Аеродроми и авио превози

Дискусија во 'Патувања и одмори' започната од Nina24, 2 ноември 2010.

  1. Dust

    Dust Game Over

    Се зачлени на:
    27 септември 2011
    Пораки:
    11.800
    Допаѓања:
    173.175
    Пол:
    Женски
    Ноуп. Никогаш нема да чекаат 4 часа. Може 30 минути, може и саат дури ако се многу души..

    Затоа што на другите 200 патници летот ќе им биде одложен за 4 часа а тоа значи дека ќе мора да исплатат компензација на 200 души поради тоа што некои каснат.
    Едноставно ги ставаат на следниот лет и тоа е тоа..
    Ниедна компанија нема да ризикува да плати на 200 души по 400-600 евра, тоа се 80-120.000 евра..

    Најдолго што ми се случило да чекаме патник е 10тина минути.
    Најдолго што сум чекала да полетаме спремни на писта на JFK беше саат ипол.. И тоа беше измачување :D

    Така да може да се чека од други причини ама за патник 4 часа, ноуп.
     
  2. Lavender13

    Lavender13 Истакнат член

    Се зачлени на:
    15 август 2022
    Пораки:
    1.685
    Допаѓања:
    5.329
    Ок чил.
    Ко прво летовите секогаш имаат покасно време на пристигање од напишаното, поради такви причини. Некогаш и рута што обично се лета за 3 часа, може да се прелета за побрзо. 3 часа е оптималното летање со најниски трошоци, не е најбрзото. И компензацијата е за пристигнување 3/4 часа покасно од напишаното време на картата, не е за полетување 4 часа покасно. Ми се случувало да касниме со полетување 3 часа, летот според напишаното на картата трае 4, и баш кога сите мислат дека ќе ќарат компензација, ние оп, стигаме за 3 часа на дестинацијата.

    Сум чекала конектирачки и по час време ( никој нема да ти каже дека причина за каснење е чекање на конектирачките летови, некогаш се чека и на персоналот кој доаѓа со еден од тие летови ). Така да се зависи од околностите. Цела авиоиндустрија е базирана на ова и има еден куп алгоритми за пресметка на soft spot, односно кога вреди да се чека и кога не. Ама дека може да се деси да чека 4 часа, може и тоа.
     
  3. Ahoy

    Ahoy Форумски идол

    Се зачлени на:
    8 јануари 2020
    Пораки:
    9.722
    Допаѓања:
    41.593
    Пол:
    Машки
    Обратно е. Ако има delay од барем 3 часа при полетување, следи компензација независно кога сте стигнале на дестинацијата.

    Јас имав случај пред скоро, полетавме навреме ама авионот не можеше да слета во Охрид ради магла, па слета во Скопје 1 час покасно (рачунај колку покасно е тоа ако се рачуна до Охрид како крајна дестинација). И барав компензација, џабе, не следело пошо полетал на време и второ дека било поради временски услови.
     
  4. Lavender13

    Lavender13 Истакнат член

    Се зачлени на:
    15 август 2022
    Пораки:
    1.685
    Допаѓања:
    5.329
    Па тоа ти зборам, компензацијата е доколку касни 3-4 часа после одреденото време на слетување, не на полетување.
     
  5. Bamby25.

    Bamby25. Активен член

    Се зачлени на:
    24 декември 2022
    Пораки:
    23
    Допаѓања:
    2
    Пол:
    Женски
    здраво, при прво патување со авион ми го искршиле куферот(кој за жал беше позајмен), пријавено е на аеродром од како го примив, поднесено е пријава авиокомпанијата за оштета, со што ми кажаа да поднесам и јас барање со ливчето што ми го дадоа.
    Арно ама јас нервозна, изморена од пат и поспана, место да пријавам искршен багаж, јас почнав да подполнувам изгубен.
    Се обидов да сменам, но барањето е веќе испратено како изгубен и неможе да се преправи.
    Како да постапам понатака може ли совет се работи за Lufthansa ако има некој искуство нека сподели?