Талент за бисери имаш невиден... добро е да размислиш за пишување книга. Јас како Православен Христијанин,признавам само Христијанско,Православно монаштво.Се што е надвор од ова,е Еретичко,не е Христијанско и не е за слава на Бог.Според Библијата секако. Друго,будизмот не се смета за религија туку филозофија.Начин на живот бидејќи нема Бог туку филозофија.Како тогаш може да постои ''монаштво'' кај нив? Ете има луѓе кои не се Православни па немаат семејство,живеат сами во планина,не за Бог туку за себе.. и они се монаси? Малце треба да мислиш што пишуваш. Чекај сега,интересна ми е логикава еретичка.Што викаш,Христос го копирал тоа со прстите од Буда,истиот оној Христос преку кого се е создадено во универзумот??? Ова е логиката така? Е иако е од тебе.. многу е.Сфашта... Но добро,нема да навлагам понатаму,затоа што не сум склон секоја тема заради тебе да идам офтопик.Од Тереза отиде за Буда да збориш а јас само спомнав како се достигнува светост.Во пораки можам подетално да ти објаснувам. П.С Кога Старозеветни пророци живееле пустински,осаменички(вид на монашки) живот,твојов Буда не постоел како човек.Ти и твојте финти.. затоа батали го Гаутмa на оваа тема.Toлку за тоа,се извинувам на другите што заради просветлени,морам да идам офтопик за работи кои не се поврзани со темата.
Абе ти ако сакаш и за поезија сметај го, битно монаштвото таму си постоело со векови пред да се појави монаштвото во православието. Си постоеле и будистички манастири и тоа со многу убави бои и дизајн, еве разгледај малку, уметност си е уметност, не е грев да кажеш дека е убава некоја градба http://www.touropia.com/amazing-buddhist-monasteries/ Не, не го викам тоа. Исус Христос воопшто не го правел тој будистички симбол со рацете. Сакам да кажам дека цртачите на икони во времето на Византија и подоцна го насликувале Исус како прави таков симбол со раката, најверојатно заради будистичкото влијание на истокот што се рефлектирало и врз иконографството. Иначе секако дека нивната уметност нема врска со тоа што и како правел Исус.
И еден мој комшија,гаражата ја нареди цела со икони,.Па не е нити Јеромонах нити Архимандрит, а ни гаражата му е ''манастир''.Не ми продавај мене магла со ''манастири'' во Азија.Будисти,Хиндуисти,Адвентисти,Јеховини Сведоци,Баптисти,Методисти,Протестанти,Телемити... сите вие сте исти само на уникатен начин ве просветлил некој,просветлен,што носи светло.. Значи не идам веќе офтипик,толку.Земи храброст одговори ми на други прашања на други теми.Не се криј..
„Мајка Тереза не беше светица„ - објавено во Huffington Post 15. март 2016 од Критхика Варагур, новинарка и магистер на Харвард Текстот не го наоѓам преведен на македонски, па издвојувам само цитат а целиот текст е подолу во спојлерот на англиски: Иако имала 517 мисии (установи) во 100 земји во времето на нејзината смрт, студијата покажува дека одвај некој кој дошол барајќи медицинска помош, ја нашол истата таму. Докторите затекнале нехигиенски, па дури и несоодветни услови, несоодветна храна и отсуство на лекови против болки - но не поради недостиг на средства, во кои такаречи пловеше Мајка Терезиниот светски познат ред, туку како велат автори на студијата (од универзитетот во Отава, 2013 година) „нејзиниот особен концепт за страдањето и смртта„ Спојлер On September 4 of this year, Mother Teresa will become Saint Teresa. This is unsurprising; she was beatified in 2003, which is sort of a one-way road to canonization. But it’s the last thing we need. She was no saint. To canonize Mother Teresa would be to seal the lid on her problematic legacy, which includes forced conversion, questionable relations with dictators, gross mismanagement, and actually, pretty bad medical care. Worst of all, she was the quintessential white person expending her charity on the third world — the entire reason for her public image, and the source of immeasurable scarring to the postcolonial psyche of India and its diaspora. A 2013 study from the University of Ottawa dispelled the “myth of altruism and generosity” surrounding Mother Teresa, concluding that her hallowed image did not stand up to the facts, and was basically the result of a forceful media campaign from an ailing Catholic Church. Although she had 517 missions in 100 countries at the time of her death, the study found that hardly anyone who came seeking medical care found it there. Doctors observed unhygienic, “even unfit,” conditions, inadequate food, and no painkillers — not for lack of funding, in which Mother Theresa’s world-famous order was swimming, but what the study authors call her “particular conception of suffering and death.” “There is something beautiful in seeing the poor accept their lot, to suffer it like Christ’s Passion. The world gains