И јас сум за да се вметне и 10 или барем 15 како опција Засега кликнав 20, ама мислам дека нема шанси толку да почнам 1. The End of the F***ing World 10/10 2. Peaky Blinders 10/10 3. Gunpowder 7/10 4. Mindhunter 9/10 5. IT Crowd 9/10 6. Patrick Melrose 10/10 7. Rick and Morty 10/10 Ваљда не заборавив некоја
Ајде да се дополнам, отворив апликацијата и си запишав. A series of unfortunate events 7.5/10 The Reverie 4/10 The crossing 7/10 Killing Eve 5/10 Cloak and Dagger 7/10 Lost in Space 9/10 Krypton 6/10 The Blacklist 7.5/10 The Resident 6.5/10 Everything sucks! 9/10 Gravity Falls 10/10 Life Sentence 7/10 Patrick Melrose 10/10 9-1-1 7/10 Luke Cage 7/10 The end of the fucking world 10/10 Marvel's the defenders 8.5/10 Hannibal 10/10 Black Lighting 4/10 Britannia 5/10 The Resident 7/10 Friends 10/10 Altered Carbon 10/10 Young Justice 10/10 Devilman crybaby 8/10 The Good Doctor 8/10 Ajin 7.5/10 Mindhunter 10/10 Mars 9/10 The Crown 8.5/10 One Punch Man 9/10 Travelers 10/10 The Frankenstein Chronicles 10/10 Constantine: City of Demons 8/10 ReBoot: the guardian code 1/10 The terror 8/10 The boss baby: back in business 6/10 Не јадам поќе то шо ме треба дека немало поќе од 20 да изгледам. Менвам на 100+ во анкетата, иако мислам дека нема поќе од 80 да бидат. Да не има збунки, сезона 1, епизода 1 сум ја почнала во 2018 од листава. Само Friends не ми е довршена. Ако е проблем ќе ја внесам покасно, неа лагано ја гледам. И Reverie има уште некоја епизода.
Јас не бев по сериите многу ама сега почнав да гледам по некоја и летово ќе се изнагледам. Па затоа и ја отворив темава како бележник за серии. Еве да ги напишам тие што ги имам. 1.Witches of east end 9/10 2.Stranger things 10/10 3. Mr.Robot 6/10
A series of unfortunate events 7.5/10 The Reverie 4/10 The crossing 7/10 Killing Eve 5/10 Cloak and Dagger 7/10 Lost in Space 9/10 Krypton 6/10 The Blacklist 7.5/10 Designated Survivor 9.5/10 Everything sucks! 9/10 Gravity Falls 10/10 Life Sentence 7/10 Patrick Melrose 10/10 9-1-1 7/10 Luke Cage 7/10 The end of the fucking world 10/10 Marvel's the defenders 8.5/10 Hannibal 10/10 Black Lighting 4/10 Britannia 5/10 The Resident 7/10 Friends 10/10 Altered Carbon 10/10 Young Justice 10/10 Devilman crybaby 8/10 The Good Doctor 8/10 Ajin 7.5/10 Mindhunter 10/10 Mars 9/10 The Crown 8.5/10 One Punch Man 9/10 Travelers 10/10 The Frankenstein Chronicles 10/10 Constantine: City of Demons 8/10 ReBoot: the guardian code 1/10 The terror 8/10 The boss baby: back in business 6/10 Ultimate Spiderman 7/10
