Во основно воопшто не ја сакав Но,наставничката ни беше многу добра ..верувале или не .. ни даваше да препишуваме на тестови И затоа ми беше лесно и не се замарав многу со лекции ..
Ех таа историја . Во 5 многу заблудана бев само историја учев,и 6 и си ја сакав многу наставничката ама и таа мене имењачка ми беше плус .Учев дури тоа што не требаше разни енциклпедии историски книги читанки земав и читав,но кога ми дојде во 7 нова џабе ми беше знаењето од 5 ка на 2 ка -.- гуска затоа ја избркаа од работа па во 8 ми беше наставник со страв учев лош беше и кај него си имав убава отценка.Ценам кај наставник/професор знаењето ова што ми е сега во средно ни пишуваме план тоа што е напишано на табла го препишуваме ќе прераскажи во кратки црти и толку,тоа така не иди мислам јас за тест ни дава прашањатаа да ги учиме после некој ќе знаел историја.Имав прилика да го учам цел учебник заради екстерново и имав солидна оценка ! П.С Историјата е наука за мртвите што ги мачи живите
Лелее во основно наставничката ни беше многу добра, тестови никогаш не правевме, испрашување со отворена книга.. абе шо да ви кажувам. Супер беше Ама затоа сега во средно ми е многу тешко бидејќи немам добра основа, но се снаоѓам некако
Многу лесно ми оди предметот и цел живот сум имала петки по Историја. Воглавно не го сакам предметот, бидејќи лично и персонално не ме интересираат вакви предмети
Исто и јас Најомилен предмет ми е,со уживање ги учам лекциите,дури и наредните лекции ги учам и секогаш кога ќе праша наставникот се знам,интересно ми е многу,ме привлекува не за друго годинава само 3 пати ме испраша наставникот бидејќи знае дека си учам редовно секогаш кога ќе правиме во група некои хамери,драми,презентации.. јас сама ги правам,затоа што ми е интересно,потоа им давам делови на останатите од групата да научат и готово,секогаш поминуваме успешно а и лесен ми е за учење,за моја среќа брзо ги памтам годините само 2 пати да ја прочитам лекцијата ќе ја знам+ тоа од час што сум слушала
И јас го обожавам во основно, исто како дог ловер си поминував бидејќи наставникот многу убаво ни предаваше од час ја запамтував лекцијата тест ќе ми дадеше да правам, но не ми го прегледуваше и не ми ставаше оценка чисто онака за да не седам така на часот па да им кажувам на другите И сега во средно е супер, се си мислам дека е до наставникот/професорот -знае како да ти го пренесе знаењето а и поради историјата се зачленив на форумов, барав за Александар Македонски
WTF??? Што сум пишала тука? Не,не го сакам предметов.Точно, сакам да дознаам за историјата на мојата земја,сакам да читам за настани и нешта од минатото,но поимот историја е широк поим,а тоа што го учиме во училиште некако не ме привлекува.Всушност предметов не го сакам зошто треба се на памет да се научи ,а има многу години и ликови,а тоа ме нервира.
Го сакам предметов, интересно е! Ама кога ќе дојде ред да се учи- Е тогаш е се на куп. Да ми раскажува некој ехехеее,се’ ќе знам . Има многу датуми и тоа е проблемот.
Ке може некој да ми каже за настанокот на човекот т.е. професорката ни кажа два птимери...религиозно-Бог го создал човекот...ама не запишав за вториот пример...ако некој знае нека пише ве молам!
Другото веројатно е научно- човекот настанал од мајмун, поточно со еволуција на еден вид човеколики мајмуни. Тој процес бил секако многу долг.
Ич не ја сакав историјата. Заедно со физиката ми беше најнеомилен предмет. Коса ми се креваше кога требаше да учам.
Леле јас обожувам Историјата , а и наставникот ни е предобар пренајубо ни предава .Заедно со математика ми се најубај предмети .
Вака сега во школо учиме за случувањата во светот помеѓу двете светски војни.И сега имам тука една ваква реченица: се водела активна политика за денационализација и асимилација на македонскиот народ.Имам домашна да ги објаснам зборовите денационализација и асимилација,во книгата не се објаснети така да ми треба ваша помош .Ве молам итно ми е за утре
Асимилација - искоренување на карактеристиките на еден народ, и наметнување на карактеристики на друг. Пример: Биле отварани училишта на грчки јазик, македонскиот јазик бил забранет да го употребуваат македонците кои живееле во Грција. Се ова е со цел да им го наметнат грчкиот јазик. Денационализација - одземање на имот Наставничката мене вака ми ги објасни, се надевам ќе разбереш.