Ovde se pronajdov najvekje od pricina sto , mu davam na sinko zadaci sto se soodvetni na negova vozrast . Koga ke napravi belja znam da go iskaram malku , mu kazuvam deka ke mu se nalutam ako pravi taka cesto . Za cvrsta kontrola , sega za sega ne e tolku cvrsta ,bidejki nema potreba seuste e mal , ponatamu ,mkoga kje pocne so uciliste veruvam deka ke postavam pocvrsta kontrola od momentalnata . Dodeka pak jas , mislam od moja gledna tocka ,kako da sum porasnata vo ИНДИФЕРЕНТЕН stil . Sekogas ja osekjav onaa hladnoca od mojte . Mozebi toa taka mi izgledalo poradi nivnata prezafatenost , od jutra do sutra na rabota , gi gledav samo 10 minuti pred spienje i tolku . Kako rastev ,majka mi ja ostavi ednata rabota i imase povekje vreme za mene , ama jas vekje porasnav bez da sozdadam bliskost so nea , pa posledica na toa e sto i den denes ne i kazuvam mnogu raboti . Mozebi poinaku bi bilo ako bese do mene koga trgnav na uciliste , koga prv pat fativ decko , koga bev psihicki maltretirana od soucenici ...Ona mi se doblizi koga bev vo pubertet , a site znaeme kakvi se tinejdzerite ,pa taka i jas . Tezok karakter , teranje po svoe i mnogu laden odnos so niv . Kako da ne mi bea roditeli .
Пермисивен е кај мене )))) Ваљда? Ау, едитирав зашто пишав мислење поврзано со мојот ЛИЧЕН стил, од проста причина што некако сум прочитал дека станува збор за ВАШИОТ ЖИВОТЕН СТИЛ ))
Чекај твоите се уште бебиња. Како поинаку би се однесувал некој со бебиња освен пермисивно. Реално, дете пред полни 3 години неможеш баш да го воспитуваш на начин на кој што сакаш. Јас сеуште немам стил, уште учам. Не сакам моето дете да расте без покажување љубов, но сакам и да биде под контрола, да си ги почитува родителите. Ќе видиме.
Дефинитивно, пермисивен. Не ме бива за поставување граници. А и од искуство, мене оти ми поставуваа, сенкир ги почитував.
Во различни ситуации, различен стил употребуваме . Мора да се прилагодуваме на условите, односот, ситуацијата во која се наоѓаме. Никогаш не сум сакала и нема да дозволам само еден да ,,тропа,, со рака на маса, а сите други да се тресат од страв. Да се поставува граница, да, со една цел да не се дозволува размазеност и разгаленост до степен на лигавење, искористување и изживување од страна на детето.