Исто испаѓа и да се смени и не.Решавај на начинот феминка што ти го кажа, или додека научиш секој број пишувај го така посебно, ама понатаму нема да биде практично така.
Не сум сигурна на што мислиш. Дали може -(6-11) да се запише како +(-6+11)? Или пак +(6+11) бидејќи напиша знак, а не знаци? Ова последново е погрешно, ако се внесе минусот во заградата мора да се сменат знаците пред двата броја, значи ќе имаме: 19+(-6+11)*(-4)= =19+5*(-4)=19-20=-1 Се добива истиот резултат. Може и (-4) да стане 4, но да не те збунам дополнително. Нема правило што е поточно и секој решава на свој начин. Мене ми е полесно прво во заградите да го средам изразот и потоа само да сменам знак. Сега се само два броеви внатре, а подоцна ќе имаш и посложени задачи и можеш лесно да заборавиш да смениш некој знак. Затоа подобро е да се решава во заградите прво. Се надевам ме сфати
Ќе може некој да ми ја објасни постапката за делење на децимални броеви? На пример овие броеви подолу. Знам дека вториот број треба да се претвори во цел, а првиот да биде децимален ама во тој случај мораме и првиот број да го смениме и сега и двата испаѓаат цели. И како сега?
И двата броја ќе ги множиш со 100, за да ти испаднат вторите броеви цели. А првите броеви не мора да бидат децимали. Ќе испаднат и тие цели. И ќе си делиш. 3570:125 110:25
35.7 е исто како и 35.70. Помножи ги и двата броја со 100 и потоа дели ги како цели броеви. На резултатот што ќе го добиеш ќе му ставиш запирка на две цифри броено одназад за да има две децимали.
Дали некој можеби има во електронска форма збирка задачи Алгебра за 3та година, автори се: Елизабета Витанова, Билјана Јованова, Раде Кренков, Сељам Тахир?
Дали некој знае по старата програма како се пресметуваат квадратни и кубни корени? Полуматурантите и средношколците во раните 2010-ти ако ги има на фемина можеби тие се сеќаваат како се пресметувале бидејќи колку што знам тие учеле по старата програма.
Со квадратни корени ми се разјасни нешто, но со кубниве не... Еве има една задача (неможам да напишам мало 3-че и корен, затоа вака ќе пишам: кубен корен од -500 Како се решаваа овие по старата програма? Има и тоа како. По старата програма на друг начин се решавале квадратни и кубни корени, а во овие по Кембриџ не нѐ учи на тој начин што бил во старата програма. Многу полесно сфатив како се вадат квадратни корени кога видов на јт видеа како објаснува по стара програма, отколку овие по Кембриџ што нѐ "учат". Уште и за кубни корења како се вадат да ми стане јасно, супер ќе ми е.
Прашај во училишната библиотека може имаат случајно стари учебници.До пред 3-4 год се учеше по стара програма.
Новата програма е катастрофална. За сите предмети. После децата не разбираат, нормално нема да разберат кога не е убаво објаснето во учебниците.
Во средно или основно? Колку што знам во учебна 2016/2017 во основно и полуматурантите учеа Кембриџ. Дај Боже во средно да ја нема оваа глупост наречена КембриЧ.
Сум се збунила знам братми беше полуматурант 2017-та и они имаа Кембриџ програма по математика, физика, биологија и хемија, исто како нас. Ако сте учеле по стара програма и чуваш учебник од тогаш, те молам сликај ми ја лекцијата за кубни корени како се пресметуваат.
Треба да ги знаеш степените на трета. Трети корен од 500 ќе го запишеш како трети корен од 343 и под тој корен помножено со трети корен од 157, па продолжуваш. 157 можеш да го запишеш како трети корен од 125 помножено со трети корен од 32. 32 се запишува како трети корен од 27 по трети корен од 5. Корен под корен треба да ти дојдат сите...
Не, немам навистина. Да имав немаше никаков проблем. А искрено ниту ја сакам математикава па со задоволство го вратив во библиотека