Уште едно прашање на кинескиве коли какви им се цените кај нас? Кај да најдам линкови за ценовници и брендови?
За разлика од другиве, дупло пониски а далеку добиваш повеќе, буквално вселенски брод. Моментално во Македонија се достапни 4 кинески брендови. DongFeng (https://dfsk.mk/patnichki-vozila/) Chery (https://chery.mk/) GreatWall (https://www.greatwall.com.mk/) Geely (Џили всушност е Волво, кинезите се сопственици на Волво - https://www.geely-see.com/mk/ ) Најефтин е кросоверот (џип) DongFeng 500 - 16.990еур, а нешто поголемиот 580 д 22.000еур. Ова е DongFeng 580 (22.000eur) Chery FX - најубавиот кросовер, младешки атрактивен дизајн, внатре вселенки брод. Мислам дека беше 31-33.000еур Chery Tigo 7 Pro и Tigo 8 Pro се нешто околу 36-38.000еур Внатре интериерот изгледа доста скапо и луксузно - Chery FX е ова 7 Pro Geely влезе на МК пазар пред 2 месеци и Coolray е околу 27.000eur на акција со 1.5 турбо дизел мотор на Волво и 7 степен автоматик. DongFeng имаат мотор од Mitsubishi а Chery нивни мотори додека GreatWall користат и од Toyota и од Mitsubishi а имаат и нивни.
А за квалитет какви се кинескиве? И кога веќе почнав со прашања: хибридот како функционира и што е подобро хибрид или скроз електрична?
Квалитетот им е одличен, дури и подобар од некои европски коли, многу меки и фини материјали во интериерот, каросеријата е цврста, масивна, тешка како некогаш на германските возила. Моторите се проверени - најчесто јапонски мотори носат - Мицубиши. А Geely дизелот е на Волво. Хибридот е подобра опција зошто користи и мотор со внатрешно согорување и електромотор. Има два вида хибириди - сами што се полнат и Плаг - ин. Некои хибриди како кај Тојота, не се полнат на струја, сами си произведуваат струја. На помала брзина до 50км/ч на колата вози на струја, кога дадеш гас се уклучува бензинскиот мотор. Има и Плаг - ин хибриди, е тие се со полнач и се полнат на електрична мрежа како електричните возила само што и овие имаат бензински мотор.
Мајка ми само што положи, жената е во години (59 год), сакам да и земеме мала практична кола, што ќе ја охрабри да вози и ќе и биде лесна за одржување . Препораки? И друго прашање, јас живеам во Германија, имам мал смарт fortwo автоматик 2007ма год, што реално е во одлична состојба и мислам дека супер би и вршел работа, само не знам дали воопшто се исплати да се донесе тоа возило во Македонија? Дали знае некој колку кошта целата таа процедура да се донесе такво возило од Германија и дали е сепак поисплатливо да се купи од Мк и ако да, какво?
Не вреди да се носи, скапа е царината. Подобро земете си од тука, исто пари ќе ве фати и поефтино а и ќе избегнете малтретирање. А кола, па секоја може да ја вози, до 105кс првите 2години. Мала, голема, Седан, Кросовер, тоа е желба.
Ме интересира конкретно за Opel Corsa поновите модели од 2020-2021, дали има вистина дека многу брзо почнувале да покажуваат грешки и проблеми, наводно биле многу послаби моделите од последните неколку години за разлика од порано? Се работи конкретно за кола со поминати околу 50 000 км, не нова од салон.
Со сегашни 50.000км, до 2035 година или 200.000км нема да имаш некои посериозни проблеми. Новата Опел Корса е всушност Пежо 208, истата платформа и моторизација. А дека новите коли се послаби од постарите, се послаби. На новите коли коли почна да се штеди многу и се монтираат од послаб квалитет за разлика од порано. Ова е кај сите, не само кај Опел и Стелантис. Сите производители штедат на квалитетот.
Не се разбирам од коли но мене ми нема логика... Не може телефон 2014 да биде подобра од телефон 2016. Како може тоа да е случај со колите?
Телефонот и кола нее исто. Автоиндустријата има стандарди и норми кои мора да се задоволат за да влезат во продажба. А секој нови норми се повеќе трошок. Пред 5 години СОС не беше задолжително, сега е, пред 10 немаше електроника, безбедносни системи, автономно возење, за бензинците филтер итн, таблети, електрични коли. Возилата станаа се повеќе комплицирани а квалитетот намален. Фолксваген Група пред 10 години беше синоним за луксуз, сега монтираат тврда пластика каде стигнат, ако некогаш беше 3% нормална грешка во прозводство, сега е 10% . Развојот на нови модели, електрични возила, нови ЕВРО норми итн, кошта пари, од една страна штедат за да развиваат друго. Имаа недостаток и на компоненти, чипови, проблем со софтвери. Некогаш борбата беше во квалитетот, сега е профитот во прашање. Од короната и војната во Украина, Европската авто индустрија се соочува со потешкотии и кризи, а најавено е и затварање на фабрики во Германија и удредено е на штедење по цена на квалитетот за да опстанат, иначе конкуренцијата од Азија ги изеде, особено кинезите сега сејат страв.
Мхм сакаш да кажеш сега имаат повеќе опции и се по комплицирани но квалитетот е многу низок ...а за сите тие нови моди да се исполнат се крати на квалитетот на материјалите и слично...(Не се разбирам воопшто од коли) И се прави со најниска цена колку да помини одредени стандарди... И на крај све тоа комплицирано доаѓа до дефект поради нискиот квалитет?
Да, за се задоволат новите потреби и Евро стандарди, да се постигни ефикадност во развојот и производство на нови модели и електрични модели, почнаа да штедат по цена на квалитетот за да ги намалат трошоците при развојот. Шо помалце комплицирано тоа подобро. Kia/Hyundai исклучиво бензин без додатоци на електрификација и батерии Toyota Corolla Sedan или Yaris / Yaris Cross исто чист бензин Кинески Dong Feng чист бензин, тие идат со проверен Mitsubishi мотор. Исто кинески Geely дизел. Моментално кинеските возила нудат највеќе за најмала цена. Овај DFSK Forthing T5 EVO 1.5 Mitsubishi кошта 28.000еур, а истото кај некоја германска кола ќе го платиш 50.00еур. Гледај а само 28.000еур. Тоа шо е кинеско возило ич да немаш стереотипи, врв се, башка носи јапонски мотор. Има исто од овај бренд и DFSK Glory 580 22.000eur и DFSK 500 16.990eur. Јас да сум, дефинитивно ова го земам или пак Kia/Toyota.
Hyundai i20 1.2 84hp Opel corsa 1.2 75hp Која од овие две е подобра да се купи нова (актуелни во салоните)? Колата би се користела 80% за град и 20% Охрид, Грција, Србија.
Hyundai I20 далеку подобар и подоверлив мотор. Ти кажав веќе. Корејците имаат супер бензински мотори.