И момево мое вака прај..ќе тргне одозгора со линијата и малку ќе го подзамини и ќе ја искриви линијата после до него...еднаш дури цел круг сврти, битно го поврза како што треба .
Хахаха мојов вака прави зашто тргнува без да види кај треба, па закочува гледа кај треба и продолжува
Најдов нешто околу игрите и возраста...убаво е да се прочита....Се надевам нема да биде проблем оти е на латиница. U periodu posle 12 meseci dete je savladalo uspravljanje i hodanje postaje glavna aktivnost. Za stimulaciju možete koristiti igračke koje se guraju ili vuku (životinje sa štapom i točkovima, autići, kolica itd.). Dete sada uspeva da uhvati veliku loptu koja se kotrlja i da je baca. Na uzrastu posle 18 meseci, dete loptu baca sa dlanom na gore, kotrlja i šutira. Kocke su i dalje važne i interesantne, dete sada gradi kulu od više njih. Isto tako puni kutije njima, ali ih i vadi jednu po jednu. Počinje da ubacuje male predmete kroz otvor u veće, tako da setovi tog tipa sa različitim oblicima i bojama predstavljaju interesantan i koristan predmet. U ovom periodu šaranje flomaterima, četkicama, olovkom predstavlja prijatnu aktivnost za decu, a šaka je dovoljno zrela da može u skladu sa tim početi da učestvuje u takvim aktivnostima. Jednostavnije slagalice od dva ili tri dela su takođe dobar izbor. Krupnije kuglice deca mogu nizati, stavljati u predmete sa većim ili manjim otvorom. U ovom periodu počinju da se javljaju simboličke igre – igre u kojima dete oponaša poznate radnje odraslih. Najčešće stavlja lutku da spava, hrani odraslog i sl. Tada su korisne igračke koje predstavljaju njemu poznate predmete – šerpice, lutke i slično. U trećoj godini - sazreva dete, sazreva i igra Grafomotorno je dosta spretnije – sada slaže kocke u niz, kombinuje predmete kako bi napravilo voz, kulu i slično. Dete sada može da koristi krupnije bockalice kojima sa njim možete praviti linije, ređati ih naizmenično po boji, pomagati da napravi krug itd. Ono oblikuje plastelin, seče makazama (bez preciznosti), koristi različite pribore za crtanje (flomasteri, voštane boje, vodene boje, krede). Jednostavnije slagalice su takođe privlačne detetu, a i višestruko korisne. U ovom periodu rasplamsava se simbolička igra – dete može stvarati prave male priče koristeći igračke ili predmete da mu zamene sredstva u njoj. Pregledaće vas kockom ako nema lekarske slušalice, popravljaće krevet-automobil i tako dalje. Dete sada ulazi u igru uloga, što je veoma važno za socio-emocionalni razvoj. Zato su im na ovom uzrastu privlačne igračke kao što su majstorski alat, lekarski pribor, frizerski set, muzički instrumenti itd. Predškolski period – bogatija igra, a stigla nam i pravila U periodu sa 4 i 5 godina, dete je dosta motorički razvijeno i puno energije. Pogodne su igre koje zadovoljavaju potrebu za pokretom – trotinet, bicikl i sl. Lopta naravno i dalje ostaje "u igri". U igru deteta sada ulaze i pravila. Dete usled intelektualnog, motornog i govornog - jezičkog razvoja postaje sposobno da učestvuje u tom tipu igara, da sledi redosled igranja, tok igre i njena specifična pravila. U tu svrhu korisne su društvene igre tipa „Ne ljuti se čoveče", "Riziko" i slično, kao i domine, slagalice itd. Pored pravila dete se ovim igrama uči strpljenju, upornosti, prihvatanju poraza i uživanju u pobedi. "Kao da" igre su jako važan deo spontane igre u ovom periodu. Deca se u njima pretvaraju da učestvuju u nekim, njima bliskim situacijama, koje na taj način prorađuju, ili kroz igru izražavaju svoju maštu. Setovi za različita zanimanja, kostimi, sudovi, alati itd. i dalje ostaju primamljivi i korisni. Konstruktorski setovi su takođe veoma privlačni deci i korisni za razvoj, oni na taj način vežbaju preciznost i koncetraciju, ali i razvijaju maštu. Veoma su korisne i igračke poput mikroskopa, vage, magneta i drugi "istraživački" setovi, za koje su deca naročito zainteresovana u predškolskoj dobi. Ukoliko postoji interesovanje deteta, razne slovarice, slagalice sa slovima, igre rečima i slično, mogu takođe biti korisne u predškolskoj dobi.
