кандидатите кои не ги исполнуваат сите наведени услови, нема да бидат вклучени во селекцијата!
    Апликациите без назнака нема да бидат разгледани!
     
    На irenchetTo му/ѝ се допаѓа ова.
  5. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    За потребите на својот клиент
    РЕНОМИРАНА МУЛТИНАЦИОНАЛНА КОМПАНИЈА
    објавува ОГЛАС за вработување на АСИСТЕНТ ЗА КАДРОВА АДМИНИСТРАЦИЈА
    Потребни квалификации и вештини:
    - Универзитетско образование – Правен факултет
    - Најмалку 1 година работно искуство во областа
    - Искуство и познавање на законската регулатива од областа на работни односи
    - Искуство во администрирање, следење и контрола на документацијата за вработените
    - Одлични аналитички и комуникациски способности, тимска работа
    - Искуство во интернационална компанија се смета за предност
    - Напредно познавање на англиски јазик и MS Office
    - Возачка дозвола (Б категорија)
    Клучни одговорности:
    - Евиденција и ажурирање на базата на податоци за вработените
    - Подготовка и следење на електронска база на податоци
    - Изготвување на договори и решенија за вработените во согласност со законската регулатива и компаниските процедури
    Подготовка на дневни, неделни и месечни извештаи за администрација на вработените
    Учество во иницијативи и проекти од областа на човечки ресурси
    Следење на промени на законската регулатива во областа на делување
    Заинтересираните кандидати треба да испратат кратка биографија (CV),
    писмо за апликација и фотографија
    најдоцна до 1 ноември 2011 година на e-mail адреса: marijaj@vrabotuvanje.com.mk,
    со назнака, АСИСТЕНТ ЗА КАДРОВА АДМИНИСТРАЦИЈА
    Напомена:САМО апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани
    Кандидатите кои не ги исполнуваат сите наведени услови, нема да бидат вклучени во селекцијата!
    Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.

    Фирма: wctc
    Дата: 15.10.2011
    Позиција: бренд менаџер
    Бараме уште 5 лица од Скопје за бренд менаџери на воздраст од 20 до 30 години. Не е задолжително претходно работно искуство. За избраните кандидати следува кратка бесплатна обука. Задолжително испратете CV на следната e-mail адреса: antonio.velinov@gmail.com Ќе бидете повикани на деловен состанок.
    Важност: од 15.10.2011 до 30.10.2011

    Фирма: FIMACO
    Дата: 15.10.2011
    Позиција: деловен(а) асистент(ка)
    Компанија од Скопје има потреба од деловна асистентка со добро познавање на англиски српски и работа со компјутери, Заинтересираните кандидати потребно е да испратат CV на info@inyler-fimaco.com
    Важност: од 15.10.2011 до 25.10.2011
    Фирма: Brand & Team Building Experts
    Дата: 13.10.2011
    Светска компанија, заради проширување на својот бизнис во РМ, има потреба од 3 Brand & Team Building Experts. Мин.ВСС и познавање на Англиски јазик. Предност - комуникациски вештини. E-mail: brand.managers@yahoo.com
    Важност: од 13.10.2011 до 20.10.2011
    Објавувач: Агриматко
    Област: Финансии и банкарство
    Работно место: Раководител
    Во регион: Скопски,
    Тип на работно место: Постојано
    Објавен на: 15/10/2011
    Краен рок за пријавување: 21/10/2011
    Оглас внесен на: 17/10/2011
    Email за контакт: emilijan.micev@agrimatco-eu.com
    Потребни квалификации:
    • Англиски јазик
    • ВСС
    • Години Работно искуство:2
     
  6. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    АГРИМАТКО ДООЕЛ
    КОНКУРС За пополнување на работно место на неопределено време
    Друштвото за промет и услуги Агриматко Дооел - Скопје, има потреба од еден Раководител на Сметководство и Финансии, на неодредено време за извршување на работни задачи на следното работно место:
    1.Раководител на Сметководство и Финансии
    Кандидатот треба да ги исполнува следните услови:
    • Диплома од завршен Економски факултет
    • Минимум 2 (две) години работно искуство
    • Познавање на Англиски Јазик
    Испратете го вашето CV (кратка биографија) со пропратно писмо по пошта на адреса:
    Ул: Гоце Делчев б.б с.Стајковци 1000 Скопје
    E-mail: emilijan.micev@agrimatco-eu.com
    Моб. тел: 070 317 581
    Апликациите да се достават заклучно до 21.10.2011
    Молбите кој не ги исполнуваат условите нема да се земат во предвид при разгледувањето.
    Кандидатите кој ги задоволуваат критериумите ќе бидат контактирани.
    ДПУ Агриматко ДООЕЛ Скопје

