5/12 поделено со 15/4, т.е. нели делењето е множење со реципрочна вредност па се добива со 5/12 помножено со 4/15.
Дури сега откривам дека имаме и тема математика. Еве добронамерен совет за наш сајт по математика http://www.e-matematika.mk/ многу корисни работи има..
Може ли одговор на оваа задача? Цената на еден производ по зголемувањето од 11% изнесува 328 ден. Во една продавница има 720 производи. Колку ке биде зголемувањето на заработката ако се продадат сите производи? Ако може и постапката.. Фала ви
Периметарот на еден рамнокрак триаголник е 10 dm .Определи ја плоштината ако кракот е 4,1dm.Пресметај плоштина на триаголник. Ако може решение?
Штом е рамнокрак тогаш основата a=1.8 dm. Висината е корен од следниов израз b (на квадрат) - a (на квадрат)/4 (морав вака да пишувам на квадрат со зборови затоа што не ми го дава точно изразот) и оттука добиваш дека висината е 4dm. Плоштината P= (a*h)/2, оттука плоштината е 3,6dm (квадратни).
Зошто b(на квадрат)- а(на квадрат)/4 Не треба како b(на квадрат) - а(на квадрат) и резултатот на квадратен корен?
Кога повлекуваш висина кон основата а, таа висина го дели рамнокракиот триаголник на два еднакви правоаголни триаголници со катети h и a/2, и хипотенуза е кракот b. Тебе ти се познати страните, а за да ја најдеш висината h применуваш Питагорина теорема каде катетата (односно висината h) е корен од квадратот на хипотенузата (b) минус квадратот на катетата (a/2), значи формулата би била таа што ти ја пишав погоре. Мала грешка има во напишаното кај висината h кога во коренот ќе ги одземеш 16,81-0,81 добиваш корен од 16, што е еднакво на 4dm. Потоа кај плоштината имаш (a*h)/2 (h не треба да е на квадрат)
Да имаш право . Оти сметам на памет, а пишувам стално ми се случува вака. Ќе го избришам да не правам збунки дополнителни . Ако имам време ќе ја постирам после правилната.
4.1(на квадрат) - 1.8(на квадрат)/4 16.81 - 3.24/4 =13.57/4 =3.3925(ти имаш добиено 4 дали го имаш заокружено на најблиска децимала)?
Не се дели целото со 4. Само а^2/4 ако ја степенуваш дропката, или прво сметаш а половинката колку е па после степенуваш, како што е во мојот пример.