Огласи за вработување

Дискусија во 'Барање работа' започната од Artemission, 7 октомври 2011.

  1. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Call Center
    Дата: 25.10.2011
    Позиција: Меѓународна фирма Call-Line со седиште во Швајцарија објавува оглас за вработување 10 телефонисти. Calline е врвна компанија од областа на маркетингот со канцеларии во западна европа и северна америка. Нашите клиенти се од областа на информатичките технологии, банкарскиот сектор и осигурување. Согласно со зголемените потреби за работа, секогаш имаме потреба за амбициозни луѓе со желба за докажување. Бараме кандидати кои би биле дел од нашиот тим. Идеалниот кандидат треба да поседува добри комуникациски способности и одлично познавање на германски, српско-хрватки ,италијански и француски јазик. Познавање на еден од светските јазици ќе се смета за предност. Работното место е лоцирано во Скопје. За избраните кандидати обезбедуваме обука и добри услови за работа. Апликациите во форма на CV и лична фотографија треба да бидат доставени на адреса: calline.mk@gmail.com http://www.calline.ca
    Важност: од 25.10.2011 до 05.11.2011


    GLOBAL TELECENTAR DOOEL
    Дата: 25.10.2011
    Позиција: Fur unser Call Center suchen wir Komunikative Call Agenten die die Deutsche Sprache sehr gut beherschen. Bewerbungen senden Sie Bitte an folgende email Adresse: gordigordana@yahoo.com Fur weitere Fragen sind wir telefonisch unter der Nummer: 077 698 740 erreichbar. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung . SERVICE Die GTC GmbH bietet als spezialisierter Dienstleister fur Telemarketing individuell zugeschnittene Losungen fur national und international operierende Unternehmen. Profitieren Sie von unseren Leistungen und geniessen Sie einen Service, der keine Wunsche offen lasst. Telekommunikation Callcenter Inbound-Outbound Dienstleitungen Marktanalyse Projektanalyse Koordination Organisation Projektabwicklung Kundenorientierter Einsatz, Kreativitat und Engagement sind die Grunde fur den unternehmerischen Erfolg.
    Важност: од 25.10.2011 до 05.11.2011
     

    Прикачени фајлови:

    • LCC, BE.jpeg
      LCC, BE.jpeg
      Големина на фајлот:
      194,8 KB
      Прегледи:
      3.649
    • PAPS, BE, LAW, CST, LCC.jpeg
      PAPS, BE, LAW, CST, LCC.jpeg
      Големина на фајлот:
      135,8 KB
      Прегледи:
      3.649
    • PAPS2.jpeg
      PAPS2.jpeg
      Големина на фајлот:
      591,5 KB
      Прегледи:
      3.649
  2. riba79

    riba79 Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 февруари 2010
    Пораки:
    144
    Допаѓања:
    19
    знае ли некоја од вас која е таа фирма acuntex која се појавува на повеќето огласи?фала ви... :)
     
  3. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Студио Модерна дооел
    Работно место: Бренд Менаџер
    Одговорности на работна позиција:
    • Креирање и водење на маркетинг проекти и кампањи,
    • Анализа и евалуација на резултати од активности,
    • Одржување ефективна соработка со сите сектори во Компанијата,
    • Кординирање на надворешните ресурси/услуги во областа на рекламирање, промоција, истражување, видео продукција и постпродукција,
    • Водење и проширување на портфолиото на производи,
    • Делување во согласност со вредностите и деловната етика на компанијата.
    Профил на кандидатот:
    • Универзитетска диплома,
    • Стратешко размислување, креативност, амбициозност, мотивираност, аналитички и комуникациски вештини и способност за работа во тим,
    • Способност за работа под притисок и исполнување на дадените рокови
    • Најмалку 3-годишно работно искуство во областа на маркетингот и продажба,
    • Одлично познавање на англискиот јазик,
    • Одлични компјутерски вештини (Excel, Word, Power Point),
    • Валидна возачка дозвола „Б“ категорија.
    Испратете ваша кратка биографија (CV), најдоцна дo 27 Октомври на e-mail: biljana.georgievska@studio-moderna.com со назнака „Апликација за Бренд Менаџер”.


    Компанија од Скопје со дејност Трговија со канцелариски материјали
    Работно место: Комерцијалист
    Потребни квалификации:
    • Минимум ССС
    • Пожелно претходно работно искуство на иста позција
    • Познавање на англиски јазик и компјутерско работење
    • Возачка дозвола Б- категорија
    Личен профил:
    • Организираност и одговорност
    • Одлични комуникациски вештини
    • Способност за индивидуална и тимска работа
    • Лојалност, иницијативност, темелност, енергичност
    Одговорности и задачи:
    • Планирање и организирање на продажни активности
    • Истражување на пазарот
    • Развивање и одржување на односите со клиентите
    • Презентација на терен, склучување на договори за соработка
    • Останати административни работи врзани за работењето
    Вашата Професионална Биографија доставете ја на e-mail: vrabotuvanje@vrabotuvanje.com.mk со назнака на апликацијата “за оглас за комерцијалист”.


    PRINTEC Group Of Companies
    Област: Информатичка технологија
    Работно место: C++ Software Engineer
    Број на работни места: 1
    Во регион: Цела Македонија,
    Тип на работно место: Постојано
    Објавен на: 27/10/2011
    Краен рок за пријавување: 10/11/2011
    Email за контакт: HR-MK@PrintecGroup.mk
    Потребни квалификации:
    - University degree in Computer Science or Information Technology
    - Very good knowledge in C++ programming language and OOP
    - At least 3 years of professional experience in C++ development is required
    - Extensive Knowledge in Databases (SQL and/or Oracle) is required
    - C/C++ development on Embedded Systems and Unix/Linux Platform will be considered a strong asset
    - Very good command of English and local language
    - Analytical thinker, excellent oral and written communication skills
    - Experience on innovative technologies of e-business will be a plus
    PRINTEC Group Of Companies, a leading Technology Solutions Provider and Systems Integrator in South-eastern Europe, offering end-to-end solutions for Banking, Retail, Telecommunications industries and Public Sector, seeks to recruit a highly motivated professional for its operations in Macedonia:
    C++ Software Engineer
    (Ref. MKSWE01)
    Responsibilities
    - Involvement to Software Development on embedded systems environment
    - Interaction with customers to support requests and provide troubleshooting of existing applications
    - Responsible for the analysis of effective software applications and customization of software solutions according to customer’s requirements
    - Systems/software applications installment to customers’ sites, end-user trainings, support and maintenance of the implemented software solutions in compliance with agreed Service Level Agreements
    - Record the performance of customers’ applications to maintain the highest standard with maximum levels of productivity and efficiency
    Qualifications & Experience
    - University degree in Computer Science or Information Technology
    - Very good knowledge in C++ programming language and OOP
    - At least 3 years of professional experience in C++ development is required
    - Extensive Knowledge in Databases (SQL and/or Oracle) is required
    - C/C++ development on Embedded Systems and Unix/Linux Platform will be considered a strong asset
    - Very good command of English and local language
    - Analytical thinker, excellent oral and written communication skills
    - Experience on innovative technologies of e-business will be a plus
    Candidates with the above competencies please send your CV, till 10/11/2011, to the following e-mail referring the job title and Ref.: HR-MK@PrintecGroup.mk
    All applications will be processed in strict confidentiality and will be acknowledged promptly.
    A career worth aspiring to.
     