    Објавувач: Nestle Adriatik dooel
    Област: Продажба и Маркетинг
    Работно место: Area Sales Manager
    Во регион: Надвор од Македонија,
    Тип на работно место: Постојано
    Објавен на: 15/10/2011
    Краен рок за пријавување: 24/10/2011
    Оглас внесен на: 17/10/2011
    Email за контакт: human.resources@hr.nestle.com
    УРЛ: http://www.nestle.mk
    Потребни квалификации: Англиски јазик
    Возачка дозвола:B
    Години Работно искуство: 3 communication, negotiation and leadership skills, knowledge of MS Office
    Nestle
    Nestle is the world's largest Food and Beverage recognized as one of Most Attractive Employers in the world being among the top 20 companies. Nestle Adriatic, founded 2003., is employing over 500 employees and covering Croatia, Bosnia & Herzegovina, Serbia, Montenegro, Macedonia, Kosovo and Slovenia (with headquarters in Zagreb).
    Nestle is always focused on long-term business results, short-term profit is never a priority. According to it, we always search for people focused on long-term company's objectives and interests, who will develop and grow together with the company.
    We are looking for a candidate who will become a part of Nestle team in the position:
    Area Sales Manager for Kosovo (m/f)
    Responsibilities:
    • To maximize Nestle sales in designed channel through maximizing Nestle products availability
    • Propose, implement and develop effective and reliable sales and distribution system of all Nestle products
    • Prepare and achieve sales plans and sales budget
    • Increase weighted distribution of products
    • Plan and supervise implementation of sales promotions
    • Collect information on competitors' activities on the market and propose competitive responses
    • Motivate, develop and manage effective distributor's sales team
    The profile:
    • Minimum 3 years on various positions in a sales department, preferably in FMCG company
    • Deep knowledge of trade sector
    • Field sales experience
    • Strong communication, negotiation and leadership skills
    • Good knowledge of English and MS Office
    • Valid driving license
    Position is based in Prishtina.
    Nestle, најголемата светска компанија за храна, нуди можност за вработување на горенаведеното работно место.
    Candidates who will be invited for interview/psychological testing will get a notification latest 2 weeks after advert expiry. All other applicants will receive official notification after end of the selection process.
    Applications should be submitted in English until 24 October 2011.
    E-mail address: human.resources@hr.nestle.com

    We are looking for a candidate who will become a part of Nestle team in the position:
    Key Account Manager (m/f)
    Responsibilities:
    You will have responsibility to achieve business objectives and sales targets within assigned key accounts through the following activities:
    • Develop and execute customer and promotion plan through close co-ordination with Nestle distributor, customers, other departments, sales/merchandising team and external agencies
    • Manage trade expenses, product portfolio, pricing strategy, in-store position and merchandising strategy
    • Key account performance monitoring and analysis
    • Manage sustainable relationships with customers on daily basis
    Profile:
    • Minimum 3 years of experience in Key Account Management, preferably with an international FMCG company
    • Cost and commercial awareness
    • Strong negotiation and communication skills
    • Willingness to travel
    • Good knowledge of English and MS office
    • Valid driving license
    Position is based in Prishtina.
    Nestle, најголемата светска компанија за храна, нуди можност за вработување на горенаведеното работно место.
    Candidates who will be invited for interview/psychological testing will get a notification latest 2 weeks after advert expiry. All other applicants will receive official notification after end of the sale

    Извинете што е во три пораки, но не ми даваше како една заради тоа што има повеќе од 5 адреси.
     
  7. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    И уште неколку огласи скенирани од весник:
     

    Прикачени фајлови:

    • BE1.jpeg
      BE1.jpeg
      Големина на фајлот:
      285,6 KB
      Прегледи:
      18.560
    • CST, BE 2.jpeg
      CST, BE 2.jpeg
      Големина на фајлот:
      302,6 KB
      Прегледи:
      18.559
    • BE2.jpeg
      BE2.jpeg
      Големина на фајлот:
      283,4 KB
      Прегледи:
      18.556
    • CST, BE 1.jpeg
      CST, BE 1.jpeg
      Големина на фајлот:
      215,9 KB
      Прегледи:
      18.558
    На girl.23 му/ѝ се допаѓа ова.
  8. Nannaa

    Nannaa Истакнат член

    Се зачлени на:
    28 март 2010
    Пораки:
    271
    Допаѓања:
    30
    море се само за комерцијалисти... ништо нема за психолози.... :worried:
     
    На Писана и Stephanie им се допаѓа ова.
  9. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Фирма: Samsung
    Дата: 17.10.2011
    Важност до: 24.10.2011
    Позиција: Key Account Manager
    E-mail: prijava@hill-international.com.mk
    For our recently established direct business operations in Macedonia we are searching for dedicated and result driven candidate to support development of sales of our telecommunication business within the position of a Key Account Manager - telecommunications
    Requirements:
     experience within one of the key operators in the local telecommunication market
     strong sales and/or key account management experience
     fluency in English and PC literacy are prerequisites
     strong customer orientation, highly developed organization, communication and negotiation skills
     analytical and strategic thinker with pro-active approach and problem solving attitude
    Responsibilities:
     sales increase and achievement of the set sales targets with dedicated account/s
     relationship building with operators, annual contracting and negotiations about portfolio, quantity and marketing agreements
     regular meetings with operators - agreements on daily business but also on new opportunities and upcoming projects and events arrangements
     ensuring highest quality customer relations with key accounts and maximizing customer satisfaction
     analysis of the account profiles and sales performance based on predefined KPIs
     sales planning, ensuring optimized product availability, creation of pricing policies
     coordination of advertising and promotional activities > providing product and performance trainings and sell out solutions to the customers
     continuous analysis of the market trends and competitor activities and providing suggestions for improvements and appropriate response to changing sales conditions
     daily coordination and cooperation with internal departments in order to meet the requirements of the customers
     regular reporting to management
    We are offering very good working conditions within a developing international environment, an opportunity for further career advancement and a remuneration package in line with your results.
    If you believe you are the right person for our team, please send your CV and motivation letter in English, exclusively to our HR Consultant’s address, with full confidentiality. Хилл Интернатионал, Ул. Анастас Митрев 26/3, 1000 Скопје, тел/факс: +389 2 3296 481
     

    Прикачени фајлови:

