Здраво, денес ми стигна пратка од зара ( Фала Богу ) и еден фустан не ми се допаѓа па затоа сакам да го вратам. Тука пишува на фискалната дека 30 дена по купувањето на одреден производ. Е сега, јас ем немам искуство со зара ем не сум од Скопје за да ја врнан. Ќе одам средината на февруари за Скопје и мислам дека ќе ја прифанат,така? Плус дали само има можност пари да се враќаст или може да се земе некој др производ за тие пари?
До 15 дена од купување имаш фора да вратиш пари, после замена на производ или ако сакаш на картичка нивна да ти ги стават, па при следно купување ја покажуваш на каса неа и остатокот го доплаќаш. Е сеа ако сакаш можеш и онлајн да си вратиш, не плаќаш никаков надоместок, ќе ти легнат пари на сметка. Имаш опција за враќање производ селектираш кој производ од порачката потполнуваш таму се што треба. Принташ листот ја пакуваш и ја враќаш во каргото. И чекаш пари на сметка
Можеш да го вратиш онлајн производот и тоа е бесплатно, но доколку одиш за Скопје подобро врати го директно во продавница , бидејќи може да чекаш и 10+ дена додека да ти легнат парите на сметката.
Враќаат пари до 30 дена. Рокот ми беше да вратам до 29.12.2021 (30 дена после нарачката), поднесов барање за враќање на 25.12, курирот ја подигна пратката од дома на 28.12 и ми ги вратија парите. Зборувам за онлајн Едит: Да вратиш пратка онлајн за жал не може, ама јас ја вратив таа што не ми одговараше и на попуст поголем повторно си го нарачав истиот продукт како претходно, само да ми одговара
Проблем беше веројатно што пратката ја вратив во ек на празниците и многу неработни денови, па така чекав 14 дена и повеќе (како што пишува на апликацијата дека толку треба за са се вратат парите), но немаше ништо, па им пишав на Zara Care и многу брзо, после 2-3 дена ми легнаа парите на сметка. Сè на се, парите ми легнаа на сметка некаде 17-18 Јануари. На @butterflysk многу побрзо и ги вратија парите, може да сподели искуство ако сака
Инаку планирам да одам за Скопје и право во продавница да вратам. Мислев дека тоа е единствениот начин. Леле мора ли на истиот производ замена или може на некој друг за исти пари? Немам фора да отидам следнитр 15 дена за Скопје, имам за учење.
Не, можеш и онлајн многу е едноставно. Ми стигнаа штикли и една ташна од Зара денес , меѓутоа воопшто не ми се допаѓа квалитетот (-75% ), многу јасно приметив дека тие работи кои се 60 70% намалени многу од нив се со не толку добар квалитет, чевлите беа од 3600 на 1000 меѓутоа кожата како зберенс беше на некои места лоши изработено. Сега сакам да ги вратам , па сакам повеќе искуства, колку дена најмногу сте чекале рефундација на парите?
Ако одиш во продавница си правиш замена како сакаш За онлајн ќе си порачаш на ново и ќе си платиш на ново. А стариот производ ќе им го вратиш и ќе ти ги рефундираат средствата на сметка.
Но попустите до -70% ,ќе бидат исто како сега , некаде после втората недела почнаа ептен да намалуваат.
А кога враќате некој производ онлајн, во полето account number што внесувате? Порачката е платена при подигнување на истата.
Фала ти После најверојатно на таа сметка ќе ми ги рефундираат парите така? Едит- не сака, ми пишува this field expects another type of data