Возачка дозвола (и сè е можно). Какви возачи сте вие?

Дискусија во 'Општи дискусии' започната од Mandarinna88, 15 јуни 2010.

  1. macor24

    macor24 Популарен член

    Се зачлени на:
    27 јуни 2017
    Пораки:
    930
    Допаѓања:
    2.407
    Пол:
    Женски
    да сепак фала ако дознаам нешто ке те информирам ако се направи некоја комисија ќе ти кажам
     
    На Lima24 му/ѝ се допаѓа ова.
  2. quattro

    quattro Популарен член

    Се зачлени на:
    27 ноември 2020
    Пораки:
    3.336
    Допаѓања:
    8.677
    Пол:
    Машки
    Најпрво треба да имаш самодоверба и храброст, немој да мислиш дека другите биле подобри од тебе или се родени возачи. Нормално е да имаш страв и паника, но ко ќе почниш ќе го изгубиш, затоа е и инструкторот тука за да те усоврши, нормално дека нема ти уште прв ден да влезиш во сообраќај, ќе вежбате тргни застани, ќе ти ја објасни механиката и ќе вежбате на полигон првите денови. И опушти се, и да згрешиш ништо страшно. Страв дека ќе направиш беља не мисли на тоа затоа има дупли команди а подоцна ќе се усовршиш. За возење ќе научиш, само собери си сила за да не си ги киниш живците со комисиите оти нив ги интересира профит а ти ќе се разочаруваш.
    Среќно :)
     
    На Teaaa123 му/ѝ се допаѓа ова.
  3. prominent

    prominent Форумски идол

    Се зачлени на:
    8 март 2014
    Пораки:
    5.399
    Допаѓања:
    61.238
    Мене стравот ме кочи.
    Не можам да се замислам зад волан, се убедувам себе дека нема да се снајдам, а знам дека еден ден ќе морам. Потребно ми е и морам да се натерам некако да започнам со процесот.
     
  4. Lella

    Lella Форумски идол

    Се зачлени на:
    2 јануари 2013
    Пораки:
    5.335
    Допаѓања:
    29.195
    Пол:
    Женски
    Нешто што најмногу ми падна во очи беше што инструкторите повеќе те спремаат за да положиш отколку за да возиш, а не треба да е така. Секако чест на исклучоци, ама повеќето за кои сум слушала ти ги раскажуваат вежбите на полигон како алгоритам, отколку да те научат со сопствен осет да ги совладаш.

    Маневрингот на пример, ти го тупат со она полн лев полн десен во глава, дури ко на памет да те тераат да го учиш. Се сеќавам мојот на прва вежба во рикверц ме тераше да гледам во некоја си нацртана линија во трева, место да гледам во ретровизорот и да застанам според осет. Исто и на паркирање, 300 работи нацртале на асфалт, и те тераат да се водиш според линии и ступчиња што во реалниот свет не постојат. И после 90% не знаат паралелно да паркираат. Па како ќе знаат кога се принудени механички да учат.

    Друга приказна се самите инструктори, ова ваљда зависи од човек до човек, ама пак, од она што сум го слушнала, повеќето немаат профил на личност што треба да биде учител. Не се трудат до детаљ да ти објаснат работи освен сам ако не прашаш, не се максимално трпеливи (нешто што треба да е буквално основата на нивната работа) и не се сериозни (прават муабет на телефон во кола, си зјапаат низ прозор и слично). За некои па имам слушнато дека воопшто не ги оставаат кандидатите сами да пробаат на полигон, што нема никаква смисла.

    Друга работа, повторно ова го кажувам имајќи го предвид моето искуство и искуствата на голем број другари и другарки, повеќето инструктори имаат личен bias во однос на пол, и тоа на штета на двата пола. Со женските се однесуваат на типичен mansplaining начин, а од машките очекуваат автоматски да знаат да возат. Тоа резултира во поголем број девојки на кои им се прогледува низ прсти за некои грешки, и поголем број машки кои мораат да слушаат изливи на бес и при најмал пропуст. Никој не победува на крај. За жени инструктори не знам, не сум слушнала такво искуство.

    Сосем трета работа е монополот во оваа сфера што ефективно им дозволува да те буткаат без причина, т.е. причината е бидејќи мора некој да доплати за оние што поминуваат со врски. Да не се лажеме, повеќето бутнати би биле бутнати и при реално оценување, и тоа ќе беше океј, ама ако важеше за сите. Вака стандардот се губи и оценувањето е комплетно нереално. Тука е и фактот што не смееш да полагаш без поминати часови, кои си принуден да ги добиваш од некоја автошкола, т.е. збиралиште на алчни корумпирани чичиња. Чекав три недели после слушање теорија за да почнам со практични часови, а веројатно и уште ќе си чекав да не се карав со газдата три дена по ред. Meanwhile, девојче што беше со мене на теорија јасно си кажа дека има возено неколку часови со инструктор, а тоа не само што е неетички кон кандидатите кои чекаат ред, туку е буквално нелегално.