    • LAW, BE.jpeg
      LAW, BE.jpeg
      Големина на фајлот:
      174 KB
      Прегледи:
      18.409
    • LCC2.jpeg
      LCC2.jpeg
      Големина на фајлот:
      104,6 KB
      Прегледи:
      18.410
  10. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Зираат Банка АД Скопје вработува:
    1)
    1 работник во одделот за Информатика технологија (ИТ).
    Кандидатот за горенаведеното работно место треба да ги исполнува следните услови:
    - Високо образувание ( Факултет за информатичка технологија и електротехнички факултет-отсек за компјутерска технологија);
    - Минимум 3 години работно искуство;
    - Познавања од областа на банкарското работење;
    - Познавање на англиски јасик;
    2)
    1 работник во одделот за сметководство.
    Кандидатот за горенаведеното работно место треба да ги исполнува следните услови:
    - Високо образувание ( Економски факултет );
    - Минимум 3 години работно искуство во банка;
    - Познавање на англиски јазик;
    3)
    1 работник во одделот за управување со ризици
    Кандидатот за горенаведеното работно место треба да ги исполнува следните услови:
    - Високо образувание ( Економски факултет );
    - Минимум 2 години работно искуство во оддел за управување со ризици;
    - Познавање на англиски јазик;
    4)
    1 работник во одделот за кредитирање.
    Кандидатот за горенаведеното работно место треба да ги исполнува следните услови:
    - Високо образувание ( Економски факултет );
    - Работно искуство во банка;
    - Познавање на англиски јазик;
    5)
    1 работник во одделот за платен промет со странство.
    Кандидатот за горенаведеното работно место треба да ги исполнува следните услови:
    - Високо образувание ( Економски факултет );
    - Работно искуство во банка;
    - Познавање на англиски јазик;
    6)
    1 Преведувач од македонски на турски јазик.
    Кандидатот за горенаведеното работно место треба да ги исполнува следните услови:
    - Високо образувание ( Филолошки факултет – Отсек за турски јазик и книжевност );
    - Работно искуство;
    - Познавање на англиски јазик;
    Кандидатите треба да доставаат кратка биографија ( CV ) со назнака ЗА РАБОТНО МЕСТО БР.,на адреса: ЗИРААТ БАНКА АД Скопје ул. Железничка бр.8 Скопје или vrabotuvanje@ziraatbank.com.mk.Според Законот за заштита на личните податоци, со самото доставување на CV за вработување согласни сте Вашите лични податоци да бидат предмет на обработка при процесот за избор на кандидати за вработувањe.



    ПРОГРАМА ЗА МЛАДИ БАНКАРИ (МОЖНОСТ ЗА ПРАКТИКАНТСКА РАБОТА)
     

    Прикачени фајлови:

    • procredit.png
      procredit.png
      Големина на фајлот:
      506,6 KB
      Прегледи:
      18.321
  11. sanjaeva

    sanjaeva Форумски идол

    Се зачлени на:
    3 февруари 2011
    Пораки:
    3.389
    Допаѓања:
    87.636
    Артемисион браво за темава и секоја чест за твојата волја сето ова да го поделиш со феминките.

    Од огласите во кои не се наведува името на фирмата ми се :puke: . Навистина не ми е јасно како може некој да аплицира за работа а да незнае за каде. Зошто ако се толку реномирарани не си кажат кои се??? Бараат перфекни ЦВ-а , па дури и слика ( демек да бидете доволно репрезентативни , нели за реномираната им фирма), а од друга страна самите тие иако реномирани не се придржуваат кон правилата за деловно комуницирање.
     
    На eli25 и srcekrsacka им се допаѓа ова.
  12. rossonerka

    rossonerka Популарен член

    Се зачлени на:
    13 април 2010
    Пораки:
    4.160
    Допаѓања:
    15.287
    Но има икс причини поради кои не се запишува името на фирмата.
    Ако одиме негативно гледиште тоа е фирма која нема ни М од мултинационална, па само фалбаџиски наслов за привлекување на повеќе лица на огласот.
    А позитивно и најчесто се става ваков оглас од навистина големи фирми од две причина. Прво пример да напишат Т Мобиле ќе има 5 илјади пријавени па тешко е да се направи селекција, иако ова е навистина ретко.
    И второ и најбитно за да не се бркаат врски за вработување. Ова го прават пред се фирми со странски капитал и вработени кои не се замараат со врскаџиство па на овој начин огласуваат за работното место, за да не ги замараат еј на брат тетка син епа девојка му да ја вработиме.

    Наше е да одлучиме дали да им веруваме на овие огласи или да ги избегнуваме.
    Има многу огласи за избегнување. Пример асистентка со продолжено работно време и деловни вечери. Море мрш!
    Или јас не би прифатила интервју во кафич и тоа како што некој спомна на некоја друга тема и вика навечер кога ти одговара тебе ете нека биде во 20 часот. Интервју се врши во канцеларии и интервју се врши за време на работно време. Не во кафана во 20 часот. Јас би одбила веднаш такво интервју. Јас сакам опуштеност на претпоставен и колегијалност, но не толкава на прво запознавање поточно интервјуирање и тоа во ноќни часови.
     
    На Artemission му/ѝ се допаѓа ова.
  13. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Sanjaeva јас огласите не ги читам туку како ми ги праќаат само copy-paste и ги закачувам тука. Не гарантирам за нивната веродостојност, тоа е на вас да одлучите дали ќе верувате или не, но штом ми ги праќаат од универзитетот каде што студирав би требало да се проверени (ипак не праќаат било што). А конкретно за огласот што го реплицираше не верувам дека е измама, ипак контакт email-от е на вработен во агенцијата за вработување, но нели секој има право на свое мислење :) :*

    Да се вратам на темата, денес ми стигнаа овие:


    Фирма: Агенција Рејтинг
    Дата: 20.10.2011
    Позиција: Анкетар
    Агенција Рејтинг има потреба од анкетари, Македонци и Албанци (со добро познавање на Македонски јазик), за работа на телефонски и теренски анкети на ниво на целата држава. Предност ќе имаат кандидатите со претходно искуство во анкетирање. Потенцијалните кандидати можат да не исконтактираат на телефон (02/3217-317) или емаил (ljupka@rating-mk.com).
    Важност: од 20.10.2011 до 01.11.2011

