Со Зара немам искуство за ваков случај, ама знам дека ако е извадена етикетата не враќаат. Но, би требало да имаат и опции за некакво решение и во вакви ситуации. Сестра ми во Манго од истата причина врати капут. Парите не и ги вратија но за истиот износ можеше да одбере друго нешто. Најубаво да појдеш и да прашаш.
Благодарам. Ако има опција да се избере нешто друго би било супер, бидејќи вака секако е пропадната работава..
Ако ти стои фискалната може да им пишеш на чат и да се пожалиш, само ќе им пратиш слика од фискланата потоа и од производот во каква состојба е за само две недели и би требало да ти одобрат рефундација . Ќе го однесеш на каса ќе им ја покажеш пораката дека ти одобриле, а ако е онлајн нарачено уште подонро и емаил ќе ти пратат веднаш и тоа е. Јас така со кожни хеланки имав случај , дамо два пати ги облекоб и цели испукаа, но ми беа онлајн нарачани , им пратив број на нарачка , се си беше релевантно и ми побараа слика од производот , одобрија и отидов без проблем ми ги вратија парите. Мислам дека рекламација може да се направи максимум до три месеци од кога е купен производот ссмо мораш да имаш фискална или ако е онлајн нарачано тогаш е-сметка да ти стои. Пробај мислам дека ќе ти одобрат. 7 дена најчесто,
Во 21:00 отворив, ништо од тоа за мене што имав немаше на залиха, ми останаа само бебешките работи Стварно не ми е јасно, не знам која година по ред немам среќа
Не знам дали се работи за среќа или “несреќа” ама некој да ми објасни како, кога буквално на секое рефреширав и отворив во секунда…
Значи само што ја пуштија страната се ми беше out of stock не знам како е можно .. за среќа од некои зедов друг број што имаше останато
Како намерно да ги тргаат од залиха, за да го вратат после по редовна цена. Од 12 работи во кошница, останав на 2 фустани и 1 детски хеланки. Мизерија.
Ќе го рекламираш во продавница, само сметката ти треба или ако си го нарачала онлајн можеш бројчето од нарачката да им го покажеш. Нема да ти вратат пари, ама ќе ти издадат ваучер на истата сума.