Ваши или туѓи искуства. Бидејки сакам да побарам работа како Customer Care, со германски јазик. Како иде со повици, како оди тоа со Quality Control на повици, на колку месеци идете на тренинг поради квалитетот на повици и сл. https://www.vrabotuvanje.com.mk/Profil-na-Rabotodavatel/592795/
И мене ме интересираат детали за оваа фирма, учам Германски па тие ми се опција бр.1 штом доучам уште малку. Мене веќе ме контактираа преку LinkedIn ама не сум на тоа ниво на Германски, јас имам завршено А2, мислам дека треба минимум Б2. Инаку условите што ги кажа беа добри и брзо тече селекцијата, има некој тест и одма 5 минутен разговор со менаџер од Германија, после се знае дали си примена или не. Има тренинг тоа е период 20 дена и мислам дека рече пробен период 4 месеци.[/QUOTE]
И мене исто ме контактираа преку Linkedin за позиција крижа на корисници со познавање на англиски и германски плата околу 60.000 со можност за работа од дома, но ни јас не знам добро гермаски па ги одбив.
За овие детали не знам конкретно, ама неколку фирми барат корисничка поддршка со германски јазик (Транском, Хелу, Вебхелп, Телеперформанс) и сите функционираат на ист/сличен принцип (BPO, корисничка поддршка), така што топла препорака да не се ограничуваш само на Мајорел, особено ако немаш искуство или освен ако имаш препорака баш за таму. Најчесто се работи мултиканал (телефон, мејл, чат, поретко само едно, освен ако не е комплициран проект во однос на процедури). За тренинзи, повици, QA, нека пише некој што работи таму, зашто секоја фирма има своја интерна процедура за тоа како се оценува работата (иако СЛА се слични во индустријата), и откако си оперативна, немаш тренинзи туку рифрешер (според оценката на работата или ако се воведуваат нови процедури). Плата тешко да е 60 илјади, освен ако нешто не зависи од проектот, смените, или ако немаат променето поради инфлацијата (до лани беше 45-46 , што не е лошо). Со среќа.
@Abel Транском е поранешно Сити Конект. Дали знаеш дали се тие истите хрвати(мислам беа) и името му е само сменето или? Не е темата за тоа, ама Сити Конект кога беа другарка моја имаше интервју со тој хрватот и многу неубав однос од негова страна, нељубезен однос и на крај ни чао не кажа ни ништо шо јас се зачудив. Инаку јас бев во собата слушав, онлајн беше интервјуто. И не ја примија тогаш бидејќи и рекоја акцентот него не го бендисал шо го имала П.с можи да се премести мислењето пошто не е за Мајорел.
Да, Транском ги презема (се споија двете фирми под брендот Транском, кои луѓе останале, кои не, не знам). Зависи од луѓето нормално, ама најбитно е со какви проекти располага фирмата (краткорочни или долгорочни) бидејќи ако нема ресурси да те префрли на друг проект откако еден ќе заврши, тоа не е добро бидејќи остануваш без работа. Инаку, секаде има секакви.
Дали се работи во три смена на корисничка поддршка? И како е распоредот, колку пати работиш втора и трета
Инаку Мајорел во Македонија можно е да пропаѓа полека, бидејќи во Германија веќе пропадна и Телеперформанс веќе го купија Мајорел тука, значи ќе се под истата фирма
Здраво дечки, Дали некој знае нешто повеќе за Transcom или Majorel (aka Teleperformance)? Знам дека ниедна работа не е лесна, еднаш се изгорев во call центар, ама можеби би се пробала пак. Имам завршено преведување на Филолошки со англиски и германски јазик, арно ама не можам да најдам работа, call центар ми е најверојатно повторно единствен спас, а речиси два месеци сум невработена... секаков совет и секоја информација се добредојдени
Јас работев во Транском и го препорачувам од аспект на плата, бонуси итн… Не знам сега конкретно што те интересира но кол центар ко кол центар, имаш и повици и четови и мејлови за решавање, и некогаш знае да е доста напорно ама па платено.
Само да напоменам дека исто германски треба да знаеш на ниво Б2/Ц1, не можеш со минимално разговорно ниво да се вработиш.
Како што кажав веќе работев во кол центар, нема многу разлика од кол центар до кол центар и тоа ми е јасно, таа е работата. За жал во моментов сум ограничена со опции, а ми треба работа и сакав да знам дали би ги препорачале. Фала ти многу за одговорот!
Зависи со што си се изгорела. Работата е секаде таа, ти зависи од проектот, инаку ако е omnichannel ќе ги работиш сите канали (телефон, чат, мејл) или барем два од овие. Исто работното време ти зависи од проектот, Мајорел/Телеперформанс (кои не пропаднаа, туку се споија исто како и Вебхелп/Концентрикс) мислам дека одат три смени (не знам дали на сите проекти), пошто го имаа или Букинг или Водафон. Транском имаат нон стоп огласи баш сега, со германски барем многу е полесно, исто е за туристички проект (може они да го имаа Букинг), со тоа што мислам дека немаат ноќна смена. Платите се тие, Транском во огласите ги ставаат платите, за италијански знам дека е 47000, за германски може да е повеќе, сѐ останато + си се бонуси, празнични дневници. Сите се редовни и коректни со исплата, за другото ако си работела знаеш како оди. Најголем обем мислам дека имаат баш со германски, мада и другите не заостануваат, таква е природата на работата. Пс. За германски има доста работа, за превод и по јазичните училишта, зарем толку не можеш да најдеш, најмногу огласи има баш за германски јазик, да не речам 80%.