@Noranora има разлика од разлигавеност која може да се контролира и попреченост која не може. Немам ништо против детето, само не за џабе некој студира дефектологија, тоа дете бара поинаков пристап. @buba4e89 Убаво пишува во барањето на родителите дека детето е агресивно и ја попречува наставата, не дека е заразно. @fana Не знам што да одговорам на твоево, не знаеш да дискутираш.
И јас делам мислење со тебе. Ние имаме кај соседите дете со попреченост, и го носеа во градинка, каде по 1 час ги викаа да дојдат да си го земат, оти тепа се пред себе. Како утре во школо? Ничие дете не е боксерска вреќа. Детето треба да е во посебни паралелки.
Шо да дискутирам? Велиш сметало на наставата. Тие малоумните од гостивар исто велат сметало на наставата. И еве ќе речиме смета. Пошто смета тие малоумните како решение изнајдоа да го затворат детето само во салата да учело. Видоа дека така неможи и го вратија назад а овие монструмите децата не ги пуштија на школо оти детето е во училница. И кај да го однесиме за да сме сите среќни и задоволни?
Никако во салата, се согласувам, ама очигледно не му е местото ни во училница, а и не знам што ќе научи тоа дете, што е поентата кога не може да ја следи наставата.
Работи со асистент. Значи може да научи. Ако не му е местото на ученикот во училница, каде му е местото тогаш?
Дали има ефект? Зошто асистентот го остава да биде агресивно? Да, местото на ученикот е во училница, но онаму каде што има соодветна програма за него.
Од каде знаеш дека во конкретниов случај е агресивно? Другите (според тебе нормалните) деца не се агресивни? Баш тие "нормалните" вршат булинг и малтретираат други деца.
Имаш видено дете со Даунов синдром од блиску прашувам, не на слика или на тв и дали знаеш шо се подразбира под дете со Даунов синдом ? Знаеш дека има успешни деца/луѓе во светот со Даунов ? Сигурно не. Има разлика кога се зборува за деца со посебни потреби и различни дијагнози. Ако знаеш немаше вака да пишуваш. Исто како тие мајките, ај така да ги пишам шо изгледа појма немаат. Предлагаат инклузија за децата, а при прв отпор од неписмени мајки, одма ја изолираат сама во училница Какво малтретирање и трауми за детето и за родителите.
За то се жалат родителите, за агресивност и попречување на часот, ете од каде знам, може лажат, ама може и не. Еве да претпоставиме дека не лажат. Што тогаш?
Нема јас што да тврдам, не е ни прв ни последен клас во кој што има деца со атипичен развој. Во фамилијата имам луѓе што работат во образование. Се случувало во класот да има деца со атипичен развој. Ама знаеш каде е проблемот. Проблемот е во наставниците. Затоа што има наставници што не ги прифаќаат овие деца, па ајде демек смета на наставата и на останатите деца. Се зависи до наставникот и тоа како наставникот ќе ги научи другите деца да го прифатат тоа деца. А децата не се тие што дискриминираат туку возрасните. Во класот имаше девојче со Даун и на летен одмор од 10 дена одеше со децата и беше прифатена од сите. Вие сте тие што дикриминирате, а не децата.
А што правиме со нормалните кои баш се виновници за насилствата во школо? Невоспитани дечишта кои не почитуваат ниту друго дете ниту наставник, за нив ништо не се презема. Зашто ниеден од тие насилниците ("нормалните") не е исфрлен од школо или преместен сам во училница да учи, бидејќи бил агресивен?
Дискусија на база на дискриминација на деца. Шр. Инаку на три наврати пишав на темата дури и за инклузија пред малку. Нема да те цитирам да се повторам. На претходна страна е то за инклузија. Ако сакаш ќе прочиташ. А дека осудвам? Скроз. Ми се гади ко ќе читам како лесно отфрлате деца оти имагинативно можеби сметале на некои слични на вас. Типични де. Кога во реалност, особено деца со даунов најмалку сметаат, а во случај да се вознемират постои образовен асистент кој ќе го смири одма или изнеси во помошна просторија ако смета дека е потребно. Значи никој не страда. Пошто цел тим работи со атипично дете шо на училиште, а шо и приватно ( логопед, дефектолог, психолог, невролог при невротипични состојби и сл). Следно, постојат комисии за проценка на атипични деца и во каква паралелка треба да одат. Значи некој стручен ја прај проценката базирано на тесторање на детето и врвење време со него. И трето, ако дете треба да е во редовна паралелка и е остаено во посебна сепак, многу често има и знаци на регресија зошто сакале или не околината влијае многу. И последна точка, родителите се неемпатични копиљи шо само in the long run штета ќе направат на СВОИТЕ деца. Пошто атипично дете и родители на тешкиот пат научиле да се силни па сопка од нив сега е само то, сопка. Шо се поминва.
Aма луѓе во вакви случаи веднаш се оди со муабети „па не било агресивно, па од кај знаеш, па таму му е место, па другите деца нели се агресивни“. Едно е да испровоцираш нормално дете, да се степаш, и да те удри, а друго е некој да те напаѓа и вознемирува без причина. Многу пати сум била поради работа во дневните центри за лица со попреченост. Дефектолог и психолог не нагледуваа да не ни удрат нешто по глава, оти сите не се мирни. Едно момче трчаше по колешката и ја пипкаше за задник. Сум била и во посебни паралелки, и дел од нив се со мали пречки, дел со големи. За нив наставата повеќе е формалност и социјализација.
Ко ќе се типични "деца се деца", ко ќе не се типични и цел стручен тим му смета пошто #дискриминација и пошто #ненормални #дететоТАКВОќемистани. Навреда до навреда. Дискриминација до дискриминација. И жално е вака од страна. И гадно ngl.