Контрацептивни таблети

Дискусија во 'Секс' започната од strawberry18, 26 ноември 2009.

  1. Sejfullai

    Sejfullai Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 јуни 2019
    Пораки:
    305
    Допаѓања:
    4.294
    Пол:
    Женски
    Дали менструациите се редовни додека се користат?
     
  2. joy1

    joy1 Форумски идол

    Се зачлени на:
    14 август 2012
    Пораки:
    16.148
    Допаѓања:
    235.243
    Пол:
    Женски
    кај мене беа редовни
     
  3. Elence93

    Elence93 Популарен член

    Се зачлени на:
    16 декември 2009
    Пораки:
    3.820
    Допаѓања:
    3.028
    Пол:
    Женски
    Да
     
  4. Sejfullai

    Sejfullai Истакнат член

    Се зачлени на:
    26 јуни 2019
    Пораки:
    305
    Допаѓања:
    4.294
    Пол:
    Женски
    Кои таблети ги користевте вие?
    Бидејќи некаде прочитав дека менструациите им биле само неколку пати годишно на повеќето жени.
     
  5. joy1

    joy1 Форумски идол

    Се зачлени на:
    14 август 2012
    Пораки:
    16.148
    Допаѓања:
    235.243
    Пол:
    Женски
    diane35
     
    На Sejfullai му/ѝ се допаѓа ова.
  6. Elence93

    Elence93 Популарен член

    Се зачлени на:
    16 декември 2009
    Пораки:
    3.820
    Допаѓања:
    3.028
    Пол:
    Женски
    Прво Јасмин, потоа Диане 35. Откако ќе ги испијам таблетите (21 таблета има кај двете), менструацијата ми доаѓа 2-3 дена потоа. Не ми се случило поголемо доцнење.
     
    На Sejfullai му/ѝ се допаѓа ова.
  7. shz

    shz Форумски идол

    Се зачлени на:
    1 септември 2012
    Пораки:
    2.760
    Допаѓања:
    31.104
    Пол:
    Женски
    Да
    Јас користам микрогинон, правам 7 дена пауза и после 3 ден од паузата ми доаѓа, знам и кој ден точно ќе дојде.
    Моментално правам пауза и знам дека во петок ќе ми дојде.
     
    На Nausicaa му/ѝ се допаѓа ова.
  8. Peanuts

    Peanuts Нов член

    Се зачлени на:
    4 септември 2019
    Пораки:
    3
    Допаѓања:
    0
    Пол:
    Женски


    Јас си земав Јаз, не ми биле Јасмин препишани. Задоволна сум многу, уште по првото испиено пакување престанаа да ми се појавуваат акни. Менструацијата ми беше два/три дена само и тоа ептен малку ми течеше и порано ми дојде ама мислам дека со второто пакување ќе ми се нормализира.
     
  9. blagica_a

    blagica_a Истакнат член

    Се зачлени на:
    7 јануари 2015
    Пораки:
    14
    Допаѓања:
    1
    Пол:
    Женски
    Jas pocnav da gi pijam Jasmin za vreme na ciklus edna nedela i sega edna nedela pravam pauza, ama narednio den od koga go ispi poslednoto apce pocna da krvaram po malku kafeno so krv kako da sum dobila, i se poveke krvaram i imam bolki, a i plodni denovi mi se. Dvoumam se dali da odam kaj ginekologot, i se prasuvam, dali ke dobijam pak na denot koga treba? (za nepolni dve nedeli)
     
  10. DAngel

    DAngel Форумски идол

    Се зачлени на:
    19 март 2011
    Пораки:
    7.862
    Допаѓања:
    40.798
    1. Немаш плодни денови кога пиеш контрацептивни.
    2. Си го испила последното? Па нели после последното треба да добиеш?
    АМАН ЛУЃЕ ЕДУЦИРАЈТЕ СЕ ШТО ПИЕТЕ.
    Пиев и јас контрацептивни, ама секогаш знаев што и како. Како се впуштате во нешто што не го знаете и познавате? Па дали сте вие нормални, си играте со телото.
     
