Може некој да сподели искуство што бил на интервју за Jr. Stateroom steward на NCL, што прашања поставуваат???
Ako sakate da odite na kruzer odete samo preku Majomi,no od licno iskustvo vi velam NE ODETE NA BROD!!!!Jas imav sansa da otidam i da rabotam 6 meseci vo steakhose eden od podobrite rabotni pozicii na brod so dobra plata od 2000 dolari i koga se vrativ si vetiv deka kje pisam na site da znaat toa sto trebase jas da go znam pred da zaminam,bezbedno e toa e tocno,se zarabotuva dobro i toa e taka kje vidite ubavi mesta i plazi no veruvajte so luda rabota koja trae od 16h popladne do 9 sabajle so dve pauzi odpo nekoj saat ne se moze da se uziva!a i plus da se pogodite vo vreme koga ima special clening e togas kje vidite sto e maka,jas za sebe licno zboruvam ovaa bese iskustvo sto NIKOGAS ne bi go povtorila.
A youth staff imaat po lud raspored duri i od ass waiter,spremi se za dolgi rabotni saati za i ne taka dobra plata i da ako imas morska bolest podobro idejata za brod ivadi ja od glava,ova go kazuvam so najdobri nameri.
Сите сакаат да одат на брод и да уживаат. И да донесат 8000+ долари.. епа нема и јаре и паре.. Таму се знае дека одиш да работиш, не да уживаш.. таму ќе работиш еден месец, ќе земеш плата како за цела година тука. Епа брате ако сакаш да уживаш плати и оди на крстарење. Или вработи се во казино...
Потполно се согласувам со ова...Сите што заминват надвор да работат обично кукат како тоа нема време за ништо ни да прошетат ни да уживат, ни да се дружиш не се задоволни од смештај и што ли не...Па добро бре луѓе не ви е јасно дека вие таму сте отидени да работите,свесно и трезвено сите аплицираме за да заминиме од тука,кои патем цело време дури да заминиме се отепваме од кукање тука,дека државата е отепана дека платите се мизерни и немаме иднина...Таму нема време за денгубење и кукање и за дружење како тука,тоа мн нормално СИТЕ работат,некои на смени и неможи секогаш да се дружиш како тука,патем сите луѓе во странство така функционират, неможи таму да ти е наместено јадење на маса како дома чисто средено, сам тоа све треба да си направиш,што е толку шокантно мене не ми е јасно...Кога тргнуваме да работиме и да живејме надвор од државата треба да си го оставиме и нашиот менталитет дома...Работи колку ќе се заработиш тоа си е твое послем кога имаш и одмор и пари,оди на одмор кој те брани,значи како што кажа Dust,ако си ојден за работа ќе работиш нормално за тоа си потпишал,а ако имаш пари тогаш не аплицирај за работа плати си турнеја и уживај трето нема...
Колкави се шансите да се погодиме на ист брод со дечкото? Или дали може да се аплицира за ист брод или агенциите да средат да сме на истиот?
