Автомобили

Дискусија во 'Општи дискусии' започната од Superiska, 7 април 2010.

  1. AAKG

    AAKG Популарен член

    Се зачлени на:
    5 август 2019
    Пораки:
    1.120
    Допаѓања:
    1.315
    Бора неможи да се спореди со тој мерцедес. Комфорт,звучна изолациа и стабилност се на ниво.
    5 цилиндри мотор,мотор на ланец со кој немаш проблем.
    Едина мана се пумпа за висок притисок и семеринзи на дизни поправо тефлони на дизни се проблематични често ги топи а за замема се проблематични. Решение е да се стават метални наместо бакарни.
    Проблем е што нема шипка за мерење на масло туку е со сензор а тој сензор знај да заебава да покажува ниско ниво на масло а маслото да е до ниво.
    ЕСП не се исклучува целосно кога е под 0 степени. Кога е топло се гасни целосно кога го прицкаш дугмето за есп.
    Работна температура е од 80 до 85 степени. Ако крени над 90 тогаш значи дека не е ок термостато или термопрекидачо не ги пали перките. На то треба да се пази.
    Склон е на корозиа,цела шасиа скапува прагој,полумесеци,бетомен,крила,подкрила,хауба,одоздола кај тапите за вода,багажник....Ако нема корозиа вреди да се земи.
     
  2. little women

    little women Истакнат член

    Се зачлени на:
    22 јуни 2023
    Пораки:
    154
    Допаѓања:
    453
    Пол:
    Женски
    Koga go zapoznav mm nemase nikakva kola pa si vikavme da imame barem jugo kolku da ne sme bez ic ama gospod ni dade poveke kolku sto ne zamislivme.. sega imame se sto sakame.. nikogas ne mi bilo bitno sto ima i kako ima.
     
    На Arjanit2021 и AAKG им се допаѓа ова.
  3. Јова

    Јова Истакнат член

    Се зачлени на:
    19 април 2021
    Пораки:
    240
    Допаѓања:
    74
    Пол:
    Женски
    Некој да сподели искуство со поправка на мотор,се работи за corsa 1.2. Мајсторот рече,ќе проба да го поправи моторот,секако ако може. Ме интересира дали е можно да се поправи? Или ќе треба нов мотор?
     
  4. AAKG

    AAKG Популарен член

    Се зачлени на:
    5 август 2019
    Пораки:
    1.120
    Допаѓања:
    1.315
    Можи да се напрај. Комлет цел мотор можи да се направи и да скина ланче пак можи да се дотера.
     
  5. Јова

    Јова Истакнат член

    Се зачлени на:
    19 април 2021
    Пораки:
    240
    Допаѓања:
    74
    Пол:
    Женски
    Дај боже да можит да се поправите,да поминам поефтино... Иначе нов мотор ми спомнаа околу 400е кошта.
     
  6. AAKG

    AAKG Популарен член

    Се зачлени на:
    5 август 2019
    Пораки:
    1.120
    Допаѓања:
    1.315
    А шо мака има моторо моментално ?
     
  7. Јова

    Јова Истакнат член

    Се зачлени на:
    19 април 2021
    Пораки:
    240
    Допаѓања:
    74
    Пол:
    Женски
    Незнам да ти кажам искрено,не може да се запали колата.. Денеска треба да ја видат, претставува моторот се расипал,ако може ке се поправи или ќе треба нов. Пред скоро ставивме улје околу 4 литри сега нема ич,за што конкретно станува збор поим немам не се разбирам
     
  8. LaRuz

    LaRuz Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 февруари 2010
    Пораки:
    163
    Допаѓања:
    40
    Пол:
    Женски
    Дечки Здраво,

    Подолго време барам да си земам кола, изборот ми се сведува на Peugeot 107 или Toyota Aygo.
    Ги гледам на реклама 5 и пазар 3 но ми е делумно ризично да земам од шверцери кои лажат за километража и не знам што е точно а што не. Доколку знаете некој близок да продава нешто од овие две или да чуете некој друг пуштете контакт. Повеќе би сакала да е од некој тука прв сопственик и да знам како е возена и чувана отколку да е од надвор.