    Во секој случај, мој совет до сите што уште сте заглавени во системов, истуркајте до крај, никако не се откажувајте на пола пат. За мене процесот траеше скоро 4 месеци, а за некои и дупло од тоа, па и повеќе. Нека ве води помислата дека ќе дојде ден кога никогаш повеќе нема да мора да стапнете во автошкола, или да кружите на полигон, или да возите со инструктор до вас. Најважниот дел е на крај да сте сигурни во вашите вештини и способности, а не дали сте положиле од прв, втор, трет пат. И внимавајте калакурницава во системот да не ви створи одбивност кон возење, тоа им се дешава на многу. :)
     
    На spacemonkey, BeLLaDona23, CarrieBradshow и 13 други им се допаѓа ова.
  5. Emotional123

    Emotional123 Форумски идол

    Се зачлени на:
    5 јули 2011
    Пораки:
    8.625
    Допаѓања:
    40.119
    Пол:
    Женски
    Иста бев и јас. Мислев дека нема да можам да се снајдам ич. Ќе видиш, кога ќе почнеш се ќе си дојде на место
     
  6. tinka-mace

    tinka-mace Популарен член

    Се зачлени на:
    5 мај 2013
    Пораки:
    3.451
    Допаѓања:
    16.465
    Собери храброст. Мораш да го направиш тоа. Јас каква тремаџика сум, не си свесна, едноставно премногу голема желба имав да возам и успеав. Буквално на секое влегување во кола сега си викам- добро е што собрав храброст и го надминав стравот.
    Верувај после неколку месеци редовно возење веќе не ни размислувам однапред за сите раскрсници, кружни, семафори што треба да ги поминам, слободно си возам. Ее на почетокот од дома цела рута ја извозував првен во главата :D па филмови што ако треба да се разминам со некој, па ако го закачам, па ова, па она. Со глупости си се замарав и не уживав во возењето, сега е спротивно од тоа. :)
    Тешки се првите неколку месеци, и до зимање на возачката ама и после возачка, додека стекнеш некое основно искуство, нема што да се лажеме. Немој да се грижиш, ќе успееш, собери храброст. :hug:
     
    На Adi888, Lima24 и prominent им се допаѓа ова.
  7. I.want.to.sleep

    I.want.to.sleep Популарен член

    Се зачлени на:
    3 јануари 2013
    Пораки:
    562
    Допаѓања:
    469
    Поточно кажано амин.
     
    На Karamela12 му/ѝ се допаѓа ова.
  8. prominent

    prominent Форумски идол

    Се зачлени на:
    8 март 2014
    Пораки:
    5.399
    Допаѓања:
    61.238
    Истиве совети ги добивам и од мои блиски. Знам дека пречката е во мене, дека морам некако да се изборам со стравот и дека возењето потоа ќе ми стане рутина, а зошто да не и задоволство. Планирам наскоро да почнам, па што сака нека биде. Неопходна ми е возачка :)
     
    На tinka-mace му/ѝ се допаѓа ова.
  9. quattro

    quattro Популарен член

    Се зачлени на:
    27 ноември 2020
    Пораки:
    3.336
    Допаѓања:
    8.677
    Пол:
    Машки
    Целосно се согласувам. Испитните центри ги направија приватни и станаа машини за производство на пари.
    Јас имав жена инструктор пеофесионалец плус роднина. Се беше океј ама вистина е дека те спремаат само да положиш, на полигон те тера да се орентираш према кваката од вратата, рамото со некоја буква наместо да те научи прецизно, аголно преку ретровизори оти утре да паркираш паралелно нема да се орентираш на глупостите. Полн лев и десен чиста глупост, па едната рака да додава другата да презема, мене ова ми даваше спори реакции со волан и си возев по мое кое ми дава да реагирам осетно. Али тоа е, те учат школски а ако возиш во густ собраќај школски сврши работа.

    @prominent поработи на самодовербата. Нема воопшто шо да се плашиш, за возење ќе научиш проста работа е тоа куплунг туража, некој побрзо некој потешко зависи од осета и. Нема шо да се плашиш од голема/мала кола пошто исто е, таа е предницата само како почетник со лимузина ќе ти биди потешко малце враќањето другото е се исто. Важно е да знајш правила и прописи а возењето ќе го стекниш со константно и редовно возење.
    Среќно и не се откажувај, штом почна оди до крај без разлила на резултатите. Возачка во 21век е потребна како и другите работи. Среќно!
     
