Мислам дека екстрените тестови се инсистира да се направат и спроведат поради Албанците .Премногу им се попушта во школите каде што преовладуваат % (зеф љуш марку ,цветан димов итн ) .И основните училишта почнуваат да стануваат за нив како градинка .Моралното средно образование го сфакаат поинаку .Има еден куп на примери каде што се врши притисок на професори по партиска линија(и од албанска националност има совесни луѓе но мн малце се и потпагаат под влијаение она нивниот систем наречен УЦЕНА ).Последен такво пример го паметам со братот на Ермира Мехмети беше актуелен .Процентуално ке испднат мн учена нација во Македонија после х х години од СИТЕ а повеќето не заслужуваат такви оценки за да бидат конкуретнти на фах ( да завзимаат место на некој што се трудел и учел ) :geek: .Многу сум љубопитен како поминало екстерното тестирање во медицинското средно Панче Караѓозов каде што секоја година имаше големи проблеми при запишување-то на албанските деца.Да се види колку од нив заслужиле да бидат таму .Работат стратешки за буткање на системот ,вметнување на свои идеали,норми и правила подржани од онаму каде што имаат корист .Малце да се воздржиме и да дадеме подршка на оние деца и средношколци што полагаа-т.Жално е деца на ова топло да учат и да се малтретираат да бидат во неизвеснот дали положиле или не .Тоа се стресови,но за доброто на сите мора да се издржи .
јас искрено не би рекла дека беше заради тоа....ако беше така немаше да имаат 20 прашања за албанците и албанија на екстерното по историја, и нормално ниту едно за македонија (а баш на материјалот за македонија се посветуваше најмногу внимание и најстрого не оценуваа за тоа) и се разбира тука ќе имаат големи отстапки во оцените.................. ај кога веќе почнав....и за математика тие што имаа екстерно лошо поминаа....половина од прашањата им биле за хипербола и парабола (за кои немале учено) и сега скоро сите имаат од 3ка па надоле.... инаку јас вчера бев до школо и имам 5ки и биологија и хемија
Така е те поддржувам во се што кажа. Ама работа е што мене математика ке ми стои кец во свидетелство а географија што имам 3ка од професорот со живи маки што ми ја пиша,на екстерно сум добила 4ка,НИ ЈАС НЕЗНАМ КАКО ! Јас сабајлето кога идев да полагам се тресев од страв,денес се тресев од страв за резултатите! :/
Сосема те разбирам јас сум една генерација што пред х х години помина низ еден филтер наречен тестирање приемни испити за средно школо .Од лично искуство знам низ што поминав тогаш и не џабе сум вака гневен .Премногу сурово се удри по нас,додека албанските деца ни се смееа во лице како препишувале и однапред знаеле каде ке бидат запишани...После мојата генерација не сум сигурен но мислам дека се укинаа тие тестирања се зимаше просек од оценките ... Премногу е глупаво да биде пресудно знаењето од еден тест на еден ученик.Тоа се деца што неможат да го контролираат и трпат тој стрес и притисок и некој потклекнуваат кога највеке нетреба.Инаку да би ги подржал тестирањава ,да се види кој што и колку знае но да не влијаат на оценките (освен ако некаде има преголеми отстапки )
Јас мислам дека неможе по еден тест да се види каков е ученикот и која оценка заслужува. јас пример сум наааааааајголем труп математика а професорката ми пиша двојка само затоа што се трудам и седам на часови и пишувам активна сум итн.. многу се нервирам затоа шо ке имам кец у свидетелство уффф и тоа у свидетелство ке имам математика(2) и математика екстерно(1) и поради тоа што добив од екстерно 1 ми го руши просекот,место многу добра да поминам јас сеа ке поминам добра
Уште еден доказ дека често децата што се свесни дека не заслужуваат повисока оценка и не ја очекувале, на овој тест ја добиле. Не велам да им се одземе. Ама, вистина е дека имаше погрешно одговорени прашања во тестовите и тогаш токму децата кои ЗНАЕЛЕ ПРАВИЛНО им бележеле неточни одговори.
