8мите одделенија не полагаат екстерно во јануари. Кога ќе се полага на крајот од учебната година - е тогаш ќе има за сите што треба да се тестираат.
Ова што го направија со екстерниве е страшно глупаво Прво, која е логиката мојата полугодишна оценка да ми влезе во сведителство?!Второ, страшно глупави прашања има, кој и покрај тоа што се фалични од типот еве конкретно италијански: Најди го натрапникот: и нема никакви одговори понудено, а уште по трагично е што има прашања од теми што не ги имаме земено.Не знам искрено што ќе биде со нашите оценки, ама искрено се плашам за мојот успех.
Јас не им ја сфаќам новава идеа. Да се знаат прашањата. И што дека има тестирање кога ги знаеме прашањата? Што ќе тестираат они? Кој повеќе запомнил? И кој има време и трпение да ги разгледа сите прашања за 12-13 предмети ( океј без физичко,ликовно...) Според мене треба да има тестирање ама не вакво.Треба да има за наставниците да престанат да ставаат петки и на тој што постојано учи и на тој што книга не фаќа.На крај ќе речете секој за себе си учи,нема врска што има другиот.Ама кај мене има врска.Редовно си учам и затоа се лутам кога ќе видам дека петка има и тој што знае за двојка.Е затоа сакам тестирање.Ама истото тоа ќе се случува ако ги знаеме прашањата.Веројатно сега уште го бараат вистинското решение.Така да за неколку години веројатно ќе имаме конечно вистинско тестирање со нормални прашања и се надевам дека нема да им дозволат на наставниците така слободно да си шетаат по училници и да кажуваат прашања.
Јас како што знам,прашањата биле дадени почетокот на јануари,ама ќе ти кажеле за кој предмет полагаш 3 дена пред тестирањето! И на пример ако имаш 4 дена во неделата математика,400 прашања ќе имало,или англиски 3 пати во неделата 300 прашања,а од тие 300 или400 ќе изваделе само 30. Катастрофа,ко роботи да сме не третираат.
Не прашањата ни се дадени уште на 25 декември и ако во неделата имаш 3 часа математика имаш 150 прашања, германки 2 пати 100 прашања, македонски се 130, а тоа дека ќе ни кажат 3 дена пред полагање што полагаме е точно Само проблемот е во прашањата ептен се глупи,друг збор за да ви опиам какви се ни неможам да најдам, вадени од учебникот цели реченици...чисти глупости
ШТООО? ТРИСТА ПРАШАЊА??? ДАЛИ МАЛЦЕ ИМААТ АКАЛЛ? И што ќе треба побрзо да учам тие денови,за екстерново или за редовните предмети(каде гарант ќе даваат тестови во исто време)???
Абе луѓе прочитајте што напишав или отворете ја страната на прашањата и ќе видите НЕМА ТРИСТА ПРАШАЊА МАКСИМУМ 150 СЕ од кои 10сигурно се повторуваат
Оценките од екстерните тестови каде ќе бидат напишани,бидејки ние наредната недела треба да ги земеме евидентните листови.
Јас заради тие екстерните лани и учењето си добив притисок. Леле кога ќе се спомини страв во коски ме обзема. А бе не е нормално за цела год некој што се трудел еден ден да му пресуди си. Во тој момент можеби ќе го боли главаа ко мене ..... А бе се страшна работа eкстерниве
Дали кажаа кога тие што не се матуранти ќе полагаат екстерно? Ко лани исто, или пак февруари? Знам дека можеби веќе е одговорено прашањево, се извинувам.
Има милион причини зошто не би требало (сеуште) да има екстерно тестирање и незнам од каде да почнам за да опфатам се и да не заборавам нешто... Прво ќе почнам од тестирањето лани, бев 3та година. Системот беше за никаде, толку заглавуваше што сигурно изгувив над 20 минути. Имаше неверојатни нервози и преместување од компјутер на компјутер, губење на веќе одговорените прашања и сл. Поради ова ученици со 5ка добија 1!! Кога се преместиле на друг компјутер прашањата што ги одговорил на првиот ком не се префрлиле и на вториот. Второ, немаме учебници по сите предмети. Конкретно за предметот што го полагав лани учевме од скрипти. Па уште и дополнително да се отежни работата ако се слушне дека професор дал скрипта на ученик, ако ученикот плаќа за неа, страшно ќе се казни професорот. Па од што да учиме ние?? За да дојдат на сила вакви закони потребно е прво да се обезбедат учебници по СИТЕ предмети. Да се надополнам на ова, поради тоа што немавме учебник и незнаевме што точно треба да учиме имаше МНОГУ прашања што не сме ги сретнале цела година, и јас, конкретно од 5 добив 3 Трето...нема доволно компјутери. Значи незнам што повеќе да кажам тука, нема кај да не сместат, компјутерите не работат... Четврто...не ја гледам поентата покрај волку недостатоци оценката да ни влијае на просекот... Во ред е да се оцени професорот, да се види колку е објективно оценувањето, но зошто учениците да трпат? На некого можеби ова не му влијаело, но еве мене, поради тоа мало намалување на просекот, годинава не зедов стипендија Помислете колку само разочарувачи и демотивирачки е тоа за ученик што страшно се труди секоја година и на крај не успева поради фактори што се надвор од моја контрола. Петто...Повторно не сфаќам зошто годинава и покрај тоа што сме матуранти, мора да полагаме и екстерно? Зарем не е доволна матурата? Па и уште полошо, таа оценка што е САМО ОД ПОЛУГОДИЕ ВЛИЈАЕ НА ВКУПНИОТ ПРОСЕК НА КРАЈ НА ГОДИНАТА. Значи незнам дали се сфаќа сериозноста на ситуацијата, ние треба да продолжуваме на факултет каде за упис е важна секоја стотинка од поените. Шесто...Каде е правдата кога дел од учениците лани успеаја да ги најдат прашањата...Незнам од каде, незнам како но ги имаа. И не верувам на тие приказни од телевизија дека немало НИКАКОВ начин да се дојде до прашањата кога се уверив со свои очи. За крај незнам што би кажала повеќе освен тоа што и да сакаме да превземеме нешто, неможеме... На сите ни се врзани рацете. Секој обид минатата година да се превземе и поправи нешто беше неверојатно ладнокрвно игнориран и замолчуван. И што ни преостанува друго освен да си поќутиме, да издржиме уште некое време и потоа да избегаме од тука. После зошто талентираните ученици ја напуштале земјава? Затоа што, најискрено, на никој не му е гајле за нив! Секако ова станува земја на пензионери, во секоја смисла на зборот.
Сакаш да кажеш дека онаа оценка што ќе ја добиеме од екстерното,таа си останува.На пример,ако јас имам психологија 3,а на екстерното добијам 5,на крајот на свидетелството таа ќе ја пишува и кога ќе треба да се запишуваме на факултет таа оценка ќе се зема во предвид. Ако е така,тогаш зошто ќе одиме на училиште и ќе ги учиме тие предмети кога оценката веќе е ставена?
^Напред на сведителството ја пишува оценката од професорот, а назад двете оценки од екстерното. Всушност за еден предмет ние 2 пати ќе имаме оценка. А од екстерното ако се пониски оценките само ќе ни го намалуваат просекот. :/