http://asos.custhelp.com/app/answers/de ... RE9hRWw%3D или http://asos.custhelp.com/app/ask Инаку и мене ми касни порачката, ништо страшно, веројатно проблем до поштите ..
Имам едно прашање во врска со картичкиве,ја прелистав темава меѓутоа не најдов одговор...дали би имало проблем ако нарачувам со картичка на име на сестра ми а порачката да биде на мое име?бидејќи ми спомнаа дека морало името на картичката и името на порачката да биде исто...
Мене до сега не ми се појавило проблем, а постојано нарачував со картичката на мајка ми. Битно е само да ја внесеш твојата адреса.
бидејќи неможам да редактирам,уште едно прашање само...дали во делот на billing address ги пишуваш податоците од мајка ти т.е. името?и дали пратката стигнува на името на профилот или името кое е на картичката?
Порачката стигнува на името на тој кој ја порачува, не на името на која е картичката, а билинд адрес на мојата картичка нема, па ја пишувам мојата, која не е иста со онаа на сопственикот на картичката. Бар мислам дека беше вака , од дамна немам порачувано од Асос.
бидејќи пишува дека billing address треба да е иста со онаа на картичката,а и кај мене на картичката нема адреса ама јас сепак ја напишав адресата која стои во договорот која е различна со онаа на која треба да биде испорачана пратката..читав на интернет ако не ти е иста адресата банката ќе ти ги тргне средствата настрана ама можно е тоа да се однесува на кредитните картички
Ич не се сеќавам, ама напиши си ја адресата од картиката , за посигурно, да не дојде до некоја збунка
Дабл, едно е билинг, друго нели беше деливеринг адрес? Не ти се тебе исти тие две? Малку ме збуни сега, со адресиве, ај пообјасни убаво што сакаш и што ти треба да ти помогнам
Billing и Shipping адресите нема потреба да бидат исти, ниту пак да обрнувате особено внимание на Billing зошто и онака таму нема ништо да ви стига, пишете што сакате. Она што е важно е Shipping адресата која мора да биде точна зошто таму ќе ги добивате пратките. Едит: Мене ми се различни адресите, сум нарачувала дури и во странство па немало никаков проблем до сега. Ко што реков, битно да е точна адресата на испорака.
да да различни се...shipping е адресата каде треба да стигне нарачката,a billing демек каде стигнува сметката или извештајот од картичката...а и двете адреси билинг и деливер мене ми се различни пошо живееме на една адреса а на лк имаме друга....мене прашањето ми беше за тоа ама и кај billing address треба име да напишеш,а пошо картичката е на сестра ми вероватно нејзиното треба???
^ Да да, на чие име е картичката, тој треба да го пишеш Двете адреси и ако се различни билинг и деливеринг(јас шипинг деливеринг си ја викам) нема врска и јас имам така правено неколку пати, за друго лице имам нарачувано со моја картица, на туѓа адреса. Само у details и во шипинг адреса пиши го твоето име, за да ти можеш со своја лк да ја подигаш нарачката, а не да мора да иде сестра ти.
епа супер,мило ми е што се разбравме..и посекако планирав јас да се пишам во details пошо сестра ми студира во друг град и мора да е на мене,за да можам да ја подигнам...фала мн за помошта на сите
Јас се опремив за престојната зима со кожни чизми за 1300 денари, пресреќна сум Башка и последниве две пратки ми стигнаа 3 дена порано од предвидениот рок, секоја чест за Асос. П.С. Нарачував чизми на дебела штикла за другарка и ми земаа 100 денари во пошта, бидејќи пратката била над 2 килограми. Да си знаете за друг пат ако нарачувате нешто потешко.
Ќе може да ми објасни некој како одат попустите на Асос, оние со кодовите? За едно парче облека може да се искористи попустот? И како можам јас да знам дека има попуст?
Ми стигна уште на први, само ден ми каснеше, требаше до 31 да стигни. Најдобро испрати му порака на Асос, или прашај во поштата и земи број од поштарот кој врви кај вас и прашај го него, пошто не се препорачани, па барем мене никогаш не ми бараат потпис, можно е ја има оставено некаде кај соседите како сметките по грешка, мене секогаш ми ги остава така пред врата без ниту да ѕвони, па можно е и такво нешто да се случило, кај нас се е можно
феминки ви доценла ли порачката 1 недела, мене уште ми нема стигнато, сега се јавив во пошта ми кажаа дека немаат ништо добиено. им пишав на асос рекоа да чекам 9 дена, ај може и ке ми ги вратат парите ама мене ми беше за облеката, баш сакам да ја добијам како може таков баксуз да сум значи
Абецеде мене ми има доцнето и повеќе од 14 дена па на крај стигна, биди уште малку трпелива, почекај уште 10 дена па пиши им, секако не ти е за парите, за облеката ти е, а ако случајно не стигне, ги враќаат парите до денар, не се секирај нема да те ограбат. Плус доколку не ти стигне, ја нема и после рокот кој ти го дале, пиши им и ако е во stock тоа што го сакаш, ќе ти понудат да ти го пратат пак, само овој пат по брза постапка, за недела дена и овој пат сигурно стига. Мене тоа ми се случи ваш сега, 2 парчиња беа, едното го немаше ми ги рефундираа парите за 24 часа ми беа на сметка а другото му ги пратија и ми стигна за 7 работни дена.
Девојки може некој што порачувал кондури/чизми да ми каже дали се ок броевите на пример дали UK 5 e EU 38 ??