    Прикачени фајлови:

    • PAPS.jpeg
      PAPS.jpeg
      Големина на фајлот:
      153,4 KB
      Прегледи:
      3.553
    • Embedded_SEAVUS.jpg
      Embedded_SEAVUS.jpg
      Големина на фајлот:
      300 KB
      Прегледи:
      3.553
  4. Hipster

    Hipster Популарен член

    Се зачлени на:
    8 јули 2011
    Пораки:
    4.658
    Допаѓања:
    12.380
    Фирма: Агенција Рејтинг
    Дата: 20.10.2011
    Позиција: Анкетар
    Агенција Рејтинг има потреба од анкетари, Македонци и Албанци (со добро познавање на Македонски јазик), за работа на телефонски и теренски анкети на ниво на целата држава. Предност ќе имаат кандидатите со претходно искуство во анкетирање. Потенцијалните кандидати можат да не исконтактираат на телефон (02/3217-317) или емаил (ljupka@rating-mk.com).
    Важност: од 20.10.2011 до 01.11.2011
    Фирма: Центрог
    Дата: 20.10.2011
    Позиција: Агент за Продажба
    Друштво за Информациски и Комуникациски Технологии Центрог има потреба од Агент за Продажба на професионални услуги од областа на компјутерската техника. Кандидатот треба да биде организирана, искрена, одговорна, доверлива и флексибилна личност ориентирана кон учење. Треба да поседува професионален однос кон работата и клиентите, одлични комуникациски вештини, прецизност, сигурност и тимски дух.
    Квалификации:
    -Минимум завршено ССС (ВСС се смета за предност)
    Со или без работно искуство
    Познавање на компјутерските системи и услуги
    Упорност, самоиницијатива, комуникативност, мотивираност за успех, способност за тимска работа
    Солидно познавање на англиски јазик и работа со компјутер
    Возачка дозвола Б категорија
    Клучни одговорности:
    Вршење професионални продажни презентации
    Презентирање на услугите преку директни контакти со потенцијалните корисници
    Активно одржување на контакт со клиентите
    Подготовка на планови и извештаи за остварени резултати

    Центрог Ви нуди:
    Можност за професионален развој
    Работа во пријатна средина
    Работа со тим на професионалци
    Квалитетна обука по највисоки стандарди

    Доколку сте заинтересирани оваа позиција ве молиме испратете ја вашата биографија заедно со пропратно писмо и најнова фотографија на е-маил hr@centrog.com најдоцна до 26.11.2011. Само избраните кандидати ќе бидат повикани на разговор. Ве молиме без телефонски јавувања.
    Важност: од 20.10.2011 до 26.10.2011

    Република Македонија Министерство за земјоделство, шумарство и водостопанство
    Дата: 20.10.2011
    Позиција: Финансов раководител,

    Република Македонија Министерство за земјоделство, шумарство и водостопанство Врз основа на член 49, став 1 од Законот за организација и работа на органите на државната управа (Службен весник на РМ, број 58/2000), член 1 точка 1.2. од Финансиско проктниот Договор склучен помеѓу Владата на РМ и KfW, како и дел 6, точка 6.1 од посебниот Договор за заем и посебниот Договор, двата од 01.04.2011 година, како и Одлука број 12-1660/1 од 08.02.2007 година Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство распишува ОГЛАС За засновање на работен однос на определено време Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство за реализација на Проектот за Наводнување на јужно – вардарска долина има потреба за засновање на работен однос на определено време – до завршување на проектот, за следните работни позиции:
    Финансов раководител – VII/1 или стекнати 300 кредити според ЕКТ Економски Факултет , со релевантно работно искуство од областа на сметководтсвото или финансиско-материјално работење и со познавање на еден од светските јазици

    Покрај општите услови, кандидатите треба д аги исполнуваат и посебните услови наведени во огласот. Кон пријавите, кандидатите е потребно да достават кратка биографија, диплома, уверение за државјанство, уверение за неосудуваност (не постари од 6 месеци). Потребната документација , кандидатите треба да ја достават во оригинал или копија заверена на нотар. Рокот за доставување на пријавите е 8 дена од денот на објавување на огласот. Ненавремена, некомплетна и неуредна документација нема да биде предмет на разгледување. Пријавата со потребната документација кандидатите да ги достават на следната адреса: Министерство за земјоделство, шумарство и водостопанство, ул.Јуруј Гагарин бр.15 – Скопје Со назнака „ за Кабинет на Министер – за Оглас за вработување на Проект..“
    Важност: од 20.10.2011 до 28.10.2011

    Се надевам дека на некој можеби ќе му се посреќи! :)
     
  5. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Компанија: Би-МЕК
    Позиција: Aдминистративен Aсистент
    Краен рок за пријавување: 07.10.2011
    Би-МЕК ДОО е центар за медицинска опрема за набавка, инсталација, сервис и одржување на медицински апарати и ексклузивен застапник на Cryo-Save, најолемата банка на матични клетки во Европа, за територијата на Р.Македонијa

    Клучни одговорности и задачи:
    • Прием и проследување на повици, прием на нарачи, проследување на документи
    • Деловна коресподенција
    • Прием и пречекување на клиенти
    • Водење на деловодна книга и архивирање на документи
    • Организирање на хотелски сместувања, авионски карти и сл.
    • Помош при организација на настани, саеми и слично
    • Набавка на канцелариски материјали
    • Останата административна поддршка

    Квалификации и вештини:
    • ВСС - предност
    • Претходно работно искуство на иста или слична позиција најмалку 2 години, пожелно е претходно искуство во компании со иста или слична дејност
    • Одлично познавање на Англиски јазик
    • Одлично познавање на работа со компјутери
    • Одлично познавање на работа со останата канцелариска технологија (принтер, копир, скенер, факс и сл.)
    • Возачка дозвола Б- категорија – предност

    Личен профил:
    • Позитивен, насмеан пристап
    • Љубезност и учтивост
    • Снаодливост и иницијативност
    • Тимски работник
    Вашата Професионална Биографија доставете ја на e-mail: marijaj@vrabotuvanje.com.mk
    со назнака на апликацијата “за оглас за Административен асистент”.

    НАПОМЕНА:
    • САМО апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.
    • Кандидатите кои не ги исполнуваат сите наведени услови, нема да бидат вклучени во селекцијата!
    • Апликациите без назнака нема да бидат разгледани!
     

    Прикачени фајлови:

    • LAW.jpeg
      LAW.jpeg
      Големина на фајлот:
      147,8 KB
      Прегледи:
      3.463
  6. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    HILL International
    Област: Продажба и Маркетинг
    Работно место: Junior Product Manager
    Објавен на: 22/10/2011
    Краен рок за пријавување: 05/11/2011
    Email за контакт: prijava@hill-international.com.mk УРЛ: http://www.hill.rs Телефон: +389 2 3296 481

    Потребни квалификации:
    • university degree
    • 2-3 years of marketing related experience, ideally in FMCG, building and/or chemical industry
    • fluency in English, while knowledge of Albanian is a plus
    • full PC literacy and a valid driving license
    • excellent interpersonal, analytical and time management skills
    • a reliable, result driven and dedicated team player
    Адреса за апликација: Ул. Анастас Митрев 26/3, 1000 Скопје
    Henkel is a global group present in more than 125 countries throughout the world, with a total of around 48.000 employees. Henkel Adhesives division is the worldwide leader in adhesives, with the broadest product portfolio offered on the market. For further development of our activities in Macedonia, Kosovo and Albania we are looking for a Junior Product Manager
    Requirements:
     university degree
     2-3 years of marketing related experience, ideally in FMCG, building and/or chemical industry
     fluency in English, while knowledge of Albanian is a plus
     full PC literacy and a valid driving license
     excellent interpersonal, analytical and time management skills
     a reliable, result driven and dedicated team player
    Responsibilities:
     ensure implementation of marketing plans and marketing strategy in dedicated regions under supervision and through close cooperation with marketing team in Serbia
     brand marketing, support increase of brand preference in the local and regional markets
     sales support through marketing activities and communication with the local sales teams
     communication and close cooperation with local marketing and market research agencies
     controlling and reporting on the media reflections of marketing and communication activities
     monitor market and industry trends and competitors’ activities and new developments
     preparation of various analysis, reports and presentations

    We are offering a highly dynamic and responsible position within a leading multinational company, along with an excellent career advancement opportunity.
    Доколку верувате дека можете да допринесете за понатамошен развој на нашите резултати, Ве молиме вашата пријава и биографија на англиски јазик, со наведена позицијата за која што аплицирате, да ја испратите исклучиво на адресата на нашиот HR консултант, со загарантирана дискреција.
    Хилл Интернатионал, Ул. Анастас Митрев 26/3, 1000 Скопје, тел/факс: +389 2 3296 481
    E-mail: prijava@hill-international.com.mk



