Со парфемите како сте задоволни? Некој машки да препорачате, немам досега користено? Гледам може да се нарача и тоа сега, и намалени се
Колку време откако ќе направам нарачка може да ја откажам? Затоа што е комплет па во случај да не направат restock, да откажам?
Се додека не е "во подготовка" може да се откаже , но мене не ми даде да ја откажам ниту кога беше "нарачката е во тек", така да додека стои на "купено" само тогаш ти е најсигурно да ја откажеш па и тогаш може да ти каже дека има некој проблем но повеќе пати притискај откажи па ќе биде .
Со оваа достава ќе банкротираме. Таман ќе појдеш да порачаш и оп го снемува,се утепав плаќајќи достава за 3/4 работи
Ако на страната го има на залиха, колкава е шансата да се најди во продавница? Вчера го немаше ни на страната ни во продавница, денес на страната го вратиле. Абе пукнав за џемперот, ич немам среќа. А многу е доставата само за 1 џемпер, џабе попустот така.
Исто, досега 4 пати плаќам достава.. Ми се има случено да пишува дека го нема ни во продавница ни онлајн, а производот пред мене го гледам во Ист Гејт , така да подобро провери во продавница има шанси.
Исто, ама некако се исплати кога се на 70% работите. Пример еден фустан од 2000 на 600 беше плус достава 850, тоа е пак повеќе од 50% попуст.
Даа И кај мене јакната беше 600 а фустанот 400 и излегува исто како јакната да е 700 денари а фустанот 550 што реално се исплаќа и такви работи со толку попуст скоро никаде неможе да се најде и тоа е само два пати годишно.
На нарачката ми стои само “купено“ и не ми дава да ја откажам. Пишав во customer help и ми викаат дека е во подоцна фаза и затоа не можам да ја откажам, а вчера направив нарачка. Дали имал некој сличен проблем и дали ја откажал. Иначе кога кликам на Cancel не ми дава да ја откажам
Мене ми се случи, кај мене беше со статус "нарачката е во тек" меѓутоа не ми даде да ја откажам исто и пишав во чат и ми рекоа дека пратката е во напредна фаза и не може да се откаже, а кога било на 'купено' исто ми излегуваше дека неможе да се откаже но притискај повеќе пати и потоа ке се појави "нарачката не може да се комплетира" и тогаш веќе е откажана , пробај па пиши што ќе направиш. Јас им реков дека нема да ја подигнам и си направив нова нарачка , можеш да прашаш преку кое карго е таа што не можеш да ја откажеш , и ако е нпр преку Делко направи нова нарачка и кликни да ти стигне во еко логистик или обратно , бидејќи искрено мене ми е глупо да не подигнам пратка и потоа пак ист курир да ми ја донесе следната . Пиши што ќе направиш.
Прво кликаш "за враќање" , потоа бираш Dropoffreturn , штиклираш кои производи сакаш да ги вратиш и под нив бираш причина поради која ги враќаш , кликаш на "начин за враќање на парите" внесуваш трансакциска сметка на која сакаш да ти ги рефундираат парите и потоа само потврди кликаш. Ќе ти стигнат две е-пошти, во едната има етикета за враќање , ја принташ и ја ставаш од надворешната страна за да може курирот да ја скенира , но може и внатре да ставиш уште една копија , ја носиш во каргото кое ти ја доставило (Делко или Еко логистик) и потоа можеш враќањето да го следиш на апликацијата ,ќе ти пишува "доставена" кога ќе биде вратена назад кај нив , потоа тие ја комплетираат и ти стига е-пошта дека производите се успешно вратени и дека средствата ќе ти бидат рефундирани понекогаш за 2-3 дена а некогаш може да се чека и до 14 дена. Се надевам дека ти помогнав и напишав се како оди. Пиши што си направила.
Ќе си одбереш кои артикли сакаш да ги вратиш на апликација/онлајн на страната и на меил ќе ти стигне лист што треба да го испринташ и да го залепиш на кутија. Вакво нешто:
Не знам дали и обично им се волку неквалитетни алиштата, ама шо порачав од попустот некои како партали стигнаа и несоодветни за таа величина. (маица С, пропаѓам у неа како да е Хл) а за син ми шо порачав од детскиот оддел па ок се материјалите, само премногу широки.
Исто и јас Овој пат 2 пати платив достава. Никако не можам кога имат попуст се што сакам да го начекам, се заедно и да не платам достава. Али и со доставава не ми испаѓа премногу