Контрацептивни таблети YAZ

Дискусија во 'Здравствени проблеми' започната од Mila04, 14 јуни 2011.

  1. Mila04

    Mila04 Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 февруари 2010
    Пораки:
    189
    Допаѓања:
    61
    Здраво дечки! Барав по форумов, но не најдов тема во која конкретно имате пишувано за YAZ. Гинекологот ми ги препиша пред некое време бидејќи имам полицистични јајници, и еве ги пијам веќе трет месец. И претходно сум пиела контрацепции - Yasmin и Diane35, но не дадоа некои посебни резултати, пак си ги имам полицистичните јајници. Е сега при последната контрола ми рече дека едниот јајник ми е добар, а другиот е повеќе полицистичен и да продолжам со терапијата. Меѓутоа она што ме плаши е крварењето меѓу двете менструации. До душа, тоа не е ни буквално крварење, туку само како кафеави дамки или изгледа како пробивање на менструација. Го прашав и докторот, ми рече дека се тоа е нормално се додека ми се навикне организмот (истото го пишува и во упатството). Но јас како најголем паничар на сите времиња, морам да се плашам!!!
    Ајде девојки, пишувајте дали имате и какви се вашите искуства со овие таблетки. Позззз :*
     
  2. DAngel

    DAngel Форумски идол

    Се зачлени на:
    19 март 2011
    Пораки:
    9.977
    Допаѓања:
    52.604
    Немам пиено контрацептивни пилули, ама колку што знам нормално е првите месец-два да има крварења помеѓу менструациите, додека да се навикне организмот. А има тема за контрацептивни таблети, можеш таму да прашаш
    seks/kontraceptivni-tableti-t117/180.html
     
  3. SuperGirl2010

    SuperGirl2010 Популарен член

    Се зачлени на:
    13 ноември 2010
    Пораки:
    328
    Допаѓања:
    316
    Пол:
    Женски
    И јас ги пиев овие таблети за полицистични јајници. По 3 месеци пиење бев на преглед и лекарот ми кажа дека ми ги снемало цистите. Ми рече следниве неколку месеци да не ги пијам па после на контрола пак ќе ми каже каква е ситуацијата за дали ќе има потреба пак од нив. Не сум пиела други за да знам да направам споредба, но немав некои несакани ефекти. Конкретно крварење помеѓу менструациите не ми се случило, но ако рекол гинекологот дека е во ред значи би требало да е така. :)
     
  4. Mila04

    Mila04 Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 февруари 2010
    Пораки:
    189
    Допаѓања:
    61
    Мене ми рече да ги пијам минимум 6 месеци.... :^) па пак да идам на контрола...не ме боли ништо,само ме нервира тоа што тече! Само проблеми ми прави! :D Фала на одговорите :hai:
     
  5. drugarka

    drugarka Популарен член

    Се зачлени на:
    9 октомври 2011
    Пораки:
    1.214
    Допаѓања:
    4.258
    Гледам малку постари постови па се прашувам како ви е сега ситуацијата. Јас исто од Diane35 преминав на Yaz мегутоа многу полошо ми влијаат. веќе втора недела како сум цела потечена, ме боли стомакот и секој ден од тогаш ми е како последен ден добиено. Се плашам да не е некоја инфекција, но откако ми се манифестираа овие симптоми (па и претходно долго време) не сум имала воопшто односи, а на хигиена многу внимавам, токму од овие причини. Читав дека е навидум нормално тоа додека се навикнеш, но претходно пиев веќе една година од другите, па на хормони сум прилично навикната. Сакав да отидам кај матичниот гинеколог ама типката е многу зафатена (или неможеш да ја добиеш ти исклучува на телефон) па додека не земам одјавница и најдам некој нов добар, ќе останам да си верувам дека се е во ред.. :)
     
  6. Mila04

    Mila04 Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 февруари 2010
    Пораки:
    189
    Допаѓања:
    61
    Потеченоста најверојатно ти е од нив. Јас самоиницијативно ги прекинав, не ни бев на контрола, не се чувствувам добро од нив, исто и јас потеков, поготово стомакот ми се претвори во СТОМАЧИШТЕ, а нормално си јадев а башка што цимолев за се нешто, станав ептен голема плачка и си реков- Доста е! Yaz И сите други контрацепции се толку без веза што нема повеќе ни да помислам на нив! Прашај си ја докторката пак, и ако не те бендисува нејзиниот однос смени ја! ;)
     
    На drugarka му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Ellyy

    Ellyy Истакнат член

    Се зачлени на:
    14 декември 2011
    Пораки:
    209
    Допаѓања:
    214
    Пол:
    Женски
    Jas gi piev yaz 6 meseci poradi policisticni jajnici na pocetokot mislev deka ke ekspodiram,mi se podu stomakot iako samo sto mi pocna ciklusot a najmnogu vtoriot den od pocetokot na prvoto kutice imav bolki vo stomakot i steganje pa ne ni mozev sabajleto od krevet da stanam poslem se napiv caj i se opustija muskulite,i poslem 6 meseci pienje mi kazaa deka nema potreba od pienje na pilulite zs jajnicite mi se iscistile i duri za 3 do 5 godini moze da se povtori terapijata so pienje na istite 1 mesec ama dokolku ne ostanam brmena do togas.duri posledniot mesec dobivav nusefekti od niv,kako samiot organizam znae kolku mu bilo dosta od niv.


