Мојот нема шанси да доседи на столче за казна. шо знае дете за казна коа никад не бил казнет. Му се чудат на умот и кога го карат не ги врти 2% Кај него пали само мотивација. Тоа и на нив им го објаснив. Ете, такво е детето. Не е казнувано, не е тепано, не е карано и ко ќе му заурлат таму ги глеа бледо.
In Germany, the age of the student determines how to address a teacher. For example, at pre-school and kindergarten, kids use Du (which means you) together with their surname. Later on in secondary school, this changes to Herr and Frau (the male and female form of mister and mistress, respectively). Students also use the more formal word for you, which is Sie. Којзнае во какви градинки нашите феминки праќаат деца.
Дали е убаво или не - не знам. Закани од типот магарешка клупа не палат кај него Тоа ми беше поентата
Па не се закани. Вистинска акција и дејство е. Не викам за малиот твој сега, но доколку детето нешто згреши, од стварно голем размер, малку веројатно е да го мотивираат или наградуваат. Преку казната ги оставаат да се смират и да размислат каде згрешиле, а потоа истото го дискутираат заеднички. И моиве дома не биле тепани или казнувани но градинката е сосема нова средина со свој ритам и начин на функционирање. Не е дома. Детето мора да се прилагоди на тие правила. Леле Бриџет . Остај тоа гуглето
И јас мислам дека тоа со столчето е во ред. Не се изјаснив околу тоа. Кажав само каков е мојов. Џабе е столче за него
Мене од сите мерки некако оваа со столчето најмногу ми е нормална, кај нас ја користат и тоа во смисол Седни да размислиш дали си постапил правилно. Вчера син на мајка убав истури леќа и си оди на столче седнува, Ах Матео Матео, што направи... И сега, добро ли беше? Не беше! Не треба така Матео! Сам си збори, траеше 3мин, стана, продолжи со бељите, ама смешен ми беше и се криев да не се насмеам пред него. Ама она затвор, па со грб свртен кон другите, ми е премногу сурово.
Ако тресне некое дете со играчка и му направи модрица како ќе го мотивираат? Ако намерно истури нешто како ќе го мотивираат?
Пиша закани и магарешка клупа не делуваат кај него. Кај него само мотивација делува. Јас прашувам како се мотвира дете да се однесува убаво во моментот кога прави беља? Мотивацијата е да го поттикнеш да направи нешто (некогаш и кога не сака да го направои тоа), ама мотивација при правење беља (за што впрочем се користи тајм аут во вид на столче/клупа) е невозможен поим.
Баш ме интересира како завршува ситуацијата. Никогаш веќе не прави така или си тера по негово и пак прави? Го седнуваат он си станува и си продолжуваат исто како без да пробале или пробиваат нешто друго? Свесен е дека згрешил, дека е под казна, дека следуваат последици за одреден тип дејствија или не е свесен и сака по негово да си тера? Не дека е ново тоа понашање, но справувањето со истото ме интересира.
Имаме испаднато заедно од просторија кога одбила. Мала е за да ја оставам сама во соба, па седам и јас таму, во друг дел од истата и "игнорирам". Важно е да се смени сцена, да се прекине ланецот на настани, и да се чека моментот да се смират страстите па да разговараме.
Или исто како @danichap или стојам јас и го пазам да не избега од тајм аут. Сега е поголем и пробува кога ќе направи беља сам да оди во ќош ама ако видам се смее место да размислува се приближувам и јас и тогаш најчесто почнува да плаче па се смирува и тогаш разговараме. Мене ми е битно да разбере дека е казнет што направил нешто лошо и да видам дека му е жал 9а кај дете се познава тоа) за потоа да може да разговараме што е лошото што го направил. На почеток секогаш одбиваат и се почнува прво со плачење, бегање и слично. Не е дека сакаат доброволно да седат во тајмаут. Не им е пријатно. Ама тоа е баш и поентата. Е сега потполната техника е ако е нешто кое е опасно се прекинува веднаш активноста и следи тајм аут. Ако е нешто кое е терање инает и има потенцијал да прерасне во нешто опасно или непожелно однесување тогаш има прво две предувпредувања прво со нормален глас, па со малку полут глас и третото предупредување е тајмаут. Битно е да се издржи првите неколку пати, потоа е полесно. @LiliBoz како тогаш сфаќа дека некои раобти се лоши и не треба да ги прави? Како ти го дисиплинираш? Сигурно некогаш направил нешто лошо намерно. Особено што кај 3 години развојно почнуваат да прават работи на своја рака за да покажат дека можам сами да прават некои нешта, почнува одвојување од мајката во вистинска смисла на зборот.
Ние имаме ваков проблем.Во градинка е супер,ама чим дојде дома пекол настанува.Го штипе брат му(10 месеци има)го бутка.Пробувам да зборувам да објаснувам да скренам внимание ама не успева.Ако намисли да го иштипе ќе го иштипе.И тоа се случува секојдневно и постојано.Сум пробала и лута да бидам.Џабе.Ќе седнеме ќе кажеме не е убаво тоа.Ќе рече ветувам нема повеќе и пак по старо.Ќе помине саат време и пак како да не сме разговарале.Незнам веќе како да се поставам
Дани и џој. Единствена беља, до сега, што ја направил е истурил манџа. Пробале да го седнат на столче под казна. Џабе. Си станува. За претстава гледа стоејќи. Сите седат он стои. Детето мое не седи. Вајда ќе почнат да го казнуваат со магарешко стоење еве не знам Нема удрено дете, нема кубено дете-никогаш до сега, нема кршено играчки - сеуште. Како планираат со него - не знам. Се надевам нема да има потреба да наоѓаат друг начин за дисциплинска мерка. Пред се, мора да нагласам, син ми е трет месец во градинка. Затоа сеуште не му е јасно како тече тоа со казна претпоставувам.
Сигурно е љубоморен на братчето и тоа е нормално. Ама ако е добар во градинка, зошто не ги прашаш како таму се справуваат, па да примениш и ти дома исто. Не е исто со мајка и учителка, ама можеш да пробаш.