Претпоставувам дека се работи за 5то одделение. За да ја поставиш задачата на најлесен начин на кој детето би ја разбрало, најдобро е прво да пресметаш колку минути се потребни да се стигне до полн час. Во случајов 15 минути. Потоа пресметуваш колку полни часа има од 8 до 12, односно 4. И ти остануваат уште 20 мин до 12 20. Потоа ги собираш сите овие решенија. Минути со минути и часовите во случајов ги препишуваш. Можеш да ја поставиш како во мојот претходен пост. Јас ја предавам истата материја, овој начин се смета како најлесен за таа возраст.
многу замарање за задачки со прости пресметки почеток, завршеток, времетраење времетраење = завршеток - почеток = 12ч20мин - 7ч45мин = (12х60+20) - (7х60+45)=740-465=275мин=4ч35мин смешни се сегашните учебници споредени со оние на времето
Точно. Сегашните програми некако прават децата на памет да учат, наместо да се трудат сами да размислуваат.
Има ли некој што ќе сака да ми помогне една задача од бројни редови, поточно барање конвергенција кај функционални редови?
Да и јас во учебници најдов означено само како adj(A), а ваква ознака видов во задачите па претпоставив дека се работи за истото . Фала ви
Пак јас, се надевам за последен пат, аман 1. Кај определен интеграл кога имаме замена со t, во кој случај има замена на границите преку t? 2. При примена на определен интеграл и пресметување на плоштина, како да знам која права или парабола да ја напишам прва под интегралот па после од неа да одземам друга?
1. Секогаш кога правиш замена со t, ги наоѓаш и вредностите на границите кога ќе го пресметаш t заменувајќи ги оригиналните граници (x1 и x2), соодветно. Пример, ако t=sinx, а долната граница е пи/2, горната пи, тогаш долната граница на новиот интеграл ќе ти е t1=sin(пи/2), а горната t2=sin(пи). 2. Замисли дека фигурата што си ја добила е правоаголник. Која функција би била горниот нејзин раб, а кој долниот? „Горната" функција е таа од која одземаш.
И јас мислев дека секогаш се прави замена ама во некои решенија границите остануваат непроменети. Пример:
Точно е и без пресметување на новите граници, јас најчесто така решавам. Само откако ќе се добие резултатот мораш да се вратиш на старите променливи. Така е и полесно за решавање, а и нема простор за грешка. Некогаш знаат да се проблематични границите со смените, но и двата начини се точни
Јас вака би ја решила: *Кај тоа десно со сиво што ми е напишано, мислев (гранична/ограничувачка) функција, не граници на интегралот.