    Фирма: Центрог
    Дата: 20.10.2011
    Позиција: Агент за Продажба
    Друштво за Информациски и Комуникациски Технологии Центрог има потреба од Агент за Продажба на професионални услуги од областа на компјутерската техника. Кандидатот треба да биде организирана, искрена, одговорна, доверлива и флексибилна личност ориентирана кон учење. Треба да поседува професионален однос кон работата и клиентите, одлични комуникациски вештини, прецизност, сигурност и тимски дух.
    Квалификации:
    - -Минимум завршено ССС (ВСС се смета за предност)
    - Со или без работно искуство
    - Познавање на компјутерските системи и услуги
    - Упорност, самоиницијатива, комуникативност, мотивираност за успех, способност за тимска работа
    - Солидно познавање на англиски јазик и работа со компјутер
    - Возачка дозвола Б категорија
    - Клучни одговорности:
    - Вршење професионални продажни презентации
    - Презентирање на услугите преку директни контакти со потенцијалните корисници
    - Активно одржување на контакт со клиентите
    - Подготовка на планови и извештаи за остварени резултати
    Центрог Ви нуди:
    - Можност за професионален развој
    - Работа во пријатна средина
    - Работа со тим на професионалци
    - Квалитетна обука по највисоки стандарди
    Доколку сте заинтересирани оваа позиција ве молиме испратете ја вашата биографија заедно со пропратно писмо и најнова фотографија на е-маил hr@centrog.com најдоцна до 26.11.2011. Само избраните кандидати ќе бидат повикани на разговор. Ве молиме без телефонски јавувања.
    Важност: од 20.10.2011 до 26.10.2011
     

    Прикачени фајлови:

    • BE.jpeg
      BE.jpeg
      Големина на фајлот:
      209 KB
      Прегледи:
      1.842
    • BE3.jpeg
      BE3.jpeg
      Големина на фајлот:
      262,3 KB
      Прегледи:
      1.842
  14. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Објавувач: X3M Games
    Област: Информатичка технологија
    Работно место: Пограмер, Дизајнер и Анимaтор
    Тип на работно место: Постојано
    Договор(во месеци): 12
    Објавен на: 23/10/2011
    Краен рок за пријавување: 23/12/2011
    Email за контакт: nikola.tanchevski@x3mlabs.com
    Потребни квалификации: Основни
    • Работна етика
    • Креативност
    • Професионалност
    • Плус е ако
    • Имате претходно искуство со развој на Игри и Мултимедија
    • Имате и споделувате идеи
    • сте GAMER
    За Дизајн и Анимација
    -Теорија на Боја и Светлина.
    -Добар вкус за дизајн.
    -Искуство со 2Д или 3Д анимација.
    -Концепт Арт.

    За Пограмер
    Да се има искуство со некој објектно ориентиран јазик:
    1. AS3
    2. Java
    3. Други ООП и Web јазици (C#, C++, php, JavaScript)
    За разлика од другите оглас овој е само за искусни Средна и Сениор класа на апликанти кои имаат добро претходно искуство. Нема да има тестирања само интервјуа.
    Работата е во студиото во центарот на Битола па би ги замолил да се пријават и дојдат само тие кои се заинтересирани за работа на оваа локација. Се работи за развој на 2Д и 3Д видое игри и други New Media содржини.

    Донесете CV и Portfolio од цртежи во печатена и електронска форма.
    Електронската форма треба да е ставена на DVD.
    Барањето е да се има добро искуство со некој објектно ориентиран јазик со конкретни подтехнологии:
    1. AS3
    2. Java
    3. Други ООП и Web јазици (C#, C++, php, JavaScript)
    Условите за вработување ќе бидат договарани по примањето на дообука во зависност од вашиот квалитет и спремност.


    Друштво за Информациски и Комуникациски Технологии Центрог
    Работно место: Компјутерски техничар
    Во регион: Скопски,
    Објавен на: 23/10/2011
    Краен рок за пријавување: 26/10/2011

    Email за контакт: hr@centrog.com
    УРЛ: http://www.centrog.com
    Друштво за Информациски и Комуникациски Технологии Центрог има потреба од Сервисер за Компјутерска Опрема.
    Кандидатот треба да биде организирана, искрена, одговорна, доверлива и флексибилна личност ориентирана кон учење.
    Треба да поседува професионален однос кон работата и клиентите, одлични комуникациски вештини, прецизност, сигурност и тимски дух.

    Потребни квалификации:
    • Минимум завршено ССС (ВСС се смета за предност)
    • Со или без работно искуство
    • Познавање на компјутери и компјутерските системи хардвер и софтвер
    • Познавањето на компјутерски мрежи ќе се смета за предност
    • Солидно познавање на англиски јазик
    • Возачка дозвола Б категорија

    Клучни одговорности:
    • Дијагностика на проблеми поврзани со компјутерските системи
    • Инсталација и конфигурација на оперативни системи и апликативни програми
    • Поправка и надградба на хардвер



    Објавувач: Симпо ДОО Скопје
    Област: Администрација
    Работно место: Раководител
    Во регион: Прилепски,
    Тип на работно место: Постојано
    Објавен на: 22/10/2011
    тел: 02/3131-255
    Email за контакт: info@simpo.mk

    Главни одговорности:
    • Комуникација и услуги за клиентите
    • Уредување на малопродажниот објект во соработка со стручниот кадар
    • Организација на севкупната работа на малопродажниот објект
    • Комплетно водење на материјално и финансиско работење
    • Способност за анализирање на пазарот и креативно учество во планирање на активностите за унапредување на продажбата

    Потребни квалификации:
    • ВСС
    • Спремност за работа со рокови, организирање, раководење и координирање во рамки на овластувањата
    • Способност за тимска работа
    • Одговорност, професионалност, лојалност
    • Подготвеност за работа во смени
    • Добри комуникациони вештини
    • Познавање на MS Office

    Доставување на документи, кратка биографија и фотографија на адреса СИМПО ДОО Скопје, ул. Народен Фронт бр.19, Скопје или на e-mail: info@simpo.mk
    Информации на телефон: 02/3131-255
     
  15. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Центрог Ви нуди:
    • Можност за професионален развој
    • Работа во пријатна средина
    • Работа со тим на професионалци
    • Квалитетна обука по највисоки стандарди

    Доколку сте заинтересирани оваа позиција ве молиме испратете ја вашата биографија заедно со пропратно писмо и најнова фотографија на е-маил hr@centrog.com најдоцна до 26.10.2011.