21. The Good Wife 10/10 22. Sleepy Hollow 8/10 23. Gilmore Girls 9/10 24. Designated Survivor 10/10 25. Colony 9/10 26. Animal Kingdom 9/10 27. The Bold Type 10/10 28. Scandal 10/10 29. Madam Secretary 9/10 30. Vikings 10/10 31. Nashville 9/10 32. Power 10/10 33. Take Two 10/10 34. New Girl 10/10 35. iZombie 8/10 36. One Day at The Time 10/10 37. Bitten 8/10 38. Iron Fist 9/10 39. Lost In Space 8/10 40. Continuum 8/10 41. The Good Witch 8/10 42. Jessica Jones 8/10 43. Black Lightning 9/10 44. Queen Of The South 10/10 45. Criminal Minds 10/10 46. Zoo 10/10 47. Reign 10/10 48. From Dusk Till Dawn 8/10 49. Bates Motel 8/10 50. White Collar 10/10
A series of unfortunate events 7.5/10 The Reverie 4/10 The crossing 7/10 Killing Eve 5/10 Cloak and Dagger 7/10 Lost in Space 9/10 Krypton 6/10 The Blacklist 7.5/10 Designated Survivor 9.5/10 Everything sucks! 9/10 Gravity Falls 10/10 Life Sentence 7/10 Patrick Melrose 10/10 9-1-1 7/10 Luke Cage 7/10 The end of the fucking world 10/10 Marvel's the defenders 8.5/10 Hannibal 10/10 Black Lighting 4/10 Britannia 5/10 The Resident 7/10 Friends 10/10 Altered Carbon 10/10 Young Justice 10/10 Devilman crybaby 8/10 The Good Doctor 8/10 Ajin 7.5/10 Mindhunter 10/10 Mars 9/10 The Crown 8.5/10 One Punch Man 9/10 Travelers 10/10 The Frankenstein Chronicles 10/10 Constantine: City of Demons 8/10 ReBoot: the guardian code 1/10 The terror 8/10 The boss baby: back in business 6/10 Ultimate Spiderman 7/10 Angels of Death 9/10 GLOW 6/10 Castle Rock 10/10 Godzilla 8/10
A series of unfortunate events 7.5/10 The Reverie 4/10 The crossing 7/10 Killing Eve 5/10 Cloak and Dagger 7/10 Lost in Space 9/10 Krypton 6/10 The Blacklist 7.5/10 Designated Survivor 9.5/10 Everything sucks! 9/10 Gravity Falls 10/10 Life Sentence 7/10 Patrick Melrose 10/10 9-1-1 7/10 Luke Cage 7/10 The end of the fucking world 10/10 Marvel's the defenders 8.5/10 Hannibal 10/10 Black Lighting 4/10 Britannia 5/10 The Resident 7/10 Friends 10/10 Altered Carbon 10/10 Young Justice 10/10 Devilman crybaby 8/10 The Good Doctor 8/10 Ajin 7.5/10 Mindhunter 10/10 Mars 9/10 The Crown 8.5/10 One Punch Man 9/10 Travelers 10/10 The Frankenstein Chronicles 10/10 Constantine: City of Demons 8/10 ReBoot: the guardian code 1/10 The terror 8/10 The boss baby: back in business 6/10 Ultimate Spiderman 7/10 Angels of Death 9/10 GLOW 6/10 Castle Rock 10/10 Godzilla 8/10 Agent Carter 7.5/10 The Grim Adventures of Billy and Mandy 6/10
1.Siren 2.The Originals 3. 13 reasons why 4. Rain 5. Quantico 6. Game of thrones 7. Riverdale 8.Beyond 10.A series of unfortunate events 11.Peaky blinders 12.Famous in love 13.Dynasty 14. Supernatural 15. Vikings 16. Jessica Jones 17.Glow 18. SKAM 19. Mars 20. Lucifer
