Држи вода, безобразна била. Ама што е маката не разбрав. Стравот на детето или срамот. Зошто се срамите толку мене не ми е јасно, сериозно прашувам, без иронија? (не тебе лично, ама да се надоврзам на постот). Не сте биле никад на аеродром, знаете како пипаат таму? И тоа пред сите кога брзаат. Не ви ваделе гаќи прљави од куфер, исто пред сите? Бламови у живот колку сакаш, ама кога некој не е во право, имаш право да се одбраниш. И ете била безобразна касиерката, била нервозна, не можела да го најде извештајот, гужва имало, па уште и за фискална прашувала, за каталог прашувала, во ред. Реагирај на лице место. Ми се чини за да биде исто драматикус, се убаци детето. Ко џокер.
Темата може да биде "Арогантни продавачки и клиенти" и сите да имаат шанса да си ги раскажат своите причи, би било ептен забавно.
Шо праите вака по продавници, па да имате вакви искуства? Не дека нема арогантни продавачки, впрочем арогантноста не е одлика само на одредена професија. Ама во мојов живот никогаш немало драма на каса или пак општо во маркет. Ако јас сум љубезна, ќе биде љубезен и оној што ме услужува. Нема потреба својата фрустрација од нешто да ја исфрлам врз некого. Ми свиреле аларми, и да незгодно е кога сите очи ќе бидат вперени во мене, но не чувствувам срам, затоа што нема што да кријам. Ми побарале да видат што имам во ташна, но никогаш не ми брцале сами, туку јас, лично сум вадела. Од друга страна, јас пак, се карам со арогантни муштерии кога се однесуваат неартикулирано со продавачки. Јас разбирам дека сите се брзаат, ама па што се должни тие на каса да трпат тантруми и останато недоветно однесување. Пишав и претходно, не е само работата на каса, истите во некои маркети се one man show. Да се растртат ако не? Пазари си, плати си и излези. Што е тешко не знам.
Кас секогаш сум љубезен и насмеан кога сум на каса. Никогаш не сум навредил касиерка, а дури со една и се запознав и сега ми е другарка.
Не велам дека нема арогантни продавачки, не велам дека нема такви кои превртуваат со очи кога ќе влезеш зошто мора да го остават телефонот од рака, или дека нема такви кои нема ни добар ден да кажат, зошто ги мрзи од столица да станат. Има и такви кои нема ни пријатно да ти кажат зошто не си купил ништо, има и продавачки кои те гледаат попреку ако немаш ситно.Јас конкретно, не сум имала некој проблем со продавачки,во смисла на конфликт или не знам што, секогаш културно се однесувам, и горе долу така и ми било возвратено.И сум прашувала, и ме услужувале, и сум заменувала роба,трпелива сум конкретно се водам од начелото-добриот збор железни врати отвора. И мене ми се уклучил аларм во продавница во која горе долу персоналот ме знае, често купувам од таму, она ми вика ок е девојче, има проблем со алармот, а јас сама ја отворив торбата и кесите, и не гледам зошто тоа треба да е понижувачко. Подобро нека погледне дека не сум зела ништо и утре да влезам со чист образ. Нема што да правам сцени и продавачката да побара да види, зошто утре можеби некој навистина ќе земе нешто и истата таа продавачка ќе треба од свој џеб да го плати, треба некогаш да се ставиме и на нивно место. Има и крајно безобразни клиенти, кои својата фрустрираност, ароганција и простотилук си го покажуваат на каса во маркетите,во бутиците и да не набројувам. Сум била сведок на повеќе случаи,човек кој се дереше зошто не можел да чека ред, пензионер бил , дете кое ги измачка вратата и прозорите на салонот со сладолед а мајка му цело време си разговараше на телефон, исфрустриран пар кој цинично коментираше за висината на цената .Ако ти одговара купуваш, ако не одминуваш и тоа е тоа. И ако продавачката реагира, што мислите кој ќе е крив? Пак таа. Има и такви кои не се за таа работа, во смисла спори или не се разбираат многу од асортиманот кој го продаваат, не знаат кои броеви ги имаат и дали ги имаат ама тоа треба да го гледаат работодавците кои одлучиле да ги вработат.
За тоа баш и на знам дали продавачите се виновни.Мислиш некогаш имале обука за продизводите што ги продаваат? Сами на смена кога ќе најдат време ги учат производите и го знаат само тоа што го пишува на декларацијата и купувачот сам може да го прочита. Персоналот секаде се менува на неколку месеци.Додека ги научат производите напуштиле.
Се согласувам. Ова обично се случува во фирмите во кои работодавците често менуваат персонал од вакви или онакви причини, какви знаеме и сами, и немаат доволно време да посветат на обука на работниците. Затоа велам тие се пропусти кои сами мора да си ги согледаат работодавците и да се свесни, а не е мое да се карам со продавачки зошто сум чекала 30 секунди повеќе или помалку.
Не е проблемот во претрес. Туку во однос. Луѓе сме, прашај убаво. Нема потреба од дрскост или набедување. А не да умислуваат дека се фби агенти кои претресуваат нарко дилер.