    На candy.cane и nightingale им се допаѓа ова.
  11. blagica_a

    blagica_a Истакнат член

    Се зачлени на:
    7 јануари 2015
    Пораки:
    14
    Допаѓања:
    1
    Пол:
    Женски
    Препишани од доктор ми се
     
  12. DAngel

    DAngel Форумски идол

    Се зачлени на:
    19 март 2011
    Пораки:
    7.862
    Допаѓања:
    40.798
    Па нормално дека ти се препишани, таман работа уште без рецепта да ги пиеш.
     
  13. Nausicaa

    Nausicaa Популарен член

    Се зачлени на:
    1 декември 2013
    Пораки:
    3.018
    Допаѓања:
    14.349
    @blagica_a, јас пијам Јасмин.

    Како што кажа @DAngel, кога пиеш контрацептивни пилули, нема овулација и нема плодни денови, затоа и не можеш да забремениш.

    Обично се почнува со нивното користење на седниот ден од кога ќе добиеш. Пиеш 21 апче, 7 дена ништо не пиеш (за време на паузата „добиваш“) и после, на 8-миот ден продолжуваш со ново пакување. И секогаш се е на истиот ден. Пример, ако си почнала во вторник да ги пиеш, секоја наредна кутија ја почнуваш во вторник а секое последно апче од пакувањето го пиеш во понеделник и според тоа си планираш кога ќе добиеш. Најчесто ќе добиваш на истиот ден, евентуално со ден растојание.
    Ти кога почна да ги пиеш?
     
    На DAngel му/ѝ се допаѓа ова.
  14. blagica_a

    blagica_a Истакнат член

    Се зачлени на:
    7 јануари 2015
    Пораки:
    14
    Допаѓања:
    1
    Пол:
    Женски
    Почнав да ги пијам четврток и во четврток го испив последното, али ок е, сега прочитав во упатството и појасно ми е
     
  15. Nausicaa

    Nausicaa Популарен член

    Се зачлени на:
    1 декември 2013
    Пораки:
    3.018
    Допаѓања:
    14.349
    @blagica_a, имаш утнато ден штом си почнала во четврток и си завршила во четврток. Си требала да завршиш во среда. Претпоставувам дека си добила во петок? Таман два дена после завршувањето на кутивчето. Последното апче и не прави толку разлика, организмот веќе се спрема да добие.

    Нареден пат, ако пропуштиш ден, не го допивај заборавеното апче.
     
  16. blagica_a

    blagica_a Истакнат член

    Се зачлени на:
    7 јануари 2015
    Пораки:
    14
    Допаѓања:
    1
    Пол:
    Женски
    Па да, петок добив. Ама првиот ден-два не беше толку обилно крварењето, а сега мислам дека ми е пообилно од пред да почнам да ги пијам, како и да е, нема врска. А според мојата математика и тоа како ми кажа докторката мислев дека треба во четврток да завршам и сега пак во четврток да почнам.
     
  17. Turtle

    Turtle Истакнат член

    Се зачлени на:
    13 јуни 2015
    Пораки:
    8
    Допаѓања:
    45
    Девојки, јас заминувам на одмор и само што ги почнав Primalut Nor., но не знам зошто 5 дена порано ми дојде циклусот. Мислите ли дека ќе ми прекине до утре?
     
  18. Miiaaa98

    Miiaaa98 Истакнат член

    Се зачлени на:
    17 октомври 2019
    Пораки:
    139
    Допаѓања:
    657
    Пол:
    Женски
    Здраво женски , јас пијам јаз таблети еве веке 9 дена докторот ми ги препиша ради цисти дека не можам да забременам ради цисти , почнав да ги пијам од првиот менструален ден , искрено имав незаштитен однос на 3-от ден од менст. И денеес ми е 9 ден како што ги пијам таблетите .. што значи пред 4 дена ги немам но осеќам болка на градите надуени ме болат исто како пред добивање и ми се лоши од време на време ???
     
  19. Агнес :D

    Агнес :D Активен член

    Се зачлени на:
    23 ноември 2017
    Пораки:
    117
    Допаѓања:
    143
    Пол:
    Женски
    Дали на некој му има доцнето циклусот следниот месец од кога има пиено примолут нор и тогаш има добиено нормално?
     
  20. LiliBoz

    LiliBoz Популарен член

    Се зачлени на:
    13 јули 2017
    Пораки:
    7.288
    Допаѓања:
    103.664
    Пол:
    Женски
    Нус појава од контрацепција. Сите скоро така се осеќаат.