    SCREEN MEDIA
    Дата: 30.10.2011
    3 Комерцијалисти. Кандидатите треба да ги исполнуваат следните квалификации
    - минимум ССС или ВШС образование
    - предходно работно искуство во комерција и продажба на терен најмалку 2 години
    - одлично познавање на локалниот регион
    - одлично познавање на англиски јазик и работа со компјутери
    - одлични аналитички,организаторски,комуникациски,преговарачки способности
    - Реализирани бизнис контакти со клиенти (листа на референца)
    - возачка дозвола Б категорија
    За закажување разговор за работа пратете документи (кратка биографија) на e-mail: career@screen-media.mk со назнака „апликација за Комерцијалист“
    Важност: од 30.10.2011 до 07.11.2011



    Notara na Kajcevska Petrovska
    Дата: 28.10.2011
    Дипломиран правник со познавање на нотарското работење, познавање на англиски јазик, работа со компјутери, убав ракопис. E-mail: notaranakajcevskapetrovska@yahoo.com
    Важност: од 28.10.2011 до 07.11.2011
     
  7. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    ИНФОСЕЛЛ ДОО
    Дата: 28.10.2011
    Имаме потреба од Бизнис агенти во град Скопје:
    – продажба на бизнис линии -грижа кон корисници
    – истражуванје на пазар и пронаоѓање на нови потенцијални бизнис корисници
    Потребни квалификации:
    – ссс или всс -до 37 години
    – познавање на англиски и работа со компјутери
    – предходно раб.во телекомуникации ке се смета за предност
    E-mail: vrabotuvanje@infocell.mk Телефон: 02/ 3232-023
    Важност: од 28.10.2011 до 07.11.2011


    PRO Grafika
    Дата: 28.10.2011
    PRO Grafika nudi rabota za graficki dizajner-operator so poznavanje na Photoshop i Corel .
    E-mail: info.prografika@t-home.mk Телефон: 070/230-797
    Важност: од 28.10.2011 до 05.11.2011


    Bato&Divajn Graphic Center
    Дата: 28.10.2011
    Bato & Divajn Graphic Center – водечка компанија во графичката индустрија има потреба од регрутирање на: ИТ АДМИНИСТРАТОР Потребни квалификации:
    • Завршено високо образование (ФЕИТ или ПМФ)
    • Задолжително претходно работно искуство на наведената позиција (мин. 3 година)
    • Одлично познавање и активно администрирање на Windows XP, Windows 7, Mac OS, Windows/Linux сервери и оперативни системи
    • Проектирање, поставување, напредно одржување и сервисирање на: компјутерски мрежи, хардвер, Active Directory, Cisco или MSDE сертификати
    • Искуство во администрирање и одржување на системи за надгледување и мониторинг
    • Искуство во администрирање и програмирање на WEB – страници (Flash, HTML и IXML)
    • Активно користење на деловен англиски јазик (пишан и говорен)
    • Поседување на Microsoft сертификат за администрирање се смета за предност
    Сите заинтересирани кандидати кои ги исполнуваат наведените квалификации, потребно е да достават (по пошта или e-mail) своја биографија (CV) и скорешна фотографија со назначување на позицијата за која аплицираат, најдоцна до 10.11.2011 год. на: Графички центар Bato & Divajn, ул. Првомајска бб, 1000 Скопје e-mail: careers@batodivajn.com http://www.batodivajn.com
    Важност: од 28.10.2011 до 10.11.2011


    Art Print Studio Dooel
    Дата: 28.10.2011
    Позиција: Graficki Dizajner
    Art Print Studio ima potreba od Graficki Dizajner so iskustvo vo pecatnica min.1 godina.
    So odlicno poznavanje Photoshop,Illustrator,Corel,Indesign,podgotovka za digitalen pecat,podgotovka za ofset pecat kako i so dopolnitelni dizajnerski idei i sposobnosti.
    E-mail: artprintstudio@gmail.com Tel: 02/3063-194
    Важност: од 28.10.2011 до 01.12.2011
     
  8. blondy92

    blondy92 Активен член

    Се зачлени на:
    31 октомври 2011
    Пораки:
    2
    Допаѓања:
    0
    Дали имате сретнато некој оглас за медицинска сестра во Прилеп ве молам ако најдете нешто известете не .. фала однапред позз :)
     
  9. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Фирма: Triple S Recruitment
    Дата: 31.10.2011
    Позиција: Менаџер на маркет
    Triple S Recruitment за потребите на свој клиент објавува оглас за вработување на Менаџер на маркет. МЕНАЏЕР НА МАРКЕТ Потребни квалификации: - Високо образование ќе се смета за предност - Пожелно е искуство во соодветната дејност - познавање на природата на работењето на еден на маркет - Кандидатот треба да е женска особа - Соодветно познавање на Excel и останатите алатки од MS Office пакетот - Комуникативност - способност да се воспостават добри релации со клиентите и колегите, организациски и аналитички способности, снаодливост, искреност, лојалност, чесност - Висок степен на мотивација и способност за прилагодување на промени Одговорности: - Управување со работата на маркетот - Осмислување и унапредување на продажни стратегии - Пратење и унапредување на продажбата на групите на производи - Организирање и координирање на продажниот тим - Доставување на месечни извештаи Предвидена е иницијална обука за воведување во работата и превземање на работните обврски. Пакетот на компензација е стимулативен. Сите заинтересирани нека испратат CV и мотивационо писмо на jobs@hr.com.mk, најдоцна до 09.11.2011.


    Фирма: Rozana Naumoska
    Дата: 31.10.2011
    Позиција: brand promoter
    Водечка нутриционистичка компанија поради зголемен обем на работа, има потреба од бренд промотер од Охрид и околината. Предност имаат кандидатите кои сакаат активен животен стил. Ваша апликација, кратка биографија и ваш контакт телефон, оставете на следната email адреса: delovnamoznost@hotmail.com Ќе бидете контактирани и повикани на деловен-информативен состанок.


    Фирма:PERSONNEL LTD DOOE
    Дата: 31.10.2011
    Позиција:PHP coder
    Personnel LTD DOOEL, a British owned company, requires PHP coder. The ideal candidate will be able to speak English and have knowledge of MySQL, AJAX, HTML, CSS and LINUX com¬mand line environments. We offer excellent pay rates, sensible working hours and a happy and supportive work environment, where everyone's con¬tribution is valued. To apply send your CV to personalltdmkd@gmail.com. Сите заинтересирани кандидати можат да го испратат своето CV на personalltdmkd@gmail.com
     

    Прикачени фајлови:

    • BE, CST.jpeg
      BE, CST.jpeg
      Големина на фајлот:
      143,9 KB
      Прегледи:
      3.281
    • CST, BE.jpeg
      CST, BE.jpeg
      Големина на фајлот:
      160,1 KB
      Прегледи:
      3.281
  10. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Lifestyle Centar
    Дата: 01.11.2011
    Позиција: Customer Servise Representative
    Интернационална компанија светски лидер за здрава храна, нуди можност за бизнис партнерство. Во потрага по 2-ца сериозни и амбициозни соработници на возраст од 25-35 год. за хонорарен ангажман.Одлична можност за заработка, напредување и кариера. Испратете CV со слика на е-маил и ќе бидете повикани на информативен разговор. E-mail: vbd.president@gmail.com
    Важност: од 01.11.2011 до 14.11.2011



