На мене ова ми е најдосадниот предмет! Koга ке го слушнам зборот биологија или хемија косата на глава ми се крева
Знае ли некој оддговор на ова прашањеа? Кои рецептори ги има во окото и како се поделени? Што е сензорен реццептор наведи неколку примери? Што е адаптација и кај кои сетила постои?
Го мразамм! Најдосадниот предмет! Баш утре имаме и тоа втори час. Ќе не рашени наставникот со тестот.
И јас утре правам тест па затоа и ми требаат оговори на овие прашања Знае ли некој оддговор на ова прашањеа? Кои рецептори ги има во окото и како се поделени? Што е сензорен реццептор наведи неколку примери? Што е адаптација и кај кои сетила постои?
Ја сакав...во 5то. Ама откога ми се смени наставничката во 6то, и неа ја замрзев, и предметот го замрзев.Со сила учам, шта ќеш.Интересно ми е само она за нега и хигиена на бубрези, око, полови органи и сл, а оние лекции за состав на органи, функција кога ги имаме на час не ми се доаѓа. Ај, уште неполн месец, па после ќе се отарасам од предметов. Засекогаш. :geek:
Не ја сакам баш биологија, иако секогаш сум имала 5. Најдосадни теми ми се за растенијата и за клеточните органели :geek:
И јас си ја сакам биологијата . Многу ми оди. Уште од основно си ја засакав и затоа се запишав средно медицинско. Секако имам 5ка. ♥
Па интересна ми е како час и секогаш настојувам да го слушам наставникот додека предава затоа што многу е полесно за учење доколку внимаваш на час. Во петто и шесто одд. ни предаваше една многу строга наставничка , среќа што си отиде . На секој час мораше да и однесеш проект што си го направил дома, тоа ни беше како домашна задача. Ај тоа што треба да правиш - ќе направиш, ама многу пребираше и скоро на никого не и се свиѓаше како го направил проектот. Мене многу ме замараше кога забележа дека се трудам, учам и сакам да стекнам некакво знаење. Секој час и носев проекти и потоа само јас и уште едно девојче од клас имавме петки, иако тоа не ни го покажуваше многу многу, некако како и нас да не мразеше, незнам како да објаснам. Никогаш не најавуваше испрашување, секогаш кажуваше дека треба да бидеме спремни и да си ги учиме лекциите по ред како што ги земаме и на време (па можда и во право си беше жената, меѓутоа на секој час да бидеш спремен...па не ти е само еден предмет...). Тестови ни најавуваше ама секогаш наоѓаше некаква ситна грешка за да ти намали бод (поен, како и да е). Беше жена во години и многу често ја болеше глава ова-она па ни се жалеше дека сме ја замарале и дека многу ни објаснувала, а ние демек ништо не сме сфаќале. Но, за среќа, на почетокот на седмо одд. си отиде и ни дојде нов наставник кој што кога го видовме прв пат ни остави впечаток како лош наставник кој што бара дисциплина и знаење. Кај некои деца тоа мислење не се промени, но кај мене се промени. Сфатив што бара и што сака наставникот. Него битно му е да го научиш тоа што треба, да стекнеш некаква основа за во средно (доколку одиш во гимназија и сл.) и исто така да бидеш добро дисциплиниран. Секогаш кога ме испрашал, сум била спремна. Си најавува испрашувања (2 часа пред да испрашува) и тестови (1-2 недели пред да го даде) и тоа ми се допаѓа. Бара знаење, но и дава знаење. Си имам петка затоа што наставникот смета дека имам знаење за 5ка, не става оценки од ракав и за 2ка си сака да му кажеш барем 2 реченици, а не само да ти попушти, ај да не е 1 нека биде 2ка. Ни кажува планчиња и најбитно од се е што не бара проекти како претходната наставничка која што не умре со тие нејзини проекти кои што демек морала да ги дава затоа што и биле дел од програмата, а нема врска дека мора толку често да ги дава колку што ни ги даваше. Со овој наставник си ја засакав биологијата некако, интересна ми е, убаво објаснува и што не ти е јасно можеш да си прашаш и да ти објасни, а не како претходната наставничка да ти рече што не ме слушаше кога објаснував, а нема врска дека објаснила. Ќе видиме понатака како ќе ми биде со овој наставник, а секако и материјалот ќе видам каков е за понатака. Секако, отом - потом. П.С. Се извинувам што напишав реферат .
Биологијата многу ми оди,интересна ми е ,а воедно и ми е омилен предмет.А има ли средно биологија во струмица??
Ич не ми оди.Мислам дека подобро кинески ке научам отколку биологија.Првата единица (во животот) ја извадив биологија и оттогаш може да се каже дека не ја сакам.
може некој да ми одговори на следниве прашања: 1.мускулите нагрбот се изградени од: а)напречнопругасто мускулно ткиво б)мазно мускулно ткиво в)срцево г)мазно и епително 2.епителните клетки на респираторниот систем имаат__________________________и создаваат__________________. 3.наведи4 органи кои влегуваат во составот на респираторниот систем_____________,_______________,_____________,________. 4.соединителното ткиво може да биде: _________________,________________,________________,_________________. 5.нервниот систем е составен од: _______________,______________,__________,___________. 6.наведи кои ткива влегуваат во составот на желудникот: ______________,__________,_________,________. мн ви благодарам ај да видиме кој ја сака и знае биологијата!!!
Првото, второто и петтото не ги знам. Третото, за респираторниот систен, е составен од овие органи: носот, голтникот, гркланот, душникот, бронхијата, бронхиолите, белите дробови.. Четвртото, за соединителното ткиво односно сврзно (претпоставувам е истото) може да биде меко, фиброзно, тврдо и течно сврзно ткиво. И шестото, желудникот е изграден од главно мускулно ткиво, и споредни ткива - сврзно, нервно и епително ткиво. Се надевам дека помогнав.
Извини, моја грешка. Соединителното ткиво може да биде жилно, 'рскавично, коскено, крвно и масно ткиво.