Мене ме интересира дали стварно ние матуранти догодина ќе имаме државна матура + екстерни ? Да не се наоѓа некој мој врсник тука И слушнав демек догодина немало да има за матура 2 екстерни 2 интерни тестови, туку сите ќе биле екстерни од Владата. Којзнае.
СДК дека денес ни кажаа: Од утре па натака некој ден ќе бидете тестирани, ама не се знае кога! Мислам... У понеделник ни е последен ден, треба да поправаме оцени, а они тестирање?! Мислам не екстерни, туку од тие што гледааат Македонија на кое место е со образованието.
сега сум осмо и само наставниците мислат за на крајта... мене ме интересира по колку предмети ке правиме екстерни тетстови? бидејки не сум запознаена мн.
Големо против. Беспотребно стварање притисок и кај професорите и кај учениците. Професорот мене ме следи во учењето цела година, имаме тестови, усни одговори, па поправање оценки, проекти... Не може некој да дојде на 10 јуни со тест од 30 прашања и да ми каже дали мојата оценка е заслужена. А што праиме со тие 10% од платата на наставникот ако не се совпаѓаат оцените? Така се оценува способноста негова за предавање? Ќе си пукам во колено. Не е битно дали е добар педагог, дали има добри предавања, ама нели ако ученикот има 3ка и на екстерниот добие 3ка, супер е професоров, топ! Вака се праеле реформи во образование.
Од една страна е добро,затоа што има многу кои со помош на врски си имаат петки, а дали знаат за 3 е прашање. Тоа ме нервира, јас по цел ден ќе учам, за некоја да си ја ладе (се извинувам на изразот) цел ден.На крај јас 5 и она 5.Е не може така. Ама, од друга страна ако јас имам 5 тоа значи дека треба да знам 100% од материјалот на крајот од годината,а тоа е невозможно,никој не знае 100%. Професорите нас не’ оценуваат преку целата година,колку сме активни на часот,дали ги читаме книгите и лектирите,а на крај повторно тест за се’ што сме училе.Не може ни така. Ако е така,поарно да не не’ оценуваат преку целата година,на крај ќе дојдеме, ќе решеме тестот и тоа ќе ни биде крајна оцена.
Како што ќе каже секој ученик, и јас сум против екстерните тестови.Не затоа што ми е проблем да ја научам цела книга од А до Ш, туку затоа што за мене немаат смисла тие тестирања.Ајде да претпоставиме дека некој нема појма, книга нема фатено цела година по некој предмет, на крај на година добил 4 или 5, на лепе очи, со врски или не знам како...Мислите дека истиот тој ученик не може за екстерните да земе да набуба се и да ја извади истата оценка?!Секако дека може-ние препишуваме, си праќаме ливчиња, одговори пишуваме на гумички и на клупи, копираме тестови...Ако сакаме да добиеме некоја оценка имаме 100 милијарди начини да го постигнеме тоа-а оценката од екстерните не е исклучок Од друга страна, за децата како мене што си учат цела година, ова е додатен притисок, дека иако се трудиме цела година, на крај, само заради малку трема, некој ненаучен детал или мало невнимание, ќе ни зависи крајната оценка...Се на се, за мене ова е многу тапа стратегија...
Повеќе е лошо, отколку добро за сите, да не се лажеме, мислам прво на стресот, за тоа понатака не дискутирам се имам изјаснето. Што со матурантите, како нас на пр.? Кај 2 интерни проектни, 1 матурска проектна задача, 2 екстерни тестови државна матура и 2 интерни, па уште и екстерни да полагаме? Што попрво? Онака, ќе испадне дека не полагам матура на 4 предмети + на 1 предмет проект, туку дека на сите предмети испаѓам тестирана и покрај интерните тестови што си се во текот на годината. Па претеризам е бе! Барем за матурантите е ептен многу.
Јас разбрав дека за матурантите екстерните ке се полагале во фебруари,така ни кажа класната.Дали е вистина или не не знам.
И јас слушав такви шпекулации, ама не верував. И не знам ни колку екстерни планираат оваа година да даваат, дали ќе бидат пробни, дали ќе се важат, ќе стојат ли во сведителството, или се само за професорот? Дали ако е 1 оцена разлика пр. 4 и 5 се зема поголемата, или се пишуваат двете? Дали ако се 5 (од професорот) и 3 (од Влада) пр. се пишува 4 аритметичка средина итн. Најважно ми е, дали ќе се важат воопшто или ќе бидат пробни?
Не знам точно,али ако е вистина ова со електронскиот дневник,професорите викаја дека така ке биди,ако тие ти пишат 5 а на тестојте напрајш 3,оценка ке ти стои 4.
Екстерни па екстерни секоја година не заплашуваа со една иста финта Инаку не сум за вакви тестови,страв ме фака но ако се мораа...барем нека ми се паднат предметите што ги сакам!
Лелее зар толку немаат осет .Значи после нова година ќе треба цело време да си учам прво за екстерниве а после за матурава . Супер ...
А зошто да си учеш после Н.Г.? Зар нема да учеш редовно цело полугодие? Не можам да те сфатам,ќе учеш за екстерни,ќе учеш за матура.Не. Не се уче,туку се повторува.Ќе го повториш материјалот 1,2,5 пати.Ако тек учеш во јануари за она земено цело прво полугодие,незнам колку ќе постигнеш.А и незнам врз основа на што ќе ти бидат ставени тие оцени.
Се согласувам дека треба цело време да се учи но сепак 4 предмети за полагање не се малце и колку и да се учи цело прво полугодие секако нешто ќе се заборави или пак ако нешто е напамет научено или се погоди предмет што не ми оди баш.А за 5 мораш убаво да знаеш. А за матура па сигурно еве имаш заборавено што си учела по македонски во прва година. Едноставно мора повторно да научиш некои работи и да почнеш порано да се спремаш, секако доколку ти е важно каква оценка ќе добиеш.
Ај и јас ќе си кажам, нели професор не гледа цела година, како работиме, дали редовно ги учиме лекциите, пишуваме домашно, ги правиме зададените проекти.. според тоа не смееле да не оценуваат! Оценките требало да ни доаѓаат само од знаењето. Епа и тоа не е фер.. Некој цела година бил немирен на час, не бил активен, воопшто не се замарал, за на крај да си го научи цел учебник на памет и да си добие поголема оцена од тие што цела година редовно учеле и се мачеле?! Сепак не е се до знаењето, туку и до снаодливоста, заинтересираноста.. Многу голема грешка е ова екстерното!