    Аниц-Системи доо
    Дата: 01.11.2011
    Позиција: Маркетинг Менаџер
    Marketing Manager Duties include: Selling hot-spot real estate to advertisers Making value out of cross selling with other on-line companies On-line digital campaigns Banner and other on-line advertising Customer segmentation and targeting Social networking and on-line PR Market research, measurement, tracking and reporting Manage and direct external agencies and advertisers to achieve marketing objectives Responsibilities will include:
    • Identification and evaluation of target markets and development of effective strategies to communicate to them
    • Execute creative communication campaigns' which positively influence companies and consumers opinions of the brand
    • Develop and prepare the marketing plan and strategy
    • Support the delivery of the sales plan
    • Research and report on new product opportunities The successful candidate will have :
    • Considerable customer base with the top 25 budget advertisers in Macedonia
    • Proficiency in the English language
    • Very good and proven contacts in the Macedonia's advertising market
    • Minimum 3-5 years professional work experience
    • University degree
    • Entrepreneurial and customer oriented
    • Excellent organizational and planning skills
    • Ability to prioritize, delegate, and multi-task
    • Ability to think, act, and work creatively
    • Excellent written, verbal communications and presentation skills
    • Awareness of social media and communications technology
    • Good general interest in, and awareness of Wi-Fi, Telecom and Wireless
    E-mail: jobs@sunwireless.com.mk
    Важност: од 01.11.2011 до 30.11.2011



    dm-drogerie markt d.o.o.
    Naš uspeh bazira se pre svega na doslednoj strategiji, koju odlikuje angažovanje i dalje usavršavanje
    kvalifikovanog kadra. Ostvarite korak napred u razvoju Vaše karijere i postanite deo evropskog
    drogerijskog lanca u Makedoniji i Srbiji na sledećem radnom mestu:
    INFORMATIČAR – IT saradnik za Makedoniju
    (radno mesto – Beograd, Srbija i/ili Skopje, Makedonija)
    od Vas očekujemo:
    - Odlično poznavanje PC računara i Windows operativnih sistema
    - Napredno poznavanje Microsoft Office paketa
    - Dobro poznavanje rada u mrežnom okruženju
    - Poznavanje funkcionisanja poslovnog softvera (prednost: poznavanje poslovnih procesa u
    retail kompanijama)
    - Obavezno odlično znanje makedonskog i srpskog jezika
    - Dobro znanje engleskog jezika
    - Znanje nemačkog jezika je prednost
    - Angažovanost i sistematičnost u radu sa korisnicima i različitim IT sistemima
    - Spremnost na permanentno učenje
    - Fleksibilnost i brzo prilagođavanje timu
    - Spremnost na duže ili trajne promene lokacije radnog mesta (Beograd i Skopje)
    očekuje Vas:
    - Interesantan, raznovrstan i kreativan posao u internacionalnom okruženju, u kompaniji
    pozicioniranoj i etabliranoj širom Evrope
    - Rad u mladom, prijatnom i dinamičnom timu
    - Mogućnost stalnog usavršavanja i školovanja u zemlji i inostranstvu
    - Stimulativna primanja
    Zainteresovani ste?
    U tom slučaju nam pošaljite Vašu dvojezičnu (srpski,makedonski) biografiju sa fotografijom do
    15.11.2011.
    na sledeću adresu:
    dm-drogerie markt d.o.o.
    Bulevar Mihajla Pupina 181
    11070 Beograd
    sa naznakom „Konkurs za poziciju: Informatičar - IT saradnik za Makedoniju“.
    ili na mail adresu: konkurs@dm-drogeriemarkt.rs
    Konkurs možete pronaći i na našem sajtu:
    http://www.dm-drogeriemarkt.rs/dm%20Zaposlenje.html
     

    Прикачени фајлови:

    • LAW, BE, LCC.jpeg
      LAW, BE, LCC.jpeg
      Големина на фајлот:
      238,9 KB
      Прегледи:
      3.239
  11. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Компанија: EURO TEKNIKA
    Позиција: Сметководител
    Сe бapa метководител со завршна сметка за целокупно водење на финансии.
    Потребни квалификации:
    • ВСС – Економски факултет
    • Претходно работно искуство во сметководство/финансии
    • Работно познавање на MS OFFICE и финансови програми
    Одговорности:
    • Целокупно водење на материјално и финасиско сметководство
    • Книжења на фактури и изводи
    • Изготвување на Даночни пријави
    • Изготвување на Завршни сметки
    • Следење и примена на законски регулативи од областа на сметководството
    Личен профил:
    • Одлични аналитички, комуникациски и презентациски вештини
    • Организираност, одговорност и ориентираност кон цели
    • Самоиницијативност при извршување на работните задачи
    • Способност за тимска работа
    • Позитивен став, лојалност, темелност, трпеливост



    Компанија: Книгоприма Консалтинг MICROSOFT Македонија,
    Позиција: Финансов аналитичар / Сметководител
    КНИГОПРИМА КОНСАЛТИНГ е компанија со осумнаесетгодишно исуство во давање услуги, односно сметководствен сервис за мали, средни, големи и микро друштва, како и засамостојни вршители на дејност.Објавуваме оглас за искусна, амбициозна, самостојна личност која би била ангажирана за потребите на нашиот клиент:
    Главни задачи и одговорности:
    • Одговорност за евиденција на системот за исплати/уплати
    • Книговодствена евиденција
    - контирање на документација,
    - оператива – салдо конти,
    - изработка на калкулации,
    - пресметка на плати,
    - евиденција и пресметка на постоечките фискални давачки билансно и вонбилансно,
    - оперативна работа со деловните банки со кои соработува КЛИЕНТОТ
    - евиденција на основите средства и капиталот и нивното движење
    • Подготовка на финансиски извештаи
    • Изготвување на консолидиран биланс на ставките за трошоци од буџетот
    • Услуги на финансиска анализа и спроведување на финансиски контроли
    • Комуникација, по потреба со Министерството за финансии, Управата за јавни приходи и презентација на документација пред овластените лица
    • Финансиски консалтинг во рамките на позитивните законски прописи во Република Македонија. Примена на меѓународните сметководствени стандарди и изработка на потребните финансиски извештаи во согласност со тие стандарди
    • Евидентирање на буџети и трошоци


    Потребни квалификации:
    • ВСС – Економски факултет, насока Сметководство и ревизија
    • 5 години претходно работно искуство во Сметководство
    • Познавање на Microsoft Word, Excel и други десктоп апликации
    • Пожелно е познавање на САП системот
    • Течен пишан и говорен англиски јазик
    • Високоразвиени аналитички и организациски вештини



    Компанија: EURO TEKNIKA
    Позиција: Aсистентка на приемен оддел
    Потребни квалификации:
    • Минимум ССС
    • Претходно работно искуство на иста или слична позиција ќе се смета за предност
    • Одлични комуникациски и организациски вештини
    • Одлично познавање на работа со компјутери

    Клучни одговорности и задачи:
    • Прием и проследување на повици, прием на нарачки, проследување на документи
    • Деловна коресподенција
    • Прием и пречекување на клиенти
    • Останата административна поддршка

    Личен профил:
    • Одговорна, лојална, трпелива личност
    • Позитивен став
    • Способност за тимска и самостојна работа
    Во најкус временски рок доставета ја Вашата Професионална Биографија на е-маил: katerinam@vrabotuvanje.com.mk со назнака „за оглас за Асистентка на приемен оддел “.
     