    Renommiertes Internationales Unternehmen
    Област: Услуги
    Работно место: Оператор
    Број на работни места: 1
    Во регион: Скопски,
    Тип на работно место: Постојано
    Договор(во месеци):
    Објавен на: 22/10/2011
    Краен рок за пријавување: 04/11/2011
    Email за контакт: callcenter@emmetron.com
    Целосен оглас:
    Renommiertes Internationales Unternehmen
    sucht deutschsprachige Mitarbeiter, fur das neue deutsches Call-Center in Skopje.
    Grundlegende Anforderungen:
    • FlieBend Deutsch (Konversation)
    • Positiv und kontaktfreudig
    Bewerbungen (CV) bitte per E-mail an folgende Adresse zu richten: callcenter@emmetron.com
    Bewerbungsschluss: 04.11.2011
    Alle geeigneten Bewerber werden zu einem Bewerbungsgespraech in unseren Buros in Skopje eingeladen.
    Реномирана меѓународна компанија бара да вработи лица кои говорат германски за нашиот нов германски call центар лоциран во Скопје.

    Основни барања:
    • течен германски (конверзација)
    • позитивна и дружељубива личност
    Пријави (CV) преку e-mail само на следната адреса: callcenter@emmetron.com
    Краен рок за пријавување: 04.11.2011
    Сите кандидати кои одговараат на барањата ќе бидат повикани на интервју во нашата канцеларија во Скопје.
     
  16. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    HILL Henkel
    Position: Junior Product Manager
    Requirements:
    • university degree
    • 2-3 years of marketing related experience, ideally in FMCG, building and/or chemical industry
    • fluency in English, while knowledge of Albanian is a plus
    • full PC literacy and a valid driving license
    • excellent interpersonal, analytical and time management skills
    • a reliable, result driven and dedicated team player
    • Responsibilities:
    • ensure implementation of marketing plans and marketing strategy in dedicated regions under supervision and through close cooperation with marketing team in Serbia
    • brand marketing, support increase of brand preference in the local and regional markets
    • sales support through marketing activities and communication with the local sales teams
    • communication and close cooperation with local marketing and market research agencies
    • controlling and reporting on the media reflections of marketing and communication activities
    • monitor market and industry trends and competitors' activities and new developments
    • preparation of various analysis, reports and presentations

    We are offering a highly dynamic and responsible position within a leading multinational company, along with an excellent career advancement opportunity.

    Доколку верувате дека можете да допринесете за понатамошен развој на нашите резултати, Be молиме вашата пријава и биографија на англиски јазик, со наведена позицијата за која што аплицирате, да ја испратите исклучиво на адресата на нашиот HR консултант, со загарантирана дискреција.
    Хилл Интернатионал, Ул. Анастас Митрев 26/3,1000 Скопје,
    тел/факс: +389 2 3296 481
    E-mail: prijava@hill-international.com.mk


    The United Nations Development Programme (UNDP)
    Област: Администрација
    Работно место: Менаџер
    Во регион: Скопски,
    Тип на работно место: Постојано
    Објавен на: 22/10/2011
    Краен рок за пријавување: 30/10/2011

    УРЛ: http://www.undp.org.mk

    Потребни квалификации: ВСС

    The United Nations Development Program (UNDP) is the UN's global development network, advocating for change and connecting countries to knowledge, experience and resources to help people build a better life. We are in the ground in 166 countries, working with them on their own solutions to global and national development challenges. As they develop local capacity, they draw on the people of UNDP and our wide range of partners.
    VACANCY ANNOUNCEMENT (extended deadline)
    Project Manager
    The United Nations Development Program (UNDP) is seeking an experienced Project Manager who will ensure the effective implementation of the Self Employment project, the fifth in the series of projects carried out in cooperation with the Ministry of Labor and Social Policy, aiming at reducing unemployment in the country. Since its start in 2007, this program, financed by the Government and UNDP, has enabled over 3,000 people to open their own businesses or to find a secure job.
    The Project Manager will lead a 12-member project team to support the design and implementation of active labor market measures and activities including self employment, formalization of businesses, help with the growth of small companies, support labor mobility, help in business registration and provision of startup grants.
    S/he will work closely and in partnership with all relevant national institutions, partners and donors, particularly with the Ministry of Labor and Social Policy and the Employment Service Agency.
    The successful candidate is expected to have a solid knowledge of development issues, both globally and within the country and strong educational background in business administration, economics or a relevant field. A minimum of 7 years of relevant experience is required.
    UNDP strives to assure equitable representation of women and minorities in all its activities. Interested candidates should submit their applications on-line, through the UNDP Web site http://www.undp.org.mk .
    The deadline for submission of application is 30 October 2011. Please quote vacancy notice number in your application.
    For further requirements, detailed Terms of Reference and a copy of the UN Personal History form (P-11) are available on UNDP Web site http://www.undp.org.mk Applications received after the closing deadline and without P11 form will not be considered. No telephone calls please. Only short listed candidates will be contacted.
    Канцеларијата на УНДП Скопје ја објавува горенаведената позиција.