A series of unfortunate events 7.5/10 The Reverie 4/10 The crossing 7/10 Killing Eve 5/10 Cloak and Dagger 7/10 Lost in Space 9/10 Krypton 6/10 The Blacklist 7.5/10 Designated Survivor 9.5/10 Everything sucks! 9/10 Gravity Falls 10/10 Life Sentence 7/10 Patrick Melrose 10/10 9-1-1 7/10 Luke Cage 7/10 The end of the fucking world 10/10 Marvel's the defenders 8.5/10 Hannibal 10/10 Black Lighting 4/10 Britannia 5/10 The Resident 7/10 Friends 10/10 Altered Carbon 10/10 Young Justice 10/10 Devilman crybaby 8/10 The Good Doctor 8/10 Ajin 7.5/10 Mindhunter 10/10 Mars 9/10 The Crown 8.5/10 One Punch Man 9/10 Travelers 10/10 The Frankenstein Chronicles 10/10 Constantine: City of Demons 8/10 ReBoot: the guardian code 1/10 The terror 8/10 The boss baby: back in business 6/10 Ultimate Spiderman 7/10 Angels of Death 9/10 GLOW 6/10 Castle Rock 10/10 Godzilla 8/10 Agent Carter 7.5/10 The Grim Adventures of Billy and Mandy 6/10 Jane the Virgin 8.5/10 Insatiable 4.5/10
Absentia 7/10 Punisher 9/10 The Good Doctor 9.5/10 Imposters 10/10 The Gifted 10/10 Krypton 8/10 The Shannara Chronicles 6/10 Contaimnent 8/10 The Mick 7/10 The End of the F***ing World 10/10 Marvel's The Defenders 9/10
A series of unfortunate events 7.5/10 The Reverie 4/10 The crossing 7/10 Killing Eve 5/10 Cloak and Dagger 7/10 Lost in Space 9/10 Krypton 6/10 The Blacklist 7.5/10 Designated Survivor 9.5/10 Everything sucks! 9/10 Gravity Falls 10/10 Life Sentence 7/10 Patrick Melrose 10/10 9-1-1 7/10 Luke Cage 7/10 The end of the fucking world 10/10 Marvel's the defenders 8.5/10 Hannibal 10/10 Black Lighting 4/10 Britannia 5/10 The Resident 7/10 Friends 10/10 Altered Carbon 10/10 Young Justice 10/10 Devilman crybaby 8/10 The Good Doctor 8/10 Ajin 7.5/10 Mindhunter 10/10 Mars 9/10 The Crown 8.5/10 One Punch Man 9/10 Travelers 10/10 The Frankenstein Chronicles 10/10 Constantine: City of Demons 8/10 ReBoot: the guardian code 1/10 The terror 8/10 The boss baby: back in business 6/10 Ultimate Spiderman 7/10 Angels of Death 9/10 GLOW 6/10 Castle Rock 10/10 Godzilla 8/10 Agent Carter 7.5/10 The Grim Adventures of Billy and Mandy 6/10 Jane the Virgin 8.5/10 Insatiable 4.5/10 Sugar Rush 7/10
A series of unfortunate events 7.5/10 The Reverie 4/10 The crossing 7/10 Killing Eve 5/10 Cloak and Dagger 7/10 Lost in Space 9/10 Krypton 6/10 The Blacklist 7.5/10 Designated Survivor 9.5/10 Everything sucks! 9/10 Gravity Falls 10/10 Life Sentence 7/10 Patrick Melrose 10/10 9-1-1 7/10 Luke Cage 7/10 The end of the fucking world 10/10 Marvel's the defenders 8.5/10 Hannibal 10/10 Black Lighting 4/10 Britannia 5/10 The Resident 7/10 Friends 10/10 Altered Carbon 10/10 Young Justice 10/10 Devilman crybaby 8/10 The Good Doctor 8/10 Ajin 7.5/10 Mindhunter 10/10 Mars 9/10 The Crown 8.5/10 One Punch Man 9/10 Travelers 10/10 The Frankenstein Chronicles 10/10 Constantine: City of Demons 8/10 ReBoot: the guardian code 1/10 The terror 8/10 The boss baby: back in business 6/10 Ultimate Spiderman 7/10 Angels of Death 9/10 GLOW 6/10 Castle Rock 10/10 Godzilla 8/10 Agent Carter 7.5/10 The Grim Adventures of Billy and Mandy 6/10 Jane the Virgin 8.5/10 Insatiable 4.5/10 Sugar Rush 7/10 Disenchantment 10/10 I am a Killer 10/10