    Прикачени фајлови:

  12. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Објавувач: Ever Near
    Работно место: Senior Solution Developer
    Во регион: Скопски,
    Објавен на: 04/11/2011
    Краен рок за пријавување: 18/11/2011
    Email за контакт: hr@ever-near.mk
    Потребни квалификации:
    • Master or Bachelor university degree in Computer Science or Applied Informatics
    • Two or more years of working experience in an Object-Oriented solution environment
    • Communicative and interactive, driven to master English at work for ICT and business.
    • Strong in object oriented design and development, you see sharp in layered and complex modular environments and you are a fast and keen learner of new technologies and concepts
    • Team player
    • Eager to help colleagues and coach junior developers
    • Willing to be scheduled on a periodical shift for one week per month in evening shift
    Ever-Near, a Belgian outsourcing company and MediaGeniX, a global leader in TV Broadcasting & Planning Solutions, are expanding in Skopje their joint team which develops and implements the MediaGeniX solutions and provides MediaGeniX customer support across the globe. Ever Near has a decade of presence in the Balkan and celebrates its third anniversary its Skopje office. Our Presence includes Europe, US, Middle East and Asia. Some of our customers are: Al Jazeera Balkan, MTV Adria, MTV UK, Etisalat and FOX.
    • You will design and develop our WHATS’On solution for television stations in close cooperation with an experienced team. WHATS'On manages and optimises all cross-media broadcasting, scheduling and content lifecycle processes.
    • You will work with the fully Object-Oriented Solution Frameworks of Media GeniX, built in the powerful language Smalltalk, in the Cincom Visual Works environment (http://www.cincomsmalltalk.com). We strongly believe in the automation of as much tedious development tasks as possible and thus focusing the developer’s efforts on the challenging parts of designing and writing software.
    • You will partner up with one of our development teams in Brussels to join in their Scrum development cycle. This means you have daily contact with the team and will work with short delivery cycles towards a project goal. State of the art IT Design and Quality concepts are valued in the team and will boost your career.
    Our Offer
    • Outstanding remuneration
    • Long-term and clear career path
    • Occasion to travel to Belgium and later even Europe or the Middle East.
    • Working on cutting edge ICT Solutions in the appealing and exciting TV Broadcasting world
    • Working with open, communicative, high quality professionals in an excellent team where values and result matter
     

    Прикачени фајлови:

    • BE.jpeg
      BE.jpeg
      Големина на фајлот:
      102,7 KB
      Прегледи:
      6.770
    • BE 01.jpeg
      BE 01.jpeg
      Големина на фајлот:
      130,9 KB
      Прегледи:
      6.770
    • BE 02.jpeg
      BE 02.jpeg
      Големина на фајлот:
      171,8 KB
      Прегледи:
      6.770
  13. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Ова не е оглас за работа, за практиканти е, но не знаев каде да го постирам па ајде тука :)
    http://www.britishcouncil.org/mk/macedonia-internship

    ПРАКТИКАНТИ

    Бараш работно искуство? Сакаш да го стекнеш во меѓународна организација?

    Британскиот совет во Македонија бара мотивирани млади лица кои сакаат да го применат своето знаење и да ги подобрат своите вештини станувајќи практиканти кај нас.

    Кој може да се пријави?

    Тековни и дипломирани студенти.

    Што ќе добијам?

    Практични административни вештини
    Нови контакти
    Професионална самодоверба
    Познавање од областа во која ќе имаш должности
    Потврда од Британски совет.
    МОМЕНТАЛНО ОТВОРЕНO МЕСТO ЗА ПРАКТИКАНТИ

    Обврски:

    административни задачи
    подготовка на работилници
    ажурирање листи
    архивирање
    превод (ангиски-македонски и македонски-англиски)

    Пријавување: до 13 ноември 2011 година.

    Времетраење на праксата: 21 ноември 2011 – 21 февруари 2012 година

    Како да се пријавам?

    Прати ни ја (exams@britishcouncil.org.mk) пријавата до 13 ноември.

    Твоите лични податоци ќе ги прегледаме внимателно и ќе ги користиме само за потребите на практикантството. Твоите информации ќе бидат безбедно чувани.

    Единствено успешните кандидати ќе бидат контактирани за интервју и тестирање. Ќе ангажираме само ограничен број практиканти.

    Задолжителни вештини:

    Солидно познавање на англиски јазик.
    Одлично познавање на Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) и интернет-пребарување.
    Дополнителни информации

    Нашата политика за регрутација и селекција не дозволуваат неоправдана дискриминација на основа на возраст, хендикеп, ХИВ/СИДА статус, пол вклучително интерсекс и брачен статус, политичко мислење, раса/етнос, религија и верување, сексуална ориентација, осудуваност, социо-економска позадина, активност или членство во синдикат, дали апликантот има дриги лица кои зависат од него и други нерелевантни основи.

    Во согласност со политиката за еднакви можности и разноликост која ја следи Британски совет ширум светот, пристап до шемата за практиканти ќе имаат претставници од различни заедници и обесправени групи.
     
    На Marchesa му/ѝ се допаѓа ова.
  14. billyy

    billyy Истакнат член

    Се зачлени на:
    22 декември 2009
    Пораки:
    137
    Допаѓања:
    14
    Artemission големо благодарам што наоѓаш време да ги ставаш огласите... се надевам дека ќе пронајдам некоја соодветна работа Поздрав :hai:
     
    На Artemission му/ѝ се допаѓа ова.
  15. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Фирма: IT consultant
    Дата: 04.11.2011
    Позиција: Office manager and office assistant
    За потребите на проект на европска унија потребни се 4 извршители на следниве позиции 2 Office manager i 2 office assistant/secretary. Работните места се за период од 22-24 месеци. Вашите биографии во ЕУ формат доставете ги на следнава е-маил адреса: itconsultant2012@gmail.com најдоцна до 11.11.2011


    Фирма: Netcetera
    Дата: 04.11.2011
    Позиција: Database Engineer
    For our branch in Skopje we are looking for a talented and initiative personality who supports us in developing and operating databases. You plan and implement database applications. Together with our team you provide for a smooth support, operation and maintenance of databases and their infrastructure. You support customer projects and help our software engineering teams with performance issues. What you bring in As a Database Engineer & Administrator you have been applying your solid IT expertise in database administration and IT services for several years. You are analytically gifted, solution-oriented, reliable and eager to help. You have a degree in computer science and like to work in a team. Further, you have good communication skills and you are familiar with: Databases: Oracle, MS-SQL, MySQL (additional database products are an advantage) Database design, performance tuning, OLTP and HA-system setup Operating Systems: Linux / Unix systems (RedHat / Solaris) and Windows Server Development of system engineering concepts - including cross-platform, distributed database Planning, implementation and commissioning of systems Software deployment and patch management processes Communicating in English What you can expect from us Netcetera’s corporate culture puts people first and offers attractive development opportunities beyond the traditional hierarchy and time models. Working with Netcetera means... exciting assignments for demanding clients to advance by inspiring and cooperative team work in a varied environment using state-of-the-art technology for trendsetting projects coming in contact with outstanding experts and an active knowledge exchange appreciating significant personal responsibility, mutual respect, openness and lifelong learning. Ги очекуваме вашите апликации за позицијата софтверски инженер во Нетцетера Аплицирајте на E-Mail: jobs@netcetera.com.mk
    Важност: од 04.11.2011 до 03.12.2011


    САМАНТА ДОО Скопје
    Дата: 04.11.2011
    Позиција: Друштвото за трговија на големо и мало САМАНТА ДОО Скопје, со седиште на ул. Качаначки пат бб Визбегово го огласува следното работно место: ОГЛАС Се огласува работно место: - 1 Комерцијалист за реон Битола Кандидатот треба да ги исполнува следните услови:
    - 2 години работно искуство
    - ССС
    - ВСС
    Б категорија, возачки испит Доколку сметате дека ги исполнувате условите,
    Ве молиме Вашето CV да ги доставите на следната адреса: samantha@samantha.com.mk контакт телефон: 02/2600-077. Огласот ќе трае 5 работни дена сметано од денот на огласувањето на работното место.
    Важност: од 04.11.2011 до 11.11.2011


    Приватна фирма
    Дата: 04.11.2011
    Позиција: Приватна фирма Има потреба од сметководител
    Потребни квалификации:
    - ССС
    - Средно економско училиште
    - Најмалку 5 години работно искуство во областа на финансиското и сметководственото работење
    - По можност познавање на англиски јазик
    - Одлично познавање на Microsoft Word i Excel
    Комуникативна способност и способност за тимска работа Достава на документи:
    - CV, кратка биографија и фотографија испратете на e-mail: elte@t-home.mk i elte@elte-inzenering.com.mk Тел: 02/2033-453, 2033-473 и факс 2033-454 Краен рок за доставување на документи : 25.11.2011 год.
    Важност: од 04.11.2011 до 25.11.2011
     