    Фирма: Адвокат Влатко Десподовски Скопје
    Дата: 24.10.2011
    Позиција: адвокатски приправник
    Адвокат Влатко Десподовски Скопје има потреба од адвокатски приправник. Сите заинтересирани кандидати да достават мотивационо писмо и кратка биографија (CV) најдоцна до 01.11.2011 година на e - mail: kancelarija.despodovski@gmail.com
    Важност: од 24.10.2011 до 01.11.2011
     
  17. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Институтот на Овластени Ревизори на РМ (ИОРРМ)
    Дата: 21.10.2011
    Позиција: Контролор на квалитет
    Институтот на Овластени Ревизори на РМ (ИОРРМ) Објавува Оглас за вработување Институтот на овластени ревизори на РМ има потреба од вработување на Контролор на квалитет. Лицето треба да ги исполнува следните услови:
    • Економски факултет – VII/1
    • Уверение за овластен ревизор
    • Член на Институтот на овластени ревизори на РМ
    • Познавање на англиски јазик, особено од областа на ревизијата и сметководството
    • Познавање на работа со компјутери
    Заинтересираните кандидати треба да достават Писмо за интерес и кратка биографија, заедно со копија од:
    • Диплома за завршен Економски факултет
    • Уверение за овластен ревизор
    На адреса ИОРРМ Скопје, ул. Даме Груев бр.14, ДЦ Интекс, соба бр.20, 1000 Скопје или на електронска пошта gensec@ioorrm.org.mk. Рокот за доставување на пријавите е 04 ноември 2011 година.
    Важност: од 21.10.2011 до 04.11.2011



    Фондот за здравствено осигурување на Македонија
    Дата: 21.10.2011
    Позиција: директор здравствено осигурување на Македонија
    Врз основа на член 56 став 1 точка 12, а во врска со член 57 од Законот за здравствено осигурување (Службен весник на РМ) и член 16 од Статутот на Фондот за здравствено осигурување на Македонија ( Сл.весник на РМ бр.85/07 и 158/2010), и Одлуката за распишување на конкурс за именување на директор (за едно лице) бр.02-15600/2 од 10.10.2011 година на Фондот за здравствено осигурување на Македонија, Конкурсната комисија објавува:
    Кандидатите, покрај општите услови утврдени со Закон за работни односи, треба да ги исполнуваат и следните услови:
    • Да имаат високо образование од областа на менаџментот, економските науки, финансиите, бизнис администрацијата, менаџментот со јавното здравство, медицинските науки или правните науки
    • Да имаат најмалку 6 години работно искуство од областа на финансиите или менаџментот или од системот и организацијата на здравствена заштита и здравствено осигурување
    • Да имаат познавање на прописите од областа на здравствената заштита и здравственото осигурување
    • Да се државјани на Република Македонија
    Кандидатите што ќе се пријават на конкурсот се должни, покрај документите со кои ќе докажат дека ги исполнуваат условите, да поднесат Програма за активностите и мерките што ќе ги преземат за унапредување на дејноста на Фондот. Кандидатите комплетираните документи да ги достават до Фондот за здравствено осигурување на Македонија, ул.Македонија бб – Скопје, со назнака за Конкурсна комисија. Рокот за пријавување на кандидатите изнесува 30 дена од денот на објавување на конкурсот. Некомплетираните и ненавремено доставените документи нема да се земат за разгледување.
    Важност: од 21.10.2011 до 21.11.2011


    АВРМ – Agencia za Vrabotuvanje na Republika Makedonia
    Дата: 20.10.2011
    Позиција: Практиканство како поддршка за прво вработување на млади лица до 27 години
    АВРМ во рамки на постојната имплементација на проектот „Поддршка за вработување на млади луѓе, долгорочно невработени и жени“ – финансиран од страна на ЕУ објавува ЈАВЕН ОГЛАС До младите, евидентирани, невработени лица до 27 години, за вклучување во Компонента 1 од проектот „Практиканство како поддршка за прво вработување на млади лица до 27 години“ Сите млади, невработени лица на возраст до 27 години, заинтересирани за стекнување практични знаења и вештини преку програмата за практиканство, во времетраење од 3 месеци (во периодот меќу 21 ноември 2011 и 21 февруари 2012) се повикуваат да земат учество во проектот преку испраќање апликации до АВРМ. Вкупниот број на практиканти кои можат да бидат ангажирани ви рамки на проектот изнесува 512 лица. Критериуми за избор Лицата заинтересирани да се вклучат во оваа компонента треба да ги исполнат следниве предуслови:
    • Да се на возраст до 27 години
    • Да имаат високо образование
    • Да се регистрирани како невработени во АВРМ
    • Да немаат претходно работно искуство
    Крајниот рок за прием на апликациите од кандидатите за практиканти е 04 ноември 2011, 16:30 часот. Спецификацијата за борјот на потребни практиканти и типот на образование кое треба да го поседуваат кандидатите за практиканти по градови, може да се најде во локалните центри за вработување и работните клубови на регионалните центри, како и на веб страната на Агенцијата http://www.avrm.gov.mk. Апликацијата (пријавата) за практикант може да се добијат во локалните центри за вработување низ земјата или да се преземат од веб страната на Агенцијата: http://www.avrm.gov.mk Подетални информации околу огласот можете да видите во дневниот весник Дневник од 20.10.2011 година.
    Важност: од 20.10.2011 до 04.11.2011



    Фирма: Студио Модерна
    Позиција: БРЕНД МЕНАЏЕР
    Студио Модерна дооел Објавува оглас за вработување на БРЕНД МЕНАЏЕР
    Одговорности на работна позиција:
    • Креирање и водење на маркетинг проекти и кампањи,
    • Анализа и евалуација на резултати од активности,
    • Одржување ефективна соработка со сите сектори во Компанијата,
    • Кординирање на надворешните ресурси/услуги во областа на рекламирање, промоција, истражување, видео продукција и постпродукција,
    • Водење и проширување на портфолиото на производи,
    • Делување во согласност со вредностите и деловната етика на компанијата.
    Профил на кандидатот:
    • Универзитетска диплома,
    • Стратешко размислување, креативност, амбициозност, мотивираност, аналитички и комуникациски вештини и способност за работа во тим,
    • Способност за работа под притисок и исполнување на дадените рокови
    • Најмалку 3-годишно работно искуство во областа на маркетингот и продажба,
    • Одлично познавање на англискиот јазик,
    • Одлични компјутерски вештини (Excel, Word, Power Point),
    • Валидна возачка дозвола „Б“ категорија.

