Во каталог фабриката извадила толку потрошувачка ама тие тестирања ги вршат во други околности, со празно возило, со летни гуми, вртење на моторот во мали вртежи без нагли стартување, можеби било лето, тие вршат тестирања кои ја вадат најмалата ама не секогаш е веродостојна таа потрошувачка и во пракса. И некогаш компјутерот лаже, пишува 11 а да троши 8, или обратно да пишува 8 а да троши 11.
Да, во зимо има поголема потрошувачка. Зависи и како ја возите колата, на колку обртаи, дали ја стартувате, гужва во град итн. Не е исто да се вози во Скопје и Прилеп. Пример татко ми секогаш ја вози на поголеми обртаи, а сестра ми на ниски, и нејзината потрошувачка е пониска од таа на татко ми. Борд компјутерот и никогаш не може точната потрошувачка да ја даде. Единствено ако сакате да тестирате колку стварно ви троши, треба да го наполните резервоарот до горе, да поминете, да речиме 100км, и да го дополните пак до горе. И да удрите една математика, да ја најдете разликата.
Јас имам Опел Астра 2008 ГТЦ ко кибритче троши, а добра и задоволен сум. Особено вака зимно време ко шо е на дизел не очекував олку брзо да пали.
Колку вртежи/обртаи има моторот во дадена минута - RPM. Повеќе вртежи= поголема сила=побрзо оди колата. Нормални вртежи кога стои во место - 800-1000 RPM Ниски и економични - под 1500 RPM Ефикасни - 1500-3000 RPM Високи / Спортска вожња 3000-4000/5000 RPM зависно од автомобилот. Црвена зона е обично над 5000 RPM која ако се пречекори може да настане оштетување на моторот. Со менување на брзините, се намалуваат/зголемуваат обртаите за поефикасна работа.
За да разбереш поубаво со женски пример сака да ти каже ако возиш со 50-60 у 4та трошиш помалку гориво, ако ја оптеретуваш со 100 у 4та трошиш повеќе гориво. Најдобро е да држиш рамна брзина и да не ја држиш у непотребна брзина, колку повеќе мењаш брзини, толку повеќе трошиш.
Тоа, плус примерот што го дадов со сестра ми/татко ми. Ако ја држиш во 3та на 60/70 ќе троши повеќе, отколку ако ја ставиш во 4та. Тогаш ќе паднат обртаите/вртежите. Тргни - застани троши повеќе. Возење брзо, па намалување, па возење брзо исто троши повеќе отколку со една брзина да крузираш. Ако ја нагазиш на отворено над 110км/ч нагло ти се зголемува потрошувачката. Ако е ладно, на моторот му треба повеќе време да достигне температура - повеќе потрошувачка. Значи се зависи од условите и од шоферот. Исто постара кола има поголема потрошувачка отколку кога била нова.
Определување на крајните брзини е по следниов распоред определената брзина на шал таблата поделено со брзините на мењачот. Пример 220 е определено и почнува да дели со 5, трета и почнува од 50км/ч, значи за да заштеди гориво треба да вози во 4та со брзина на средина од трета, што значи со 70км/ч на час. Е ова беше теоријата, никој ниту возел вака ниту ќе вози по математички правила. Се вози според брзината на другите возила, доколку другите возат со 100, ти ако им се убациш со 50-60 има да те соберат од позади по грешка гепекот низ шофершајбна да летне. После ако во пик на гужва почне да вози со 50-60 или не знае како да помине на кружен тек некој позади неа пешки ќе тргне да ја извади од кола и да ја раздига на клоци. Прво правило за возење е прилагодување на брзината според моменталната брзина на движење на другите возила кои се активни чинители во сообраќајот во нејзината насока на движење и да се внимава на пешаци.
Vo katalog ti pisuva kombinirana potrosuvacka. 10L vo grad za 1.5Turbo motor e mnogu ali sepak e zima na prvo palenje raboti na pogolema turaza 1500rpm dodeka e pod sauh. Pod 9 litri tesko so toj motor. Toj motor e so OPF slicno na DPF nekogas ke si kreva potrosnja pa ke pajga ali racunaja 9L potrosnja vo grad. Matizo moj 11 mi trosi vo grad itoa 3 klipa e i 50ks
Има некој од мене кола шо трошела повеќе? Додуша ја сменив после 5 год Локал 17 отворено 10 Ламја али си ја извозев квалитетно Сега оваа 6.5 градска