Женски во теретана

Дискусија во 'Фитнес' започната од LadyR, 19 септември 2017.

  1. LadyR

    LadyR Популарен член

    Се зачлени на:
    27 јуни 2012
    Пораки:
    771
    Допаѓања:
    1.793
    Здраво на сите. Неодамна почнав со теретана, па сакам да споделуваме искуства, вежби, програмата која ви е (кој ден како вежбате). Прилично сум неискусна,па затоа да си помогнеме
     
  2. crimson

    crimson Форумски идол

    Се зачлени на:
    14 декември 2011
    Пораки:
    3.409
    Допаѓања:
    48.818
    Пол:
    Женски
    Јас почнав со два месеци кружни тренинзи со вежби за цело тело.
    Па два месеци вежбав трипати неделно (еден ден нозе, еден грб и раце и еден ден гради и раменици).
    Последниов месец вежбам секој тренинг нозе и додавам плус вежби (еден тренинг грб и раце па наредниот гради и раменици). Плус стомачни, дополнителни вежби за грб и кардио секој тренинг.

    Ова последново најмногу ми одговара.
     
    На theowndemon му/ѝ се допаѓа ова.
  3. theowndemon

    theowndemon Форумски идол

    Се зачлени на:
    17 септември 2013
    Пораки:
    6.628
    Допаѓања:
    108.246
    Прво вежбав околу два месеци една програма.
    Беа осум справи, по три серии. Да знам како се викаа, би опишала подетално.
    Покасно почнав со нова кружна програма. Пет справи се по осум круга, со 12 повторувања. После тоа уште две справи по пет серии. Секој втор ден ова го работа, а деновите измеѓу по 1h кардио, обично точак, некогаш орбитрек, зависи од расположение. Ова втората ептен ми се погоди, како за мене.
     
  4. Caci55

    Caci55 Истакнат член

    Се зачлени на:
    7 април 2018
    Пораки:
    215
    Допаѓања:
    519
    Пол:
    Женски
    Jas povece pravam kardio. Pravam i vezbi za istegnuvanje. Odam 3/4 pati nedelno na vezbanje.
    Koi fitnes klubovi gi preporacuvate?
    Izvinete za latinicata, od mobilen sum.
     
  5. martin01

    martin01 Истакнат член

    Се зачлени на:
    13 декември 2012
    Пораки:
    494
    Допаѓања:
    526
    Пол:
    Машки
    Prvo zapocni so full body, gi treniras sekoj den site muskulni partii i gi ucis vezbite znaci nacin na izveduvanje broj na serii, broj na povtoruvanja i kako se vikaat vezbite i za koj del od teloto se nameneti.
    Posle 2 nedeli se prefrlas na upper lower programata. Upper lower ti e goren i dolen deln od teloto. Odkako ke go naucis nacinot na trening posle mozes da pocnis so split trening PPL. push, pull, legs, rest, push, pull legs, rest rest. ppl mozes i 6 pati vo neselata i mozes i 3 pati vo nedelata ali koga treniras samo 3 pati togas volumenot e pogolem a koga vezbas 6 pati nedelno togas volumenot e pomal.
     
    На LadyR му/ѝ се допаѓа ова.