    Испратете ваша кратка биографија (CV), најдоцна дo 27 Октомври на e-mail: biljana.georgievska@studio-moderna.com со назнака „Апликација за Бренд Менаџер”.
    Ве молиме без телефонски јавувања. Само кандидатите кои ќе влезат во потесниот круг ќе бидат контактирани. Работењето во Студио модерна нуди многу можности за градење на професионалното знаење и вештини!
     
  18. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    За потребите на својот клиент РЕНОМИРАНА МУЛТИНАЦИОНАЛНА КОМПАНИЈА објавува ОГЛАС за вработување на АСИСТЕНТ ЗА КАДРОВА АДМИНИСТРАЦИЈА
    Потребни квалификации и вештини:
    • Универзитетско образование – Правен факултет
    • Најмалку 1 година работно искуство во областа
    • Искуство и познавање на законската регулатива од областа на работни односи
    • Искуство во администрирање, следење и контрола на документацијата за вработените
    • Одлични аналитички и комуникациски способности, тимска работа
    • Искуство во интернационална компанија се смета за предност
    • Напредно познавање на англиски јазик и MS Office
    • Возачка дозвола (Б категорија)
    • Клучни одговорности:
    • Евиденција и ажурирање на базата на податоци за вработените
    • Подготовка и следење на електронска база на податоци
    • Изготвување на договори и решенија за вработените во согласност со законската регулатива и компаниските процедури
    • Подготовка на дневни, неделни и месечни извештаи за администрација на вработените
    • Учество во иницијативи и проекти од областа на човечки ресурси
    • Следење на промени на законската регулатива во областа на делување
    Заинтересираните кандидати треба да испратат кратка биографија (CV),писмо за апликација и фотографија најдоцна до 1 ноември 2011 година на e-mail адреса: marijaj@vrabotuvanje.com.mk, со назнака, АСИСТЕНТ ЗА КАДРОВА АДМИНИСТРАЦИЈА
    Напомена: САМО апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани. Кандидатите кои не ги исполнуваат сите наведени услови, нема да бидат вклучени во селекцијата! Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани
     

    Прикачени фајлови:

    • BE, CST.jpeg
      BE, CST.jpeg
      Големина на фајлот:
      119,4 KB
      Прегледи:
      1.714
    • CST2.jpeg
      CST2.jpeg
      Големина на фајлот:
      527,9 KB
      Прегледи:
      1.713
  19. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Фирма: Advance Media
    Дата: 25.10.2011
    Позиција: Web Комерцијалист
    Адванс Медија ДОО / Скопје има потреба од двајца web комерцијалисти. Потенциалните кандидати треба да имаат минимум ССС и добро познавање на Англискиот јазик ви вербална и пишана комуникација., добро познавање на оснивните компјутерски програми MS Office, да е тиски работник и да има минимално искуство во продажба. Најважно е дека работното време е флексибилно по договор со останатите во тимот. Заинтересираните кандидати треба да испратат кратка биографија на англиски и македонски со слика на contact@advancemedia.com.mk Напомена: Адванс Медија го задржува правото да ги контактира само кандидате кој според сопствено уверување одговараат за позицијата.
    Важност: од 25.10.2011 до 04.11.2011


    Фирма: Canima
    Дата: 25.10.2011
    Позиција: Project assistant
    Kandidatite ke bidat kontaktirani za sekoj sleden proekt, i na pocetokot ke bidat angazirani samo po potreba. Dokolku se dokazat soglasno zadadenite zadaci, postoi moznost za postojano vrabotuvanje. Kandidatite e potrebno da ispratat CV. Prethodnoto iskustvo e dopolnitelen plus za sekoj kandidat. E-mail: o.stankovski@hotmail.com Tel: 38976488448
    Важност: од 25.10.2011 до 01.01.2012


    Фирма: 3Tsocialtech
    Дата: 25.10.2011
    Позиција: менаџер
    International consultancy company is looking for a country manager for its branch office in Macedonia. The ideal candidate should have: - university degree in economics or other relevant social sciences, - minimum 3 years of working experience in the field of consultancy business, - proficiency in English (another world language would be considered an advantage) Interested candidates should send their CV by email at jobvacancy.3tst@gmail.com, no later then 31.10.2011. Интернационална консултантска фирма бара менаџер за својата филијала во Македонија, заинтересираните кандидати да испратат кратка биографија на емаил jobvacancy.3tst@gmail.com најкасно до 31.10.2011. Без телефонски јавувања.
    Важност: од 25.10.2011 до 31.10.2011


    Универзитет Гоце Делчев – Штип
    Дата: 25.10.2011
    Позиција: избор на наставници
    Врз основа на член 54, 63, 64, 131 и 133 од Законот за високото образование и член 22 став 3 од Законот за работни односи на Република Македонија Универзитет Гоце Делчев – Штип Распишува КОНКУРС За избор на наставници и соработници на факултетите во состав на Универзитетот
    1. ФАКУЛТЕТ ЗА ТУРИЗАМ И БИЗНИС ЛОГИСТИКА
    Наставник во насловно звање Доцент за наставно-научната област:
    - Фискална економија – (1 извршител)
    Наставник во насловно звање Доцент за наставно-научната област:
    - Претприемништво – (1 извршител)
    2. ФАКУЛТЕТ ЗА ИНФОРМАТИКА
    Наставник во сите звања за наставно-научната област:
    - Процесирање на податоци – (1 извршител)

