Не драга, ти не ја сфати поентата пошо буквално ги толкуваш работите. Од такви како вас шо се сметаат за богињи за 500-600 денари нарачка очекуваат после и таа ситна заработка што би ја имал некој да му ја скратат пошто многу пари оставиле. Авон и сите фирми слични на Авон се така поставени да ако не се бориш за процент и за разлика во цена, заработката ќе ти биде колку да ги платиш новите каталози. Настрана што тие што работат со Авон често во таа борба, си имаат работа со некои кои ги чекаат со месеци да им наплатат. За мене ова е ризично, да се бориш за ситен процент, да се плашиш дали некој ќе ти плати или не и згора на се некоја да се смета дека е вип клиент пошо правела секој пат нарачка. Ама не е тоа вина на купувачите, вина е на претставниците што изнесуваат вакви информации, без разлика дали е роднина или не, пошто некој ова го работи за да заработи а вие и тоа нешто го дискредитирате максимално и го множите со 0, па као демек и викам да ми го даде фокусот ако сака, а ако не сака? Што тогаш? Првиот пат кога ќе ве одбијат одма ќе си го баталите претставникот и ќе најдете нова будала што ви дава работи по поовластени цени. Срам ми е да ви ги читам оправдувањата за кои верувам и вие да сте на нечие место ќе ви е исто така срам.
Се сложувам со тебе, но не разбирам зошто ме вбројуваш во тие богињи кога никаде не реков дека барам по набавна. Всушност фокусот и набавните цени не се тајна, овде се дискутирани и нормално е да има набавни цени сите сакаат да заработат. Секој клиент си оди каде му е поубаво, нормално. Ако им дава претставничката поефтино нормално е да останат кај нејзе и да искористат, иако тоа не е поентата во работата со Авон. А има и такви кои се ценкаат и бараат дури и подолу од набавната, е овие се најлошите.
@Ashling, уште да предложеше преставничките фокусот да го отвараат сами, во заклучена соба со спуштени ролетни, некој случајно да не ги види понудите Судејќи по начинот на кој се обраќаш, претпоставувам дека џабе ќе пишувам а и веројатно ќе заработам уште некој епитет ама ете, сепак ќе пробам. Јас сум опкружена со преставнички на Авон- кај мајка ми на работа ги има минимум 3, таму каде се шишам има каталог, во малската продавница до касата стои каталог, братучетка на другарка е некаков регионален претставник итн. Да плукнам од тераса, големи се шансите дека ќе погодам претставничка на Авон. Од сите тие девојки, јас веќе две години порачувам само од едно место- другарка ми. Принципот е ист како со сите- листам каталог, кажувам што сакам, таа прави нарачка, робата стига, јас ја земам и си плаќам колку што треба. Кога веќе сум решила да трошам пари, зошто заработката да и ја оставам на некоја рендом девојка? Фала богу дека ќе купувам преку другарка ми. Одиме понатаму. Порано порачував преку жена која растура со Авон и која порачува два пати во неделата додека другарка ми вообичаено порачува на сам крај на каталогот. Знаеш колку пати се има случено некој производ да е со црвено или да го нема на лагер па ајде ќе се надеваме дека ќе стигне нарениот месец? Да порачував од кај жената обетките (што пола Македонија ги порача) веќе ќе ми беа на уши, немаше да ги чекам да стигнат (ако воопшто стигнат!) при крај на март. Другарка ми пред некој месец ми утна дел од порачката- требаше ли да се циганчам за 200 денари (иако ми рече дека не очекува да платам зошто нејзина е грешката)? Кога не ми стигна парфемот планиран тој месец за подарок (зошто го немало на лагер па стигна наредниот месец), требаше ли да се трескам од земја и да ја кривам неа? Појасно ли ти е сега зошто некои представници решаваат да го споделат фокусот со нивните редовни купувачи? Ајде сега уште еднаш објасни ми за што точно треба да ми биде срам. Поздрав, Божицата Наусикаја, вип клиент
Ke se oglasam i jas samo radi toa sto imam loso iskustvo so edna pretstavnicka..ednas mi ja utna porackata,nesakase da gi vrati da gi zameni a mi barase da gi platam,ok,sleden pat poracav saat,go donese osteten,i i velam abe izgreban e ,mi vika eeej pa ti,za edna grebnatina praes problemi,ne se ni gleda toa malku e,mi rece nemozelo ds se vrati,uste mi e krivo za saatot.znaci taa nema respekt sprema mene kako sprema klient.posle ja bataliv.ovde kaj sto poracuvam da ti e merak naracka da si napravis,sekoj pat vo kesenceto mi stavila gratis sapunce, labelce,tester od parfem i sl.i na krajot na toa fakturata napisala vi blagodarime za doverbata.zborot mi e,da,respektot treba da e vzaemen,no,i poveke da se pocituva klientot,zosto nasi pari zemaat.ne deka nema vistina i vo gorniit post,ama sepak...da nesum off,da dodadam,poracav po nekolku raboti id dve kampanji,ke vidam sto kakoe koga ke stasaat,se mislam za kamenata pudra dali nijanssta ja pogodiv.e samo parfemi nekako ne mi se zemaat na slepo ako nesum go imaka tester,nekolku sto zemav taka mi stojat ne gi bendisav..