На секого му се случува да се збуни, преголема гужва, тензија, чекаат луѓе, може не се чувствувала добро, можеби е нова па не се снаоѓа најдобро, уплашена треба малце да имате во обзир некои работи, можеби едноставно не и бил денот, а и не е должна на никого да му чита мисли, должна е да ви наплати.
Мене ми се има уклучено алармот во ДМ. Пазарев претходно во друг ДМ и после влегов во тој во ГТЦ и на излез свиреше алармот. Фино лепо им покажав сметка од тоа што пазарев претходно и уште во ташна ги имав производите со алармите залепени и никоме ништо. Извинете и пријатен ден Ако совеста ви е чиста, што има да паничите и да се притресувате. На секој може да му се случи
Е.А мамата Фајзеров. Не очекував дека толку ќе се смеам на темава. Па тоа драми, средни прсти фрштат, мавање со кеси, па децата исплашени од баба роги продавачки. Ај совземете се.
И јас со ова на аеродромите, а секогаш писка ради металните шноли на глава и секогаш си викам не ги ставам ама како да идам таква бушава во главата. И како за беља кркам мануелен претрес од жена нормално, а стомачево ми е како трудничко или криминално обмислено како да имам залепени пакетчичи бело па ме опипува од околу, доле, горе да сфати меко ли е, нешто тврдо ли е На темава арогантни продавачки ги има, ама има и арогантни купувачи. За темата да се направи мерак на детето продавачката нема должност за тоа, ама од човечност, од милост зошто да не? Зошто да не се вклучела малку во оној дел е браво колку си паметна си заштедила и да и се сврти на мајката да рече фалат 100 денари, дали цела сума на картица да наплатам или минусот само, зошто има маркети каде што не можат да делат дел во кеш, дел на картица или се кеш или се на картица наплаќаат. Ама само да објаснела подетално продавачката се на картица или ако сакате се во кеш фалат уште 100 денари и секако и муштериката да не игнорирала туку да и објаснела детално како сака се ќе било во ред. Типично вербално недоразбирање. Во маркет независно од плата, услови и се што ќе те дочека на работа таму, да не си приморана да си во таква професија, налет луѓето и и(не)мањето основна култура, трпение, толеранција, најтешко е во исто време да се работи и со луѓе и пари. Вака од страна делува лесно ама кој не работел не знае и да најголем мит е дека зошто сте некакви какви ве замислуваат од страна затоа и таква работа заслужувате да работите. Не е така, ама ок секој со својот ум, суд и мисли. На крај на денот сите сме робови на своите мисли
Ниту мене во мои 30 и кусурот не ми текнува на некој инцидент со продавачки, иначе во Ваикики купував за малото скафандер и гужва влез излез слушнав дека титна на вратата ама занемарив ни на крај памет дека до мене е, идам дома гледам пластиката си стои не можев да го извадам, се враќам назад пак тоа титка, со брзина на светлината стигнав на каса и објаснив, ја тргнаа пластиката, сакам да кажам како се поставуваш таков и фидбек ќе добиеш, да беше некоја друга лом ќе ги направеше на каса за малтретирањето и небрежноста, кој сака да направи проблем ќе направи, ама луѓе сме грешиме
Шо е со мислењава на темава? Средни прсти, буквари, читање мисли, читање од усни. Хахахаххах нисте тачни, мајке ми. Немам зборови. Јас не сум секогаш во маркет насмеана и ведра, ама сум културна, најчесто индиферентна. Одам често во маркети во кои продавачите ми оставиле позитивно искуство. Не сум имала негативно, ама сакам кога ќе се ептен услужливи. Може сум имала некогаш некое негативно искуство, ама ете не се сеќавам. Што има да се карам со продавачката и да се натегам која е попаметна. Скоро бев во Рамстор, касиерката ми врати помалку пари и покажав сметка, ми се извини и ми ги доврати тие. Што е со драмиве, ко да не сме луѓе. Ај да е било нешто озбилно да сфатам, ама за ова бе, не можам
100 проценти од вас што кометирате вака, немате работено со луѓе. Работев на шалтер за минималец тазе дипломирана за искуство и плата. Најлошо искуство, некултура, ароганција, надменост, фрустрации... се на едно место. Некој дошол леб да вади на работа, услужува 100 луѓе на ден, на секој треба да се насмее, да го услужи, да го истинтара, да му ги ислуша сите маки, имал пари немал пари... и уште некоја будала ќе дојде и ќе му расипе ден ќе му се исповика ќе ја извади нервозата за системот, за животот, за немаштијата, на шалтерскиот работник (во овој случај продавачката). Размислете малце, вие си одите дома, таа останува да услужи 200 луѓе после вас. На крајот од денот и таа е човек, веројатноста дека денот и е лош или има проблеми или пред вас некоја будала и се извикал е голема. Осет бре.
Али овие што се тепале во Стружанка, се мавале со кеси, средни прсти, нееееееее Сакам да можев да гледам од некаде Луѓе, ај купете си шо ви треба, платете си и заминете си. Драма куинс.