Е исто и јас Ама кога кажуваат нешто мк и не им текнува и одма вртат турски Ама барем ке знает и мк и турски
Извини што упаѓам, дома на кој јазик зборувате? Мислам, кој ви е заеднички со мт? Зашто и ние имаме минимум 3 јазици дома, ме интересира дали строго сте поделени кој како му зборува, или? Многу се плашам дека ќе му биде сѐ испомешано и нема да се снаоѓа со зборувањето.
Дома на босански збориме, ама синко со татко му турски со мене босанско турски И ние сме си испомешани ептен, циркузи сме. Мм па кејф има со него барем турски и за чудо турскиот најдобро го совладува. Можеби и од турските серии си учи Децата посебно во тие години се како сунѓери се впиваат. Истовремено ќе ги научат јазиците
Zdravo sakam da prasam nesto, dete od 1 ipol godina seuste ne zboruva ,nisto ne znae ni da pokaze nisto , koga go vikame po ime ne ne registira,koga saka nesto samo cika i ne znaeme sto saka? Sovet? dali mozebi ne moze da zboruva?
Sovet pod itno na defektolog i logoped nema vreme za cekanje, deteto e vo faza na razvoj i mora da mu pomignete da se razvie na pravilen nacin, so cekanje dali ke pocne ili nema da pocne da zboruva samo gubite vreme zalydno
Веднаш на матичен, да ве упати на прегледи кај невропсихијатар. На оваа возраст не смее да не реагира на име и да не зборува. Не губете време
Здраво на сите би сакала да ве прашам за најдобра вежба за прозборување. Синко ќе прави 2 год си збори мама тато дада деде баба нана(за спиење) ама не сврзува реченица како мамо дојди ајде надвор и сл. Дали има проблем и дсли треба на логопед да се носи?
Внук ми до 2 години и 2 3 месеци ниту еден збор со значење не кажуваше само бабабаба така викаше,после 2години и 3 месеци наеднаш почна директно реченици да збори,уште не збори чисто ама барем збори. А синко пак од 12 месеци почна да кажува зборчиња со значење ,сега има 17 месеци све повторува,сите зборчиња што се вика ги кажува чисто ама не сврзува уште реченици. Можеби во твојот случај не е ништо страшно,можеш да почекаш да направи 2 години и некој месец,сепак мислам мали се уште за реченици да зборат..
Во принцип до кај две години треба да почнат да сврзуваат два збора во проста реченица (при бебе нана, мамам нана, маче мјау, бебе топка и слично). Ама не секое дете го следи тој развој. Ако следи команди, ако има начин на комуникација со вас при што разбирате што сака да ви каже не е толку за паника и логопед. Исто ако има повеќе од 10 збора не е за паника. Дајте му време до кај 2 и пол години да се пушти убаво. Ако ништо не се случува тогаш ќе мислите за логопед.
Се приметува дека се труди да изговори само се мачи. Кога се заспиваме мама нана вукам немА мама да нана ти ќе нанаш. И пак си го кажува тоа. Ме слуша кога ќе кажам немој тоа дојди ваму и сл. Само говорот ме загрижува.
Тогаш дувајте балончиња, повторувајте слогови и вежбајте општа моторика (играјте со кинетички песок, пена за бричење, камчиња, пластелин, скокајте, трчајте)
@Trpkovska Децата најмногу учат да зборуваат низ игра. Седнете на под, играјте со играчки, разгледувајте сликовници, читајте приказни, учите песнички. Зборувајте му целооо време. Помалку ТВ, мобилен, повеќе играње со вас. Му треба стимулација
Мојата е 19 месеци, почна уште на година да кажува зборови со значење, сега цело време зборува и реченици сврзува и песни пее само многу "јаде" букви и слогови. На пример за балон вика он, и кога ќе и речам кажи ба-лон кажува убаво ама после пак по нејзино. Еве пример реченици: мамо дади дење (мамо дај јадење), то лика ампиони (тоа се вика лампиони), тато дади етка мие >нејзиното име< даби (тато дај четка да си мие заби), мама ије тебе (мама да ја покрие со ќебе), маќе оде баба ну (мачето оди кај баба му), тато оде абата, тупе даба ( тато оди на работа да ми купи жаба) итн. Кога почнаа да зборуваат чисто вашите дечиња, по колку време од оваа фаза, знам дека секое дете е своја приказна ама сепак за ориентација? Инаку чудно ми е како кога ќе и кажам буква во изолација може да ја повтори, а во зборот не ја изговара, пример л може да каже, а во збор ја прескокнува.
Таман е за возраста зборувањето. Чистото изговарање на одделни букви во рамки на зборот треба да се појави до 5 години. До 3 е да прозбори. Мојот скоро 5 години ќе полни и сеуште во некои комбинации на букви во рамки на зборови сеуште л не изговара чисто. Уште тој глас му остана и не мислам дека е проблем. Ќе го совлада полека полека.
Здраво на сите кои се дел од оваа група, јас сум нова на форумот и сакам мислење од поискусните на оваа тема. Син ми е 14 месеци,активно дете е, оди, си игра, нормално го интересира се, и на сите страни истражува. Многу ме загрижува тоа што сеуште не си го препознава името кога му довикуваме.Цело време како да си тера по свое... Дали е рано за паника. Ниту чао, ниту тапшин, ништо не сака, се трудам, му ги земам рацето, а он ми се смешка, како да е во прашање некоја игра. Се надевам дека ќе ми олесните, бидејќи само со тоа сум во мислите...
Моето е 14м уште пред година се врти по името. Знае тапшин и две рачиња да игра од 6-7 месеци Кажува мама, тато, баба, дедо, тета, даде, ајде, дај, да, не, нана, бебе, види, капа, капки, дам (за њам) тите (цице) деда (деца) зезе (за жеже-топло) де (ѕе) кака Знае да каже како се вика тато, како се вика даде Знае ономатопеја на животни Имитира наши потези, фаци, извици... Мафта за чао, праќа бакнеж, дига рака џс здраво Сега почнува да повторува зборови Извршува наредби, дава играчки... Си бара песна брм брм (wheels on the bus) или кап ка (кап кап) де (колку банани има дарко-две) Ти пишувам чисто за споредба, не велам дека моето е гениј, можеби и он тоа што го прави не е доволно за возраста
Воопшто не реагира кога го викате? Дали има контакт со очи? Дали со саати си игра со една иста играчка?
Благодарам за споредбата, мислам дека и така треба да се однесува на таа возраст па за тоа и сум загрижена. Гледав некои снимки од пред година кога го довикувам се врти на името, а сега не. Ќе видам и други мислења и споредби. Може со стручно лице да разговарам
Има контакт со очите, си игра со различни играчки, уште е во фаза се става во уста, с посебно ме слуша внимателно и гледа кога му пеам песнички.
А за реакција воопшто нема кога му викам, занесен е и по свое си тера. На пр. има реакција кога силно ќе викнам да не се приближува кај каминот кај мајка ми, се плаше и бега. А за да го викнам да ми даде нешто, да побара нешто од мене, вода... не ништо. За да стигне до некоја цел може да бутне кутијата со играчки и да се каче на неа да си зема што му треба не му е потребна комуникација