Еве јас да си се пожалам. Таман си направив нарачка-се ок, кога адресата погрешна т.е бројот. А денес бев у банка и `морало` да ажурирам податоци. Убаво си идев во банкомат...Алооо, ама како успеале од банка за картицата да ми ја згрешат адресата во системот! Ке се отрујам А асос-ов за друга адреса несака да чуе. Ај утре у банка, па поише среќа! ПС. Сте пробале со адреса различна од таа на картичката!?!
Каде на картичката пишува адреса?? Јас имам различна shipping од billing адреса и немало никаков проблем околу тоа, а и не гледам зошто тоа би претставувало проблем.
Мислиш друга адреса за прием? Да, јас сум пробала - од мојата сметка нарачав, со мојата картичка, само на друга адреса. Си стигна пратката во ред.
Хммм..ајде јово на ново!!! Ажурирав и тука па ќе пробувам пак. Само очекував дека ке ми бара податоци при плаќањето( не ги ни проверив оние во акаунтот) и кога оп нарачката отиде. И прво банката ми беше крива А опција после за било какви промени јас не најдов... па канцел ...Само откако ке откажеш нарачка, колку време ти ги држи резервирани парите!?! До 3-ти април треба да стигне фустанчето!
Дечки користете има -30% на чевли, не на сите ама има прекрасни модели За 10 фунти има многу слатки сандалчиња И до денес имаше 25 посто на новата колекција, јас конечно си го нарачав фамозниот фустан кој го чекам да се симне и се молев да го земам со некоја цена, разумна, прво беше 48, го симнаа на 38 и јас за 28 го мазнав За некој ден 60% на цела beachwear, т.е од 25.
Ајде малку хелп со броевите Дали има разлика во големината УК8 од АСОС обичната колекција-со УК8 од АСОС ПЕТИТ? Гледам дека има по неколку сантиметри во разлика во должината, ама останатото треба да е исто, а? Искуства?
Napraviv naracka za eden fustan , i posle toa vidov dru i toj go naracav, ama izumiv deka ke mi stignat vo isto vreme i na vtorata naracka napraviv canceld. I posle toa proveriv na smetka mi imaa zemeno pari, sega neznam kako e procedurata da ti gi vratat parite, Dali vie imate otkazano nekoja naracka i posle da ja otkazete
Ги враќаат ама има да се изначекаш. Едно месец дена чекав, незнам зашто а ми рекоа дека за 10 ќе ми ги вратат,битно ми ги вратија на крај. Незнам дали сте виделе има некои си попусти на голем дел од производите Не е некој си голем ама има убави работи поданамаленки... П.с Спојлер Добро дали само мене ми играат во saved items некои артикли те се out of stock те се достапни , амн веќе на секој 2-3 сааати различно кој има живци да ги става постојано во кошница и да не ги купува алал да му е и така секој ден
Значи стигнаа и чизмите за дечко ми Ги порачав минатиот петок, ги испратија на 19.03.2012 и еве ги денес се кај мене. Идентични како на сликите, се надевам само ќе му бидат таман. Спојлер
Нели има можност да се резервира некое парче 1-2 часа пред стварно да се купи, па може тие работи што ти се на листа ги резервираат и после пак ги враќаат на продажба ако тој што го резервирал не го купил.
Да де, за тоа и зборам, ама ИРИТИРА кога едното исто парче, во мојов случај саат кој 2 пати во денот може да се купи, т.е само еднаш евентулано два пати да не ми е ЦРВЕНО! Абре будали се, цело време го ставаат во кошница а не го купуваат, не ми е јасно, воопшто KOЛКУ ТРЕБА ДА СЕ ЗAMAРАШ И ДА КИСНЕШ НА АСОС
Vaka mi napisaa, a jas od na smetka nemam pari I've had a look at your order number 46491425 and can confirm that no money was debited from your account for this order. Unfortunately once an order has been placed we are unable to amend it nor are we able to compile them together. I'm sorry for any disappointment caused and please let us know if we can help with anything else. ASOS Jonathan
I jas sakav ovie da gi poracam , kazi kakov e kavalitetot, kozata , i koj broj zemavte, dali evropskite se standardni kako za 43, mislam bea nekade 35 evra?
^ Значи исто и јас нарачав 43ка или 9UK и онака од око ми изгледаат дека се добри. Не се скроз црни, нешто како нијансирани се со кафено, ама тоа се забележува само на светло. Кожата изгледа квалитетно, не се нешто особено дебели и што е најважно не мирисаат лошо. Ова се случува ако средствата се само резервирани од банката, но не и целосно повлечени. За максимум 2 недели треба да ти се ослободат и повторно да ги гледаш и располагаш со нив.
Добро може да ми дадете линк од оделот на женски кошули? Јас или не гледам или незнам што е проблемов Пошто сакам ваква кошула и ми изгледа како да е од асос
^ Може да најдеш нешто слично на Асос, а конкретно таа не можам да ја видам/најдам. Повели линк од кошулите.
Добро јас веќе не знам што да правам. Скоро цел месец чекам и не ми стигна ништо. Им пишав три пати до сега они се една иста порака ми враќаат Спојлер Hello there, Thanks for contacting us about your Delivery. We are currently experiencing an increased volume of e-mails which is unfortunately causing delays to our usual speed of response. Please accept our apologies for any inconvenience this delay may cause. Rather than keep you waiting, we thought we would drop you an email with some information we believe may answer your query. If your parcel has been sent with Express Delivery, you’ll be able to keep an eye on its progress by clicking on the tracking link which was provided with your Despatch Confirmation Email. If you are contacting us about your Standard delivery, please check the expected delivery on your Order Confirmation or click here to find out more. If your delivery date has passed and you haven’t received your parcel, we would ask you to allow an extra 9 working days grace for delivery. This is to allow for any delays the Carriers may be experiencing. If you haven’t received your order after this time, please respond back to this email and we will prioritise your enquiry and resolve it. If your query is not related to deliveries, please visit the Help section on our website where you can find the answers to most frequently asked questions. All the best, ASOS Customer Care Сто посто автоматски им се праќа и си играат како што сакаат. Дај кажете ми што да правам, дали да се јавам во пошта или да им пишам али на некој друг е-маил кај што можат со свои зборови да ми пишат, а не автоматски...
Они убаво си напишале на маилот (болдираното погоре) само не си обрнала внимание Врати им на меилот и пиши им дека поминал тој период и дека не си ги добила работите. Во рок од 4 часа ќе ти одговорат и ќе ти ги вратат парите или ќе ти ги препратат уште еднаш.
Значи јас сега пак им пишав. Еве Спојлер Well, that 9 working days passed and I haven't received my parcel. I wrote to you and you told me to wait again 9 working days and that days passed again. Now what??? Please do something, It's really important for me to have this shirt as soon as. За неверојатни пет минути ми вратија и тоа истото ми го пишаа... и сега што?