    Поздрав
     
  9. AAKG

    AAKG Популарен член

    Се зачлени на:
    5 август 2019
    Пораки:
    1.120
    Допаѓања:
    1.315
    Поарно барај друга кола оти овие двете се катастрофа.
     
  10. Thebotpet

    Thebotpet Активен член

    Се зачлени на:
    28 септември 2023
    Пораки:
    16
    Допаѓања:
    11
    Пол:
    Машки
    Decki nekoj da ima golf 6 iskustvo,mi trebaat nekolku informacii :)
     
  11. Billy Idol

    Billy Idol Форумски идол

    Се зачлени на:
    10 септември 2018
    Пораки:
    4.924
    Допаѓања:
    38.629
    Пол:
    Машки
    Toyota Aygo е баш погоден модел. Од тоа 1.1 моторче нема подобро на пазарот. И Пежо 107, и Цитроен С1 се направени на истата платформа, ама Ајго најдобро се покажа.
     
    На LaRuz и quattro им се допаѓа ова.
  12. majaskkkk1

    majaskkkk1 Истакнат член

    Се зачлени на:
    3 јуни 2013
    Пораки:
    375
    Допаѓања:
    79
    Sakam da zemam opel zafira 2007, ima 1
    9, 2.0 i 2.2 motori.
    Slusnav deka stradale bos pumpi i ne cinele voopsto .
    Kazete mi dali e vistina ili se dobro pokazani
    Fala
     
  13. quattro

    quattro Популарен член

    Се зачлени на:
    27 ноември 2020
    Пораки:
    2.588
    Допаѓања:
    6.029
    Пол:
    Машки
    1.6 ТДИ 105кс комонрејл систем со Сиеменс дизни имаат фабричка мана, гледај да бидат заменати од Бош пошто Фолксваген тие години правеше бесплатна замена. Или пак оди на 2.0 ТДИ.

    Инаку океј е, масивна конструкција на каросеријата. Како и на секој дизел мотор особено половна кола, внимавај на варијабилниот замаец, состојба на дпф, егр, катализатор, турбо полначот, интеркулерот, и секако дизните особено тие од Сиеменс, овие компоненти спаѓаат во потрошни делови и после одредена километража или години треба да се заменат што е нормално а знаат да коштаат многу, особео замаецот цел сет околу 700 евра башка работна рака, итн..

    Ајго, Пежо 107/8 и Ц1 се исти возила, базирани се на заедничка платформа во колоборација меѓу Тојота и ПСА Групација и заедно отворија фабрика во Чешка и таму ги произведуваа, пред некоја година Тојота целосно ја откупи фабриката и само таа произведува таму (Ајго Х и Јарис) а ПСА го укинаа 108 и Ц1.

    Моторот е на Тојота, друмски ратник. Мака нема, сосема нормално си влече за таа тежина на каросерија, доверлив и квалитетен мака нема, лично имам возено Пежо 107, а знам луѓе што поминале и доста км. Мал сервис смешна цена некаде околу 2500денари и ефтина регистрација. Едино конструкцијата на каросеријата е по млитава и да се пази на корозија, чист лим е не воодушевува затворање врати и отворање зошто се осеќа таа шуплина на лимот, ама тоа е најмалце битно. Моторот е 5ка а и мека вожња има за мало возило. За градски потреби од А до Б точка е измислено.

    Од овие само 1.9 и внимавај на компонентите како на секој дизелски агрегат, пишав погоре за Голфот на што да се обврни внимание за дизелите.
     
