Оваа е слична како темата "Предизвик за најголемите филмомани" , само што тука ќе пишуваме серии кои сме ги изгледале и ќе ги оценуваме од 1-10. Имаше ваква тема ама од 2018 година, мислев дека добро би дошла една за оваа година. Имам едно прашање за вас што мислите дали би требало да ги вклучиме и документарни/експериментални серии или некои слични како на пример: Women behind bars, Back to my ex ? Да почнам јас: 1. Somewhere between 9/10 2. The stranger 8/10 3. Guilt 7/10 4. Big little lies s02 9/10 5. You s02 9/10 6. Dirty John 8/10
1. Baby Daddy – 7/10 2. Profilage – 7/10 3. Анжелика – 8/10 4. Отель Элеон – 2/10 5. Saikyou no Meii – 7/10 6. Super Drags – 1/10 7. Steven Universe – 1/10 8. All Inclusive – 8/10
1 The Witcher 10/10 2 Harley Quinn 9.5/10 3 The Mandalorian 9/10 4 The World According to Jeff Goldblum 7/10 5 Dracula 7.5/10 6 Pennyworth 7/10 7 Messiah 7.5/10 8 Anne with an E 10/10 9 Star Trek Picard 7.5/10 10 How I met your mother 8/10 11 Luna Nera 7/10 12 I am not okay with this 5/10 13 Outlander 10/10 14 Omniscient 7/10 15 Freud 7/10 16 Contrainment 7/10 17 Breaking Bad 9/10 Нови сезони/ епизоди: Vikings, Into the Dark, Doctor Who, the world according to Jeff Goldblum, The resident, God friended me, Manifest, Carol's second act, the good doctor, arrow, dc legends of tomorrow, the goldbergs, the good place, sex education, batwoman, supergirl, prodigal son, riverdale, chilling adventures of sabrina, dynasty, bojack horseman, project blue book, brooklyn nine nine, workin' moms, the flash, castlevania, steven universe future, elite, the chef show, paradise pd, altered carbon, 9-1-1, money heist, the seven deadly sins, my hero academia, the boss baby, the blacklist, ozark, i am a killer, nailed it.
1. Lucifer 10/10 2. The Order 10/10 3. How to get away with murder 8/10 4. Chicago Med 10/10 5. 9-1-1 9/10 6. FBI 9/10
1. La Casa de Papel - 10/10. 2. Disney Star vs. the Forces of Evil - 9/10. 3. The Flash s06 - 7/10. 4. 13 Reasons Why s03- 6/10. 5. Batwoman - 9/10. 6. Sex Education s02 9/10.
1. Fleabag 10/10 2. When they see us 10/10 3. Sharp objects 10/10 4. Unbelievable 8,5/10 5. This is us S04 9/10
9. Tiger king 7/10 10. Unorthodox 10/10 11. Caliphate 10/10 12. Too hot to handle 8/10 13. Dating around 7/10 14. The circle US 8/10
21 Hollywood 9/10 22 Peaky Blinders 7/10 23 Преспав 8/10 24 The Disappearance of Madeleine McCann 2/10
15. Quicksand - 10/10 16. The mist - 7/10 17. Never have I ever- 10/10 18. Into the night - 9/10 19. Dead to me s02 - 9/10 20. How to get away with murder s04 - 9/10
1. Elite (Es) 2. Sweet bitter 3. You 4. Modern love 5. Valeria (Es) 6. Control z (Es) 7. Baby (It) 8.The pier (El embarcadero) (Es) 9. Instintio (Es) 10. La casa de papel (Es)
1.Conversations with a Killer: The Ted Bundy Tapes 10/10 2.Riverdale 8/10 3.Legacies 9/10 4.Young Sheldon 9/10 5.Elite 10/10 6.Chilling Adventures of Sabrina 6/10 7.American crime story 8/10 8.Ragnarok 10/10