1. Овој сајт користи колачиња неопходни за неговото функционирање. Ако продолжиш да го користиш, значи се согласуваш со нашата употреба на колачиња. Прочитај повеќе.

Ефект на ден потоа таблети

Дискусија во 'Канта' започната од Leptirce18, 20 ноември 2010.

Статус на темата:
Не е отворена за нови одговори.
  1. Leptirce18

    Leptirce18 Истакнат член

    Се зачлени на:
    14 август 2010
    Пораки:
    3
    Допаѓања:
    0
    Вака да ве прашам...испив од оние ден потоа контрацептивни таблети...и во аптеката ми рекоа дека по саат или 2 треба да искрварам, пука јаце клетката но ништо од тоа...Јас вчера ја испив околу 12h и до сега нема ништо...Дали е тоа нормално или всушност таблетата немала никаков ефект....ако може да ми дадете некое мислење? ;( :worried:
     
  2. senza.parole

    senza.parole Форумски идол

    Се зачлени на:
    22 септември 2010
    Пораки:
    3.332
    Допаѓања:
    22.463
    Пол:
    Женски
  3. Leptirce18

    Leptirce18 Истакнат член

    Се зачлени на:
    14 август 2010
    Пораки:
    3
    Допаѓања:
    0
    мислам дека темава не е поврзана со мојава..... јас сепак прашувам нешто друго :)
     
  4. newring86

    newring86 Популарен член

    Се зачлени на:
    22 ноември 2009
    Пораки:
    678
    Допаѓања:
    882
    слушај ме мила. таблетите за ден потоа содржат висока концентрација на хормони. што тоа значи. тоа значи дека, со внесување на дополнителната количина хормон во твоето тело ( бидејки хормонот нормално се произведува во твоето тело), правиш зголемен ефект на хормонот. овие таблети делуваат на следниов начин- зголемената количина хормон прави дополнителна заштитна обвивка која го оневозможува вгнездувањето на евентуално оплодената јајце клетка во матката. зошто треба да се испијат најбзо што можеш?- за да го оневозможиш вгнездувањето на оплодената јајце клетка. се смета дека за овој процес се потребни приближно 72 часа и затоа се препорачува да се испие во овој временски период. е сега околу крварењето. некои жени да-ке искрварат. но некои не. тоа си е индивидуално. затоа немој да паничиш. можно е да ти го пореметат циклусот малку.
    доколку се испијат на време, високо ефикасни се немај гајле.

    се надевам малку ти помогнав. ;)
     
  5. NelChe

    NelChe Истакнат член

    Се зачлени на:
    18 октомври 2010
    Пораки:
    348
    Допаѓања:
    277
    Јас имам пиено такви апчиња и исто така ми кажаа дека треба ден потоа да искрварам. И се нервирав ко луда, мислам дека животов ко филм ми помина низ главава. Искрварив после 5-6 дена. Значи, зависи од организмот. Така да, не грижи се, нема ништо страшно што сеуште не си искрварила ;)
     
Статус на темата:
Не е отворена за нови одговори.