види срцка јас историја полагав и биологија: -историја цела година ни една лекција не научив(имав 5), не бараше проф., но за екстерно 6 дена од дома не излегов дури ни за јадење време немав и ја научив целата историја буквално нема лекција што не ја знам -биологија цела година учев и имав 4ки и 5ки пошо проф не ме обожаваше да речеме Е сега јас не очекував 5ка историја оти ми се паднаа 6 прашања кои ги нема во учебникот( ги одговорив по логика) сметав дека ни едно од тие не ми е точно не очекував ни 5ка биологија пошо веќе 3 години проф постојано ми пишува 4ки дури и ме убеди дека јас незнма ништо биологија Дали јас не заслужувам 5ка историја и покрај тоа што ја знам целата книга буквално, и покрај тоа што поминав 6 дена над книгата или не заслужувам 5ка биологија а знам повеќе од “најдобриот ученик во калсот“(кој бајд вуеј извади 4ка биологија) ?? е да сега имаше и препишувања и слични ниски работи па дека кои имале единици изваија 5ки, но не сите, не има и такви кои поштено вложивме труд во ова и се плашевме засвоите оценки( знаевме дека незнаеме се, бидејки нормално е оној што учел да знае што не знае и да се плаши, не се плаши само оној коишто ништо не учел) Зато сметам дека не джи вода тоа дека ние кои се плашевме т.е. не очекувавме 5ки не ги заслужуваме
И јас добив 5 по историја којашто ја учев тие 5 дена пред екстерно (ќе признаеш дека не е фер да добијат помалку тие што цела година го учеле целиот материјал, а од тој материјал ни пола прашања не беа), а добив 4 по македонски, кајшто сите до една книга ми беа прочитани, имав 4 петки писмени и една награда за најдобар писмен состав на натпревар. Две прашања ми беа дупли (ниту едното од учениот материјал) и на две имам апсолутно точно одговорено според два учебника (и за гимназиско и за средно стручно), а ми се пишале неточни. Сега ќе видам колку е точно дека ќе биде исправено, зашто дадов приговор. А, да, да не го заборавам ова - единствената петка во цел клас ја има ученик што не прочитал ни една книга од поминатите и што ни се смееше што читаме кога така убаво има се готово (рече : друга будала читала!) по форумите и наваму-натаму. Барем по македонски, од екстерново научив (нарвоучение!!!) дека не треба да се читаат книгите (отсега не читам ништо зашто тоа МОН го цени - нечитање) и дека писмените не се важни. Основните работи извлечи ги како точки и учи си ги 5 дена пред квизот. На крајот и тоа не е важно. Ионака прашањата нема да бидат од материјалот.
Кога и каде ќе бидат соопштени резултатите од приговорите, да не знае некој? Нервите тотално ќе ми попуштат.
Јас правев по информатика, прашањата беа ужас не ни ги знаев прв пат ги видов во мојо живот а извадов 3ка, тоа значи дека не е до знаење се, туку многу влијае и среќата
A што е битно кој кога учел кога на крај имаме исто знаење Спојлер Во нешто може да се успее на 3 начини: -со талент -со упорност -со среќа Некои биле упорни, учеле цела година а јас( изгледа и ти) сме си го искористиле талентот(капацитетот)- резултат исти дури можеби и подобри кај нас Е сега детето што ви советувало да не читате одело на среќа но тоа не секогаш успева А македонски во моето школо изгледа беа пробиени и оние кои имаа единици извадија 5ки, ама сепак не се тие виновни што јас сум немала среќа Како и да е сакав дапрашам од каде знаеш кои прашања ти се признаени,а кои не?? кај нас освен оенките ништо не ни кажаа
Имаше на 26. во школо. Од сабајлето дремевме таму да ни се отворат тестовите. Прво ни дојдоа некакви од друг град во Македонија (сигурно и ним им дошле нашите). Главно, накај 11 се отворија и после еден по еден ги разгледувавме и допишувавме приговори, зашто веќе ни беа поднесени без да имаме овид во тестот. Имам приговори на точно одговорени прашања (според двата учебника - и за гимназиско и за стручно), а ми се бележени како неточни. Имало прашање три пати повторено итн. Лично не верувам дека ќе има исправки. тие се заинатија за целото тестирање дека е во најдобар ред, па ќе исправале кај поединци.
Кај нас ништо од тоа немаше,онака на невидено поднеле приговори неколку деца (и тоа за историја-“албанските“ прашања што ги нема во книгата) ама проф од нашето училиште ги разгледувале приговорите и сите се одбиени Сепак не губи надеж
Па, школото треба да приговори. Каква е таа нетранспарентност! Како тоа ние да ги имаме сите тестови на увид, а вие не? Мора сите да бидеме рамноправни. Без разлика дали мене ке ми го уважат или не. Ти си исто толку ученик со истите права како јас и требало да имаш увид во тестот. Какви се тоа просветни работници во твоето школо што не ги застапувале вашите интереси? Без разлика каков ќе биде резултатот, кај нас заедно со нас преглеуваа секој одговор поединечно за секој ученик по сите предмети по кои бевме тестирани.