    Последна измена: 28 ноември 2020
    На tinka-mace, prominent и Lella им се допаѓа ова.
  10. Lima24

    Lima24 Популарен член

    Се зачлени на:
    21 август 2014
    Пораки:
    1.284
    Допаѓања:
    3.088
    Пол:
    Женски
    Еве јас пак немам такво искуство со инструкторот.
    Нормално е да те учи школски бидејќи ќе ти биде полесно пред комисијата а не за комисијата. Јас додека ги возев часовите, ако имаше гужва.. за јас да не направам дополнителна гужва не застанав на стоп знак. Кај нас во градот, никој не го почитува тој знак, а и нема потреба да правиш дополнителна гужва ако си ја проценила ситуацијата.
    Е сега, додека си со комисијата тие 30-40 минути треба да се потрудиш колку можеш по правилно и школски да возиш.

    Јас додека возев часови, воланот го држев со една рака, другата ми беше слободна. Инструкторот ми кажуваше за мое добро дека треба да се навикнам со две раце да го држам, така е и правилно не само пред комисија. Еве и ден денес, не сум навикната со две раце. Кога ќе полагам знам дека тоа ќе ми биде првата замерка.
     
    На poi и macor24 им се допаѓа ова.
  11. macor24

    macor24 Популарен член

    Се зачлени на:
    27 јуни 2017
    Пораки:
    930
    Допаѓања:
    2.407
    Пол:
    Женски
    @Lima24 дали дозна дека има комисија или сеуште незнаеш ништо
     
  12. Lima24

    Lima24 Популарен член

    Се зачлени на:
    21 август 2014
    Пораки:
    1.284
    Допаѓања:
    3.088
    Пол:
    Женски
    Нема комисија, после нова година изгледа.
     
    На macor24 му/ѝ се допаѓа ова.
  13. Kimberly11

    Kimberly11 Форумски идол

    Се зачлени на:
    27 септември 2015
    Пораки:
    6.687
    Допаѓања:
    25.265
    Пол:
    Женски
    Зашто нема комисија? Не може да се полага сеха?
     
  14. Mr. Scratch

    Mr. Scratch Популарен член

    Се зачлени на:
    14 јуни 2020
    Пораки:
    547
    Допаѓања:
    4.121
    За друг град зборуваат, не за Скопје.
     
  15. Lima24

    Lima24 Популарен член

    Се зачлени на:
    21 август 2014
    Пораки:
    1.284
    Допаѓања:
    3.088
    Пол:
    Женски
    За Велес е ова.
     
  16. annii

    annii Популарен член

    Се зачлени на:
    16 април 2010
    Пораки:
    3.344
    Допаѓања:
    5.893
    За Дебар Маало каде најчесто се вози? Од ЗОО се почнува, претпоставувам Илинденска, фонтана, кружниот тек и ми спомнаа до кај Кале стоп знакот.
    Доколку полагал некој од тука ако може да сподели нешто повеќе. Како што забележав има доста едносмерни, стоп знаци и пешаци од небо што паѓаат. :whew:
     
    На mlada.dama му/ѝ се допаѓа ова.
  17. t.a.m

    t.a.m Истакнат член

    Се зачлени на:
    2 мај 2020
    Пораки:
    199
    Допаѓања:
    398
    Возачка од 2007 а возам активно од 2010 и досега фала богу се најдобро е :)
     
  18. Bordann1

    Bordann1 Активен член

    Се зачлени на:
    15 декември 2020
    Пораки:
    5
    Допаѓања:
    1
    Пол:
    Машки
    Iskustva za polaganje gradska od kaj bisera 2 ako saka nekoj/a da spodeli?
     
  19. m_i_l_a

    m_i_l_a Истакнат член

    Се зачлени на:
    24 јули 2018
    Пораки:
    21
    Допаѓања:
    5
    Пол:
    Женски
    Најубавата релација е таа, Бисера 1 и 2 е истиот паркинг, најчесто даваат на лево, првата раскрсница и пак лево.
     
  20. Dream-Girl

    Dream-Girl ☀️

    Се зачлени на:
    24 јуни 2013
    Пораки:
    20.123
    Допаѓања:
    195.400
    Пол:
    Женски
    Да, се согласувам со членката над мене, навистина е најубава локација за полагање, немаш гајле.