  16. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Фирма: Алевадо Кабел
    Дата: 06.11.2011
    Позиција: Комерцијалист
    Алевадо Кабел е компанија која се занимава со производство на изолирани жици и кабли. Поради зголемен обем на работа има потреба да го дополни својот тим со Комерцијалист за продажба. Потребни квалификации:
    - предходно работно искуство во комерција
    - продажба
    - ССС/ВСС
    - одлично познавање на MS Office
    - познавање на англиски јазик (зборување,пишување и читање)
    до 35 годишна возраст -возачка дозвола Б категорија Очекувани вештини и способности:
    - Способност за тимска работа
    - Комуникациски и преговарачки вештини
    - Самостојност и независност при извршување на работни задачи
    - Флексибилност за работа на терен -Организациски способности
    - Мотивирана личност
    - Динамични, иницијативни и насочени кон резултати
    Ги покануваме кандидатите кои ги исполнуваат горенаведените квалификации да испратат e-mail на следната адреса: hr@alevadokabel.mk, за да го добијат обрaзецот за CV. Телефон за информации: 070 / 355 015. Огласот трае 10 дена од денот на објавувањето. Краен рок за аплицирање е 16.11.2011 година. ОГЛАСОТ ВАЖИ САМО ЗА ВЕЛЕС. САМО СЕЛЕКТИРАНИТЕ КАНДИДАТИ ЌЕ БИДАТ КОНТАКТИРАНИ.
    Важност: од 06.11.2011 до 16.11.2011


    Invest Macedonia
    Работно место: Економски промотор
    Во регион: Надвор од Македонија,
    Објавен на: 05/11/2011
    Краен рок за пријавување: 18/11/2011
    Оглас внесен на: 07/11/2011
    УРЛ: http://www.investinmacedonia.com/download/upatstvo
    Потребни квалификации:
    • Англиски јазик
    • ВСС
    • Возачка дозвола:B
    • Години Работно искуство:2
    • компјутерски способности за канцелариско работење, комуникациски вештини и тимска работа
    РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
    Invest Macedonia
    АГЕНЦИЈА ЗА СТРАНСКИ ИНВЕСТИЦИИ
    И ПРОМОЦИЈА НА ИЗВОЗОТ
    НА РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА
    Агенцијата за странски инвестиции и промоција на извозот на Република Македонија ("Агенцијата") зема активно учество во енергичната кампања на Владата на Република Македонија која има примарна цел - подобрување на економскиот пораст на земјата преку зголемување на странските директни инвестиции во софистицирани, високи технологии, извозно ориентирани индустрии во земјата и во целните индустриски сектори во кои Република Македонија е конкурентна.
    Стремејќи се кон оваа цел Агенцијата бара да ангажира високо квалификувани, динамични професионалци со богато работно искуство, кои се подготвени да се соочат со предизвикот и несебично да ги вложат сите свои знаења, вештини, способности и енергија во интензивна промоција на ресурсите и потенцијалите на Република Македонија како атрактивна бизнис дестинација со сите свои поволности кои ги нуди за инвестирање, како и промоција на извозот на Република Македонија.
    Верувајќи дека претставувањето на Република Македонија на највисоко ниво преку контактирање со бројни странски компании и институции, со можност за самоиницијативност во работата и личен придонес во економскиот развој на земјата, претставува доволен мотив за добивање на оваа одговорна позиција, Агенцијата ги поканува сите заинтересирани лица да се пријават на објавениот:
    Економски промотер - 1 (еден) извршител за работа во:
    - Казахстан со Азербејџан
    Кандидатите кои ќе се јават на Огласот, покрај општите услови предвидени со Законот за работни односи, треба да ги исполнуваат и посебните услови, и тоа:
    - Висока стручна спрема
    - Работно искуство од најмалку две (2) години по завршување на високото образование
    - Одлично познавање на англиски јазик
    - Компјутерски способности за канцелариско работење
    - Поседување на возачка дозвола од Б - категорија
    - Способност за презентација, комуникациски вештини и тимска работа
    - Способност за покренување иницијатива, проактивност и работа под притисок.
    Co Писмото за мотивација (cover letter) кандидатите треба да ги достават следните документи:
    - Резиме (CV) со кратка биографија
    - Уверение за државјанство
    - Уверение за завршено образование и нострификација од Министерството за образование на РМ на диплома која е стекната во странство
    - Доказ за работно искуство
    - Доказ за познавање на англиски јазик
    - Доказ за познавање на компјутерски програми за канцелариско работење
    - Доказ за поседување возачка дозвола од Б - категорија.
    Напомена: Предност ќе имаат оние кандидати кои што имаат работно искуство во соодветната земја или една од земјите за која конкурираат или го стекнале образованието во истата и/или одлично познавање на официјалниот или деловниот односно еден од јазиците на земјите за која се аплицира.
    Упатство за начинот на подготвување на резиме кандидатите ќе најдат на следниот линк: http://www.investinmacedonia.com/download/upatstvo.pdf
    Рокот за пријавување на заинтересираните кандидати е заклучно со 18.11.2011 година.
    При поднесување на писмото за мотивација и потребните документи задолжително да биде наведено за кое работно место се аплицира.
    Некомплетната документација нема да биде разгледана.
    Документите да се достават до:
    Агенција за странски инвестиции и промоција на извозот на Република Македонија
    ул. "Никола Вапцаров" бр. 7 1000 Скопје, Република Македонија



    BALFIN MK
    Balkan Real Estate Macedonia
    Балфин MK компанија водич на најголемиот проект ,,Skopje City Mall", кој co сета своја уникатност како прв најголем модерен трговски центар во регионот, Skopje City Mall има за цел да вработи млада, динамична, професионална и комуникативна личност за следнава работна позиција:
    - финансиски работник
    Кандидатите треба да ги поседуваат следниве квалификации:
    - ВСС Економски Факултет
    - Работно искуство од најмалку три години во областа на финансии
    - Предност ќе имаат кандидати со работно искуство во странски компании или странски претставништва во Македонија
    - Одлично познавање на Англиски јазик
    - Одлично познавање на работа со компјутер (Microsoft Office, интернет)
    Доколку сметате дека ги поседувате следниве карактеристики испратете го вашето CV на англиски јазик на следниов e-mail: contact@balfin.mk
     
  17. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Matrix global
    Област: Информатичка технологија
    Работно место: Програмер
    Број на работни места: 1
    Во регион: Скопски,
    Објавен на: 05/11/2011
    Краен рок за пријавување: 21/11/2011
    Оглас внесен на: 07/11/2011
    Email за контакт: hr_macedonia@matrix-global.net
    УРЛ: http://www.matrix-global.mk
    Потребни квалификации: ВСС
    Години Работно искуство:2
    MATRIX GLOBAL
    Development and QA center - Macedonia
    Matrix Global is the premier software firm. It cur­rently employs over 850 professionals at develop­ment centers in Israel, Bulgaria, Macedonia and Ukraine and growing rapidly. Matrix Global Macedo­nia is looking for excellent candidates for the follow­ing open positions:
    1. Android developer:
    Job Requirements:
    At least 2 years of experience of developing software in the following environments
    • Experience of developing in Android technol­ogy
    • Experience in J2EE - advantage
    • Experience in J2ME - advantage
    • BSc. degree from University
    2. .Net (2 developers)
    Job Requirements:
    • At least 3 years of experience
    • .Net, proven experience with framework 3.x
    • ASP.NET, WCF
    • HTML/JavaScript
    • jQuery
    • Client side oriented : advanced CSS and JS knowledge is an advantage, MVC programming experience
    • FTP proven experience - advantage
    • Any script language is an advantage
    • 3. Software Implementation Expert
    • Job Requirements:
    • At least 5 years experience in high-tech companies
    • 3 years experience with telecom software systems such as rating and/or billing systems
    • 3 years experience with Oracle and/or SQL server scripting
    • 3 years experience working directly with customers (not back office), including on and off site
    • Excellent problem solving skills
    • High Level Design writing
    • BSc. degree from University
    Advantage - Experience with telephony net­works; pre- and postpaid systems, mediation, switches, SSIS, Informatics, Java script Other requirements - Possibility to travel 1-2 times a month
    4. Environment Expert
    Job Requirements:
    • 3 years in Infrastructure team
    • 7 years of experience with Oracle server
    • 2 years of experience with Microsoft SQL server
    • Troubleshooting and developing Oracle code as part of the products core and product deployment
    • Experience in working with large scale projects and data bases
    • Extensive knowledge in operation systems
    • Knowledge in network architecture
    • Experience in working and configuration of storage (IBM/EMC/NetApp)
    • Advantages: Knowledge in Java application tools (web logic/web sphere), working with telecommunication companies
    All candidates for all positions should be fluent in English, reading, writing and verbal skills.
    We are offering a stimulating environment and moti­vating employment packages. All interested candidates should send their CV's to the following e-mail address
    hr_macedonia@matrix-global.net, and list the posi­tion they are applying to in the subject of the mes­sage. Please note that only shortlisted candidates will be contacted.
    За повеќе информации, за овие и други отворени позиции во нашата компанија.
    Be молиме посетете ја нашата интернет страница http://www.matrix-global.mk.


