refund complete, da ne odam do banka da proveruvam denovive ne rabotat sigurno praznici idat a i jas sum zafaten mnogu ovaj period, parite legnati ke se da ostavam feedback oti treba, dali da go pofalam ili da mu udram eden referat negativni komentari, fala na sekoj sto ke napise nesto
Парите ќе ти легнат дури кога ќе отворат банките , значи во понеделник, а може и некој ден покасно. А каков коментар ќе оставиш е твое право, јас секогаш пишувам како било, за следните купувачи да знаат.
За една недела ми истекува времето за нарачката, а неа нигдека ја нема..не можам дури ни да ја следам до каде е. Имам нарачувано повеќе работи и сите ми стигале за отприлика 20-30 дена ама од оваа нарачка ни трага ни глас. Кажете ми што можам да направам во врска со тоа..
Мене ми стигна на 1 ден пред истекот на рокот, таман бев спремна да направам Dispute. Со оглед на празниците и се, не се грижи, ќе стигне сигурно.
Премногу доцнат пратките Според тракингот, една пратка за која пишуваше дека е од 12 декември во МК, дури вчера ми ја донесоа. И јас сум навикната да ми стигнуваат за 20 дена, но периодов мора да им се даде повеќе време
Девојчиња многу се жалат за истиот проблем како на Сања, истиот проблем го имав и јас. Ќе стигнат пратките,само трпение.
Девојки вчера отворив диспут бидејќи денес истекува времето за достава, а на производот стои дека од 21.11 е во МК. Е сега селерот ми го продолжи времето за уште 60 дена и ми вика да го затворам диспутот. Ако не го затворам ќе заврши спорот во моја корист или?
Јас пратка немам добиено, а се што знам е на тракинг страната ова ми го пишува: 2015-11-01 11:39Customer, Shipping information recieved Отворив диспут пред 2 дена, ама мене ми е дали воопшто ќе ми стигне пратката или да ја порачам од друг селер?
Веќе 12-13 дена ми пишува Awaiting Receipt.. Му пишав на селерот дека не можам да ја следам пратката, а тој ми врати да не се грижам и дека за тие 31 ден што остана ќе стигне. Дали да отворам диспјут, а и ако може некој да ми објасни што означува Awaiting Receipt
Срцки, ај ако знае некој што следно да направам: нарачката е стигната во Customs, односно на царина, значи ќе се царини зашто е скап производ. Е сега што понатаму, каде да се јавам, или мора да одам лично, да си ја платам царината и да го подигнам пакетот? Оти дома претпоставувам нема да ми стигне...
Некој да ми предложи добар селер од каде би можела да нарачам патики?? И ако можи некој што има направено повеќе порачки да ми кажи точно што треба и како, пошто мене ова ми е прв пат да нарачам нешто.
Дечки, прoбaв дa се регистрирaм зa дa нaрaчaм нештo и гo пишaв мaил-oт штo си гo кoристaм стaлнo, ги пoтпoлнив сите пoлињa и кoгa кликнaв зa регистрaцијa ми пишувaше декa мaил-oт не ми е вaлиден. Дa не требa нoв дa нaпрaвaм. Не знaм, штo дa прaвaм?
Наjсигурна за на интернет е дебитна картичка, колку ставаш толку трошиш. Jас имам од стопанска банка виза интернет картичка, бесплатна е и за пет минути jа извадив. Со неа не ти треба девизна сметка туку ставаш денари и тие при шопинг автоматски се префрлаат во бараната валута. Во самата банка ке ти обjaснат како се користи.
Не знам, најдобро прашај во самата банка. Еве им го бројот за поддршка на корисници, јави им се нека ти објаснат 046 268 268 или оди до банката.
Значи нема шанси имам работи за кои пишува дека се во Македонија дури од 17дек. сега е 14јан. сеуште немам ништо добиено .Што мислите да се јавам во Скопје да викам зошто сум од друг град можда треба у Скопје да одам да си ги земам. Премногу време доцнат има некој што исто му се случува некое чаре?