ab+x^2-ax-bx=1-ax-bx+abx^2 x^2(1-ab)+-a-b+a+b)+(ab-1)=0 x^2(1-ab)+(ab-1)=0 x1/2={0+-koren(0-4(1-ab)(ab-1)}/2(1-ab) x1/2={+- koren((-4)(1-аб)(-1)(1-аб))}/2(1-ab) x1/2={+-koren(4(1-ab)^2)}/2(1-ab) x1/2={+-2(1-ab)}/2(1-ab) x1/2=+-1 x1=1 x2=-1 решеноо
Ако x1 и x2 се корени на равенката 5x^2-8x+10=0, пресметај ја вредноста на изразот: http://sketchtoy.com/55873903 некој?
еве ќе се обидам..... не собира во едно-мора во повеќе...... http://sketchtoy.com/55903752 http://sketchtoy.com/55904015 http://sketchtoy.com/55904285 мислам дека е вака
господее абе виетови формули бе дете http://sketchtoy.com/55904721 ај провери да не сум утнала нешто ама мислам вака беа
епа имаше таму правила,принципи како и да се викаа Агол-страна-агол ... ... *** еве ги http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 1%81%D1%82 да не пишувам вака на памет ај пиши ја задачата па ќе видам
аау добро не ја прочитав внимателно па сите складни триаголници се и слични сССС: Два триаголници се слични ако пар-по-пар, односот на трите страни е ист на двата триаголници. сААА: Два триаголници се слични ако пар-по-пар, трите агли се исти (складни) на двата триаголници. сСАС: Два триаголници се слични ако односот на два парови на страни е ист, а аголот помеѓу нив е ист (складен) на двата триаголници. при два складни триаголници сите овие услови се изполнети
ај да видиме квадратен трином беше ay^2 + by + c ова така?? Па поентата во ова е да пронајдеш ваква форма: (у+а)(у+б) /или минус зависно од тоа што ти треба/, со цел кога ќе се измножат да се добие пак ay^2 + by + c еве ти поточно ако па не е ова кв трином пиши ми па ќе му ја мислиме
хахаа фала ти многу што се потруди ама поентата e од првата равенка да ја добијам во вид : y=ax2+bx+c односно ова е квадратна равенка..
штета не ти ја сваќам поентата треба ли да се написе квадратна со исто решение како линеарнава или што ај те молам стави слика од задачата оргинал од книга или од кај и да ти е или напиши ми го текстот па ке ти ја решам, овака стварно нема логика
Девојки ќе може ли некоја да ми ги реши задачиве,од учебникот за трета година се па професроката ни ги даде за тест,ако е некоја љубезна да ми каже барем неколку ќе и бидам многу благодарна.Јас си имам огромен проблем со математиката. Инаку задачиве се комбинации со повторување мислам. 1.Одреди го бројот на дијагоналите во конвексен дванаесетаголник? 2.На еден шаховски натпревар се одиграни 210 партии.Одреди го бројот на учениците ако се знае дека секој учесник одиграл по една партија со секој од другите? 3.Во рамнината се дадени 10 различни точки од кои ниедна тројка не е колинерна.Одреди го бројот на сите прави кои се одредени со дадените точки? 4.Во множеството од 8 точки постојат точно 5 тројки колинеарни точки.Колку различни прави можеш да одредиш со дадените точки? 5.Во класот има 16 девојки и 20 машки.За раководство на одделенската заедница потребно е да се изберат 4 ученици од кои барем една девојка.На колку начини може да се направи изборот? 6.Во играта Лото од 39 различно нумерирани топчиња се извлекуваат 7 и едно дополнително.Колку обични ливчиња треба да пополниш ако сакаш да имаш сигурна седумка? 7.Во цвеќарница има 8 видови цвеќе.На колку начини можеш да направиш изборот ако во букетот сакаш да има 5 цвета? 8.Бројот на комбинациите со повторување од 2-ра класа е поголем за 15 од бројот на елементите.Колку елементи има?