Ова го пишувам од име на другарка ми која ја мрзи да регистрира профил, а има цел список на прашања, ако можел некој да и ги одговори 1. По колку вработени спијат во соба, дали собите имаат свое вц, прозор/клима/вентилација 2. Дали работното темпо би го издражл некој кој е навикнат на 8 часа ефективна работа 3. Како оди женското средување (фарбање, депилација), дали е изводливо во собите каде што се спие и дали воопшто останува време за тоа 4. Како оди постапката откако ќе слетате на аеродром (дали ве чека некој или сами се снаоѓате со превоз, хотел, како знаете каде да одите?) 5. Како изгледа најстрашното невреме што ве снашло на брод и за колкави бранови станува збор (дали сте се плашеле за својот живот?) 6. Дали сите се соочуваат со морска болест на почетокот 7. Како ве третираат во случај на болест (да речеме дека не можете да станете од кревет цела недела), останувате затворени во соба? ви кратат од плата за таа недела? сепак сте принудени да работите? 8. Ако заспиете во една временска зона, а се разбудите во друга, ви се крати од одморот за спиење? Благодарам од име на другарка ми, ако ни текне уште нешто ќе пишеме пак
1. Зависи за која компанија а некогаш зависи и кој брод. Тука многу игра улога и позицијата, ама најчесто се по двајца, на постарите бродови по 4. Купатило често делат 4 души, прозор нема, централна вентилација има. 2. Работното темпо би го издржал секој, после 2-3 недели на брод. Ќе отрпнеш.. Ако е навикнат на 8 саати ефентивна работа, добро е. Ама да не е навикната на 8 саати турни ме да кинисам.. 3. Фарбање, депилација - се наоѓа по некоја филипинка за тоа со мал надомест или услуга за услуга меѓу нашите. Во кабина може скоро се да се направи, никој не ти брани.. 4. И тука зависи од компанијата. Некои компании испраќаат свои претставници на аеродром, а некои ти го кажуваат хотелот, па ти ќе си фатиш shuttle bus и ќе си одиш до хотелот. Од таму ќе те земат луѓе на компанијата следниот ден.. 6. Со морска болест се соочуваат тие што би се соочиле и на обично кајче. Нема правила, секој организам е различен. Мисиш дека тоа иде така стандард?! Не, не иде.. 7. Во случај на болест одиш во амбулантата на бродот, ти даваат лекарства и продолжуваш со работа. Во случај да не можеш да стоиш на нозе ќе си седиш во кабина некој ден под лекарства, ако и тогаш не си способна те праќаат дома поради медицински причини. Е после за да се вратиш на истата компанија е малку потешко.. 8. Логика?! Па нели ти се крати за спиење и кај нас кога ги менуваат саатите?!
Ako moze nekoj da mi pomogne i da mi odgovori? Nikoj ne spomna za nail technicians, pa me interesira dali nekoj znae nesto za nail tech. za brod, plata, rabotno vreme i slicno?
Dali moze da mi kazes broj od agencijata na taa kompanija ili poveke informacii za da apliciram i jas, pozz
Da ne ima nekoj info za Viking ? Dali nekoj apliciral dali bil na intervju, moze nekoj sto raboti tamu pa neka pise Sto kompanija se kakvi se uslovite na brod itn
Ај некoј пoискусен и кoј бил нa брoд дa ми oдгoвoри. Кoјa е прoцедурaтa зa рaбoтa нa брoд? Штo и кoлку требa дa се плaти нештo oд твoј џеб? Дaли сaми јa плaќaте aвиoнскaтa кaртa дo дестинaцијaтa oд кaде ќе се кaчите нa брoд? И дaли визaтa јa плaќaте сaми, и кoлку чини aмерикaнскaтa визa?
Аплицираш преку агенцииве (или онлајн ако ти се посреќи), ти средуваат за интервју, го поминуваш интервјуто и чекаш да ти кажат дали си примен. Ако си примен тогаш во зависност од агенцијата можеш да поминеш без провизија за агенцијата или со 300-400 евра. Авионската карта зависи од бродската компанија на која си примен. NCL, MSC и некои други ти ја плаќаат картата. Ова некои други важи повеќе за Селебрити, ама таму имаат забрана македонците..И за Ројал има забрана за македонски пасоши. Визата сами си ја плаќате, 160 долари плус 12 долари мислам беше за пин. Некои компании како NCL ти ги враќаат парите, а некои не.
Фала на одговорите. Веројатно си била и имаш искуство па би те прашал уште нешто. После колку време ти кажуваат дека си примен? И колку чини авионската карта? Како се прифатени новите вработени кои работат на брод? Извини што те тормозам со прашањава, ама ми е важно за да приберам информации за другата година. Ако ми текне уште нешто ќе ти пишам.
Зависи од моменталните потреби и регрутерот. Можат да ти кажат уште истиот момент кога го имаш интервјуто а може и по недела дена. Авионската карта во зависност од тоа каде ќе се качиш на брод, може да те чини од 100тина евра ако тргнуваш од Европа, 500-800 евра од Америка, 1000+ од Канада и Австралија (веројатноста е мала за оваа опција ама никогаш не се знае) Новите работници на брод се прифатени како и на секое друго место. Дури и подобро веројатно.. Работниците се менуваат постојано, така да тоа е вообичаено на брод. За што сакаш да аплицираш?