Диета со ротација на хидрати

Дискусија во 'Диети' започната од mia zarovska, 27 март 2018.

  1. mia zarovska

    mia zarovska Активен член

    Се зачлени на:
    4 февруари 2018
    Пораки:
    63
    Допаѓања:
    48
    Пол:
    Женски
    Ова диета се состој од ротирање на хидратите. high carbs,medium carbs,low carbs.
    диетата е многу ефикасна али треба и физичка активност,кардио обавезно.
    прв ден,високо ниво на хидрати:
    -доручек - протеини и хидрати(јајца,овез).
    -помеѓу оброк - овошје или дозерка веј протеин + масти(лешник,бадем,орев,кикири)
    -ручек - протеини и хидрати.(месо,риба,туна,ориз,компир,грашак)
    - тренинг.
    -после тренинг - суво грозје или декстроза или витагро.
    - последен оброк - протеини и хидрати и малку масти.(месо,јајца,компир,ориз,кикири,бадем)

    втор ден среден внес хидрати.
    -доручек - протеини и масти(јајца,золчка од јајце,лешник,бадем,кикири)
    -оброк - протеини и масти(месо,јајца,кикири,лешник)
    -ручек - протеини и масти(месо,кикири,орев,авокадо)
    -тренинг
    - одма после тренинг - овошје.
    - последен оброк - протеини,масти,и хидрати(јајца,компир или ориз или овезна каша и бадеми)

    трети ден - низок внес на хидрати.
    -доручек - протеини и масти(јајца,путер од кикири)
    -ручек - протеини и масти(месо,јајца,риба и кикири)
    -оброк - протеини и масти(месо или риба и кикири)
    -вечера - протеини и масти(месо и бадеми или путер од кикири)

    во денот кога имате висок внес на хидрати,тренингот треба да биде тежински + кардио.
    во денот кога имате среден внес на хидрати,тренингот треба да да биде умерен со помалку форсирање.
    и во денот кога имате низок внес на хидрати,тренингот треба да биде само кардио и пауза од тежински тренинг.
    после третиот ден(низок внес на хидрати),четвртиот ден е висок внес на хидрати,петти ден среден внес на хидрати и шести ден низок внес хидрати. така правите ротациа цел месец. висок,среден,низок,висок,среден низок. со помош на тренинзи,телото почнува да ги топи масните наслаги. кога ја прекинувате диетата внимавате на внесот на хидрати да не е цело време висок. витамини и минерали се дозволени. исто е дозволено и суплементи како Л карнитин,веј протеини,амино киселини,кафе,зелен чај.
     
    На SwanMay му/ѝ се допаѓа ова.
  2. martin01

    martin01 Истакнат член

    Се зачлени на:
    13 декември 2012
    Пораки:
    494
    Допаѓања:
    527
    Пол:
    Машки
    ДИЕТА - РОТАЦИА ХИДРАТИ
    понеделник - high carb day
    вторник medium - carb day
    среда low -carb day
    четврток high - carb day
    петок - medium carb day
    сабота low - carb day.
    недела - low carb day.
    во денот со внисок внес на хидрати:
    за доручек полна порциа хидрати
    за ручек пак полна порциа хидрати
    и за вечера 2-3 парчина леб.

    во денот за среден внес на хидрати:
    за доручек полна порциа хидрати
    измеѓу оброк полна порциа хидрати
    и за ручек пола порциа хидрати и до крајот на денот не се јадат хидрати.

    После ваков ден нашето тело е во благ калориски дефицит али во предходниот ден сме имале голем внес на хидрати,нашиот метаболизам е уште во таја инерциа и уште не реагира на тој калориски дефицит така да во тој ден веќе согорувањето на мастите започнува.

    среда низок внес на хидрати:
    за доручек полна порциа хидрати
    после тренинг оброк - имаме пола порциа хидрати
    и до крајот на денот не јадеме хидрати.
    останатите денови четврток,петок,сабота и недела се повторува истата постапка.

    на овај начин ние го спречуваме успоравувањето на метаболизмот и се спречува стагнирањето.
    ако нагло и драстично ги намалиме хидратите,метаболизмот почнува да приметува како голем проблем и организмот да би преживеал почнува да се адаптира на околностите така што ја успорава дневната потрошувачка на калори. диетата е доста популарна и е доста ефикасна за топење масни наслаги.
     
    На SwanMay му/ѝ се допаѓа ова.
  3. Justicija

    Justicija Популарен член

    Се зачлени на:
    9 август 2017
    Пораки:
    3.590
    Допаѓања:
    14.183
    Пол:
    Женски
    Оваа е АТКИНСОВАТА диета , после ова диета се родија исти диети само ги крштеваат по друго име (facepalm)
     
  4. martin01

    martin01 Истакнат член

    Се зачлени на:
    13 декември 2012
    Пораки:
    494
    Допаѓања:
    527
    Пол:
    Машки
    pod drugo ime so dosta izmeni i ne se efikasni. nema sportist koj ne ja zapocnal ova dieta i nema sportist koj nemal efekt. hrono dietata e izmislena od nekoj clen i ja kopiral od keto dietata i gi izmesale makronutrientite.
    ostanatite dieti koj se kopirani od carb cycle,go usporavuvat metabolizmot posto ima promeni vo hranata.
    primer vo low carb day pisano da ne se jadi hidrati cel den a nareden den hihg carb day i teloto pocnuva da skladira zalihi. :)