    Британска амбасада
    Област: Администрација
    Работно место: Раководител
    Број на работни места: 1
    Во регион: Скопски,
    Објавен на: 05/11/2011
    Краен рок за пријавување: 20/11/2011
    Оглас внесен на: 07/11/2011
    Email за контакт: britishembassy.skopjeapplication@fco.gov.uk
    Потребни квалификации:
    • Англиски јазик
    • ВСС
    • Години Работно искуство:2
    • strong IT computer skills using, organizational, analytical communication skills


    Corporate Services Manager
    British Embassy, Skopje, Macedonia

    Are you an experienced manager, an innovative, self-starter? Do you thrive on challenge, have the drive and resilience to see a job through, and set and observe high standards of customer service?
    If so, we are looking for a Corporate Services Manager to join our busy and dynamic Corporate Services Team at a time of rapid change. The successful candidate will be responsible for ensuring the team deliver effective manage­ment, finance, procurement, human resources and estate services to the whole Embassy.
    Background
    The British Embassy in Skopje, Macedonia is part of a world-wide network of 230 Posts, representing British political, economic and consular interests over­seas. Our office in Skopje has over thirty members of staff in the Republic of Macedonia.
    The Corporate Services Manager will report directly to the Deputy Head of Mission/HM Ambassador, and will serve as a key member of the Embassy sen­ior management team and work with policy makers in London and the region to implement new initiatives.
    Main Duties and Responsibilities
    Leadership and Management:
    • Ensure successful day-to-day operation of the Embassy's Corporate Services team.
    • Support the Embassy's change agenda in orcTer to modernise working practices and introduce innovative and creative management process­es; support staff during major periods of change.
    • Continuously review business processes and resource management to identify new ways of working and deliver a more effective, efficient and professional operation.
    • Manage a team of sixteen members of staff with direct line manage­ment responsibility for ten members of the Embassy.
    • Maintain positive and strong relations with stakeholders in London and the region.
    • Finance:
    • Strategic management of the Embassy's budget, ensuring spending remains on budget and maximising value for money.
    • Prepare annual, monthly and ad hoc budget reports as necessary.
    • Ensure compliance with correct accounting procedures and that appropriate key performance indicators (KPIs) are met.
    • Ensure compliance with end of month account and audit procedures
    • Review and authorise individual expense claims - as appropriate
    • Co-ordinate accounting and finance services to the 'Partners Across Government' as required (e.g. UK Ministry of Defense, Department for International Development, British Council).
    Human Resources:
    • Recruitment of new employees, including advertisements for national staff, coordinating interviews, and serving as interview panel member as needed.
    • Provide guidance on sensitive staff matters for both diplomatic and national staff, including management issues and dispute resolution.
    • Coordinate reminders for mid-term reviews and appraisals.
    • Manage and conduct induction of new employees.
    Estates:
    • Oversight of the British Embassy estate, including office buildings and staff residential properties including management of local contracts for estates-related work (i.e. gardening and maintenance contracts.).
    • Ensure environmental/sustainability methodologies are integrated into the Embassy.
    • Perform spot check of inventories and supplies as needed.
    Security:
    • In conjunction with Post Security Officer and Regional Overseas
    • Security Manager, ensure security of buildings, staff and information.
    • Ensure adequate security process in place for out-of-hours coverage.
    • Lead, manage and motivate Embassy Security team.
    Other Tasks:
    • Assist with processing of diplomatic staff arrivals, departures, freight and luggage transfers, customs clearance and accreditation.
    • Business Continuity preparations and direction
    • Community Liaison Officer
    • British Embassy IT Systems Manager
    • Other duties as assigned, including regional cover for other British Diplomatic Missions.
    Skills Required:
    • Excellent interpersonal and communication skills with a strong cus­tomer focus


    ОУ „Димо Хаџи Димов"
    Област: Финансии и банкарство
    Работно место: Сметководител
    Број на работни места: 1
    Во регион: Скопски,
    Објавен на: 05/11/2011
    Краен рок за пријавување: 12/11/2011
    Оглас внесен на: 07/11/2011
    Потребни квалификации: ВСС
    Години Работно искуство:5
    Врз основа на чл. 22 став 1 и чл. 23 од Законот за работни односи (Сл. В бр. 158/10) а во врска со добиената согласност од Министерството за образование и наука бр. 08-9103/3 од 14.03.2011 година за повторно вработување на сметководителите во јавните училишта а кои сега се вработени на неопределено време во Биланс Хит АД Скопје, согласноста од Министерството за финансии бр. 02-12266/2 од 08.04.2011 год. директорот на ОУ Димо Хаџи Димов - Скопје распишува
    ЈАВЕН ОГЛАС
    за засновање на работен однос на неопределено време
    За работно место сметководител на неопределено време 1 (еден) извршител со полно работно време
    Кандидатите покрај општите услови предвидени со Закон, треба да ги исполнуваат и посебните услови што се бараат за вршење на работата и тоа:
    - да имаат завршено економско училиште
    - да е државјанин на Р. Македонија
    - работно искуство над 5 години во струката Кон пријавата кандидатите да достават
    - доказ за завршено образование
    - државјанство на Р. Македонија
    - потврда за стаж
    Рокот за доставување на потребните документи е 5 (пет) дена од денот на огласувањето Документите да се достават до ОУ Димо Хаџи Димов - Скопје ул. Ангел Динев бб
     
  18. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Област: Продажба и Маркетинг
    Работно место: Менаџер
    Број на работни места: 1
    Во регион: Источна Македонија,
    Објавен на: 04/11/2011
    Краен рок за пријавување: 12/11/2011
    Оглас внесен на: 05/11/2011
    Потребни квалификации:
    • Англиски јазик
    • ВСС
    • Возачка дозвола:B
    • Години Работно искуство:3
    • познавање на компјутерско работење (PC Word и PC Excel)
    Странска компанија од областа на фармацијата и медицината го објавува следниот
    ОГЛАС За прием на 1 (еден) менаџер за продажба и 1 (еден) стручен соработник за територијата на Југоисточна Македонија
    Пријавените кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:
    1. За позицијата менаџер за продажба:
    - висока стручна подготовка (дипломиран фармацевт, доктор или стоматолог);
    - да има работно искуство од минимум 3 години во областа на промоцијата, маркетингот и продажбата на фармацевтски производи;
    - одлично познавање на англиски јазик (познавањето на уште некој странски јазик е пожелно);
    - одлично познавање на компјутерско работење (PC Word и PC Excel);
    - возачка дозвола Б категорија
    2. За позицијата стручен соработник:
    - висока стручна подготовка (дипломиран фармацевт, доктор или стоматолог);
    - да има живеалиште, односно престојувалиште на територијата на Југоисточна Македонија;
    - одлично познавање на англиски јазик (познавањето на уште некој странски јазик е пожелно);
    - одлично познавање на компјутерско работење (PC Word и PC Excel);
    - возачка дозвола Б категорија
    Пријавените кандидати, покрај пријавата, треба да ги достават следните документи:
    - кратка биографија;
    - доказ за завршено образование;
    - фотокопија од возачка дозвола;
    - доказ за други посебни квалификации и познавања.
    Рок на доставување на пријавите со придружната документација е 8 дена од денот на објавувањето на огласот.
    Пријавите и придружната документација треба да се достават по пошта на следната адреса: Адвокат Борис Ношпал