    [mod-kirilica:2ubrloa0][/mod-kirilica:2ubrloa0]
     
  8. srcekrsacka

    srcekrsacka Популарен член

    Се зачлени на:
    26 ноември 2010
    Пораки:
    2.952
    Допаѓања:
    1.737
    прв пат слушам за овие контрацептивни таблети
    гинеколог ми ги препорача Диане 35 , се пијат прв ден од циклус, секој ден исто време 21 ден без прекин
     
  9. jasBia

    jasBia Популарен член

    Се зачлени на:
    8 декември 2009
    Пораки:
    198
    Допаѓања:
    313
    Моментално го пијам третото паковање од Yaz, и денес на една недела пред да го допијам прокрварив, и стомакот ме боли како да добивам.. Ако има некој слично искуство кажете што да правам, и незнам дали треба да се јавувам кај гинекологот. Трет месец откако ги пијам, незнам дали помогнале за јајниците но за лицето сигурно не ми помогнаа, полошо ми е откако ги почнав, само се подув како крофна и ништо не ме собира да облечам ;(
    Денес многу испаничив поради крварењево, или утешете ме или пратете ме на преглед :worried:
     
  10. Neluska

    Neluska Активен член

    Се зачлени на:
    9 март 2012
    Пораки:
    6
    Допаѓања:
    1
    Dali nekoj ima iskustvo so yaz tabletite mi gi prepisa ginekologot i mi rece da gi pijam na prviot den od menstruacijata...pa neznam dali da pocnam da gi pijam...mi gi dade poradi policisticni jajnici :)

    [mod-kirilica:3qzmt3y3][/mod-kirilica:3qzmt3y3]
     
    На Pepi17 му/ѝ се допаѓа ова.
  11. UniqueS

    UniqueS Активен член

    Се зачлени на:
    12 февруари 2013
    Пораки:
    5
    Допаѓања:
    0
    Го пијам веќе второто пакување од YAZ таблетите . Со првото беше се во ред , добив менструација кога ја испив првата бела плацебо таблета. Е сега, вчера ја испив првата таблета од второво пакување и не добив менструација. :( дали можеби знаете што може да биди причината :sweat: инаку имам односи , без кондом значи , но партнерот не свршил во мене тоа со сигурност.. ве молам за одговор многу сум загрижена :(
     
  12. srccc.saddd

    srccc.saddd Истакнат член

    Се зачлени на:
    2 јули 2011
    Пораки:
    23
    Допаѓања:
    2
    Не мора да значи дека си бремена, јас првите 2 месеци добивав на втората бела таблета додека во третиот месец на последната бела таблета кога требаше да почнам со другата доза.
     
  13. UniqueS

    UniqueS Активен член

    Се зачлени на:
    12 февруари 2013
    Пораки:
    5
    Допаѓања:
    0
    леле ми олесна малку.. фала сепак треба да почекам до утре да видам дали ќе добијам.. инаку читав на други форуми дека кај некои жени дури и по година дена користење таблети , еден или повеќе месеци да не добијат менструација ..
     
  14. Hopihop

    Hopihop Истакнат член

    Се зачлени на:
    13 март 2011
    Пораки:
    23
    Допаѓања:
    4
    Мене ми ги препорача гинеколог Yaz затоа што имам хормонски акни. Кажете ми какви несакани ефекти ви се јавуваат вас, освен подуеност и раздразливост што ги прочитав погоре?
     
  15. Natali.Vud

    Natali.Vud Истакнат член

    Се зачлени на:
    1 март 2010
    Пораки:
    4
    Допаѓања:
    1
    Пол:
    Женски
    Zdravo feminki.Sakam da ve prasam vo vrska so vaseto iskustvo povrzano so pienje na kontracepcija jaz.me intereseira dali obemot na menstruacija vi se namali.Jas dobivam redovno koga gi pijam ne aktivnite tableti(na 2 ili 3),no obemot na menstruacija mnogu mi e pomal od porano (pred da pocnam da gi koristam tabletkite).Dali ste zapoznaeni posle otkako ke se prestane so apcinjata dali se javuvaat nekoi negativni posledici kako zgolemena vlaknetost taka nesto?
     
  16. Zenski Svet

    Zenski Svet Истакнат член

    Се зачлени на:
    2 јуни 2016
    Пораки:
    269
    Допаѓања:
    1.196
    Може некој да пише искуство за нус ефектите?
    Дали ете некој се здебелил/ослабел од овие таблети ?
    Дали имате претерана сензитивност или слично?