Каде што пишува множества,подмножества.Еднакви и еквивалентни. 2,3,4 задача? И каде што пишува операции со множества. Задача 7,9,10,11? Ако е возможно некој да ми помогме би му била многу благодарна многу ке ми значи?
Од каде можам да нарачам онјан, збирка задачи по математика за 8мо одделение.. Барав во неколку книжари нема. Да не знаете дали може од интернет нарачам од негде? Или пак ако некоја од членките овде, имате а не ви треба.. Хитно ми треба, доколку некој има а не му треба , нека ми пише
На местото каде што пишува 20[6 и 6[6. ([-овој знак означува квадратен корен,бидејки не успеав да најдам друг посоодветен знак). Прашањето ми е какп да го пресметам корен од 6 и да го помножам со 20?!?!? *Зошто еве на пример 15[4,се знае [4 е 2 и 15×2=30....Или пак ако има 2[18,пак може да се разложи и пресмета([18=9×2 ии [9 е 3, значи 2[3*2 = 6[2. А [6 или пример [10 небитно која бројка,не знам како да ја пресметам,зошто кога ке ја разложам ниту еден од истите броеви не дава квадрат на некој број(пр: [6=2×3 и ниту еден не дава квадрат како да пресметам)??? *Се надевам дека напишав разбирливо,благодарам на помошта однапред.
Решаваш со корени дур можеш, кога ќе остане пример 4 корен од 6 го оставаш како таков во конечното решение
Со калкулатор. Може и рачно ама не се сеќавам на методот. Одамна го учев во основно и не го имам користено воопшто, бидејќи не е практичен воопшто. Најчесто сите броеви кои немаат корен се оставаат така како што е оставено и на задачата.