    ИТД Дистрибуција
    Работно место: Менаџер
    Број на работни места: 1
    Во регион: Скопски,
    Објавен на: 04/11/2011
    Краен рок за пријавување: 14/11/2011
    Оглас внесен на: 05/11/2011
    Email за контакт: personel@infosoftgroup.com.al
    Потребни квалификации: познавања на Македонски и Англиски јазик
    ITD
    ИТД Дистрибуција ДОО
    ИТД Дистрибуција е успешна брзорастечка стабилна компанија на Македонскиот пазар со главна цел дистрибуција на ИТ производи. Компанијата, нуди одлични можности за успешна кариера, одлични работни услови и бенефиции. ИТД Дистрибуција е членка на INFOSOFT Group, која постои 21 година и е регионален лидер на ИТ пазарот (Македонија, Албанија и Косово). Info soft Group моментално брои 280 млади амбициозни и високо професионално вработени, кои посветено работат овозможувајќи да ова групација се рангира меѓу најуспешните на пазарот. Ги покануваме сите кои веруваат дека ја имаат потребната способност, квалификација и искуство за да се придружат кон нашиот тим, да аплицираат за следната работна позиција:
    PRODUCT MANAGER
    Основни задачи и обврски:
    - Детално познавање на спецификациите и техничките детали на производите за кои ќе биде одговорен.
    - Анализа на конкурентските производите и цени.
    - Креира стратегија за продажба и цени.
    - Соработка со секторот за увоз/извоз.
    - Воспоставува и одржува добра соработка и комуникација со постоечки и потенцијални клиенти.
    Потребни квалификации:
    - Минимум 3 години работно искуство на слични работни позиции поврзани со продажба и менаџирање на брендови.
    - Да биде во тек со новите технологии, вклучувајќи хардвер и софтвер.
    - Комуникативен, одлични аналитички способности, висок степен на проактивност и тимска работа.
    - Одлични познавања на Македонски и Англиски јазик. Познавање на Албански јазик ќе се смета за предност
    - Универзитетската диплома е пожелна.
    Заинтересираните кандидати, треба да испратат мотивационо писмо, CV и копии од референтни документи на следниот email: personel@infosoftgroup.com.al
    CV мора да бидат на Англиски јазик.
    Рокот за аплицирање 14.11.2011.


    CS Global
    Работно место: Професор по англиски јазик
    Број на работни места: 1
    Во регион: Скопски,
    Тип на работно место: Времено
    Договор(во месеци):
    Објавен на: 04/11/2011
    Краен рок за пријавување: 08/11/2011
    Почеток на работен однос:
    Оглас внесен на: 04/11/2011
    Email за контакт: jasna.dm@csglobal.com
    УРЛ: http://www.hracademy.com.mk
    Телефон: 02 32 90 544
    Потребни квалификации:
    • Универзитетско образование (Филолошки факултет - англиски јазик)
    • Претходно работно искуство како професор по англиски јазик за возрасни
    • Познавања од HR областа
    • Предност ќе имаат кандидати со претходно работно искуство како професор по англиски јазик за HR
    Должности: Нема информација,
    CS Global HR Academy е едногодишна академија за управување и развој на човечки ресурси.
    Академијата има потреба од професор по англиски јазик за Human Resources со следните квалификации:
    • Универзитетско образование (Филолошки факултет - англиски јазик)
    • Претходно работно искуство како професор по англиски јазик за возрасни
    • Познавања од HR областа
    • Предност ќе имаат кандидати со претходно работно искуство како професор по англиски јазик за HR

    Ве молиме Вашата биографија, заедно со мотивационо писмо да ја испратите на jasna.dm@csglobal.com.mk најдоцна до 8.11.2011 година со назнака Професор
    Информации на тел: 02 32 90 544
     

    Прикачени фајлови:

    • CVS Mobile.PNG
      CVS Mobile.PNG
      Големина на фајлот:
      54,9 KB
      Прегледи:
      6.553
  19. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
     

    Прикачени фајлови:

    • BE.jpeg
      BE.jpeg
      Големина на фајлот:
      144,4 KB
      Прегледи:
      6.554
    • EverNear 01.PNG
      EverNear 01.PNG
      Големина на фајлот:
      362,2 KB
      Прегледи:
      6.554
    • EverNear 02.PNG
      EverNear 02.PNG
      Големина на фајлот:
      338,8 KB
      Прегледи:
      6.554
    • RiverSoft.PNG
      RiverSoft.PNG
      Големина на фајлот:
      169 KB
      Прегледи:
      6.554
    • Referent.PNG
      Referent.PNG
      Големина на фајлот:
      82,5 KB
      Прегледи:
      6.554
  20. Artemission

    Artemission Популарен член

    Се зачлени на:
    22 јули 2011
    Пораки:
    1.541
    Допаѓања:
    7.323
    Работно место: PHP developer
    Број на работни места: 2
    Во регион: Битолски, Скопски,
    Тип на работно место: Постојано
    Објавен на: 07/11/2011
    Email за контакт: info@planetbits.nl
    УРЛ: http://www.planetbits.nl
    Потребни квалификации:
    Title: Web Developer (PHP)
    Profile
    - Professional experience in software development and implementation of web projects.
    - Solid PHP knowledge
    - Solid HTML, CSS and Java Script knowledge
    - Solid knowledge of Zend Framework
    - Solid knowledge of MVC-system
    - Solid MySQL knowledge
    - Excellent communication skills in English (written and oral)
    Responsibilities
    - Development of object-oriented, PHP code in Zend framework
    - Testing and documenting of implemented solutions
    We Offer
    - Cooperation in a friendly international team.
    - Contribution to the creation and use of highly innovative software solutions.
    - Plenty of personal growth potential, challenging tasks and training opportunities.


    Објавувач: ПроКредит Банка
    Област: Финансии и банкарство
    Работно место: Банкар
    Во регион: Цела Македонија,
    Објавен на: 01/11/2011
    Краен рок за пријавување: 29/11/2011
    Оглас внесен на: 01/11/2011
    Потребни квалификации: универзитетска диплома од областа на економијата или апсолвент по економија
    Целосен оглас:
    ПроКредит Банка нуди Програма за млади банкари:
    - Доколку имате универзитетска диплома од областа на економијата или сте апсолвент по економија.
    - Доколку имате желба да го надоградите и продлабочите своето знаење, а воедно и да се стекнете со практично искуство во: промоција и продажба на банкарски производи; изготвување и анализа на финансиски извештаи и процесирање на операции во платниот промет
    - Доколку сте комуникативна личност со силни интерперсонални вештини, тимски играч, флексибилни, а воедно имате развиени аналитички и математички способности како и солидни познавања на основните економски принципи и финансиски извештаи

    АПЛИЦИРАЈТЕ!

    Вашата апликација треба јасно да покаже, зошто токму Вие одговарате за оваа практикантска работа. Воедно задолжително во електронската пријава во делот за мотивациско писмо треба да ги наведете Вашите амбиции за аплицирање, а кои ќе бидат во релација со содржината од нашата меѓународна веб страна (http://www.procredit-holding.com) и веб страната на нашата банка (http://www.procreditbank.com.mk).

    Ве молиме пополнете ја електронската пријава на http://www.procreditbank.com.mk во делот за кариера. Сите останати начини на аплицирање ќе се сметаат за невалидни.
     

    Прикачени фајлови:

    • BE.jpeg
      BE.jpeg
      Големина на фајлот:
      135,8 KB
      Прегледи:
      6.469
    • BE, CST.jpeg
      BE, CST.jpeg
      Големина на фајлот:
      157 KB
      Прегледи:
      6.469
    • CST, BE.jpeg
      CST, BE.jpeg
      Големина на фајлот:
      162,8 KB
      Прегледи:
      6.469

Сподели ја оваа страница