  14. Thebotpet

    Thebotpet Активен член

    Се зачлени на:
    28 септември 2023
    Пораки:
    16
    Допаѓања:
    11
    Пол:
    Машки
    Jas veke zemav 1 god vozam 6ka 110 hp 2 0 kolata e fantazija i za vozenje i za uzivanje do sea imam smeneto cel set zamaec i dve pumpi na kumplug gorna dolna 36 me kostase , iskluciv kompjuterski klapna na usisna grana mi svetese chekot na tojndefekt smeniv nov pak svetese ne znaea migde vo mk da go uklucat ili da go sinhroniziiraat noviot del i ponatamu svetese chekot ama sea e isklucen i nov del ima promeneto (cesto kaj dr lugje so vozat go imam primet3no deka toj del go gasat na kompjuterot) i na setot koa go smeniv staviv sach i 1 promeniv drug lager na luk modelot posto davqsr zvuk vo ler kolata nekoe tropkanje , no koga vozam poslenive 6 7 meseci slusam svirkanje nekakvo od menjacot koe doaga na 70 80 kmh nad 85 ne se slusa i toa majstor mi rece diferencijalot navodno bilo be zrazlika toplo ili ladno ,koga vozis se slusa svirkanje stisnes kumokug go nema pusti go pak sviri ili kaci 85 nema nisto , pa mislev dali nekoj imal twkov problem so diferencinal iki neznam moze e dr rabota vo prasanje
    Pozdrav
     
  15. LaRuz

    LaRuz Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 февруари 2010
    Пораки:
    163
    Допаѓања:
    40
    Пол:
    Женски
    Скроз неточно, нема кој не ги пофали моторите на овие две коли сите рекоа смрт немаат.
    Скоро и да не се продаваат, има по некоја во другите градови донесени од Швајцарија со по 200.000км поминати, затоа прашав ако некој тука познава некој што сака да ја продаде да даде контакт.
     
  16. AAKG

    AAKG Популарен член

    Се зачлени на:
    5 август 2019
    Пораки:
    1.120
    Допаѓања:
    1.315
    Тојота ајго.
    FB_IMG_1700419802918.jpg
    FB_IMG_1700419808397.jpg

    FB_IMG_1700419821417.jpg
    Каросериски ужас.
    Трули од секоја страна. Моторот катастеофа. Налето знај да прегреј,тропа радилица крши клацкалки.
    Евего најдовриот мотор на пежо
    received_3435681426687507.jpeg

    received_259943436967647.jpeg
    Колата е пежо 107 бензинец 2008 купена од крушево од прв газда кој ја купи нова од салон од Скопје. Неможам мотор да најдам никаде во МК. Освен од надвор да се увези али кошта се насе колку цело пежо. Освен да се вгради 1.6 мотор шо е малце зезнато. Сепак изборот е ваш и внимавајте што купувате. Случајно ако напалкам здраво ајго купено во мк ќе ви пратам инфо.

    @majaskkkk1
    Зафира барај само 1.9cdti 120коња 8вентили. Го возам тој мотор на вектра ц модифициран на 200коња одлично се покажа. 2.0 и 2.2 се старите мотори и не се баш покажани тие.
    @Thebotpet
    Ти зујат лагери на мењачот. Сите шо се со 6 брзини страдаат на лагери на мењач.
     
    На Thebotpet му/ѝ се допаѓа ова.
  17. quattro

    quattro Популарен член

    Се зачлени на:
    27 ноември 2020
    Пораки:
    2.588
    Допаѓања:
    6.029
    Пол:
    Машки
    Ова личи повеќе од не одржување реално вака гледано зафрлена е колава, брегастава и подизачиве заместени скроз катран црни, прашање и дали воопшто е некош сменето маслото или само е дотурано, ако ја купила фирма колава тоа најчесто вака завршува оти никој не води рачун и грижа за колата, за нецели 10.000еу пред некоја година се земаше ново Ајго, па што ќе се замара фирмата за одржување на ефтина кола за нив ситна пара се тоа. Исто и со прегревањето, нивото на разладувачка течност, термостат. Јас знам луѓе имаат напраено и по 350-400.000 ни ланец се растропал ни ништо, ама ги одржуваат, колата си сака одење по неа да се грижиш. Јас возев вакво 2-3 месеца, сето топ, само мењачот имаше луфта малце ама си имаше висока км.

