Здраво, ова не е баш математичка задача, ама посоодветна тема неможев да најдам.. Ме интересира дали знае некој во кога година од средно се учеа инјекција и сурјекција? Благодарам.
Женски,ве молам кажете ми како се одредува коефициент на сличност кај триаголници.Ве молам многу ми треба !
Ај некој ако може нека ми помогне со задачиве,утре птавам тест,а повеќето се вакви задачи и не ми се јасни. 1.Должините на страните на еден триаголник се 5,6 и 7 цм.Пресметај го периметарот на друг триаголник,сличен со дадениот,ако нивните плоштини се однесуваат 4:9. 2.Страните на триаголникот АBC се однесуваат како 4:5:3.Триаголникот А1B1C1 кој е сличен со ABC,има периметар 60 цм.Одреди ја најмалата страна на триаголникот A1B1C1. Хелп !
Ми треба решение на неколку задачи, се надевам дека некој ќе може да ми помогне 1. Во продавница има 30 сијалици од кои 6 со подобар квалитет. Еден граѓанин купил 4 сијалици. Колкава е веројатноста дека купил точно 2 со подобар квалитет 2. Што е поверојатно да се добие при истовремено фрлање на 3 коцки- збир 11 или збир 12 3.Докажи дека е поверојатно при едно фрлање на 4 коцки да се добие барем една единица отколку при 24 фрлања на 2 коцки да се добијат барем 2 единици 4.Без да водиме сметка редиме 8 бели и 6 црвени топчиња. Колкава е веројатноста двете средни топчиња да бидат или бели или црвени 5.Шест ливчиња нумерирани од 1 до 6 се размешуваат. Колкава е веријатноста ливчињата при размешувањето да бидат подредени 6.Групата се состои од 3 мажи и 6 жени. На случаен начин се формираат 3 групи. Колкава е веројатноста во секоја група да има по еден маж?
^^мислам дека ова се учи во 4та година средно...јас сум 3та и уште не сме го учеле или можеби во второ полугодие во 3та се учи...........
Кога и да се учи ова е ТЕШКО! не треба вакви задачи логички да ни даваат... мене не дека не ми оди математика баш напротив имам 5ка ама овие задачи се као од Кенгур..
Општи прашања Сонце точно е дека 15% од 2070 е 310,5 но ќе се обидам да ти појаснам за друг пат да знаеш како најлсно сама да си пресметаш било кој процент од било кој број. Значи прво бројот од кој сакаш да добиеш процент го делиш со 100 за да добиеш резултат колку е 1% од таа сума а потоа тој број го множиш со колку проценти сакаш. На пр. да речеме дека сакаш да пресметаш колку е 17 проценти од 3500 прво 3500 го делиш со 100 ке добиеш резултат 35 значи 1% од сумата е 35 и кога веќе знаеме колку е 1% тој број го множиме со кој процент сакаме, во случајов 17 значи 35*17=595 Значи 17% од 3500 е 595
Кога ќе прашувате задача за помош ќе ве молам да пишете и кое одделение сте или која година за да видам дали можат да ми помогнат задачите и секако ако знам и јас да го напишам точниот одговор...Ве молам ако сакате...
Каква формула за a*b*c ? Објасни поконкретно за каква формула станува збор, зашто вака како што си ја напишала не означува ништо и мислам дека никоја од нас не може да ти даде одговор.
Епа вака прво множиш ((1-x)*(1-2x))*(1-3x) множиш секој со секој член: (1*1-1*х-2х*1-(2х*-х))*(1-3x) (1-х-2х-2х на квадрат)*(1-3x) (1-3х-2х на квадрат)*(1-3x) 1*1-3х*1-2х на квадрат*1-3х*1-(3х*-3х)-(3х*-2хна квадрат) 1-3х-2х на квадрат-3х+9х на квадрат+6х на трета 1-6х+7х на квадрат+6х на трета