Мораш да дозволиш проверка ако некој се сомнева дека си лопов. Тоа што ти знаеш дека не си украла ништо, не е доволен доказ. Јас би вовела и задолжителна проверка на излез, така да ги фатиме сите дами и господа шти пељушат по супермаркети и да спречиме недужни вработени да плаќаат од свој џеб. Ама кај што има сила, нема правдина.
Нема никаква законска обврска потрошувачот да отвора торба било на кого освен на полициски службеник. Секое тресење на торби без согласнот на муштеријата е противправно вршење на претрес и е казниво според кривичноот законик.
Претрес врши полициски службеник а не обезбедувач, немаш никаква обврска ништо да му покажеш на обезбедувањето.
Извини, но не е точно, ингеренции има обезбедувањето бидејќи претресот е увид на некој начин. Се гледа дека слабо пазаруваш. Џабе се инаетиш.
Едно е обезбедувањето што само си према за право да прави друго е тоа што е прецизирано во законите. Исто така друго е кога доброволно му дозволиш да погледне во торба бидејќи тоа е по твоја слободна воља но друго е присилно за што обезбедуваат нема законско право.
Тоа што е емоционално глупа и не може да сфати дека разликата може да ја наплати од картичката што и е во така, не е моја вина. Ја мрзеше што живее и е глупа
Mene mi se sluci vo terra nova da mi se ukluci alarmot mnogu neprijatna situacija e, kasierkata trgna nakaj mene i mi rece ako moze samo otvori ja torbata da vidam, ne vadev nisto od torbata se gledase deka nema nikakvo parce obleka i ladno mi rece deka nekogas se slucuva random da se vkluci alarmot koga pominuva nekoj.
Кога влегуваш во маркет во кој транспарентно пишува предупредување дека одговорните имаат право да вршат проверка доколку проценат дека има потреба, значи се согласуваш како потрошувач на нивните услови. Тоа ти е ко terms&conditions. Не е присилно. Ако не даваш согласност, тогаш нема да пазаруваш таму каде што изрично е наведено тоа правило. Маркетите не го смислиле тоа самостојно, туку искористиле член од закон кој им го дозволува тоа.
Не разбираш дека и ти не си поарна со ваков коментар. Си имала опција кај сакаш у Скопје да пазаруваш, кај што работат мудри луѓе, ти баш у Џамбо. Лошиот избор е твој.
Problemot go nasocuvas na pogresna strana, prodavckite treba fini i usluzlivi da bidat, kakov den, kakva plata i kakvo minato imale nemame vreme da analizirame.
Види, ако немате попаметна работа, вреѓајте и истурајте им се на продавачки по маркети. Не знам какви комплекси лечите, ќе ги терате уште малце и рука да ви бацуваат. Ама, секој одговара за себе, за своите зборови и дела.
Апсолутно моја грешка. Не е прв пат кај тие неспособните. Пријавував два пати, шефовите им се полуди. Еднаш за извинување и дА не ги тужам ми пратија дома подарок, и кога се јавив у дирекција ми рекоа дека не знаеле, а рокот веќе беше изминат за пазарна инспекција. Вториот пат им пишав на ФБ, одма избришаа коментар. Факт е дека у Џамбо касиерките се апсолутно неспособни, а ние не сме криви што нив не им се работи или им е мала платата. Ние пари даваме таму, и треба да ги пратат на обука како треба да се понашаат со луѓе, оти дома не ги научиле
Јас работам обезбедување и имам потполно право да барам да ми се отвори торба ако се сомневам во нешто. Не се инаети со сила го знам законот, на крајот тоа што не може да го реши обезбедувањето го решава полицијата. Исто така обезбедувањето има право да ги прегледува камерите на маркетот и да ги враќа,а полицијата ако сака мора да побара налог од суд.
За легитимен проблем, можам да разберам. Ама ситуацијава ја пренапумпа и издраматизира. Детето до утре нема ни да памти, ни играчки, ни пари, ни цена, ни маркет ни бутур.
Ne gi vregjam, imam razbiranje deka ne e lesna rabota tolku lugje da pominat na kasa vo eden den i so site da bides ok no nekogas znaat da preteraat a i prodavnicata gubi musterii zatoa sto se nezadovolni od uslugata.
Баш како што пишуваш, ама и од другата страна - и жената на каса нема време да прави анализи и да чита меѓу редови и да исполнува туѓи желби и замисли, нејзино е да наплати и да го услужи следниот што чека. И во никој случај не значи дека е глупа, неписмена или не знам што.
Најмалку губи продавницата бидејќи потрошувачи има доволно, особено ако зборуваме за супермаркети или поголеми ланци. Едноставно не вреди да трошат нерви и здравје за минималец. Кога би била обратна ситуацијата, и ти би се понашала исто.
Ќе губат многу. Затоа молеа да не тужам. Правничката два пати ми се јави. Шефицата поклони праќаше. А се заради глупи касиерки. Јас не сум и крива што е на минималец, јас плаќам 100 посто од цената. Нека се прави идиот кај директорот не мене. И сите треба да ги пишуваме, за да прекинат да им одат луѓе. Да одат кај што има нормални продавачки, не дебили