    Конкурсот трае 8 дена сметано од наредниот ден од денот на објавувањето.
    Изборот ќе се изврши во рокот предвиден во член 131 од Законот за високото образование (до 6 месеци од објавувањето на конкурсот). Документите се доставваат до архивата на Ректорската управа на Универзитетот Гоце Делчев – Штип, Ул. Крсте Мисирков бб – Штип Информации на тел: 032/550-046 Подетални информации околу огласот можете да видите во дневниот весник
    Важност: од 25.10.2011 до 04.11.2011


    Дата: 25.10.2011
    Позиција: Фирма од областа на транспорт и шпедиција Има потреба од еден раководител и двајца шпедитери за работа во Штип. Потребно е кандидатите да имаат: - ВСС - Со или без работно искуство и - Да имаат лиценца за царинско застапување. Пријавите да се праќаат на е-mail: prijavazarabota@hotmail.com
    Важност: од 25.10.2011 до 05.11.2011
     
  20. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    2.031
    Допаѓања:
    15.669
    Дата: 25.10.2011
    Позиција: LEADER IN REPRODUCTIVE HEALTH AND POPULATION AND DEVELOPMENT ASSISTANT REPRESENTATIVE NOC- Level Under the overall guidance of the UNRC/UNFPA Representative in the FYR of Macedonia and the direct supervision of the UNFPA Country Director, the Assistant Representative (AR) is the lead implementer of UNFPA mandate and activities in the country. The AR is part of the UN Country Team and contributes substantively to the management and monitoring of UNFPA activities in the broad areas of population and development, reproductive health and gender.
    The Assistant Representative:
    • Guides, prompts and leads the creation of substantive knowledge of population and development, reproductive healdi and gender issues, assesses technical assistance needs in these areas and advises on and is responsible for the suitability and feasibility of programmes and projects to meet these needs.
    • Analyzes and addresses public policy issues in the above areas and provides substantive inputs and programme orientations to facilitate policy dialogue and the incorporation of these policies into national plans and strategies, UN systems initiatives and development frameworks (CCA, UNDAF, PRSPs, SWAPs, CAPs, MDG).
    • In collaboration with Government counterparts, NGOs and other national partners, within UN programme framework for Macedonia and within EECARO Regional Programme guidelines actively and substantively assists in and contributes to the formulation and design of projects in Hne with the priorities of the authorities and according to UNFPA programme policies and procedures.
    • Is responsible for ensuring quality and clear monitoring benchmarks of programme/project design incorporating lessons learned, newly developed policies and best practices and establishing appropriate execution and monitoring mechanisms and systems.
    • Analyses, interprets and drafts briefs on the political, social and economic environment relevant to population and development, reproductive health and gender and identifies opportunities for UNFPA assistance and intervention. Takes opportunities to advocate and advance UNFPA's policy mandate
    • Analyses and reports on programme and project progress in terms of achieving results, using existing monitoring and evaluation tools and introducing as relevant and required new mechanisms and systems; identifies constraints and resource deficiencies and recommends corrective actions.
    • Monitors, oversees and is responsible for budget revisions in compliance with approved guidelines and ceilings and prepares the quarterly financial monitoring reports. Coordinates office operations and leads the preparation of the office yearly management/work plan and ensures timely reporting and coordination with EECARO and HQ.
    • Ensures maintaining up-to-date records on commodities, inventories and staffing, in liaison with appropriate government units and other implementing partners.
    • Leads advocacy and resource mobilization efforts of the UNFPA/FYR of Macedonia office by preparing relevant documentation (project summaries, conference papers, speeches, donor profiles) and participating in donor meetings and public information events. Participates actively in the UN country team.
    • Maintains a functioning network of contacts in the media and civil society to support advocacy effort. We are looking for candidates who have:
    • A strong ability for advocacy and advancing a policy-oriented mandate
    • A track record in innovation and marketing of new approaches
    • Integrity, commitment and respect for diversity and ability to resolve problems
    • Leadership and strong communication skills and an ability to work in and lead a team, manage relationships and develop people
    • An ability for analytical and strategic thinking and results orientation
    Other Requirements:
    • A minimum of a master's degree in health, population, and/or other related social science field;
    • A minimum of 7 years professional experience preferably in programme/project management/leadership in the public or private sector.
    • Fluency in oral and written English;
    • Proficiency in current office software applications.
    UNFPA offers attractive compensation packages commensurate with experience. The full job Description is available at http://www.unfpa.mk and http://www.undp.org.mk. Please submit your online application at the following link http://undp.org.mk/?LCID=31 not later than 11 November 2011. Dead line for applications: 11 November 2011. *UNFPA reserves the right to hire at a lower level. Канцеларијата на УНФПА ја објавува горенаведената позиција.

    Важност: од 25.10.2011 до 11.11.2011


    ADRIATIK GROUP
    Дата: 25.10.2011
    Позиција: За потребите на Агенцијата за недвижности има потреба од две работни позиции како Агент/Брокер за недвижности со познавање на компјутери и англиски јазик. Се бара сериозна и амбициозна линост за вработување ИСКЛУЧИВО на подолг период. Плата фиксна и надградва со процент.(Пријавување задолжително) Предност со сопствено возило. Вашето CV - задолжително со слика претете го на е-маил: adriatik.agent@gmail.com
    Важност: од 25.10.2011 до 30.10.2011