Форумџика на годината 2022
  1. Овој сајт користи колачиња неопходни за неговото функционирање. Ако продолжиш да го користиш, значи се согласуваш со нашата употреба на колачиња. Прочитај повеќе.

Здраво слабеење со 5 оброци на ден

Дискусија во 'Диети' започната од wellnesscoach, 4 декември 2010.

  1. wellnesscoach

    wellnesscoach Истакнат член

    Се зачлени на:
    2 декември 2010
    Пораки:
    19
    Допаѓања:
    2
    Zdravo na site. Tuka sakam da napisam nekolku informacii sto gi znam vo vrska so dietite I zasto I pokraj site obidi da uspeeme da oslabeme so najrazlicni dieti na kraj najcesto ni se javuva onoj poznat jo-jo efekt I nakacuvame uste po nekoj kilogram gratis:)
    Pricini poradi koi dietite i gladuvanjata ne davaat rezultati:
    Se ukazuva na toa deka namesto da ni pomognat efikasno da gi izgubime visokot na kilogrami, mnogubrojnite dieti i gladuvanja samo go vlosuvaat problemot na nedostik na hranlivi materii i uste dopolnitelna neuramnotezena ishrana.
    Poradi primenuvanje na najrazlicni dieti i poradi neredovni obroci, golem broj na luge vleguvaat vo zatvoren krug od koj ne e lesno da se izleze.
    Se obiduvame pokacenata tezina da ja namalime so gladuvanje, so dieti ili so preskoknuvanje na obroci-toa doveduva do namalen vnes na hrana-toa vodi do uste poreuciran vnes na potrebnite vitamini,minerali, kvalitetni proteini i rastitelni vlakna- sto podocna predizvikuva sostojba na slabost,napnatost i nervoza-se javuva glad-se zgolemuva stresot-seto toa vodi kon vracanje na starite naviki- se jade premnogu i se zgolemuva telesnata tezina, a mozno e da se pojavat i nekoi zdravstveni problemi.

    Ona sto ne go znaeme e deka za da dojdemo do posakuvaniot rezultat potrebno e vreme i pravilno raspredeluvanje na obrocite. Za pravilno da slabeeme potrebni se 5 obroci na den:3 glavni obroci i dve uzinki. Pojadokot e najbitniot obrok vo denot toj treba da sodrzi proteini, vitamiini i minerali koi ce ni ovozmozat dovolno energija i sitost. Pravilno e da se jade na sekoj 3 casa. Posle pojadokot treba da imame nekoja uzinka najdobro e toa da bide ovosje, posle uzinkata klasicen rucek, pa uste edna uzinka koja bi trebalo da bide proteinska, i za vecera najdobro e da bide nekoj niskolarocen obrok(na primer salata) Isto taka mnogu vazen faktor vo slabeenjeto e pienjeto na dovolno kolcestvo na voda(ne coca cola, nitu sokovi:)tuku obicna voda ili nezasladen caj.

    So vakov nacin na ishrana sekoj ce moze da dojde do svojot rezultat, i sto e najbitno na zdrav nacin bez pritoa da mu bidat zadavani "sokovo" na organizmot(sto cesto se slucuva so najrazlicnite dieti).
    [mod-kirilica:2z8pcq2p][/mod-kirilica:2z8pcq2p]