much from their suffering,” Mother Teresa once told the unamused Christopher Hitchens. Even within the bounds of Christian notions of blessed meekness, what kind of perverse logic underlies such thinking? The answer, unsurprisingly, given the locale of her work, is racist colonialism. Despite the 100 countries’ missions, and her Albanian birthplace, Mother Teresa is of India and India begat Blessed Teresa of Calcutta. And there, she became what the historian Vijay Prashad dubbed “the quintessential image of the white woman in the colonies, working to save the dark bodies from their own temptations and failures. “ Her image is entirely circumscribed by colonial logic: that of the white savior shining a light on the world’s poorest brown people. Mother Teresa was a martyr — not for India’s and the global South’s poor — but for white, bourgeois guilt. (As Prashad says, it functioned as this instead of, not on top of, a “genuine challenge to those forces that produce and maintain poverty.”) And how did she even help said brown people? Dubiously if at all. She had a persistent “ulterior motive” to convert some of India’s most vulnerable and sick to Christianity, as the chief of a Hindu nationalist NGO said last year. There are even a number of accounts that she and her nuns tried to baptize the dying. The cross-examination of the nun’s legacy would seem petty were it not for the Church’s breathless campaign to make her into something more. This campaign started during her own life, when the anti-abortion British journalist Malcolm Muggeridge made Mother Teresa’s public image his singular cross to bear, first through a hagiographic 1969 documentary and then with a 1971 book. He set into motion a public resolve to situate her in the “realm of myth” rather than of history. Her posthumous beatification was undertaken with the ardency of someone who doesn’t want to get caught. Pope John Paul II waived the normal five-year waiting period after her death for her beatification process to begin and launched it just a year after she died. You would think that a woman who called for such extraordinary measures was singularly reproachless. Yet Mother Teresa hobnobbed, during her lifetime, with notorious despots like Haiti’s Jean-Claude Duvalier (from whom she accepted the Legion d’Honneur in 1981) and Albania’s Enver Hoxha. Look, none of this is particularly new. Much of it surfaced in 2003, when she was beatified, and in Christopher Hitchens’s polemic, and in Tariq Ali’s documentary, “Hell’s Angel.” This is not to speak ill of the dead. But Mother Teresa’s imminent sainthood is freshly infuriating. We make god in our image and we see holiness in those who resemble us. In this, Mother Teresa’s image is a relic of white, Western supremacy. Her glorification comes at the expense of the Indian psyche . And of a billion Indians and diaspora who were force-fed the notion that it’s different, and better, when white people help us. Who learned that forced conversion is no big deal. Who grew up learning the egregious fact that one of the five five “Indian” Nobel laureates was a woman who let sick people die. Poverty is not beautiful, it’s terrible. Mother Teresa will be the patron saint of white people on gap years, but not of any actual brown person. извор: http://www.huffingtonpost.com/krithika-varagur/mother-teresa-was-no-saint_b_9470988.html
не е во ред што ја прогласија Мајка Тереза за светциа. Без оглед на овие негативни работи во врска со неа не треба да е светица бидејќи пред мн мн години Исус ги нашол неговите ученици и они сега се светци, Тие што ја редат Мајка Тереза за светица редат нов адет во старо село. Ќе застане некој и ќе се моли на бог и Мајка Тереза глупости
Е, бога ми на неа да се молам тешко, имаше нешто кај таа жена и до ден денес на сликте се гледа, нешто не штима кај неа. Не е убаво може така да се збори плус за мртов човек ама тоа што го гледам, а не ми се допаѓа не можам да го игнорирам.
Сега може да се донесе закон,за неименување улици во Светци? Да ни ја вратат старата адреса на мојата улица
да во католичката е ама и на тие што се во католичката црква оние кои се католици како ли го прифатиле овај глупав предлог
Ја прогласија за светица. Отсега па натаму очекувајте да ви се јавува на соништа, да ви кажува ваму да идете, тоа да направите Исто така отсега Тереза има и отворена линија на небото на која можете да упатувате молитви. А исто очекувајте и на продажните места на црквите да се појават икони од Св. Тереза и книги со така малку добри цени пошто актуелна е сега, исто како филм у премиера
I na kori od drvja, tostovi, oblaci, lushpi od jajca... I sekako najbitnoto, na Terezovden nikako pushtanje mashina za perenje ili banjajne.