https://sdk.mk/index.php/neraskazha...iBhaBKjAczjUV50Id7_aem_DjjrDHJ-rPfjdY1euQrJHA Ова го има само кај нас. Детето булирано, малтретирано и уште овие две него криво го прават пред очите на останатите. Највиновни за ова се никој друг освен учителките претежно примени по партиска линија кои ги протуркуваат часовите колку да се помине по редот и фино лепо ќе си заминат дома. На одмори ќе си пијат кафе со колеги па децата ако сакаат внатре нека се исколат, на госпоѓата одмор и е.
Прво треба да знаат како да работат со деца, па како со деца со проблеми во развојот и да знаат како да постапуваат со ситуации на булинг. Во една друга тема одамна пишав дека имам заклучено дека немаат поим како да постапуваат со ситуации на булинг. Уште полошо е што се работи за дете со проблеми во развојот и што немале малку емпатија да го заштитат од другите. Зошто од старт тоа дете е поранливо. Има гледам незадоволство кај наставниците и учителките во градинка и во училиште дека мора да работат со деца со посебни потреби. Некои сметаат дека не треба да се во редовна настава, зошто не успеваат да работат со нив како што тие имаат потреба (било заради недоволна стручност, било заради тоа што е обично еден наставник за сите, се немаат сите потребни услови и сл.), а од друга страна не успеваат ни да работат со другите деца зошто се внимава на детето што е со посебни потреби (со што и другите деца ги оштетуваат). Ако наставничката зборувала со фрустрации кон ова детенце мислам дека е од овие причини, што не е за оправдување, бидејќи детето не е виновно и не смеела да го излее своето незадоволство на него. Ниту пак да го покаже на било кој начин.