Метаболички тренинг

Дискусија во 'Фитнес' започната од StefChef, 29 октомври 2013.

  1. StefChef

    StefChef Истакнат член

    Се зачлени на:
    11 август 2012
    Пораки:
    1.655
    Допаѓања:
    491
    Метаболички тренинг е тренингот кој е структуриран и вклучува комплексни вежби со малку пауза 30-45 секунди помеѓу една рунда(една рунда е сите вежби заедно) за да се зголемат топењето на калориите при изведување на вежбите и после тоа.

    Тоа е кратката дефиниција но да погледнеме што значи тоа.

    [​IMG]

    1.Метаболичкиот тренинг користи повеќе мускулни групи

    Структурирани и комплексни вежби е тоа што се користи во метаболичкиот тренинг,бидејќи користат максимално количество енергија,затоа што повеќе зглобови се корситат како чучњеви и преса.Стоењето и правењето на бицепс потисок е спротивно од тешкиот метаболички тренинг.

    Метаболички тренинг може да биде многу предизвикувачки и стресен за кичмата но се додека тежината на другите вежби што не ги вклучуваат нозете е доволно тешка,може да се избегне преголемиот стрес од правењето чучњеви.

    На пример правењето бенч прес,потоа вратило е метаболички тешка вежба.

    2) Метаболичкиот тренинг е висок интензитет

    Метаболичкиот тренинг е висок интензитет што ве остава без здив,користејќи го анеробичниот пат.Ако вие не се потите и не дишете тешко,нешто правите погрешно.Идеално треба да кревате тешко и после секој одмор,колку и да е краток и звучи лудо.

    Единствениот нешто негативно во овој пристап е тоа што може стварно да биде стресно,што вашите усни ќе станат бели и ќе ви се повраќа.Нашиот систем на скала од 1 до 10 е 5 - 8 се почнува со лесна тежина и полека зголемувате секоја недела,се со цел да прогресирате со топењето масти.

    Екстремното на метаболичкиот тренинг е Кросфит,каде што неколку интензивни вежби ќе се повторат во вид на кружен тренинг,со малку или скоро без пауза помеѓу вежбите.Овој тренинг е резервиран за војската и за атлетичарите,но во последно време е тренд во фитнесот.

    3)Метаболичкиот тренинг со сигурност го осеќате

    Метаболичкиот тренинг треба да овозможи да почустувате жештина во вашите мускули како што вежбате.Затоа на секој последно повторување мора да почустувате малку болка и жештина во вашите мускули.Сеуште не знаме зашто предизвикува толкаво горење на калориите,се верувало дека е до зголемувањето на млечната киселина,но сега се верува дека заради зголемувањето на одредени хормони после вежбање,кои помагаат да се изградат мускули и да се топат маснотии.

    Предности на метаболичкиот тренинг

    1.Зголемен кардиоваскуларен капацитет

    Иако метаболичкиот тренинг не е аеробично вежбање како џогирање,пешачење,неколку студии кажуваат подобрување на кардиоваскуларната ефикасност (ВО2 макс).Исто така е најдено дека е подобро дури и од програма што само дава аеробни вежби.

    2.Повеќе истражувања покажуваат дека хормоните што помагаат со липолизата(технички термин за топење масти) се зголемува со вежбањето на ваквиот тип на тренинг.Не сакам да ве замарам со студии но главниот заклучок на сите овие истражувања е дека вежбањето интензивно ја подобрува хормоналната слика,исто така и метаболичкиот тренинг предизвикува најголемо зголемување во хормоните од сите други видови на тренинг за сила.

    3.Сериозно топење на калории

    Иако многу истражувања викаат дека топењето на калории е слично со аеробичниот тренинг,тоа што се разликува од аеробичниот тренинг е дека топењето на калории не е само во моментот,туку продолжува после 24-48 часа и тоа 15-25 % зависи до колку интензивно се вежба.Тоа значи зголемено топење калории и после вежбањето што е доста полезно за луѓе што се на режим на топење масти.

    Тој ефект е затоа што телото добива шок(стрес) и губитокот на кислород мора да го надокнади и да ги поправа мускулите.EPOC е малку тешко за мерење но неговиот ефект е осетен кога вистински се предизвикувате и тоа го гледате после вежбањето.

    Пример за метаболички тренинг

    Ова е пример за тренинг за метаболички тренинг:

    1.Чучњеви

    2.Преса за рамења

    3.Мртво кревање со прави нозе

    4.Веслање во претклон

    5.Power Clean

    6.Склекови

    Ова е напреден тренинг и е со 15 повторувања и стварно е тежок.

    http://www.youtube.com/watch?v=5B_FEXck ... r_embedded