Не треба ништо друго, јас ни етикета не печатам, покажувам од телефон. Пари враќаат за 10-15 дена отприлика.
Се јавуваат на бр од Вип пошта тој што им е на веб? Или дајте некој бр каде што би кренале да ги прашам за пратка.
Малку повеќе од месец од денот на нарачката. Ти пишува на апликацијата, отвори ја нарачката најгоре има return deadline.
Дали имаат некаков проблем со карго компаниите или ова моетo е изолиран случај? Веќе 3 недели се обидувам да вратам 2 нарачки преку опцијата со преземање од домашна адреса. Кога и да им се обратам на тие од Зара, само ми се извинуваат и само ги обновуваат барањата за безврска
Преку кое карго? Ако имаш опција врати си во дуќан директно, или испечати го листот и директно оди во каргото, за да не ти истече рокот за враќање