    Иначе да, послаби се на каросерија и осетливи се на сол и корозираат точно, ама затоа се пери возилото барем неколку пати во текот на зимата онаму каде што е со најгопем допир со ризлата и солта, и на пролет скроз и подвозје и цела каросерија.

    Колава на сликава се гледа дека е зафрлена, кедериве и гумициве на вративе и тие изваени одлепени..

    Ти како механичар, еве ти се погодило да ја прајш, ама да го прашаш тој газдата од шо станала ваква, тоа е прашањето, дали тој е најголемиот фактор за колава што станала ваква, зошто ова ретко се дешава на кола.

    Јас возам јапонски возила, две имам, едната е стара 30години, па во овие 30 години ништо никаков проблем, ни корозија ништо, моторот не се слуша дека работи оти е претивок, менувачот ни милиметар луфта, под поклопецот на моторот кај подизачите, брегастата свети како ново ништо замастено. Едини проблем само со разводникот, ама цркна дури после 30години и 320.000км, и алтернаторот и анласерот што е очекувано после 30години, електроника.. Исто и со другава кола, таа е 2008/09, моторот сув барут, ников проблем, моторот претивок.
     
    Последна измена: 19 ноември 2023
    На AAKG и Thebotpet им се допаѓа ова.
  18. AAKG

    AAKG Популарен член

    Се зачлени на:
    5 август 2019
    Пораки:
    1.120
    Допаѓања:
    1.315
    Малку црно мора да има. Црнилото не е само од маслото,тука играт улога и клацкалите,има доста триење.
    Иначе сите корејски и јапонски коли нетрулат. Пример хонда цивик и хонда акорд се небо и земја. Акордо трули а цивико не. Зависи каде се составувани.
     
    На quattro му/ѝ се допаѓа ова.
  19. Thebotpet

    Thebotpet Активен член

    Се зачлени на:
    28 септември 2023
    Пораки:
    16
    Допаѓања:
    11
    Пол:
    Машки
    Sega
    Dali mislis deka polovmi lageri na menjac ke zavrsat rabota so svirenjeto?
     
  20. quattro

    quattro Популарен член

    Се зачлени на:
    27 ноември 2020
    Пораки:
    2.588
    Допаѓања:
    6.029
    Пол:
    Машки
    Сивикот Хечбек се произведуваше во Англија и баш англичаните си ја вршеа работата. Ама ради Брегзитот, Хонда ја затвори фабриката во Свиндон... и сеа Сивик доаѓа од Америка само и некои од Јапан. Малце нелогично шо ја затворија ради Брегзит фабриката ама тоа е што е, Тојота и Нисан имаат и тие таму фабрики. И Корејциве се изучија да праат возила, пред едно 20-30год беа исто како брод да возиш, ама сега рамо до рамо со европјаниве и јапонциве. Половина дизајнери од европа ги донесоја во Киа и Хјундаи, особено Петер Шрејер, а и доста германски инжињери. Тие Хјундаи И30 и другиве исто масивни по каросерија, исто како германциве, врати отварање затварање, вожња. А Јапонциве ја немаат уште таа масивност на каросеријата. Хјундаи и КИА многу вложија во фабриките во Чешка и Словачка, секоја му чест.

    За подизачите или клацкалиците, триењето си го прај своето ама промена на маслото е многу битно да е на време и да е квалитетно, ама кај оваа што ја правиш по се изгледа дека е зафрлена колава и си го направила своето, нормално е..

    Половно сие половно, можеби ќе заштедиш некој денар ама не си на сигурно, мачка во вреќа..
    Еве ти добри лагери Феби ама сеа скапички се.. побарај на некое друго место да ти направат понуда https://www.autocentar.mk/лагери-на-менувач-vw-golf-6-5k1-2.0-tdi-d19718c1409.html

    Или @AAKG пошто е механичар нека ти кажи ако знај некој шо има растурено некој ама здрави лагери па да искомбинираш или побарај по плацеви или прашај во VW клубот на фб.
     
    На AAKG и Thebotpet им се допаѓа ова.