Здраво. Сметам дека фали ваква тема за тие што дечињата ги носеме на дефектолог. Да споделиме искуства од добри дефектолози како и за тоа кога детето да се однесе на дефектолог,зошто реално мене искрено преку глава ми се муабетите чекај мајка;син ми до 3години не зборуваше па ене сега уста не затвара.... Посакѕвам ниеден родител да не се потпира на ова,само да ја следи својата интуиција... За мене кога педијатар ми рече дека мора да вежба на дефектолог,ми се сруши светот. Сега сфаќам колку значење имаат во растот и развојот кај децата и колку не им е лесна нивната работа . Јас сум нова и незнам дали има ваква тема Доколку сум грешка,извинете ме. Имајте убав ден
Еве јас да ја начнам темата. Ќерка ми е прваче. Почна да има некоја одбивност кон учителката и училиштето,но сепак теравме натаму. Денес ми ја дадоа нејзината тетратка по математика и ми рекоа дека мора да работи со дефектолог, со образложение дека немала ориентација за простор и време... Помош?!
Вие до сега немате ништо приметено? Ви посочија конкретно во што не се снаоѓа? Ако учителката тврди дека има проблем, однесете ја на матичен и ќе ве упати понатаму на прегледи за да се открие што е всушност проблемот, евентуално дијагноза.
Па јас имам приметено дека потешко се снаоѓа математика, но дригите предмети и одат без проблем. Е сега проблем било што пишувала големи бројки, не колку квадратчето, туку огромни. И затоа ни посочоја дека има проблем со снаоѓање во простор.
Без грижи, однесете ја слободно кај дефектолог, штета нема, само корист. Одредени состојби кај децата се забележуваат во рана училишна возраст( не велам дека е тоа е случај кај вашето дете). Во меѓувреме вие дома работете вежби за графомоторика, вежбајте пишување на бројките прво на голем неограничен простор (табла, хамер и сл) и постепено ограничувајте го просторот за да дојдете до пишување во квадратчињата на тетратката.
Здраво, се приклучувам на форумов како дефектолог и сензорен терапевт. Се надевам дека со своето долгогодишно работно искуство, особено во областа на раната интервенција, аутизмот и сензорната интеграција, ќе можам да ви помогнам со одговори на вашите прашања и дилеми.
Zdravo majki, I jas se prikluciv na forumov za da mozam da bidam vo tek i da spodeluvam iskustva so drugi roditeli. Mislam uste tuka ne bev clen, ama koga covek ima maka, taka e. Moeto dete ima tri godini, ne zboruva i ima elementi od autizam. Veke tri meseci odime na defektolog i senzorna terapija, ima golem napredok, no svesna sum deka ne ceka uste mnogu rabota. Jas mnogu se trudam i gi primenuvam site preporaki od defektologot i sakam i samata ke pridonesam da izvleceme maksimum. Procitav golem del od prethodnite vasi diskusii i ke se obidam i jas nesto da primenam. Pozdrav do site
Во скоро секое училиште треба да има инклузивен тим кај што членуваат стручни служби и наставничката треба да си побара соработка со стручниот тим..сепак со детето треба тимски да се работи и сите вклучени да соработуваат.
Сите основни училишта во Битола се покриени со дефектолози од Ѓорги Сугарев. Слободно наставничката нека воспосѕсви комуникација со дефектолог или замолете ја лично да исконтактирате.
Искуства со Училница Даскаловски и Гаспар центар- Аеродром? И конкретно од кој член на нивниот тим сте задоволни?