Девојки ај ве молам помош... значи мн сум слаба англиски, а утре правам тест. Ве молам, ве премолувам ако е слободна некоја да ми ја реши вежбичкава: I arrived (arrive) in New York last Wednesday, and I haven't stopped (not stop) since then! I'm staying with my aunt. She _____ (take) me to see a lot of places in the last three days. Yesterday we _____ (visit) the Guggenhien Museum. I (never see) _____ such an enormous museum! It _____ (be) an exciting day! The day before yesterday we ______ (see) a musical on Broadway. My aunt thinks it's fantastic and she _____ (go) to see it six times! I'm afraid I ________ (not think) it was very good but I _______ (not tell) her! The only thing i didn't like are the evenings. We ________(not go) to a club once and I ______(not meet) anyone my own age. But my aunt is 82 so it's not surprising! * Значи треба да се стават глаголите во past simple или во present perfekt.
Би замолила некој ако може да ми напише есеј на тема Brat Camp, немозам да написам сама, не дека не сака јас сакам ама мн сум слаба со англискиот јазик...Да ми пратите во лп
Одлично го владеам англискиот,ми оди и зборување и пишување и граматика.Имам уште малку граматика за учење и се ќе ми биде поминато.Како и да е мислам дека за еден јазик да го научиш треба да го сакаш јазикот и да имаш желба за учење
Avoiding repetition ти е буквално да го избегнеш повторувањето при давањето одговор, туку само да кажеш кратко и јасно. Пр. Who's feeling hungry? -Наместо да ја должиш и прашањето да го повторуваш во одговорот и да кажуваш -I am feeling hungry. Tи само ќе речеш -I am. Пр. Who's been in more films? -Наместо: She has been in more films. Само велиш: She has. Which singer would win?- She would. (Одиш само со подметот и глаголот) Се надевам дека ти е појасно
па симпл е за дејства кои резултираат во сегашноста се работи за завршени дејства кои немале да речам траење, се случиле и толку како на приемр го изгубив клучот,си го изгубил и толку неможе го губев клучот,а има последица во моментот на кажување-немаш клуч за континиус поентта е дека дејството имало траење She’s been writing emails for 3 hours.-пораките се пишувани подолго време She’s written 10 messages.-пораките се напишани I have been chopping vegetables for dinner and I have cut my finger се надевам пообјаснив
Дечки случајно некој да нема пишувано нешто на следнава тема или барем има нешто поврзано со неа. COMPARISON OF PASSIVE VOICE USAGE IN ENGLISH AND MACEDONIAN. Ај ако има некој нека пише оти итно ми треба за факс.
може некој да ми напише состав за must и mustn't, ми треба за утре, некој ако знае нека напише...Може и пократок да е.
незнам како мислиш состав must значи '' мора '' пример : Јас морам да јадам I must eat mustn't е кратко од must not што значи НЕМОРА I mustn't do that. Јас немора да го правам тоа
took visited never saw ( не сум сигурна за ова може да биде и never seen) was saw went thought did not tell did not go did not meet ( не сум сигурна како ви ги бара вас наставничката ама според мене вака би било точно )
Help! Англиски одам курс од мала, ама граматиката секогаш ми била слаба страна.. Годинава ќе полагам FCE, а не ја знам ни основната споредба на времињата Ме фаќа некоја анксиозност дека ќе паднам. До сега тестовите ги решавав по некоја логика, онака како ми звучи подобро, така го пишувам.. ама дефинитивно се ми е измешано в глава. Present simple, past simple, present con, past con, future simple, future con, future perfect, present perfect simple, past perfect simple, present perfect con, past perfect con. Може некој да ги напише употребите на секое време поединечно? Фала однапред
леле луѓе мене искрено страв ме фаќа од англискиов за матура посебно наредна година ќе полагам матура, а досега иам изгубено две години. Сакам да кажам ни ги менуваат професорките и со нив буквално ништоо не работиме, само муабет на час 2-3 праат со нејзе за по дома а другите си се шетаат по ходник, до продавница ваму таму само во прва година АСАЛНО учевме англиски и тоа ств учевме, професорката стварно беше премногу квалитетна, ама еве ја ставија на друг клас да предава осеќам дека матурата ангиски слаба ќе ми биде ако продолжиме вака, оценките досеа ни се ставени онака од ракав, ја иам 5ки од што сум кажала реченица коа ставала оценки, а на час не сум се појавила зашто ништо буквално учебник не отвараме.. стварно не знам што ќе правам.. евентуално на часови приватни од наредна година
^ За матура повтори ги времињата (презент симпл, континиус, паст симпл и континиус, прфект , кои и да ги имате учено до сега), и читај ги текстовите - најмногу ќе имате да вметнете глагол во соодветно време, да одговарате прашања од текстови, да подредувате пасуси по редослед - читај повеќе од текстовите низ учебниците и вежбај ги текстовите од претходните години.