Здраво слабеење со 5 оброци на ден

Дискусија во 'Диети' започната од wellnesscoach, 4 декември 2010.

  1. wellnesscoach

    wellnesscoach Истакнат член

    Се зачлени на:
    2 декември 2010
    Пораки:
    19
    Допаѓања:
    2
    Zdravo na site. Tuka sakam da napisam nekolku informacii sto gi znam vo vrska so dietite I zasto I pokraj site obidi da uspeeme da oslabeme so najrazlicni dieti na kraj najcesto ni se javuva onoj poznat jo-jo efekt I nakacuvame uste po nekoj kilogram gratis:)
    Pricini poradi koi dietite i gladuvanjata ne davaat rezultati:
    Se ukazuva na toa deka namesto da ni pomognat efikasno da gi izgubime visokot na kilogrami, mnogubrojnite dieti i gladuvanja samo go vlosuvaat problemot na nedostik na hranlivi materii i uste dopolnitelna neuramnotezena ishrana.
    Poradi primenuvanje na najrazlicni dieti i poradi neredovni obroci, golem broj na luge vleguvaat vo zatvoren krug od koj ne e lesno da se izleze.
    Se obiduvame pokacenata tezina da ja namalime so gladuvanje, so dieti ili so preskoknuvanje na obroci-toa doveduva do namalen vnes na hrana-toa vodi do uste poreuciran vnes na potrebnite vitamini,minerali, kvalitetni proteini i rastitelni vlakna- sto podocna predizvikuva sostojba na slabost,napnatost i nervoza-se javuva glad-se zgolemuva stresot-seto toa vodi kon vracanje na starite naviki- se jade premnogu i se zgolemuva telesnata tezina, a mozno e da se pojavat i nekoi zdravstveni problemi.

    Ona sto ne go znaeme e deka za da dojdemo do posakuvaniot rezultat potrebno e vreme i pravilno raspredeluvanje na obrocite. Za pravilno da slabeeme potrebni se 5 obroci na den:3 glavni obroci i dve uzinki. Pojadokot e najbitniot obrok vo denot toj treba da sodrzi proteini, vitamiini i minerali koi ce ni ovozmozat dovolno energija i sitost. Pravilno e da se jade na sekoj 3 casa. Posle pojadokot treba da imame nekoja uzinka najdobro e toa da bide ovosje, posle uzinkata klasicen rucek, pa uste edna uzinka koja bi trebalo da bide proteinska, i za vecera najdobro e da bide nekoj niskolarocen obrok(na primer salata) Isto taka mnogu vazen faktor vo slabeenjeto e pienjeto na dovolno kolcestvo na voda(ne coca cola, nitu sokovi:)tuku obicna voda ili nezasladen caj.

    So vakov nacin na ishrana sekoj ce moze da dojde do svojot rezultat, i sto e najbitno na zdrav nacin bez pritoa da mu bidat zadavani "sokovo" na organizmot(sto cesto se slucuva so najrazlicnite dieti).
    [mod-kirilica:2z8pcq2p][/mod-kirilica:2z8pcq2p]