@mariz браво и за тебе и за малиот. Ми даде тон инспирации, до сега сецкав со ножичките, спремав, за утре да се обидам да ги играме овие вежби. Само мојава малку, море малку повеќе, е тешка за ваков тип на вежби. Ништо чудно да не ги опули
Давај и по 2 листа вежби, не повеќе.. и мојов губи интерес по веќе 2 сработени. Влечете ги полека ако треба, со зборување за боите, формите, за што има како има... поубаво помалку, поубаво сработено.. Ова со формите дури се смеевме, го зезав дека правоаголникот треба да стои кај триаголникот.. па ми се смееше дека грешам, не требало таму И после почна со сите така да прави.. ке земеше на пример тријаголник и секаде ке прашаше дали тука треба и на крај ке си го залепеше правилно каде што треба (во триаголникот)
Купив од песокот, сега за сега и е интересно сконта како да полни мали кофичи и фигури и за сега сеуште не е расфрлан надвор од мушамата. Ќе видиме до кога
Ааааа домакинка со кецела ние сме во слободен стил, од глава до пети лом @mariz тенку, ми даваш идеи. Инаку да, и јас вадам по две три дневно. Ако му ги покажам сите само прелетува преку нив, нетрпелив е сите да ги види, дај друго, дај друго ми вика.
Хаха за темперните и ставам и се навикна сама си бара Не заврши лошо играва со песоков само малку надвор од мушама. Очекував повеќе да и е интересно ама ок еден саат утепавме. @mariz на која возраст почна да поврзува вака слики по сличност? Пробав абер нема. Не е ни многу по цртањето исто ко брат и, сака да нацрта нешто и се нервира што не може и ми вика не знам јас ајде ти. Обично деца шкрабаат онака без врска ова моево сака цртежот да и личи на нешто
@M&M И кај нас не беше успешно поврзувањето. На голем лист од блок нацртав форми, почнувајќи од наједноставно. Круг, правоаголник и триаголник лево, истите десно во измешан редослед. Плус големи, крупни фигури. Само ишкрта, не покажа интерес. Другиот викенд пак ќе пробам иако имам претчуство дека повторно ќе одбие да учествува во играта. Ама затоа другите идеи добро поминаа. Инаку денес и она после секое шлакање во боите со рацете бараше да се брише. Па боеше со пакетчето влажни до неа. Мераци е и со четката и темперните да бои.
Можеби е уште малечка за тоа, сепак мојов е 2год и 9м.. иако месеци се разлика, кај нив е тоа многу.. он од скоро покажа интерес за ова колку имаше она? Инаку нацртај по 4 и обавезно едно поврзи ти, да знае што треба.. така правев на почеток, сега не поврзувам ни едно, зашто сфати што треба да прави. @M&M па од скоро, дали 2,3м има, значи некаде од 2ипол год, 2 и 6,7м..
Значи во вистински момент ја воведовме играва. Помала е неколку месеци од малиот твој. Ќе пробам и така, ти само давај идеи
Ние почнавме со поврзувањето некаде во декември, значи 2г и 6 м. Прво ги сретна во росиците. На почеток прво усно кажувавме кое со кое. И ние почнавме со исти форми да поврзе. Сега малце по сложени животни мајка дете, кое животно што јаде, во росицата имаа пред и потоа и сл
Нешто што сме играле деновиве( занемарете хаос ). Картичките со животни ни се стари и одамна не ги погледнува. Ги пресеков на пола и сега ги спаруваме. Сум им дала уште еден живот
Најдовме занимација и на фрижидер Денеска нови вежби испринтав (да не цртам, сама си ги правев на word), па за некој ден ке ги ставам тука
Мојот фрижидер е бел и можиш да замислиш што се случува...буквално како табла си го користи(до пред некое време интензивно)...пишува со фломастери по него,па бриши со влажни марамчиња,магнетчиња си лепи...магнетното табличе откако и го купив поднамали малку........ја оставав, подобро си викав на фрижидер отколку по цела соба кај ќе стигне. Не мора да се мачиш се во word.... тоа што можеш готово да најдеш искористувај. Да немам други обврски што убаво би ми дошло цел ден ќе си играм со ќерка и материјали да и барам за играње и занимација. За мене како со лепак е залепена..што и да прави мора јас да гледам...мама седи тука и готово....се би дала да се заигрува бар малку сама. Симнете си го фајлов.
Потврдувам за слагалициве(ако може така да ги наречам) со животни. Момава моја воопшто не сака мозаици или слагалици, не ги погледнува. Со вакви едноставни, дводелни, беше колку толку успешно. Баш синоќа побрзувавме и уште ни стојат на маса Со вакви, наједноставни, учествува колку толку во играта.
Ќе можеш ли да ми кажеш за од која возраст се овие? Можи се има спомнато на темава, но сум испуштила.
Сум барала на нет, но некако не ми се свиѓаат.. имам принтано и готови, но некако поубаво ми е сама да направам.. на други се некоја мана им наоѓам Ова е убаво што си го дала.. ке го симнам