Луѓе мора да ги согледувате двете страни за да е фер. Секој претставник си ја сака заштедата/заработката и истиот тој треба да се труди да си ги држи клиентите лојални и задоволни, со попуст, подарок и секој со својата замисла. Секој клиент сака подарок, попуст налик благодарам за тоа што си ми редовен и лојален. Е кај нас проблемот е што едните се плашат од другите, зошто најчесто не знаат да работат професионално. Претставник се плаши да не не му платат, а клиентот дали и какви ќе му стигнат производите. Се што е оштетено од страна на avon или од дистрибутерите, одма се рекламира и се одбива сумата, ама стигнал производ и "се премислив, е сега не го сакам", не ни ги примаат производите назад, од наш џеб ги плаќаме, мора тоа како информација да го разбере пошироката маса. Избегав од темата Focus, да, само за претставници е и со него се прават најголемите пари, на сума од 8000, 3500 денари се за претставникот и тоа е одлично! Е ама за да ја испсослниш таа програма за тој 45% треба на редовните да им дадеш барем пола или цел попуст, кој како си милува, за да сите се задоволни. Јас од тие 45, секогаш најмалку 20% им го давам, најмалку. Затоа што за да е целата лоза задоволна, мора да почне од клиентот, среќен клиент - среќен претставник - среќен координатор/менаџер. Просто е А безобразните што сами бараат попуст на гел од 89 денари, со тек на време ќе си ги исчистите од вашиот круг на клиенти или ќе им дадете до знаење дека вие така не работите и готово. Се додека еден на друг како претставници не си штетите и фактурата ви е поштено платена, работете како и да ви одговара, со или без фокус за сите, или за себе.
И двата се одлични, Luck поубаво мириса за мојот вкус, во к05 е 1200, attraction е 1190 со двата подарока.
http://www.avoncosmetics.com.mk/PRSuite/static/p/mk.html?personal-care/bath-shower/p/2218-6 Дали во најновиот каталог го има гелов за туширање?
Леле Боже што дигнавте сама околу тој фокус. Мојата претставничка ми го дава фокусот, јас не сум и нарачала ништо од таму па ете го гледам. Ниту таа се обогатува,ниту јас се ситничарам.Мене скоро се ми давала по пола цена,секогаш сме се договарале заеднички. Ако сака ќе ми даде,ако не не.Сум сретнувала секакви дебили од авон еднаш една ми рече ако сум сакала каталог да и купам.Молам?! Каталогот е бесплатен за клиентите,зашто да го купувам.Сум сретнала луѓе што продаваат авон производи по цена поголема од каталошката,па како да ги наречам тие луѓе. Вие сте се фатиле за фокус голема работа,ако имаш нарачка од 12.000-15.000 нема толку да ти се битни тие 20-30 денари. Вие што се ситничарите за тие 20-30денари истото го правите и во продавница.А од фокусот 90% од целата цена иде за авон. Го направивте флаерот како да е којзнае што,а не е толку битен.Ете јас не сум нарачала ништо од него,а сепак сум го гледала. Прекрасна е мојата претставничка како неа нема друга.
Девојки, има ли некоја од вас користено бб крема, оваа: Какви ви се искуства? Јас од она што прочитав на нет е дека бојата одлично се приспособувала на тенот, а една нијанса е, и дека имала ниска до средна покривност, а дека била одлична, таман за мојата сува кожа.
Јас да пишам збор два на темава. Како што претставници што нудат различна услуга, така има и различни клиенти. Јас пуштам 5-6 нарачки во текот на една кампања со цел да ги има сите производи. Е сега, има клиенти на кои им го давам каталогот 4 на крај на кампања 3 пример, за да ми нарачаат на време. Тие ми нарачуваат на крајот на кампањата 4 и се жалат зашто ги немало производите. Епа ако 3-4 недели се малку човек да се одлучи... Каталог никогаш не враќаат, услов никогаш не исполнуваат. Еднаш ми го вратија каталогот, служел за подметач под тенџерињата. Поентата ми е, од двете страни има различни луѓе. Чајре - да се трудиме да ги избегнуваме.
Јас ја користам секој ден под редовната пудра.Одличен мирис,супер се размачкува,и изедначува.Јас веќе ја фалев овде.Исто имам сува кожа и супер ми легна.
Ајде и јас да прокоментирам. Се чудам како некои пишуваат тука а врска немаат како е што е. Од фокусот немаме ич заработка. За нас претставниците каталозите не се без пари. Еден е без пари др си ги плакаме. Јас давам на блиски по набавна, давам фокус исто на блиски. И од фокусот сме ограничени со нарачка неможеме два исти производи да нарачаме. Давам фокус и многу ретко имам нарачка од таму а секој каталог мостри. Е сега знаете што мене ме љути што оние скриени понуди ни ги дознаваат. Еве јас како тазе координатор одам на prospecting абе пола што ги најдов под 18 год ми кажаа ајде од тебе ќе нарачуваме сега за сега. Пр нели dreams комплетите беа 4 со 40% и ми викаат ќе ни ги дадеш за 450 ден . Се зачудив од каде знаат дека на нив имаме а не се зачленети. Ја имам и јас многу убаво го прави лицето некако му дава свежина, го израмнува тенот ,бојата се прилагодува на твојата боја има и трајност. Според мене има средна покривност. Но јас згрешив што ја купив пошо имам комбинирана кожа повеќе кон мрсна во овој период. За девојки кои имаат сува е одлична. Иначе утре земам порачка едвај чекам да го видам каталог 6 и шаблоните. Иначе шаблони нарачав,туш,кремаст гел за туширање, и два парфимирани спрејови.
Сакам да прашам дали некој ги има очилата за сонце и како сте задоволни од нив? Дали добро се гледа и дали добро заштитуваат?